Make up, hoe oud?
+21
Shanna
patjuhhh
Silver
sanne-84
Mamsie
Lady Starstruck
ThinkPink
loura
Lovely
Mizz_S
Lenthe
Roxi3
Paper Crown
Caramba
minoessepoes
Spring
Arwyn
PapillonRose
Starla
Ugly Betty
Rush
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Make up, hoe oud?
Waarom? Ik vind zowel aan op het bovenste en onderste ooglid veel mooier dan alleen op het bovenste ooglid oogschaduw.Spetterdespat schreef:Rush schreef:Ik heb ook hele donkerbruine ogen en heb vaak smokey eyes met grijs en zwart of met groen tinten.Spetterdespat schreef:
Heb met oogschaduw het gevoel alsof je het bij mij bijna niet ziet door mijn donkere ogen. En ja wat voor kleur moet je nu eigenlijk gebruiken bij zeer donker bruine ogen?
Laat ik maar geen smokey eyes doen, dan schrikken de mensen of krijgen ze nachtmerries van mij
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben in de brugklas voor het eerst make-up gaan dragen. Een beetje oogschaduw en mascara. Toen zo af en toe en na ongeveer een half jaar dagelijks. Meestal mascara en oogpotlood boven en onder.
Vanaf m'n 16e ging ik zo af en toe foundation gebruiken en vanaf m'n 17/18e dagelijks.
Nu gebruik ik alleen foundation als ik moet werken.
Vanaf m'n 16e ging ik zo af en toe foundation gebruiken en vanaf m'n 17/18e dagelijks.
Nu gebruik ik alleen foundation als ik moet werken.
Gast- Gast
Op mn 5e droeg ik al lippenstift. Maar er is ook een hele periode geweest waarin ik geen lippenstift droeg en op mn 13/14 ontdekte ik de oogpotlood.
Gast- Gast
ik had voor mn communie een doosje met verschillende oogschaduw gekregen. wist ik veel hoe en wat, en dacht dus dat het schmink was, want had letterlijk heel mn gezicht onder gesmeerd!
maar bij het 'echte' heb ik geen idee meer hoe oud ik was, zal ook wel rond de 14 zijn geweest.
wel weet ik nog dat ik mascara vond in de la van ons mam, en die dus wel eens (stiekem) gebruikte. bleek dat dta mn verjaardagskado was..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Jaartje of 10, dat we het na schooltijd op elkaar uit gingen proberen. Dat was dan met zo'n kinder make-up setje van de speelgoedwinkel
Echte make-up: brugklas denk ik, af en toe oogpotlood. Met uitgaan vanaf mijn 16e de hele handel, foundation, poeder, blush, oogschaduw, mascara.. We stonden uuuuren voor de spiegel met zijn 2/3/4en en een flesje wijn erbij, ongelofelijk hoeveel tijd we aan ons uiterlijk spendeerden
Tegenwoordig is het wat subtieler allemaal, maar af en toe wat meer vind ik nog steeds geweldig leuk.
Echte make-up: brugklas denk ik, af en toe oogpotlood. Met uitgaan vanaf mijn 16e de hele handel, foundation, poeder, blush, oogschaduw, mascara.. We stonden uuuuren voor de spiegel met zijn 2/3/4en en een flesje wijn erbij, ongelofelijk hoeveel tijd we aan ons uiterlijk spendeerden
Tegenwoordig is het wat subtieler allemaal, maar af en toe wat meer vind ik nog steeds geweldig leuk.
Gast- Gast
Ik denk dat ik een jaartje of 12/13 was. En ik gebruikte het heel subtiel.
Gast- Gast
Rush schreef:Waarom? Ik vind zowel aan op het bovenste en onderste ooglid veel mooier dan alleen op het bovenste ooglid oogschaduw.Spetterdespat schreef:Rush schreef:Ik heb ook hele donkerbruine ogen en heb vaak smokey eyes met grijs en zwart of met groen tinten.Spetterdespat schreef:
Heb met oogschaduw het gevoel alsof je het bij mij bijna niet ziet door mijn donkere ogen. En ja wat voor kleur moet je nu eigenlijk gebruiken bij zeer donker bruine ogen?
Laat ik maar geen smokey eyes doen, dan schrikken de mensen of krijgen ze nachtmerries van mij
Ik draag wel eens oogschaduw, en ook wel op onderste lid, maar dan niet zwart en zeker niet door de week
Zit in de thuiszorg, vandaar zat ik zei, mensen kunnen dan van mij schrikken of krijgen nachtmerries over mij
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dat kan ook best subtiel hoor. Je ziet er echt niet meteen als clowntje uit
*Handen jeuken om spetterdespat een mooie smokey eye make up te geven*
Gast- Gast
In mijn basisschool periode had ik echt velle kleurtjes, knalrode lippenstift en blauwe oogschaduw, dit was spelenderwijs.
In de 2e klas ging ik het veel meer dragen, dit begon met mascara en oogschaduw maar wel hele neutrale tinten. naar mate de tijd kwam het oogpotlood er ook bij. En vandaag de dag ga ik niet meer zonder make-up de deur uit.
In de 2e klas ging ik het veel meer dragen, dit begon met mascara en oogschaduw maar wel hele neutrale tinten. naar mate de tijd kwam het oogpotlood er ook bij. En vandaag de dag ga ik niet meer zonder make-up de deur uit.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Vanaf mijn 13de of 14de zoiets. Weet het niet meer zo precies.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Hahaha, inderdaad. Ik ben het gezicht van het bedrijf en mensen denken echt niet dat ik op het punt sta om uit te gaan hoorTea-Leaf schreef:Dat kan ook best subtiel hoor. Je ziet er echt niet meteen als clowntje uit
Rush- Lady Post-a-lot
Mag wel hoor
Draag eigenlijk alleen maar mascara en oogpotlood.
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Mag wel hoor
Je woont zeker niet bij mij in de buurt?
Gast- Gast
Ga daar maar niet van uitTea-Leaf schreef:Spetterdespat schreef:Mag wel hoor
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ga daar maar niet van uitTea-Leaf schreef:Spetterdespat schreef:Mag wel hoor
Gast- Gast
Ga daar zeker maar niet vanuit
Caramba- Ratel
Nee, ze weet dat ik weet waar ze woont en aangezien ik weet waar jij woont en ik zeg dat je er niet vanuit moet gaan, kan zij ook zeggen dat je daar niet vanuit moet gaan
Rush- Lady Post-a-lot
Tea-Leaf schreef: Dan weet je waar ik woon! Of jij woont in het buitenland.
Bijna buitenland, friesland.
Zal brood smeren en naar werk, dat zonder smokey eyes
Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 31 aug 2011 - 2:27; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
Rush schreef:Nee, ze weet dat ik weet waar ze woont en aangezien ik weet waar jij woont en ik zeg dat je er niet vanuit moet gaan, kan zij ook zeggen dat je daar niet vanuit moet gaan
Wahaha wat een zin. Maar ik snap 'm
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Tea-Leaf schreef: Dan weet je waar ik woon! Of jij woont in het buitenland.
Bijna buitenland, friesland
Echt heel ver dus :face:
Gast- Gast
ik mocht dat pas toen ik 15 was. Ik wilde het zelf al toen ik 13 was maar dat vond mijn vader nog veel te vroeg. Alleen met het schoolfeest mocht ik wat make up haha
Shanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
10 denk ik, in groep 8. Toen kreeg ik steeds vaker opmerkingen dat ik eigenlijk mascara zou moeten gebruiken, omdat ik nu net een pop was (mijn wimpers zijn onzichtbaar zonder mascara).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ergens in de derde/vierde klas van de middelbare school, denk ik. Toen zat ik in een experimentele fase en werd de make-up steeds donkerder. Evenals de kleren, trouwens.
Voor die tijd gebruikte ik het sporadisch. Als ik een feestje had ofzo. Ik hield en houd niet zo van dat spul. Nu heb ik ook meestal alleen maar mascara op, mits ik mijn wimpers niet heb laten verven; nóg handiger
Voor die tijd gebruikte ik het sporadisch. Als ik een feestje had ofzo. Ik hield en houd niet zo van dat spul. Nu heb ik ook meestal alleen maar mascara op, mits ik mijn wimpers niet heb laten verven; nóg handiger
Gast- Gast
Ik had in groep 6 een make-updoos van de speelgoedwinkel, maar daar deed ik verder niet echt iets mee. In de brugklas had ik een mascara, maar daar deed ik nog steeds niet veel mee. Pas in de derde klas ben ik echt make-up gaan gebruiken, met tussenpozen, want er waren ook periodes waarin ik weinig tot niks gebruikte.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: