Chanel make-up
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chanel make-up
Volgens mij zitten hier meerdere meiden die net als ik een Chanel addiction hebben of aan het ontwikkelen zijn dus vandaar dit topic.
Ik heb weer een bon van de ICI paris gekregen en wil eigenlijk wel weer een Chanel item gaan aanschaffen. Ik zat zelf te denken aan een mooie kleur oogschaduw voor in de herfst (in de zomer draag ik bijna nooit oogschaduw).
Hebben jullie nog tips welke ik zal nemen. (die enkele, of meerdere in een doosje).
Ik twijfelde ook over de foundation (maar heb ook al de poeder, dus dat is misschien een beetje zonde haha).
Of hebben jullie een ander favoriet item wat ik niet kan missen.
Ik heb dus al de Lumiere eclat poeder, zwarte nagellak en rode liplaque.
Ben benieuwd!!
Ik heb weer een bon van de ICI paris gekregen en wil eigenlijk wel weer een Chanel item gaan aanschaffen. Ik zat zelf te denken aan een mooie kleur oogschaduw voor in de herfst (in de zomer draag ik bijna nooit oogschaduw).
Hebben jullie nog tips welke ik zal nemen. (die enkele, of meerdere in een doosje).
Ik twijfelde ook over de foundation (maar heb ook al de poeder, dus dat is misschien een beetje zonde haha).
Of hebben jullie een ander favoriet item wat ik niet kan missen.
Ik heb dus al de Lumiere eclat poeder, zwarte nagellak en rode liplaque.
Ben benieuwd!!
Gast- Gast
Re: Chanel make-up
Heb even op google gezocht (had ik beter niet kunnen doen)
http://www.beautyscene.nl/p/38061/illusions_dombre_de_chanel_-_herfst_2011
Erg mooie kleuren weer. En slecht voor m'n bankrekening. Vanaf 17 augustus te verkrijgen.
Al zou je het bij de ICI na kunnen vragen want die data kloppen niet altijd.
Ik neem altijd meerdere kleuren oogschaduw in één doosje. Die kleuren zijn altijd mooi te combineren. Zo kan ik nog kiezen
http://www.beautyscene.nl/p/38061/illusions_dombre_de_chanel_-_herfst_2011
Erg mooie kleuren weer. En slecht voor m'n bankrekening. Vanaf 17 augustus te verkrijgen.
Al zou je het bij de ICI na kunnen vragen want die data kloppen niet altijd.
Ik neem altijd meerdere kleuren oogschaduw in één doosje. Die kleuren zijn altijd mooi te combineren. Zo kan ik nog kiezen
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Die kleuren had ik inderdaad gezien op de Chanelsite.. Echt prachtig! Dat zijn ook echt de kleuren waar ik naar op zoek ben.
Deze vind ik ook echt heel erg mooi.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Die kleuren had ik inderdaad gezien op de Chanelsite.. Echt prachtig! Dat zijn ook echt de kleuren waar ik naar op zoek ben.
Die kleuren zijn echt gaaf! Pffff wordt nog moeilijk
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Punk'd schreef:
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind de vitalumiere foundation erg fijn van Chanel. Ook de verzorgingsproducten vind ik fijn, ik had wat testers gekregen van de hydramax creme, echt heerlijk!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Is deze oogschaduwpalet niet in NL te koop? Of nog een oude collectie?
Ben bij ICI en Douglas geweest, maar die hebben hem niet.
Ben bij ICI en Douglas geweest, maar die hebben hem niet.
Coco- Ratel
Ik heb er 1 met kleuren die heel erg lijken op het plaatje en ik kan er echt niets mee. Het staat me gewoon niet! Dan probeer ik het weer eens maar het ziet er gewoon niet uit. Stom!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb er 1 met kleuren die heel erg lijken op het plaatje en ik kan er echt niets mee. Het staat me gewoon niet! Dan probeer ik het weer eens maar het ziet er gewoon niet uit. Stom!
Dat heb ik ook met een heel mooi palettje van MAC die ik met kerst van mijn vriend heb gekregen. Ik voel me zo schuldig Ik meng 't soms met andere kleuren, gebruik ik ze iig nog wel
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Powerbabe schreef:Ik heb er 1 met kleuren die heel erg lijken op het plaatje en ik kan er echt niets mee. Het staat me gewoon niet! Dan probeer ik het weer eens maar het ziet er gewoon niet uit. Stom!
Licht ook echt aan de kleur van je ogen idd. Ik heb groene ogen en gebruik vaak zwart/bruin/goud tinten. En echt nooit blauw of roze brr haha dat staat echt zo fout.
Gast- Gast
Punk'd schreef:
Licht ook echt aan de kleur van je ogen idd. Ik heb groene ogen en gebruik vaak zwart/bruin/goud tinten. En echt nooit blauw of roze brr haha dat staat echt zo fout.
+1...
Pff ik wil hem! Is die niet in een online shop? Weet je hoe die heet?
Coco- Ratel
Ik heb dit altijd van Chanel de Hydramax creme, Foundation Teint Innocence, Poeder, Oogschaduw een pallet met 4 kleuren bruin/grijs, zwart oogpotlood en mascara! Trouwens ze hebben nu ook een nieuwe zomerlijn, met een beetje glim door de foundation etc. WAUWW en de lipgloss is ook zooo mooi
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kost Chanel no5?
» Chanel kaartje Ici Paris
» Chanel Lumiere eclat compact poeder
» permanente make up
» Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere
» Chanel kaartje Ici Paris
» Chanel Lumiere eclat compact poeder