Wie is er wel eens eenzaam?
+8
Jeanette
Lady4
silly-one
Biancos
Blond
Lieke128
Roze Roos
MADDIE
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie is er wel eens eenzaam?
Hoi allemaal!
Sinds een maandje of vier ben ik nu vrijgezel na meer dan vier jaar een relatie te hebben gehad. Af en toe voel ik me nu gewoon heel eenzaam. En om altijd maar mensen op te bellen om te vragen of ik langs mag komen vind ik ook niet zo fijn.
Zijn er nog meer meiden die last hebben van eenzaamheid? Wat doen jullie als jullie je eenzaam voelen?
Sinds een maandje of vier ben ik nu vrijgezel na meer dan vier jaar een relatie te hebben gehad. Af en toe voel ik me nu gewoon heel eenzaam. En om altijd maar mensen op te bellen om te vragen of ik langs mag komen vind ik ook niet zo fijn.
Zijn er nog meer meiden die last hebben van eenzaamheid? Wat doen jullie als jullie je eenzaam voelen?
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wie is er wel eens eenzaam?
Ik voel mij wel eens alleen, niet eenzaam. Zit voor mij wel een verschil tussen.. Op de momenten dat ik mij alleen voel ga ik iets doen waar ik mij prettig door ga voelen, zoals een boek lezen of lang douchen en als ik mij echt alleen voel dan zoek ik contact met familie/vrienden voor een kletspraatje!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik bén denk ik nooit eenzaam of alleen (voor mij zit er idd ook wel een verschil tussen)...ik vóel me helaas wel soms eenzaam... Dat is gewoon een gevoel vanuit mezelf, want dan kan ik nog 10 mensen om me heen hebben en me toch eenzaam voelen, heel vreemd is dat! Die eenzaamheid heeft dus niet te maken met het alleen zijn of niet...
Wanneer ik me alleen voel, dan probeer ik iets te plannen met een goede vriendin of bel ik even iemand op en dat helpt me dan zeker wel! Of ik ga bij mezelf na wat voor lieve mensen ik allemaal om me heen heb...
Wanneer ik me alleen voel, dan probeer ik iets te plannen met een goede vriendin of bel ik even iemand op en dat helpt me dan zeker wel! Of ik ga bij mezelf na wat voor lieve mensen ik allemaal om me heen heb...
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk dat iedereen zich wel eens eenzaam voelt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik voel me wel eens eenzaam.
Meestal zet ik dan de laptop aan of ga vriendinnen smsen
Is meestal snel alweer over.
Gisteren had ik et heel erg, was met mijn zus en haar man en mijn ouders aan et winkelen en ik liep er maar wat bij
Gisteren had ik et heel erg, was met mijn zus en haar man en mijn ouders aan et winkelen en ik liep er maar wat bij
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Het komt maar zelden voor, maar ik voel me wel eens alleenzaam.
Gast- Gast
Ik ben nooit eenzaam, wel erg graag alleen.
Je moet denk ik in zo'n geval een paar leuke dingen achter de hand hebben die je alleen kan doen. Dus lekker een tijdschriftje lezen, tv serie kijken, dat soort dingen. Of forummen, dan ben je sowieso niet alleen.
Je moet denk ik in zo'n geval een paar leuke dingen achter de hand hebben die je alleen kan doen. Dus lekker een tijdschriftje lezen, tv serie kijken, dat soort dingen. Of forummen, dan ben je sowieso niet alleen.
Gast- Gast
Eenzaam ben ik niet, wel alleen. Er zijn genoeg mensen die ik kan bellen om iets af te spreken. Toch had ik gisteren echt een dip want ik heb echt de hele dag alleen thuis gezetten. Oke even de stad in geweest, maar verder niemand kunnen spreken. 's Avonds een vriendin gevraagd om in de stad wat te gaan drinken, maar geen reactie gekregen. Ik had daar wel de balen van, maar ja. Vanaf deze week ga ik weer zorgen dat ik onder de mensen kom .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Heel af en toe, meestal is dat dan een zondag, voel ik me heel erg rot en alleen. Soms ga ik dan mensen opzoeken, maar ik ga ook weleens met een dekente op de bank afleveringen van Friends kijken. Heel stom, maar daar voel je echt beter door!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Ik ben nooit eenzaam, wel erg graag alleen.
Dat heb ik ook heel erg sterk. Ik ben gewoon graag alleen. Maar soms ben ik weleens alleenzaam, omdat ik me dan bedenk dat hetgeen ik doe, luieren, tv kijken, lezen, in bed liggen, ook perfect met zijn tweeen kan doen. Maar goed, dat is altijd slechts een momentopname.
Gast- Gast
Isa schreef:Marin schreef:Ik ben nooit eenzaam, wel erg graag alleen.
Dat heb ik ook heel erg sterk. Ik ben gewoon graag alleen. Maar soms ben ik weleens alleenzaam, omdat ik me dan bedenk dat hetgeen ik doe, luieren, tv kijken, lezen, in bed liggen, ook perfect met zijn tweeen kan doen. Maar goed, dat is altijd slechts een momentopname.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Voor mij zit er ook wel verschil tussen alleen en eenzaam voelen. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je relatie uitgaat dat je je dan wel eens alleen voelt.
Zelf kan ik me nog wel eens eenzaam voelen als ik in een grote groep ben. Als ik me alleen voel, wat niet heel vaak voorkomt, dan ga ik kijken of ik met iemand kan afspreken of ik ga een film kijken of forummen.
Misschien kun je op zoek gaan naar nieuwe contacten of wat meer afspreken met de mensen die je al kent. Ik denk dat ze het niet erg vinden als je belt om wat af te spreken. Als ze geen zin hebben of niet kunnen, dan zeggen ze dat wel.
Zelf kan ik me nog wel eens eenzaam voelen als ik in een grote groep ben. Als ik me alleen voel, wat niet heel vaak voorkomt, dan ga ik kijken of ik met iemand kan afspreken of ik ga een film kijken of forummen.
Misschien kun je op zoek gaan naar nieuwe contacten of wat meer afspreken met de mensen die je al kent. Ik denk dat ze het niet erg vinden als je belt om wat af te spreken. Als ze geen zin hebben of niet kunnen, dan zeggen ze dat wel.
Gast- Gast
Biancos schreef:Ik voel me wel eens eenzaam.
Dat heb ik dus ook heel erg. Dat ik bij mijn zus zit ofzo en dan heb ik echt zoiets van... hmmm.... ben toch wel erg alleen.
MADDIE- Prater
@ Maddie, ja das erg he Helaas hoort et erbij.
Biancos- Fluisteraar
Heb het nu ook heel erg. Ben niet echt fit en zit maar wat op de bank :S
Baaah, wat had ik nu graag iemand om mij heen.
Baaah, wat had ik nu graag iemand om mij heen.
Biancos- Fluisteraar
Ik ben ook eenzaam! Ik heb mijn vriend wel om me heen wat ik erg fijn vind...maar onze verhuizing naar onze stad heeft mij zelf niet zo veel goed gedaan. Ik heb hier geen tijd om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zit nog in mijn oude woonplaats op school. Plus ik ben niet zo'n persoon dat graag alleen dingen onderneemt..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik denk dat iedereen die momenten wel eens heeft. Ik ook, maar ik heb ze gelukkig maar zelden. Ik spreek sowieso iedere zaterdag met vriendinnen/vrienden af in de kroeg en op woensdag ga ik met drie vriendinnen tennissen. Dit zorgt er voor dat ik een aantal momenten in de week vaste sociale contacten heb. Misschien is dat een tip voor een aantal van jullie? Ik vind het dan ook heeeeeelemaal niet erg om op zondag in mijn eentje te luieren want ik heb gisteren een gezellige avond gehad.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik voel me ook wel eens eenzaam, maar er zijn wel mensen om me heen waar ik mee af zou kunnen spreken. Ik neem alleen niet zo vaak het initiatief. Dat zou ik vaker moeten doen! Ik zou ook wel graag nieuwe mensen willen leren kennen om dingen mee te ondernemen, maar ik ben eigenlijk best een beetje verlegen af en toe, maar toch ben ik weleens naar meetingen van een ander forum geweest en dat was altijd wel gezellig!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik voel me erg eenzaam. Verdrietig en depressief. Ik ben ook weer alleen sinds september, en dat is eigenlijk de welbekende druppel geweest.
Ik ken verder niet zoveel mensen; heb een kleine familie en maar één vriendin. Zit dus behoorlijk in een isolement.
Ik ken verder niet zoveel mensen; heb een kleine familie en maar één vriendin. Zit dus behoorlijk in een isolement.
Gast- Gast
Ik voel me heel vaak eenzaam. Heb ook niet zoveel contacten, hoewel ik daar nu wel aan werk. Maar ook als ik wel mensen om me heen heb, kan ik me heel eenzaam voelen. Soms is het zo zwaar om de gedachten en gevoelens die ik heb als enige te ervaren. En ik voel me bijna altijd anders dan anderen. Heb vaak het gevoel dat ik ergens niet echt bij hoor. Dat zorgt ook voor een eenzaam gevoel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
SadButTrue schreef:Ik voel me erg eenzaam. Verdrietig en depressief. Ik ben ook weer alleen sinds september, en dat is eigenlijk de welbekende druppel geweest.
Jeetje.... wat heftig allemaal zeg! Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk voor je moet zijn!
MADDIE- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: