Vlees kruiden
+6
SarahKey
Nyx
Tania
girli
Rose
Bazinga
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vlees kruiden
Kruiden jullie 't vrees voor 't bakken of erna? Of gooien jullie peper en zout in de pan?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Vlees kruiden
Voor!
Meestal dan.. bij sommig vlees pas na
Meestal dan.. bij sommig vlees pas na
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Voor het bakken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Voor het bakken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik mijn vlees kruid (en ik eet meestal enkel een gehaktbal en speklappen) dan kruid ik ze voor het bakken met kruiden die ik daar speciaal voor heb gekocht.
Ik denk altijd dat ik het precies zo doe als ik het vroeger mijn ouders zag doen, maar waarom die dingen dan altijd zooooo verschrikkelijk zout zijn... :S
Ik denk altijd dat ik het precies zo doe als ik het vroeger mijn ouders zag doen, maar waarom die dingen dan altijd zooooo verschrikkelijk zout zijn... :S
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ervoor en tijdens.
Als ik gehakt rul bak voor bijvoorbeeld door de pasta heb ik altijd het idee dat alle kruiden met het vet eruit gaan als ik dat afgiet. Dus dan kruid ik het tijdens het bakken.
Als ik gehakt rul bak voor bijvoorbeeld door de pasta heb ik altijd het idee dat alle kruiden met het vet eruit gaan als ik dat afgiet. Dus dan kruid ik het tijdens het bakken.
Gast- Gast
Tijdens het bakken. Eerder deed ik het altijd voor het bakken, maar ik heb het idee dat ik de kruiden beter proef als ik het tijdens het bakken toevoeg.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Gebruik je kruidenmix voor bijv gehaktballen? Daar zit erg veel zout in. Je kunt beter de kruiden los kopen .Nyx schreef:Als ik mijn vlees kruid (en ik eet meestal enkel een gehaktbal en speklappen) dan kruid ik ze voor het bakken met kruiden die ik daar speciaal voor heb gekocht.
Gast- Gast
Sybella schreef:Ervoor en tijdens.
Giet jij je gehakt af?
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Ik giet gehakt ook af. Daar komt altijd zoveel vet vrij dat als ik het gehakt gebakken heb, ik het vet afgiet en dan de rest erbij doe voor wat ik aan het maken ben.missy. schreef:Giet jij je gehakt af?Sybella schreef:Ervoor en tijdens.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, ik giet het ook af. Ik vind het anders veel te vet.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Joan schreef:Ja, ik giet het ook af. Ik vind het anders veel te vet.
Ik heb altijd (mager) rund gehakt en dat bak ik zonder olie of boter, dan valt het nog wel mee.
Al giet ik het soms alsnog wel af dan. Dat bepaal ik tijdens het bakken haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Kip kruiden
» Kruiden
» Kruiden invriezen?
» koken met kruiden
» smakelijke roerbakgroente met kruiden
» Kruiden
» Kruiden invriezen?