Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak valt jouw kind?

+5
Tania
juffie001
Printje
Darius
Flemy
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vaak valt jouw kind? Empty Hoe vaak valt jouw kind?

Bericht  Flemy di 30 aug 2011 - 7:45

Mijn oudste is echt zo'n ontzettende kluns, die struikelt nog over een dubbeltje!

Haar benen zien eruit alsof ze aan voetbal doet en werkelijk iedere week valt ze wel een keer zo hard dat ze een flinke schaafwond heeft.
Mijn man en ik proberen weleens voor te stellen wat voor sport ze zou kunnen doen als ze ouder is, maar we kunnen gewoon niets anders voorstellen dan voetbal haha. Zelf wil ze dat overigens ook, maar dat zien we volgend jaar wel.

Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak valt jouw kind? Empty Re: Hoe vaak valt jouw kind?

Bericht  Darius di 30 aug 2011 - 7:50

Hier valt het wel mee, hij heeft ook wel eens dagen dat hij steeds valt, maar de mega blauwe plekken zijn er niet hier. Hij heeft wel regelmatig een blauwe bult op zn hoofd.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 7:52

Eigenlijk nooit, hij is heel erg voorzichtig en zal niet snel vallen, zelfs niet bij het leren lopen. Hij heeft net zolang aan 1 vinger gelopen totdat hij volgens mij zoveel vertrouwen had dat hij meteen liep zonder te vallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  juffie001 di 30 aug 2011 - 7:55

mijn zoontje valt erg vaak maar zoekt het gevaar ook echt op.
Vanmiddag was ik drinken voor hem aan het pakken en toen ik terug kwam stond hij in de vensterbank (onze vesterbank is behoorlijk smal)
Zat ook met 1,5 jaar voor t eerst in het gips, arm gebroken..
Heeft 3 maanden terug ook een flinke hersenschudding gehad en zit constant onder de bulten, blauwe plekken en schaafwonden.
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Tania di 30 aug 2011 - 7:56

Vaak, hij is echt druk, snel en lomp Very Happy. Maar meestal gaat ie gewoon verder waar hij mee bezig is en schrik ik er meer van dan hij. Hij heeft ook regelmatig blauwe plekken waarvan ik geen idee heb waar die door gekomen zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco di 30 aug 2011 - 8:02

Beiden redelijk vaak. Toch wel een paar keer op een dag. Voorzichtig is een onbekend begrip voor ze.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 8:03

hahahaha nou als ik dat zo lees is mijn ventje wel een uniek exemplaartje;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mikki di 30 aug 2011 - 8:07

Mijn oudste valt niet zo heel vaak, maar toch wel regelmatig. Meestal is door te hard rennen van enthousiasme, verder is ze redelijk voorzichtig. Mijn jongste is wat meer onbehouwen, en valt dus veel vaker.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flemy di 30 aug 2011 - 8:16

Toen ze jonger was viel het ook wel mee, het is echt pas vanaf dat ze zo'n beetje 2 jaar is. Echt zo onbehouwen ja! (dat woord zocht ik :P)

De jongste is nu al overduidelijk veel voorzichtiger, al durft ze wel een hele hoop. Ik ben benieuwd hoe zij gaat worden.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 8:35

Op dit moment om de 3 meter laughcry en hij is van zichzelf al best lomp en onvoorzichtig, dus hier zijn de blauwe plekken dagelijks aanwezig Wink

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 8:35

Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  RYW di 30 aug 2011 - 8:40

Strawberry Shortcake schreef:Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.

Hahahaha jouw onderschrift is in deze context echt heel grappig! Very Happy Very Happy

"Alles wat ik in 2010 heb laten vallen, raap ik in 2011 niet meer op!"

Mijn zoons vallen niet heel vaak. Af en toe, natuurlijk, maar niet heel vaak. En als ze vallen staan ze gewoon weer op, schudden even met het hoofd en rennen en vliegen gewoon weer verder. smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 9:04

Ze valt heel erg vaak. Ze houdt ervan om te rennen, alleen dat kan ze nog niet zo goed. Momenteel heeft ze twee kapotte knieen en een paar blauwe plekken op haar benen.

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 9:08

RYW schreef:
Strawberry Shortcake schreef:Hier viel ze ook heel erg vaak! Om de haverklap lag ze wel ergens. Uiteindelijk bleek het aan de schoenen te liggen die ze aan had, deze waren te breed voor haar voetjes. Ik ben toen naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze haar voeten goed gemeten en nu heeft ze kindvriendelijke schoentjes die precies aansluiten om haar voetje. Sindsdien valt ze echt nauwelijks meer.

Hahahaha jouw onderschrift is in deze context echt heel grappig! Very Happy Very Happy

"Alles wat ik in 2010 heb laten vallen, raap ik in 2011 niet meer op!"

Mijn zoons vallen niet heel vaak. Af en toe, natuurlijk, maar niet heel vaak. En als ze vallen staan ze gewoon weer op, schudden even met het hoofd en rennen en vliegen gewoon weer verder. smile

Hahahahaha, ja nu je het zegt! Laughing Laughing Was me niet eens opgevallen, tot nu.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 9:10

Ze vallen niet heel vaak, maar de benen van mijn zoontje zitten wel onder de blauwe plekken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: