Rekening houden met je vriend.
+22
Zora
Primrose
Shisha
Le Chat Noir
Jente10
SoGood
Supertalentje
TNMN
Dennenappel
Lenthe
Sugarfall
Serena
Starla
Barbabella
Susan
Marin
Arwyn
minoessepoes
Ugly Betty
Niekske
Caramba
Rush
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rekening houden met je vriend.
Ik heb geen vriend, maar ik denk dat je je altijd wel (onbewust) laat beinvloeden door mensen om je heen.
Wel heb ik een aantal dingen die ik niet verander; als hij (een toekomstige vriend) mijn piercing of oorbellen niet mooi vindt, dan is dat zijn probleem, die haal ik niet uit en ook ga ik niet make-uploos de deur uit, dus mocht hij liever hebben dat ik geen make up draag, zal ik daar geen rekening mee houden. Maar een andere parfum of broek zal ik wel veranderen.
Wel heb ik een aantal dingen die ik niet verander; als hij (een toekomstige vriend) mijn piercing of oorbellen niet mooi vindt, dan is dat zijn probleem, die haal ik niet uit en ook ga ik niet make-uploos de deur uit, dus mocht hij liever hebben dat ik geen make up draag, zal ik daar geen rekening mee houden. Maar een andere parfum of broek zal ik wel veranderen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Dat riep ik ook altijd over m`n piercings/oorbellen Lenthe, maar nu ik ouder word, merk ik ook dat ik er anders over ga denken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ik hou er wel een beetje rekening mee, maar blijf ook mijn eigen ding doe.
Ik trek soms op een vrije dag bewust een jurkje/rok aan, want ik weet dat hij het leuk vindt (ik ook, maar op mijn werk is dat niet echt handig). Mijn eerste pumps heb ik gekocht, omdat hij dat erg mooi vindt. Inmiddels heb ik er meerdere en ben ik er erg blij mee!
Zo trekt hij een overhemd die ik niet mooi vind, amper aan.
Ik trek soms op een vrije dag bewust een jurkje/rok aan, want ik weet dat hij het leuk vindt (ik ook, maar op mijn werk is dat niet echt handig). Mijn eerste pumps heb ik gekocht, omdat hij dat erg mooi vindt. Inmiddels heb ik er meerdere en ben ik er erg blij mee!
Zo trekt hij een overhemd die ik niet mooi vind, amper aan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Rush schreef:Dat riep ik ook altijd over m`n piercings/oorbellen Lenthe, maar nu ik ouder word, merk ik ook dat ik er anders over ga denken.
Haha, ik heb mijn oren niet volhangen, het is allemaal nog best subtiel, maar toch wil ik ze niet uitdoen. En wat betreft piercings heb ik alleen een tragusknopje.. Maar die zit er al jaren en het voelt zó niet goed als die uit is dus die gaat gewoon niet uit. Misschien dat ik daar over een aantal jaren toch anders over ga denken, maar op dit moment is het take it or leave it
Lenthe- Prater
Hahahaha, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zou vragen om dat eruit te halen en anders zou ik diegene keihard uitlachen idd. Ik dacht dat je ook heel veel hadLenthe schreef:Rush schreef:Dat riep ik ook altijd over m`n piercings/oorbellen Lenthe, maar nu ik ouder word, merk ik ook dat ik er anders over ga denken.
Haha, ik heb mijn oren niet volhangen, het is allemaal nog best subtiel, maar toch wil ik ze niet uitdoen. En wat betreft piercings heb ik alleen een tragusknopje.. Maar die zit er al jaren en het voelt zó niet goed als die uit is dus die gaat gewoon niet uit. Misschien dat ik daar over een aantal jaren toch anders over ga denken, maar op dit moment is het take it or leave it
Rush- Lady Post-a-lot
Oh ja, hakken! Van m'n vriend hoef ik niet op hakken te lopen. Hij is wel langer dan mij, maar met hakken ook maar net! Toen hij mij leerde kennen had ik er ook niks mee waardoor hij het minder bij mij vind passen. Oh en dé opmerking van laatst: vriendin van zijn broertje kan het wel goed hebben, want die is slanker.. Hij weet ook niet beter dan dat ze altijd hakken aan heeft, dus dat is ook een stukje gewenning denk ik. Oh wel, als ik er zin in heb, draag ik ze lekker gewoon. Staat volgens mij juist goed onder mijn wat steviger lijf, met de juiste hak zie ik er volgens mij dan juist slanker uit!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Hahahaha, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zou vragen om dat eruit te halen en anders zou ik diegene keihard uitlachen idd. Ik dacht dat je ook heel veel hadLenthe schreef:Rush schreef:Dat riep ik ook altijd over m`n piercings/oorbellen Lenthe, maar nu ik ouder word, merk ik ook dat ik er anders over ga denken.
Haha inderdaad, ik zal hem aankijken en vragen of 'ie zich wel lekker voelt denk dat het dan gewoon geen ware liefde is
Lenthe- Prater
Klopt Arwyn, dan lijk je ook slanker
@Lenthe. Ja als hij drama gaat maken om een mini knopje is dat wel sneu. Ik kan me wel voorstellen dat m`n vriend mijn oorpiercings niet zo vindt, vooral die grote niet, maar daar kan wel een kleiner balletje op.
M'n tattoos heeft hij gelukkig niet echt moeite mee.
@Lenthe. Ja als hij drama gaat maken om een mini knopje is dat wel sneu. Ik kan me wel voorstellen dat m`n vriend mijn oorpiercings niet zo vindt, vooral die grote niet, maar daar kan wel een kleiner balletje op.
M'n tattoos heeft hij gelukkig niet echt moeite mee.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet dat mijn vriend make up heel mooi vindt staan bij mij, bij iets bijzonders, dus ik maak me dan wel op, deels voor hem. Verder heeft hij bepaalde kleding die hij van mij niet zo heel erg mooi vindt, die trek ik dan niet aan als we samen echt weggaan, maar verder koop ik wel wat ik mooi vind.
Gast- Gast
Ik heb een blouse die mijn vriend niet mooi vindt, maar ik draag 'm wel gewoon. Verder vindt hij mijn haar los mooier, maar daar hou ik ook geen rekening mee Tenzij hij iets echt spuuglelijk zou vinden, maar ik geloof dat onze smaak wel redelijk overeen komt.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik kan me niet echt iets belangrijks bedenken... Misschien dat ik vroeger altijd graag wilde reizen, maar hij dan begon te mekkeren dat ik niet te lang mocht gaan omdat hij niet zolang zonder me kon. Maar ik heb er nooit iets concreets mee gedaan en later wilde hij wel overal mee naartoe, hebben we nooit echt gedaan, maar toen ik wel 'mocht' en hij zelfs mee wilde was de discussie voor mij wel gedaan.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik draag wat ik mooi vind. Mijn vriend vindt stoere vrouwen met sneakers en een simpele spijkerbroek, shirtje en de haren in een staartje erg leuk.
Maar jammer voor hem heeft hij een vriendin die voornamelijk jurkjes draagt met hele hoge hakken.
Ik heb een vriendin, die koopt kleding op de smaak van haar vriend. "Oh, mooie schoenen! Maar helaas, Jaap houdt niet van sleehakken.." Sorry, maar dat vind ik echt wel sneu.
Verder kan mijn vriend me wel beïnvloeden hierin, ik heb nu een nieuw jasje gekocht waar ik al een beetje over twijfelde. Als mijn vriend het nou geweldig had gevonden had ik het waarschijnlijk ook mooier gevonden en gehouden. Nu vond hij het niet echt geweldig, dus breng ik het terug.
Maar jammer voor hem heeft hij een vriendin die voornamelijk jurkjes draagt met hele hoge hakken.
Ik heb een vriendin, die koopt kleding op de smaak van haar vriend. "Oh, mooie schoenen! Maar helaas, Jaap houdt niet van sleehakken.." Sorry, maar dat vind ik echt wel sneu.
Verder kan mijn vriend me wel beïnvloeden hierin, ik heb nu een nieuw jasje gekocht waar ik al een beetje over twijfelde. Als mijn vriend het nou geweldig had gevonden had ik het waarschijnlijk ook mooier gevonden en gehouden. Nu vond hij het niet echt geweldig, dus breng ik het terug.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Voor ons allebei is kleding niet echt belangrijk en we zijn ook allebei wel blij dat de ander er niet heel veel waarden aan hecht. Maar als we uit eten gaan ofzo vind ik het toch leuk om wat meer aandacht er aan te besteden en dan zegt hij ook wel dat ik er echt mooi uitziet. Dat vind ik dan ook wel weer leuk om te horen! Verder houdt hij van oorbellen maar niet van make-up en ik heb zelf eigenlijk hetzelfde dus dat komt dan mooi uit.
Hij kleedt zich wel vrij eenvoudig meestal (spijkerbroek en t-shirt) en eigenlijk vind ik dat ook wel mooier dan heel net/hip gekleed.. Maar ik zeg het ook wel als ik een shirt echt mooi vind en dat vind hij ook wel weer leuk om te horen dan
Hij kleedt zich wel vrij eenvoudig meestal (spijkerbroek en t-shirt) en eigenlijk vind ik dat ook wel mooier dan heel net/hip gekleed.. Maar ik zeg het ook wel als ik een shirt echt mooi vind en dat vind hij ook wel weer leuk om te horen dan
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Hij vindt mijn tattoo echt vreselijk, maar ik ga het niet weg laten halen, dat kost gewoon te veel geld.
Gast- Gast
Starla schreef:Mijn vriend heeft ook nooit commentaar op hoe ik er uit zie. Hij vind alles prima als ik het leuk vind.
+1. Heb maar 1 keer achteraf gehoord dat hij het een keer niet mooi vond hoe ik mijn haar had gekleurd (maar vond dat zelf ook niet echt geslaagd). Ik krijg wel meer complimentjes als ik me vrouwelijk kleed in rokjes en hakken, maar een strakke spijkerbroek vind hij ook mooi.
Hij vraagt mij trouwens wel best vaak wat of ik iets mooi vind wat hij aantrekt. Maar als hij echt iets mooi vind en ik niet, dan draagt hij het wel gewoon hoor. Wij doen niet zo moeilijk .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hahaha. Ik zag van de week een ad op Marktplaats. Een meisje verkocht haar gloednieuwe laarzen, want ze was ermee thuis gekomen en haar vriend vond ze niet mooi.Sogood schreef:
XD
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha. Ik zag van de week een ad op Marktplaats. Een meisje verkocht haar gloednieuwe laarzen, want ze was ermee thuis gekomen en haar vriend vond ze niet mooi.Sogood schreef:
XD
Haha dat is ook wel erg!
Mijn vriend is altijd wel eerlijk wanneer hij iets niet mooi vind en dan hou ik er ook wel rekening mee. Andersom ook.
En soms is hij heerlijk tegenstrijdig. Hij zegt altijd dat hij mij het mooiste vind zonder of met weinig make-up. Maar als ik dan een avondje ga stappen met een vriendin en ik ben helemaal opgedoft klaagt hij dat ik dat bijna nooit voor hem doen. Maar als ik mij dan wat vaker opdof zegt hij weer naturel toch mooier te vinden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben gewoon mezelf en draag wat ik mooi vind. Hij doet dat ook. Dat ik niet altijd alles even mooi vind wat hij aan heeft maakt niks uit. Hij vindt het namelijk mooi. Ik snap echt niet dat mensen zich daarop aan elkaar gaan aanpassen. Wat een (oppervlakkige) onzin.
Gast- Gast
Mijn vriend is niet erg dol op mijn tattoo, heb m laten zetten toen we 2.5 jr samen waren ofzo, ook niet gezegd dat ik t ging doen :p ook vindt ie mijn traguspiercing niet leuk, maar die ga ik er niet uit halen. Hij heeft een hekel aan mijn bodywarmer, maar daar ben ik verliefd op, dus die draag ik heel vaak. Ook draag ik vaak een vestje als jasje zeg maar, in de zomer, vindt ie ook stom. Soms hou ik er rekening mee, bijvoorbeeld als we uit eten gaan oid, maar hij houdt op zijn beurt ook lang niet altijd rekening met wat ik lelijk/mooi vind. Vind ik niks mis mee, we hebben allebei onze eigen smaak, en favo kledingstukken/schoenen.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Odilia schreef:Ik ben gewoon mezelf en draag wat ik mooi vind. Hij doet dat ook. Dat ik niet altijd alles even mooi vind wat hij aan heeft maakt niks uit. Hij vindt het namelijk mooi. Ik snap echt niet dat mensen zich daarop aan elkaar gaan aanpassen. Wat een (oppervlakkige) onzin.
Haha dat is nogal overdreven. Er is hier bijna niemand volgens mij die haar hele eigen stijl of wat dan ook over boord gooit, maar het is toch fijn om iets aan te hebben wat je partner mooi vindt? En als je dat leuk vindt, dan is het toch ook logisch dat je iets minder snel aandoet omdat je partner het minder vindt? Zo lang het niet te ver gaat is dat toch prima? Zie niet in wat daar nou oppervlakkig aan is...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vind het ook een beetje overdreven om het oppervlakkige onzin te noemen. Ik pas me best vaak aan aan mijn vriend zijn wensen. Ik vind het leuk als hij mij nóg leuker vind. Hij vind het bijvoorbeeld echt niet leuk als ik de hele dag in een joggingbroek rond zou lopen, nou prima dan doe ik dat wel als hij er niet bij is en als ik echt een hangdag heb dan trek ik alsnog aan wat ik zelf wil maar ik denk daar dan wel over na. Als we een feestje hebben of op stap gaan vind hij het leuk als ik me extra mooi opmaak. Nou prima ik voel me extra mooi als hij mij extra mooi vind, allebei blij. Maar ik ga niet met alles wat ik aantrek of koop overleggen wat hij er van vindt. Ik ken zijn smaak en hij de mijne en dat gaat zo al jaren primaZora schreef:Odilia schreef:Ik ben gewoon mezelf en draag wat ik mooi vind. Hij doet dat ook. Dat ik niet altijd alles even mooi vind wat hij aan heeft maakt niks uit. Hij vindt het namelijk mooi. Ik snap echt niet dat mensen zich daarop aan elkaar gaan aanpassen. Wat een (oppervlakkige) onzin.
Haha dat is nogal overdreven. Er is hier bijna niemand volgens mij die haar hele eigen stijl of wat dan ook over boord gooit, maar het is toch fijn om iets aan te hebben wat je partner mooi vindt? En als je dat leuk vindt, dan is het toch ook logisch dat je iets minder snel aandoet omdat je partner het minder vindt? Zo lang het niet te ver gaat is dat toch prima? Zie niet in wat daar nou oppervlakkig aan is...
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn vriend vind mijn piercings en tattoo niks; helaas voor hem vind ik het wel leuk. De meeste piercings zijn er nu uit maar dat is niet voor hem maar voor mijn werk en weer een nieuwe tattoo komt er echt wel.
Hij vind hakken niks; die droeg ik veel toen ik hem leerde kennen. Inmiddels draag ik alleen nog maar sneakers en platte laarzen
Hij vind hakken niks; die droeg ik veel toen ik hem leerde kennen. Inmiddels draag ik alleen nog maar sneakers en platte laarzen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Barbabella schreef:Ik vind het ook een beetje overdreven om het oppervlakkige onzin te noemen. Ik pas me best vaak aan aan mijn vriend zijn wensen. Ik vind het leuk als hij mij nóg leuker vind. Hij vind het bijvoorbeeld echt niet leuk als ik de hele dag in een joggingbroek rond zou lopen, nou prima dan doe ik dat wel als hij er niet bij is en als ik echt een hangdag heb dan trek ik alsnog aan wat ik zelf wil maar ik denk daar dan wel over na. Als we een feestje hebben of op stap gaan vind hij het leuk als ik me extra mooi opmaak. Nou prima ik voel me extra mooi als hij mij extra mooi vind, allebei blij. Maar ik ga niet met alles wat ik aantrek of koop overleggen wat hij er van vindt. Ik ken zijn smaak en hij de mijne en dat gaat zo al jaren primaZora schreef:Odilia schreef:Ik ben gewoon mezelf en draag wat ik mooi vind. Hij doet dat ook. Dat ik niet altijd alles even mooi vind wat hij aan heeft maakt niks uit. Hij vindt het namelijk mooi. Ik snap echt niet dat mensen zich daarop aan elkaar gaan aanpassen. Wat een (oppervlakkige) onzin.
+1
natuurlijk houd ik rekening met wat mn vriend ook mooi vind. dat wil niet zeggen dat ik mn eigen stijl overboord gooi. als we uitgaan of naar een feest gaan zal ik idd niet snel iets aandoen wat hij niet mooi vind. maar als we gewoon thuis zijn kan ik dat wel doen hoor.
zo ook als we een avondje relaxen, ik kan dan mn relaxbroek aantrekken, maar kleed me soms net iets leuker door een tuniekje met een legging aan te doen. zit net zo lekker, maar oogt wel iets leuker.
heb zelf lenzen, maar mag die niet heel de dag dragen. nu geef ik er niet om om een dag mn bril op te hebben, maar weet dat mn vriend me met lenzen liever ziet. zal mn lenzen hiervoor niet speciaal indoen (bijv vrije dag als we niks hebben) maar kan ze dan wel 'savonds langer inhouden (voor hem)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Mijn vriend vind het vreselijk als ik een bandana draag, ik draag ze nog steeds, maar niet als hij er bij is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vindt sommige kledingstukken van mij niet zo mooi en die draag ik ook niet waar hij bij is.
Verder houdt hij niet van lippenstift en lipgloss. Dat doe ik vrijwel nooit op als ik bij hem ben wat ik stiekem wel heel jammer vind.
Verder houdt hij niet van lippenstift en lipgloss. Dat doe ik vrijwel nooit op als ik bij hem ben wat ik stiekem wel heel jammer vind.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Rekening houden met slaaptijden
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Waar rekening mee houden na operatie?
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Waar rekening mee houden na operatie?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: