Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto zonder make-up en foto met make-up

4 plaatsers

Ga naar beneden

Foto zonder make-up en foto met make-up Empty Foto zonder make-up en foto met make-up

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:25

Nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd naar het verschil van jullie met make-up en hoe het is zonder. En dan make-up op een manier hoe jij wil> mascara, oogschaduw, foundation etc.

Ik zal zelf ook nog foto maken, maar moet dan nog wel even make-up op doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto zonder make-up en foto met make-up Empty Re: Foto zonder make-up en foto met make-up

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:33

-weg- Wink

Laatst aangepast door Punk'd op vr 26 okt 2012 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Foto zonder make-up en foto met make-up Empty Re: Foto zonder make-up en foto met make-up

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:34

Bij die eerste heb ik wel een beetje mascara vegen onder mijn ogen zitten :P .. Het is namelijk een ochtend foto voor de douche haha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:36

wat een verschilk punk`d smile ik ga op zoek naar een foto met make-up smile

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:38

Oh wauw je bent ook heel mooi pure Punk'd!

Ik heb foto's gemaakt maar ben ziek en dat zie je dus mijne volgen nog een andere keer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel vr 26 okt 2012 - 1:40

Foto zonder make-up en foto met make-up 2012-07-28%252017.22.38Foto zonder make-up en foto met make-up 2012-07-19%252021.02.01

Met en zonder (oke, een klein beetje mascara). Als is die eerste ook nog vrij basic. En ook erg lelijk, zie dat mijn lijntjes totaal niet netjes zitten haha en mijn lippenstift al half weg is. Ik gebruik eigenlijk alleen oog make-up. Door mijn sproetjes is foundation en poeder erg lelijk. (Bronzer is wel leuk af en toe)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:41

Foto zonder make-up en foto met make-up Img1520872841 Foto zonder make-up en foto met make-up Img1521072696

Gast
Gast

Bericht  Blueschick vr 26 okt 2012 - 1:41

Foto zonder make-up en foto met make-up Foto-PAZH6DRC-DHaha schrik niet

Foto zonder make-up en foto met make-up Foto-Q4BNII8P-DMet make up
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:43

Ik vind Lavendel je ogen op de 1e foto echt zo mooi uitkomen. Je ziet er ook goed uit zonder.

Lily ja die make-up staat je leuk! Maar ook zonder kan je goed hebben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:43

jeetje dat is nog eens een transformatie

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:44

Dat is wel een verschil Blueschick. Met staat je wel leuker, vrouwelijker. Gave tattoo trouwens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel vr 26 okt 2012 - 1:45

Make up is leuk bij jou Lily (maar wel basic, mascara, kein lijntje, beetje foundation, dat is genoeg bij jou). Maar ik vind vooral zonder bril leuk! Heb je dat vaak?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:48

Ibbeltje schreef:Oh wauw je bent ook heel mooi pure Punk'd!

Ik heb foto's gemaakt maar ben ziek en dat zie je dus mijne volgen nog een andere keer.

Ahh wat lief.. Dankje Very Happy

Lavendel.. je lijkt veel jonger op die eerste foto (en daar heb je make up op toch :P ).. Of was je toen ook jonger?

Lily.. Met make up krijg je een sprekender gezicht. Ik vind die tweede foto sowieso echt een leuke foto Very Happy

Blueschick.. Whoo wat een transformatie haha, je ziet er goed uit! Die eerste foto is natuurlijk wel op een minder gelukkige manier genomen dan de tweede foto haha.

Gast
Gast

Bericht  Blueschick vr 26 okt 2012 - 1:49

Ja zeker een verschil. In t dagelijkse leven hang ik er wat tussenin,haartjes gedaan en wat bronzer,mascara,lipglossje...that's it!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Blueschick vr 26 okt 2012 - 1:50

Hihi,die 1e is na een nacht doorzakken vlak na het opstaan genomen.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:51

Ben nu toevallig make-up aan het testen vandaar ibbel d`r topic ook denk ik haha. Foto`s van m`n creaties in het fototopic (jullie meningen zijn welkom) En zonder bril heb ik niet vaak, alleen thuis of als ik bv figuratie ben (zoals op de foto)

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:52

haha ja Lily je bracht mij wel op een idee voor dit topic ja.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel vr 26 okt 2012 - 1:54

Lily, ik vind je met make up echt meer Lily! Meer zoals ik denk dat jij bent, ik vind je op de eerste echt wat 'simpel'. Lekker stoer kapsel weer doen hoor en de make up voorraad plunderen!

En lavendel & punk'd, ik zie bijna geen verschil haha, goed gedaan! Beiden mooi met en zonder!

Foto zonder make-up en foto met make-up Foto-T4LPIBLB
EN NET WAKKER haha, wát een slechte foto

NU
Foto zonder make-up en foto met make-up 65298_423790057670819_1595391430_n
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 1:56

Parel ook jij kan het goed hebben zonder. Maar met vind ik je gezicht wat meer spreken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:59

Ibbeltje schreef:Parel ook jij kan het goed hebben zonder. Maar met vind ik je gezicht wat meer spreken.

+ 1 en ja het kapsel op die eerste foto is ook saai daarom gisteren naar de kapper geweest en nu make-up aan het proberen. (zie foto topic, ja wil jullie mening graag weten, vanavond feestje en wil niet voor *** lopen haha)

Gast
Gast

Bericht  Parel vr 26 okt 2012 - 1:59

Ja dat is ook vaak zo, ik gebruik niet zo heel erg veel make up. Puur mijn ogen, lippen en wangen zet ik wat aan en de basis is BB cream.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 2:04

Zo zie je maar Parel dat veel ook niet nodig is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: