Hoe vaak valt jouw kind?
+5
Tania
juffie001
Printje
Darius
Flemy
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vaak valt jouw kind?
Mijn oudste is echt zo'n ontzettende kluns, die struikelt nog over een dubbeltje!
Haar benen zien eruit alsof ze aan voetbal doet en werkelijk iedere week valt ze wel een keer zo hard dat ze een flinke schaafwond heeft.
Mijn man en ik proberen weleens voor te stellen wat voor sport ze zou kunnen doen als ze ouder is, maar we kunnen gewoon niets anders voorstellen dan voetbal haha. Zelf wil ze dat overigens ook, maar dat zien we volgend jaar wel.
Haar benen zien eruit alsof ze aan voetbal doet en werkelijk iedere week valt ze wel een keer zo hard dat ze een flinke schaafwond heeft.
Mijn man en ik proberen weleens voor te stellen wat voor sport ze zou kunnen doen als ze ouder is, maar we kunnen gewoon niets anders voorstellen dan voetbal haha. Zelf wil ze dat overigens ook, maar dat zien we volgend jaar wel.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe vaak valt jouw kind?
Hier valt het wel mee, hij heeft ook wel eens dagen dat hij steeds valt, maar de mega blauwe plekken zijn er niet hier. Hij heeft wel regelmatig een blauwe bult op zn hoofd.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Eigenlijk nooit, hij is heel erg voorzichtig en zal niet snel vallen, zelfs niet bij het leren lopen. Hij heeft net zolang aan 1 vinger gelopen totdat hij volgens mij zoveel vertrouwen had dat hij meteen liep zonder te vallen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
mijn zoontje valt erg vaak maar zoekt het gevaar ook echt op.
Vanmiddag was ik drinken voor hem aan het pakken en toen ik terug kwam stond hij in de vensterbank (onze vesterbank is behoorlijk smal)
Zat ook met 1,5 jaar voor t eerst in het gips, arm gebroken..
Heeft 3 maanden terug ook een flinke hersenschudding gehad en zit constant onder de bulten, blauwe plekken en schaafwonden.
Vanmiddag was ik drinken voor hem aan het pakken en toen ik terug kwam stond hij in de vensterbank (onze vesterbank is behoorlijk smal)
Zat ook met 1,5 jaar voor t eerst in het gips, arm gebroken..
Heeft 3 maanden terug ook een flinke hersenschudding gehad en zit constant onder de bulten, blauwe plekken en schaafwonden.
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Vaak, hij is echt druk, snel en lomp . Maar meestal gaat ie gewoon verder waar hij mee bezig is en schrik ik er meer van dan hij. Hij heeft ook regelmatig blauwe plekken waarvan ik geen idee heb waar die door gekomen zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Beiden redelijk vaak. Toch wel een paar keer op een dag. Voorzichtig is een onbekend begrip voor ze.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
hahahaha nou als ik dat zo lees is mijn ventje wel een uniek exemplaartje;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn oudste valt niet zo heel vaak, maar toch wel regelmatig. Meestal is door te hard rennen van enthousiasme, verder is ze redelijk voorzichtig. Mijn jongste is wat meer onbehouwen, en valt dus veel vaker.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Toen ze jonger was viel het ook wel mee, het is echt pas vanaf dat ze zo'n beetje 2 jaar is. Echt zo onbehouwen ja! (dat woord zocht ik )
De jongste is nu al overduidelijk veel voorzichtiger, al durft ze wel een hele hoop. Ik ben benieuwd hoe zij gaat worden.
De jongste is nu al overduidelijk veel voorzichtiger, al durft ze wel een hele hoop. Ik ben benieuwd hoe zij gaat worden.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Op dit moment om de 3 meter en hij is van zichzelf al best lomp en onvoorzichtig, dus hier zijn de blauwe plekken dagelijks aanwezig
Gast- Gast
Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry Shortcake schreef:Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.
Hahahaha jouw onderschrift is in deze context echt heel grappig!
"Alles wat ik in 2010 heb laten vallen, raap ik in 2011 niet meer op!"
Mijn zoons vallen niet heel vaak. Af en toe, natuurlijk, maar niet heel vaak. En als ze vallen staan ze gewoon weer op, schudden even met het hoofd en rennen en vliegen gewoon weer verder.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ze valt heel erg vaak. Ze houdt ervan om te rennen, alleen dat kan ze nog niet zo goed. Momenteel heeft ze twee kapotte knieen en een paar blauwe plekken op haar benen.
Gast- Gast
RYW schreef:Strawberry Shortcake schreef:Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.
Hahahaha jouw onderschrift is in deze context echt heel grappig!
"Alles wat ik in 2010 heb laten vallen, raap ik in 2011 niet meer op!"
Mijn zoons vallen niet heel vaak. Af en toe, natuurlijk, maar niet heel vaak. En als ze vallen staan ze gewoon weer op, schudden even met het hoofd en rennen en vliegen gewoon weer verder.
Hahahahaha, ja nu je het zegt! Was me niet eens opgevallen, tot nu.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ze vallen niet heel vaak, maar de benen van mijn zoontje zitten wel onder de blauwe plekken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak komt de naam van jouw kind voor?
» Kind van 6 weken, hoe vaak de fles?
» Wat wil jouw kind later worden?
» Hoe ver ga jij voor jouw kind?
» is jouw kind in verhouding??
» Kind van 6 weken, hoe vaak de fles?
» Wat wil jouw kind later worden?
» Hoe ver ga jij voor jouw kind?
» is jouw kind in verhouding??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: