Rekening houden met je vriend.
+22
Zora
Primrose
Shisha
Le Chat Noir
Jente10
SoGood
Supertalentje
TNMN
Dennenappel
Lenthe
Sugarfall
Serena
Starla
Barbabella
Susan
Marin
Arwyn
minoessepoes
Ugly Betty
Niekske
Caramba
Rush
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Rekening houden met je vriend.
In een ander topic lees ik dat een forumster soms rode lippenstift draagt, maar dat haar vriend het vreselijk vind. Zou jij het dan minder dragen of ga je gewoon je eigen gang? En als hij bijv. hakken verschrikkelijk vind? Of je bril, zou je dan lenzen nemen? etc.
Wat vind jou vriend 'verschrikkelijk' maar doe je toch? Of juist niet meer voor hem?
Wat vind jou vriend 'verschrikkelijk' maar doe je toch? Of juist niet meer voor hem?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Rekening houden met je vriend.
eigenlijk laat ik niets voor hem..... :-)
Of ik kan nu gewoon niets bedenken kan ook nog
eigenlijk laat ik niets voor hem..... :-)
Of ik kan nu gewoon niets bedenken kan ook nog
Gast- Gast
Hij vind hakken wel mooi, maar dat draag ik amper, omdat ik dat niet kan i.v.m mijn enkels.
Toch gister wel gedaan, maar had ik het maar niet gedaan, want dan ben ik groter dan mijn vriend.
Toch gister wel gedaan, maar had ik het maar niet gedaan, want dan ben ik groter dan mijn vriend.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hmm best een moeilijke... ik roep altijd heel hard dat hij me moet nemen zoals ik ben, maar onbewust pas je je natuurlijk toch wel een beetje aan elkaar aan. Als ik op stap ga en ik kom bekenden tegen, kan ik die soms gewoon om de nek vliegen. Als een kerel me aanspreekt in de kroeg, kan ik daar ook best even mee kletsen, ik ben wel altijd eerlijk dat ik een vriend heb. Mijn vriend kan die openheid van mij niet altijd waarderen, dus ik probeer erop te letten, maar eigenlijk alleen als hij erbij is Ik heb gezien dat hij hetzelfde is en we weten van elkaar dat we nooit te ver zouden gaan, dus ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Verder kan ik niet echt een voorbeeld noemen, ik stoor me er echt niet aan als hij mijn outfit niet mooi vind ofzo (gebeurd eigenlijk vrijwel nooit) bijvoorbeeld. Andersom heb ik wel een voorbeeld, dus iets wat ik voor hem gedaan heb omdat hij het leuk vindt, maar wat ik zelf niet zo snel zou doen: pumps met een behoorlijke hak gekocht ik loop er af en toe kleine stukjes op, ik moet er echt aan wennen (ik droeg nooit hakken!) maar hij vind het erg mooi en stiekem voel ik me wel een beetje sexy als ik op hakken sta (staan echt dus, lopen moet ik nog leren, dus dat is nog niet sexy )
Verder kan ik niet echt een voorbeeld noemen, ik stoor me er echt niet aan als hij mijn outfit niet mooi vind ofzo (gebeurd eigenlijk vrijwel nooit) bijvoorbeeld. Andersom heb ik wel een voorbeeld, dus iets wat ik voor hem gedaan heb omdat hij het leuk vindt, maar wat ik zelf niet zo snel zou doen: pumps met een behoorlijke hak gekocht ik loop er af en toe kleine stukjes op, ik moet er echt aan wennen (ik droeg nooit hakken!) maar hij vind het erg mooi en stiekem voel ik me wel een beetje sexy als ik op hakken sta (staan echt dus, lopen moet ik nog leren, dus dat is nog niet sexy )
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik weet dat hij iets echt verschrikkelijk vindt hou ik er rekening mee. Maar dingen die hij "niet zo" vindt en ik wel leuk vind trek ik gewoon aan.
Hij let er trouwens toch niet zo op, als ik hem vandaag vraag wat ik gisteren aan had dan denk ik niet dat hij dat weet
Hij let er trouwens toch niet zo op, als ik hem vandaag vraag wat ik gisteren aan had dan denk ik niet dat hij dat weet
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Hhaha dat was ik!
Ik hou er wel een beetje rekening mee dat ik het niet op doe als ik met hem ergens heen ga. Maar het is niet zo dat ik het dan helemaal niet meer draag, zo heb ik ook een heel gangbaar geurtje wat hij heel vies vind, dat draag ik gewoon naar mijn werk maar niet als ik met hem uiteten ga. De lippenstift laat ik wel gewoon zitten als ik dat naar mijn werk op heb bijvoorbeeld, maar als wij met zijn tweeen uit eten gaan dan doe ik het inderdaad niet op.
Ik koop ook gewoon wat ik leuk vind qua kleding, maar ik denk er wel overna wat ik wanneer aan doe, ik vind het wel leuk als hij vind dat ik er leuk uit zie, dus dan doe ik de schoenen die hij heel lelijk vind minder snel aan als we met zijn tweeen weg gaan, maar het houdt me niet tegen om die schoenen te kopen.
Ik breng relatief gezien maar zo weinig tijd met mijn vriend door, er zijn genoeg andere momenten waarop ik die dingen gewoon wel aantrek. Ook is het niet zo dat ik me om ga kleden als hij thuis komt of zo iets, wat ik die dag aan heb, hou ik ook aan, maar als ik me klaar maak om samen weg te gaan dan hou ik er dus wel rekening mee.
Ik hou er wel een beetje rekening mee dat ik het niet op doe als ik met hem ergens heen ga. Maar het is niet zo dat ik het dan helemaal niet meer draag, zo heb ik ook een heel gangbaar geurtje wat hij heel vies vind, dat draag ik gewoon naar mijn werk maar niet als ik met hem uiteten ga. De lippenstift laat ik wel gewoon zitten als ik dat naar mijn werk op heb bijvoorbeeld, maar als wij met zijn tweeen uit eten gaan dan doe ik het inderdaad niet op.
Ik koop ook gewoon wat ik leuk vind qua kleding, maar ik denk er wel overna wat ik wanneer aan doe, ik vind het wel leuk als hij vind dat ik er leuk uit zie, dus dan doe ik de schoenen die hij heel lelijk vind minder snel aan als we met zijn tweeen weg gaan, maar het houdt me niet tegen om die schoenen te kopen.
Ik breng relatief gezien maar zo weinig tijd met mijn vriend door, er zijn genoeg andere momenten waarop ik die dingen gewoon wel aantrek. Ook is het niet zo dat ik me om ga kleden als hij thuis komt of zo iets, wat ik die dag aan heb, hou ik ook aan, maar als ik me klaar maak om samen weg te gaan dan hou ik er dus wel rekening mee.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Mijn vriend is daar trouwens vrij uitgesproken in, hij ziet me het liefst in een spijkerbroek, mijn haar op een staart een simpel truitje en sneakers.
Dat draag ik weleens hoor, zit natuurlijk heerlijk, maar ik ben ook gek op jurkjes en rokjes, vind mijn haar los soms mooi en ik draag graag hakken, daar voel ik me vrouwelijk in. Schoenen met hakken vind hij dus ook echt vreselijk, maar dat weerhoudt me niet om ze te kopen.
Dat draag ik weleens hoor, zit natuurlijk heerlijk, maar ik ben ook gek op jurkjes en rokjes, vind mijn haar los soms mooi en ik draag graag hakken, daar voel ik me vrouwelijk in. Schoenen met hakken vind hij dus ook echt vreselijk, maar dat weerhoudt me niet om ze te kopen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb mijn vriend nog nooit horen zeggen dat hij iets vreselijk vindt.. Eigenlijk alles wat ik aantrek vindt hij wel prima!
Van de rode lipstick is hij volgens mij niet echt fan, maar ik heb toch nooit wat op m'n lippen, haha. Ben er veel te lui voor om dat bij te houden
Van de rode lipstick is hij volgens mij niet echt fan, maar ik heb toch nooit wat op m'n lippen, haha. Ben er veel te lui voor om dat bij te houden
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
M'n vriend vind zonder make-up mooier als met, maar dat weerhoudt me er niet van om het te dragen.
En hij vind het mooi als ik m`n haar vast heb, maar dan ziet hij de piercings in m`n oren en die zou hij het liefst helemaal nooit weer zien, haha.
Ik haal m`n piercings er uit als ik ooit mama word, wat hem betreft word ik morgen mama
En hij vind het mooi als ik m`n haar vast heb, maar dan ziet hij de piercings in m`n oren en die zou hij het liefst helemaal nooit weer zien, haha.
Ik haal m`n piercings er uit als ik ooit mama word, wat hem betreft word ik morgen mama
Rush- Lady Post-a-lot
Geen idee eigenlijk hoor mijn vriend nooit klagen over mijn uiterlijk. Maar goed ik zal dan ook wel een erg simpel vriendje hebben.
Gast- Gast
Ik liet net de bril zien die ik dolgraag wil kopen zodra ik een goed salaris heb (het is een Chanel bril dus nogal duur), en m'n vriend reageerde met: Ik vind de bril die je nu hebt ook best leuk hoor! Die chanel-bril, dat weet ik nog niet...niet slecht, maar er zijn denk ik meer dan genoeg brillen die minstens net zo leuk zijn en een stuk minder duur...
Hahaha, nou, euh ik ga 'm toch echt kopen als ik 't geld er voor heb! Daar trek ik me weinig van aan, alhoewel ik 't natuurlijk veel leuker zou vinden als hij 'm ook te gek vindt.
Oh ja en hij vindt het leuk als m'n haar los is, dus daar probeer ik wel op te letten, maar het is niet zo dat ik m'n haar niet vast zou doen omdat hij bij me is.
Hahaha, nou, euh ik ga 'm toch echt kopen als ik 't geld er voor heb! Daar trek ik me weinig van aan, alhoewel ik 't natuurlijk veel leuker zou vinden als hij 'm ook te gek vindt.
Oh ja en hij vindt het leuk als m'n haar los is, dus daar probeer ik wel op te letten, maar het is niet zo dat ik m'n haar niet vast zou doen omdat hij bij me is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had een parfum, Angel, dat ik heel lekker vond, maar Dion echt niet, die vond 'm te zwaar en te zoet, die draag ik dus niet meer. Heb wel een lichtere versie voor moederdag gekregen, A Innocent.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik hou daar wel rekening mee ja. Als hij iets Ă©cht niet mooi vind dan pas ik dat wel aan, of ik moet er zelf zoooo blij mee zijn.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn vriend heeft ook nooit commentaar op hoe ik er uit zie. Hij vind alles prima als ik het leuk vind.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Oh, dat lijkt me nou ook weer niets, haha. Hij heeft toch ook wel een eigen smaak?Starla schreef:Mijn vriend heeft ook nooit commentaar op hoe ik er uit zie. Hij vind alles prima als ik het leuk vind.
Rush- Lady Post-a-lot
mijn vriend is niet zo gek van jurkjes en bepaalde shirtjes van mij. maar daar heeft hij mooi pech mee
Wel heb ik soms een speldje in mijn haar, wat hij heel stom eruit vind zien (is gewoon om mn haar goed te laten drogen met scheiding..) dus dan haal ik hem zodra mijn haar droog is die speld er wel uit als ik met mijn vriend weg ga.
Wel heb ik soms een speldje in mijn haar, wat hij heel stom eruit vind zien (is gewoon om mn haar goed te laten drogen met scheiding..) dus dan haal ik hem zodra mijn haar droog is die speld er wel uit als ik met mijn vriend weg ga.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik geen parfum meer draag als we samen ergens heengaan. Deed ik sowieso al weinig, maar hij vindt het gewoon het fijnst als ik 'naturel' ruik. Verder is hij qua kleding, make-up e.d. heel makkelijk (of we hebben gewoon dezelfde smaak, kan ook natuurlijk ).
Gast- Gast
Ik heb een parfum van Chloe, die mijn vriend echt niets vind, hij krijgt er hoofdpijn van dus die draag ik niet meer als ik hem zie. Ik zou het wel heel erg jammer vinden als mijn vriend hakken of lippenstift niets zou vinden, daar ben ik allebei heel gek op, zou het echt moeilijk vinden om daar rekening mee te houden.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Waarom niet rush? Ik vind het juist leuk dat hij mijn kleding etc leuk vind en daar geen commentaar op heeft.
Niet dat ik me van dat commentaar wat aan zou trekken trouwens. (Tenzij iets verkeerd zit of foute pasvorm ofzo, dan zou ik er nog even een blik op werpen ) Dat zegt toch niets over een eigen smaak?
Niet dat ik me van dat commentaar wat aan zou trekken trouwens. (Tenzij iets verkeerd zit of foute pasvorm ofzo, dan zou ik er nog even een blik op werpen ) Dat zegt toch niets over een eigen smaak?
Starla- Prater
Ik heb tijden kort haar gehad. Mijn vriend roept al vanaf het begin van onze relatie (nu bijna 9 jaar) dat hij lang haar mooier vindt. Pas sinds een jaar laat ik het langer groeien. Maar dat is niet omdat ik eindelijk ben gezwicht voor de wensen van mijn vriend. Ik was toe aan een nieuwe look, het markeert ook het einde van een mindere periode uit mijn leven.
Nu ik inmiddels best al weer lang haar heb, zit ik er soms over na te denken het weer kort te laten knippen. En misschien houdt mijn vriend mij onbewust toch een beetje tegen om daadwerkelijk weer naar kort te gaan.
Nu ik inmiddels best al weer lang haar heb, zit ik er soms over na te denken het weer kort te laten knippen. En misschien houdt mijn vriend mij onbewust toch een beetje tegen om daadwerkelijk weer naar kort te gaan.
Gast- Gast
Ja, maar als ik het leuk vind, vindt hij het wel prima, dat klinkt zo niet eigen mening achtig. Alsof het hem eigenlijk geen zak boeit haha.Starla schreef:Waarom niet rush? Ik vind het juist leuk dat hij mijn kleding etc leuk vind en daar geen commentaar op heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh bedoel je het zo Hij zegt nooit oh prima hoor, t komt er wel met enthousiasme uit. Met een oh prima zou ik ook geen genoegen nemen
Starla- Prater
Haha okay, dan hebben jullie dus eigenlijk dezelfde smaak, dat is wel leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
R. vind het altijd leuk hoe ik me kleed. Met hem kan je trouwens goed winkelen, hij zegt het ook wanneer hij iets niet mooi vind. Verder loop ik niet op hakken omdat ik dan zo'n eind boven hem uit toren..
Gast- Gast
Zeggen jullie 't ook andersom tegen hem?
Ik weet wel wat ik hem leuk vind staan en wat minder, maar verwacht niet dat ie die minder leuke dingen dan maar niet meer aantrekt. Alhoewel ie laatst naar m'n moeder niet zo'n leuke polo aan had, en toen had ie van te voren al gezegd tegen mij dat ie die had uitgezocht, en dat vond ik toen wel zielig om tegen 'm te zeggen dat ik die niet zo leuk vond..Vond het juist zo schattig dat ie uberhaupt had nagedacht over wat ie aan ging doen. Bovendien was 't ook niet afgrijselijk, gewoon minder leuke kleur (felgeel).
Oh en laatst ook een typisch mannen/vrouwen gesprek, maar dan precies andersom. Ik vertelde 'm dat ie die ochtend een overhemd voor z'n werk aan had, wat 'm erg sexy stond.
Zei hij: Oh ja die blauwe?
Ik: Ja, ik geloof het wel.
Hij: Die blauwe met die ruitjes?
Ik: Euh wat? Neuh hij was gewoon blauw
Hij: Ja die blauwe met die ruitjes aan de binnenkant.
Ik: Weet ik veel, je zag er gewoon lekker uit.
Maar die ging ie ook maar onthouden zei ie, dat ik die leuk vond staan!
Ik weet wel wat ik hem leuk vind staan en wat minder, maar verwacht niet dat ie die minder leuke dingen dan maar niet meer aantrekt. Alhoewel ie laatst naar m'n moeder niet zo'n leuke polo aan had, en toen had ie van te voren al gezegd tegen mij dat ie die had uitgezocht, en dat vond ik toen wel zielig om tegen 'm te zeggen dat ik die niet zo leuk vond..Vond het juist zo schattig dat ie uberhaupt had nagedacht over wat ie aan ging doen. Bovendien was 't ook niet afgrijselijk, gewoon minder leuke kleur (felgeel).
Oh en laatst ook een typisch mannen/vrouwen gesprek, maar dan precies andersom. Ik vertelde 'm dat ie die ochtend een overhemd voor z'n werk aan had, wat 'm erg sexy stond.
Zei hij: Oh ja die blauwe?
Ik: Ja, ik geloof het wel.
Hij: Die blauwe met die ruitjes?
Ik: Euh wat? Neuh hij was gewoon blauw
Hij: Ja die blauwe met die ruitjes aan de binnenkant.
Ik: Weet ik veel, je zag er gewoon lekker uit.
Maar die ging ie ook maar onthouden zei ie, dat ik die leuk vond staan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Rekening houden met slaaptijden
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Waar rekening mee houden na operatie?
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Waar rekening mee houden na operatie?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: