Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eenzaam

+2
sonly
Travel-Addict
6 plaatsers

Ga naar beneden

Eenzaam Empty Eenzaam

Bericht  Travel-Addict zo 27 maa 2011 - 9:47

Ik lees al een tijdje mee maar heb me vandaag aangemeld omdat ik ergens mee zit.

Probleem is dat ik vaak eenzaam ben. Ik ben pas verhuisd naar een appartementje voor mezelf wegens familieomstandigheden, 2 uur reizen van me oude woonplaats. Waarom zo ver? Omdat ik hier een studie volg. Nou is het verder niet echt een studentenstad dus ik kan me niet aansluiten bij verenigingen, ook komen me klasgenoten allemaal van ver. Ik heb wel vriendinnen maar die wonen allemaal ver weg. Ik moet nog 1 jaar studeren maar zie het niet meer zitten. Heb geprobeerd vrienden te maken hier maar het wil nog niet echt lukken. Ik ben gaan sporten, maar heb daar niet echt contact met mensen.
Ik zit vaak het hele weekend alleen en doordeweeks ga ik alleen naar me studie en soms sporten.

Hoe kan ik hier een sociaal leven opbouwen? Ik voel me zo eenzaam, vooral omdat ik vanaf donderdag geen mensen gesproken meer heb Cry
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  sonly zo 27 maa 2011 - 9:53

Waar woon je?
Misschien hier op het forum een oproepje plaatsen?
En wat voor sport doe je? Op een sportschool is misschien iedereen veel met zichzelf bezig, maar misschien dat je bij een teamsport makkelijker in aanraking komt met andere mensen. Zou misschien ook het overwegen waard zijn als je dat leuk vind.
Of via een bijbaantje nieuwe mensen leren kennen?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  lyke zo 27 maa 2011 - 10:15

Ik snap heel goed hoe je je voelt.
Ik ben ook vaak alleen en familie en vrienden wonen niet echt in de buurt.
Ik woon hier ook al 3 jaar en nog steeds heb ik niet echt nieuwe mensen leren kennen waar ik ook dingen mee doe buiten school om e.d.
Wat ik doe als ik me eenzaam voel ik veel series kijken op mijn laptop, en ik bel veel met mijn ouders enzo.
Je mag me wel pmen ofzo.. kunnen we msnen als je dat gezellig vind.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Travel-Addict zo 27 maa 2011 - 10:22

sonly schreef:Waar woon je?
Misschien hier op het forum een oproepje plaatsen?
En wat voor sport doe je? Op een sportschool is misschien iedereen veel met zichzelf bezig, maar misschien dat je bij een teamsport makkelijker in aanraking komt met andere mensen. Zou misschien ook het overwegen waard zijn als je dat leuk vind.
Of via een bijbaantje nieuwe mensen leren kennen?

Ik woon in Amersfoort. Ja ik doe fitness in de sportschool, teamsport is niet echt iets voor mij denk ik Laughing Ik heb wel een bijbaantje maar dat is bij de tnt, dus ook geen contact met mensen.
Ik mis de gezelligheid vooral in het weekend, lekker drankje doen met vriendinnen etc.

Soms heb ik het gevoel alsof de tijd zo snel gaat en mijn leven stilstaat?
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Travel-Addict zo 27 maa 2011 - 10:24

lyke86 schreef:Ik snap heel goed hoe je je voelt.
Ik ben ook vaak alleen en familie en vrienden wonen niet echt in de buurt.
Ik woon hier ook al 3 jaar en nog steeds heb ik niet echt nieuwe mensen leren kennen waar ik ook dingen mee doe buiten school om e.d.
Wat ik doe als ik me eenzaam voel ik veel series kijken op mijn laptop, en ik bel veel met mijn ouders enzo.
Je mag me wel pmen ofzo.. kunnen we msnen als je dat gezellig vind.

Bedankt voor je berichtje! Jij woont dus in Amsterdam? Wat cool! Jammer dat jij je ook zo voelt.

Is goed ik zal je pmen dan kunnen we msnen, gezellig Very Happy
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 20:58

Is het geen idee om in Utrecht te gaan wonen? Dat is veel meer een studentenstad, en daar kom je gemakkelijker in contact met mensen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 21:40

Wat vervelend dat je je eenzaam voelt. Is het niet misschien een idee om op de sportschool je aan te melden voor groepslessen? Dan heb je ook contact met mensen. De kans zit er in dat je contact hebt met oudere mensen, maar dan ben je in ieder geval wel sociaal bezig. Nodig anders een keer een klasgenootje uit in je appartement om eens een filmpje te kijken of een terrasje te pakken. Dat ze ver weg wonen hoeft nog geen probleem te zijn. Waar ga je naar school? Misschien kun je daar eens met een klasgenootje een terrasje pakken.

Wat je ook kunt doen is hier een oproepje plaatsen. Er zijn hier vast wel mensen die in omgeving Amersfoort wonen en die met jou willen meeten, misschien zijn er wel hier meer meiden die hier in jouw omgeving wonen en wie weet kan er een nieuwe meeting georganiseerd worden. smile

Btw, binnenkort ga ik naar Apeldoorn verhuizen. Ik denk dat Amersfoort niet al te ver weg moet zijn. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Mermaid ma 28 maa 2011 - 1:27

Ik herken het wel.
Maar is het geen idee om hier op het forum een oproepje te plaatsen?

Buiten t eenzame om ben ik jaloers op je woonplaats.. wil ook graag naar Amersfoort verhuizen, maar appartementjes lijken er zo moeilijk te vinden en zo duur Sad
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  BJA ma 28 maa 2011 - 3:27

Kijk eens op de site nmlk.nl
Is een ontmoetingssite voor mensen die ook een leuke dag of uitje willen hebben. Very Happy
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 8:59

Wat rot dat jij je zo voelt. Misschien kun je een oproepje hier plaatsen, bij Vriendin gezocht, om eens gezellig wat te gaan drinken met wat meiden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenzaam Empty Re: Eenzaam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum