Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij twijfelt, het is nog pril

+15
MADDIE
bolus26
Bay
Janelie
Starla
Kqip
Shanna
Sweety
Melis_je
Rush
Niekske
Susan
Ugly Betty
Liz
Kalendertje
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hij twijfelt, het is nog pril - Pagina 2 Empty Re: Hij twijfelt, het is nog pril

Bericht  Liz wo 31 aug 2011 - 6:25

Kalendertje schreef:Helaas......
Hij is gisterenavond bij me geweest om te vertellen dat we niet verder gaan.
Hij mist het gevoel van ECHT verliefd zijn, hij merkt dat ie te weinig moeite voor zichzelf doet om me te kunnen zien.
Ik vind het echt heel erg jammer, maar gevoel kun je niet dwingen helaas...
Ik neem hem ook niks kwalijk, heb respect voor zijn eerlijkheid.

Stiekem hoop ik dat hij me nog gaat missen als we een tijdje geen contact hebben, maar ben bang dat dat niet zal gebeuren.

Van mij hoort hij in elk geval niks meer, ik laat hem, ik heb mijn best gedaan en als zijn gevoel niet goed zit dan kunnen woorden daar niks aan veranderen.

Thanks allemaal!!

Jammer, wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Er komen NOG leukere mannen voor je smile!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij twijfelt, het is nog pril - Pagina 2 Empty Re: Hij twijfelt, het is nog pril

Bericht  Janelie wo 31 aug 2011 - 7:59

Wat naar. Wel fijn dat hij eerlijk is geweest, meer kan hij ook niet doen. Hopelijk kan je het voor jezelf snel een plekje geven, maar voor nu is het mooi rot Sad Sterkte!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kalendertje wo 31 aug 2011 - 19:21

Dankje dames!

Ja hij is hartstikke eerlijk geweest, niets dan lof voor zijn aanpak.
Ik ben er in elk geval wel achter dat er ook nog goeie kerels bestaan, daar heeft hij voor gezorgd.
Nu denk ik nog dat er geen leukere man is... haha erg he.
Maar dat gaat wel over.
Voor mij alleen voorlopig even geen man... Ik ga in elk geval niet terug het internet op, heb het wel een beetje gehad eigenlijk.

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 23

Bericht  Kalendertje do 1 sep 2011 - 2:48

Stuurt hij net een smsje over dat spelletje wat we samen speelde, hoe goed hij iets gedaan met dat spel, dat ie dat echt even moest laten weten....

Ik ga natuurlijk meteen weer van alles denken nu..
Hij is intelligent genoeg om te weten dat hij dat niet zomaar moet doen, omdat ik hem nog leuk vind.

Heb nog niet gereageerd, wat moet ik er nu weer mee!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 2:59

Helemaal niks, niet op reageren. Beschouw het als een vage mededeling ofzo. Als hij echt iets serieus te melden heeft, moet hij dat doen, maar niet op deze manier. Gewoon negeren dus.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kalendertje do 1 sep 2011 - 3:14

Ik dacht ik stuur terug "dat heb ik nog niet gehaald."

Geen vraag er in ofzo, lekker onbelangrijk...

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Melis_je do 1 sep 2011 - 5:10

Niekske schreef:Helemaal niks, niet op reageren. Beschouw het als een vage mededeling ofzo. Als hij echt iets serieus te melden heeft, moet hij dat doen, maar niet op deze manier. Gewoon negeren dus.
+1
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Janelie do 1 sep 2011 - 5:48

Hoe moeilijk ook, ik zou ook niet reageren. Als hij echt wat wil dan komt hij vanzelf..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189

Bericht  Kalendertje ma 12 sep 2011 - 21:56

Daar ben ik weer even met een update...

We hebben inmiddels weer contact gehad, hij baalde erg hoe het gelopen was enz enz.
Vrijdag zijn we heel spontaan samen op stap geweest, was super!
Daarna samen geslapen, maar eerst fijn gesprek gehad. Hij wil het een tweede kans geven, hij had te snel conclusies getrokken.
Alleen dan smst hij nog geen 24 uur later weer dat ik hem even heel veel ruimte moet geven...

Ik snap er niks meer van, het probleem is dat ik hem zo leuk vind...

Dus ja, nu laat ik niks meer horen, hij kan zijn ruimte krijgen, maar eigenlijk weet ik diep in mijn hart dat als het zo moet gaan, het ook nooit zal slagen vanuit hem denk ik.

Maar wachten is om gek van te worden, pfff...
Nog wel gesmst, over koetjes en kalfjes, maar niet over afspreken ofzo. geen idee of en wanneer ik hem zie.

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bay ma 12 sep 2011 - 22:25

Idd een beetje vaag. Wel, niet, wel , niet....ja wat wil je nou??

Ik zou hem negeren en geen contact zoeken. Laat hem maar moeite voor jou doen.
Hoe moeilijk het ook is.

Laat hem maar een keer nadenken waarom je niets laat horen ipv dat jij dat steeds doet.
Verspilde energie...als het zo moet zijn dan komt het vanzelf.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 22:29

Heel eerlijk gezegd zou ik echt de eer aan mezelf houden.....

Lees je laatste stukje maar eens na, dan geeft hij jou hoop en jullie slapen samen en het lijtk goed te zitten, en dat sluit hij dan af met een sms dat hij 'heel veel ruimte nodig heeft' ??

Kom op zeg, jij bent toch geen stuk speelgoed wat hij kan pakken als het hem uitkomt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 5:18

Ohh wat een klotesituatie!
Ik herken een aantal punten in je verhaal (zie mijn topic in persoonlijk 'Liefdesverdriet') maar ik zou het niet trekken.
Ik wilde duidelijkheid, die kon hij mij niet geven, dus ik heb besloten de eer aan mezelf te houden.
Vooral de eerste paar dagen heb ik me ongelofelijk shit gevoeld, ik baal ervan hoe het is gelopen maar dit is beter dan telkens die onduidelijkheid hebben.
En wat voor signaal geef je naar hem af? Dat ie je lekker aan het lijntje kan houden?

Gast
Gast

Bericht  Kalendertje di 13 sep 2011 - 19:22

Gisteravond smste hij, dat hij het me wel moeilijk maakte, dat hij het leuk vind als hij met me samen is maar als hij alleen is, me dan niet mist.
Hij wilde er even zelf over nadenken, snapt het zelf niet, blablabla...
Ik heb gezegd dat ik hem tijd geef, maar daarna dacht ik, ik ben gek!
Dus ik heb vanmorgen een kaartje bij hem in de bus gestopt, waarin ik ook mijn mening geschreven heb. Bij een tweede kans vraag ik niet om een relatie, ik vraag om tijd om elkaar beter te leren kennen! En hij wilde een tweede kans...
Ik weet eigenlijk dat dit niks gaat worden, maar voor mijn gevoel moest ik dat kaartje nog even schrijven, dan heb ik ook nog inbreng gehad...als hij dit weekend verteld dat het niks is, dan vind ik het rot dat ik niks heb kunnen zeggen. Dus op deze manier toch gedaan.
Heb er ook ingezet dat ik er geen zin meer in heb om steeds te moeten wachten, en dat hij voor zichzelf al lang moet weten wat hij wil...
Dus ben wel duidelijk geweest deze keer dat hij niet met me hoef te sollen.

Het liefst zei ik inderdaad gisteren al dat hij het kon bekijken, maar daarvoor vind ik hem nog veel te leuk.
Als het nu weer op niks uitdraait, dan gaat er ook wel een hele dikke streep onder.

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan di 13 sep 2011 - 20:24

Ik snap dat het moeilijk is, maar ik zou ook de eer aan mezelf houden en er zelf een punt achter zetten. Ik vind dat hij je echt niet netjes behandelt, en dan druk ik me nog zwak uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Sweety di 13 sep 2011 - 21:01

Goed van je dat je dat kaartje heb gedaan. Als jij voor jezelf het gevoel heb dat je dat moet doen, moet je dat doen. Ik hoop dat hij wat laat horen van zichzelf over je kaartje. En anders inderdaad de eer aan jezelf houden en er een streep onder zetten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bay di 13 sep 2011 - 21:06

Hou de eer aan jezelf. Hoe leuk je hem ook vindt.
Spreek het weekend lekker af met vriendinnen maar ga niet op hem wachten.
Hoe leuk hij ook is en zo leuk is hij niet wat hij behandelt je als......

Jammer dat het zo gaat...sterkte!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Kalendertje di 13 sep 2011 - 22:09

Is gisteren ook nog een goede vriend van de familie overleden, het enige dat ik nu wil is een dikke knuffel!
Niks zeggen, niet praten, niet nadenken, gewoon even die armen om me heen...
Maakt het weer extra moeilijk om af te wachten.
Getver, ik ben echt aan het zeuren, sorry hoor, maar heb echt een klote dag!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  bolus26 di 13 sep 2011 - 22:12

vind je helemaal niet zeuren. gecondoleerd met je verlies, natuurlijk wil je nu troostende armen! kun je bij je familie/vriendinnen zijn?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217

Bericht  Kalendertje di 13 sep 2011 - 22:13

Ja dat kan ik...
Maar je begrijpt natuurlijk ook wel dat ik maar 1 paar armen het allerliefst wil nu, hij is zo goed in knuffelen...

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  bolus26 di 13 sep 2011 - 22:35

ja dat snap ik zeker! maar dat lijken me niet de ´verstandigste´armen natuurlijk!

hier heb ej in ieder geval de mijne hug Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217

Bericht  Kalendertje di 13 sep 2011 - 23:19

Das lief, Dankjewel!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  MADDIE wo 14 sep 2011 - 4:46

Heej meis! Wat naar allemaal zeg!! Tja... ik heb dat zelf ook wel eens gehad (zoals hij nu is) Dat het goed voelt als ik bij die ander was, maar zodra ik thuis was begon ik er weer over te piekeren en voelde het niet goed. Ik zou doen wat die andere meiden al zeiden, de eer aan jezelf houden. Of hij gaat voor je of niet!! Want je kan hem wel ontlasten, maar dat verandert zijn gevoelens ook niet!! Tja... of hij heeft bindingsangst, dat kan ook! Maar dat is wel erg lastig allemaal, echt iets waar hij over na moet denken!
Gecondoleerd met het verlies van een dierbaar persoon! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447

Bericht  Kalendertje ma 27 feb 2012 - 2:55

Door iets te zoeken op google kwam ik ineens weer op dit forum terecht. En bedacht me toen dat ik ooit mijn twijfels bij jullie neergelegd heb.Misschien wel zo leuk om nog eens een udate te geven, want er is veel veranderd!

Want die twijfelkomt en ik gaan samenwonen!
we zijn elkaar 1 oktober weer tegengekomen en toen elkaar nooit meer losgelaten.
hij zegt nog vaak dta hij zo stom was toen, hij wist het eigenlijk wel maar durfde niet zo goed.

En nu... hij draagt me echt op handen. Ik heb nog nooit iemand gehad die ZO blij met mij is, en ontzettend trots.
We zeggen regelmatig tegen elkaar we zo leuk zijn samen, en dat vindt onze omgeving ook Very Happy.

Helemaal top dus... wie had dat gedacht!

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan ma 27 feb 2012 - 2:58

Wat fijn dat het zo is gelopen, leuk dat je nog even een update komt geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 3:00

Leuk voor jullie, gefeliciteerd! Hij twijfelt, het is nog pril - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: