Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

+19
CCC
Sea of Trees
Zenna
Star007
Emmayes
Twellie
Luce
PiP
MADDIE
Shopaholic
SarahKey
Annemie
Pink!
Slakje
Susan
Filoria
Reeza
Jezzie
Manderijn
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:05

Hoi hoi,

Binnenkort heb ik een verjaardag van mijn schoonmoeder.
Normaal gesproken komen daar dan ook +- 5 mensen die volop roken.
Je kunt er geen raampje openzetten en je zit ook volop in de rooklucht want die mensen roken veel.
Normaal gesproken heb ik er moeite mee en slaat dit op mijn luchtwegen en wordt ik er gewoon niet goed van maar doe ik het wel gewoon zonder te zeuren.
Nu ben ik echter extra voorzichtig omdat ik dan wel een vruchtje van 6 weken in mijn buik heb en je constant in de vergif zit.

Vinden jullie mij een aansteller om een andere keer dan te gaan? (overdag moet ik gewoon werken) gaat mijn schoonmoeder niet leuk vinden!

Ik ben extra voorzichtig nu. Ik weet dat je normaal gesproken ook veel vergif en uitlaatgassen inademt maar daar heb ik geen last van. Van die rook heb ik wel echt last.

Wat zouden jullie doen?


Laatst aangepast door Rituals op za 11 mei 2013 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Manderijn za 11 mei 2013 - 4:09

Ik (persoonlijk) zou er niet om thuis blijven!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Jezzie za 11 mei 2013 - 4:13

Manderijn schreef:Ik (persoonlijk) zou er niet om thuis blijven!
+1, en misschien is het wel mooi weer en kunnen jullie buiten zitten. Dat scheelt al weer.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Reeza za 11 mei 2013 - 4:14

Ik zou mn vriend vragen wat hij liever wil: een andere keer gaan of alleen gaan. Ik zou zeker niet in de rooklucht gaan zitten, vind het echt smerig en dan ook nog zwanger, nee ik zou het niet doen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:18

Buiten zitten gaat niet bij hun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Manderijn za 11 mei 2013 - 4:18

Misschien als ik hoogzwanger was, dat ik er anders over dacht, maar 6 weken. Hoe wil je dat die andere 34 weken gaan doen?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:19

Manderijn schreef:Misschien als ik hoogzwanger was, dat ik er anders over dacht, maar 6 weken. Hoe wil je dat die andere 34 weken gaan doen?

Ook niet vol in de rooklucht gaan zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Manderijn za 11 mei 2013 - 4:19

Ok!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:20

smile
Manderijn schreef:Ok!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Filoria za 11 mei 2013 - 4:21

Ik zou niet meerdere dagen per week in rooklucht willen zitten, maar een paar keer per jaar vind ik zelf wel te overzien. Ik heb bijvoorbeeld gisteren nog met een paar rokende mensen staan kletsen op een feestje, maar zoiets komt echt heel sporadisch voor. Ik voel me dan niet schuldig of zo.

Rituals, rookt je schoonmoeder zelf of gaat het om mensen die je weinig ziet verder?


Laatst aangepast door Filoria op za 11 mei 2013 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Susan za 11 mei 2013 - 4:22

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook wel dingen geskipt omdat ik daar echt blauw stond van de rook. Niet dat ik nergens meer naartoe ging, af en toe nam ik het voor lief en ging dan zelf maar de hele tijd op het balkon staan (op die feestjes werd echt heel veel gerookt en ook recht in je gezicht) maar daar had ik niet altijd zin in.


Laatst aangepast door Susan op za 11 mei 2013 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Filoria za 11 mei 2013 - 4:23

Nee inderdaad Susan, een hele avond in de rook hoeft van mij ook niet. Dat vind ik sowieso onprettig. Ook als ik niet zwanger ben.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:25

Mijn schoonouders roken zelf niet maar een aantal mensen die komen wel en die mogen nu ook gewoon roken.

Normaal bijt ik me er ook gewoon doorheen maar wel moeilijk. Nu vind ik het eigenlijk puur vergif om daar tussen te zitten en me niet lekker te voel doordat het blauw ziet. Eigenlijk zoiezo stom toch dat je als niet roker in andermans rook moet gaan zitten?

Buiten vind ik het geen probleem of op een goed geventileerde ruimte.


Laatst aangepast door Rituals op za 11 mei 2013 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Slakje za 11 mei 2013 - 4:25

Ik zou niet gaan. Maar ik mijd mensen die op straat staan te roken ook :'')
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Pink! za 11 mei 2013 - 4:28

Ik zou niet gaan, maar ik ga sowieso niet vrijwillig in de rook zitten. Gelukkig komt dat hier niet voor.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Annemie za 11 mei 2013 - 4:31

Manderijn schreef:Ik (persoonlijk) zou er niet om thuis blijven!

+1, ik vind rook ook hartstikke vies, maar als ik af en toe ergens heen zou moeten waar mensen roken, dan zij dat zo. Toen ik net zwanger was moest ik ook bij mensen werken die continu rookten, echte rookwalm in huis... maar voor een keer kan vast geen kwaad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  SarahKey za 11 mei 2013 - 4:35

Omdat ik astma heb zou ik sowieso al niet gegaan zijn. En als ik zwanger zou zijn al helemaal niet. Tijdens mijn zwangerschap heb ik dat ook vermeden, toen ik 5 weken zwanger, bij 20 weken en op het laatst nog. Gewoon de hele zwangerschap door pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 4:40

Dus mijn gedachte is niet zo raar.

Ik vind het echt ontzettend smerig en irritant dat ik altijd verplicht mee moet roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Slakje za 11 mei 2013 - 4:47

Sowieso is binnen roken al degoutant, behalve dat de rook er blijft hangen, kruipt het overal op/in. En het plakt zo verschrikkelijk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Shopaholic za 11 mei 2013 - 4:56

Ik zou niet gaan. Ik kan er ook niet tegen en al helemaal niet als er niet gelucht kan worden.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  MADDIE za 11 mei 2013 - 5:17

Ik zou denk ik kijken of ik een goede smoes kon verzinnen, omdat ik mijn zwangerschap in zo'n pril stadium nog niet zou verklappen. Ik weet dat het een beetje op het randje is. Maar ik zou mijn schoonmoeder ook niet willen kwetsen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  PiP za 11 mei 2013 - 5:21

Ik ben ook niet zwanger in de volle rooklucht gegaan. Zo ben ik ook eens thuis gebleven met mijn dochter van een feestje.
Op mijn werk hielden ze er ook rekening mee, mijn leidinggevende zorgde ervoor dat ze op de gang gingen roken als er een feestje was.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Luce za 11 mei 2013 - 5:24

Ik vind dat eerlijk gezegd nogal asociaal . Prima dat je rookt, maar ga een ander er niet mee lastig vallen..

Ik zou sowieso niet gegaan zijn als het er blauw stond van de rook. Zwanger of niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Twellie za 11 mei 2013 - 6:45

Net als veel anderen ging ik sowieso niet in een gesloten ruimte zitten waar vijf mensen roken. Ik vind het ook bijna niet meer van deze tijd om voor roken niet even naar buiten te gaan, ik heb echt jaren terug het laatste feestje gehad waar binnen gerookt werd. Daarna kon ik drie keer mijn haar wassen voordat ik niet meer stonk. En zwanger ging ik er al helemaal niet zitten of ik nu 4 of 43 weken zwanger zou zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Emmayes za 11 mei 2013 - 7:37

Zwanger of niet, ik zou nooit in een ruimte gaan zitten waar gerookt wordt.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten. Empty Re: pril zwanger en vol in de rooklucht gaan zitten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum