Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

+19
Starla
Spring
Rouge
Lady Starstruck
Lady4
_Femme
Jente10
Le Chat Noir
Atelier Madame
Tiana
Pandora
Makamba
Angela_1986
Carra
Monte
Caroow
bolus26
Tania
rapa nui
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Lady4 zo 28 aug 2011 - 1:02

Ik kan me daar echt niet druk over maken en ga zeker geen gebruikte tampon of maandverband in mijn tas bewaren om thuis weg te gooien.
Ik vind het overigens wel heel raar dat sommige mensen helemaal geen afvalbakje in hun toilet hebben staan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Lady Starstruck zo 28 aug 2011 - 1:10

Heel herkenbaar. Om die reden logeer ik liever niet ergens als ik ongesteld ben. In de kroeg maakt het mij niet uit. Dan gooi ik het er wel zo in. Maar bij andere mensen echt niet dus.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Caroow zo 28 aug 2011 - 1:39

_Femme schreef:
rapa nui schreef:
Jente10 schreef:
Le Chat Noir schreef:
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant)..

Daarom zou ik dat nooit doen inderdaad. Ben veel te bang dat toilet dan verstopt en dat zou nog veel genanter zijn ja.

+ 1

Ik neem aan dat als je een dikke hoop door de wc kan spoelen, dat kleine tamponnetje er ook wel doorheen kan. Je kant toch ook een goudvis doorspoelen? En een flinke lading wc papier?

Ik gooi het ook altijd in een afvalemmer maar als het een noodgeval is spoel ik het ook wel door..

Leg eens een drol, een goudvis en een tampon een nacht in een bakje water, en kijk wat er gebeurd. Een tampon is echt wel dikker, minder flexibel en minder afbreekbaar dat de andere dingen die door het toilet gaan. Ik ga het er niet op wagen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Rouge zo 28 aug 2011 - 2:01

Carra schreef:Ik gooi het nooit in het emmertje. Als de WC in de gang is, wikkel ik het in wc papier en dan in mijn jaszak. Dan gooi ik het thuis wel weg.

ff offtopic, maar ik zie opeens mezelf als avatar bij jou. Raar! Maar wel leuk haha smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 2:02

_Femme schreef:
rapa nui schreef:
Jente10 schreef:
Le Chat Noir schreef:
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant)..

Daarom zou ik dat nooit doen inderdaad. Ben veel te bang dat toilet dan verstopt en dat zou nog veel genanter zijn ja.

+ 1

Ik neem aan dat als je een dikke hoop door de wc kan spoelen, dat kleine tamponnetje er ook wel doorheen kan. Je kant toch ook een goudvis doorspoelen? En een flinke lading wc papier?

Ik gooi het ook altijd in een afvalemmer maar als het een noodgeval is spoel ik het ook wel door..

Nou echt heel toevallig, er was hierover een discussie van de week op een ander forum. Het schijnt dus wel te kunnen dat de wc verstopt kan raken door tampons door te spoelen. Allereerst lossen die watten van een tampon niet op en het schijnt dat het touwtje van de tampon kan blijven hangen achter de de randen van de stukken afvoerbuis, waardoor die tampon weer andere troep vast tegenhoudt zoals nog meer tampons, billendoekjes etc.
Maja dat is weer een andere discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Spring zo 28 aug 2011 - 2:24

Caroow schreef:
Leg eens een drol, een goudvis en een tampon een nacht in een bakje water, en kijk wat er gebeurd. Een tampon is echt wel dikker, minder flexibel en minder afbreekbaar dat de andere dingen die door het toilet gaan. Ik ga het er niet op wagen smile

Ik heb geen goudvis.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 2:27

Caroow schreef:
Leg eens een drol, een goudvis en een tampon een nacht in een bakje water, en kijk wat er gebeurd. Een tampon is echt wel dikker, minder flexibel en minder afbreekbaar dat de andere dingen die door het toilet gaan. Ik ga het er niet op wagen smile
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 3:51

Ik neem dan een zakje mee en doe mijn maandverband (ingepakt in wc papier) in dat zakje en doe het in mijn handtas en dan gooi ik het thuis weg. Misschien niet zo'n fris idee, maar ik wil andere mensen niet opzadelen met mijn rotzooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Starla zo 28 aug 2011 - 4:12

Ik rol er papier om en dump het in de prullenbak, als er geen in de wc staat dan in de keuken, daar zijn die dingen toch voor, om rotzooi in te gooien. Ik snap niet dat mensen daar zo krampachtig om doen, ongesteldheid is nou eenmaal menselijk.
Daarom zou ik het al helemaal niet in mijn tas of jas doen, dat vind ik pas ranzig (en raar), of er nou wel of geen zakkie om zit.
Ik zou denk ik ook vergeten om het er uit te halen, of zou het er uit laten vallen in de super bij de kassa, echt iets voor mij Very Happy Haha, dan zullen mensen helemaal denken, waarom heb je in vredesnaam een gore tampon in een boterhamzakje in je tas. laughcry
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Jude do 1 sep 2011 - 9:31

Ik wikkel mijn tampon in een paar wcpapiertjes en gooi het gewoon in het prullenbakje op de wc en anders in een andere prullenbak in huis. Waarom eigenlijk niet? Daar staat een prullenbak toch voor? Ik gooi ze zelf bij mij thuis ook in de prullenbak op de wc dus anderen mogen dat uiteraard ook doen! Ik zou het nooit in een zakje doen en mee naar huis nemen, want ook ik zou dat vergeten.. En dan na een week bij het uitmesten van mijn tas er achter komen dat er nog een vieze tampon in zit angel
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 20:32

Ik had het een keer op school (nieuw gebouw) in de damestoiletten. Nergens een prullenbak te vinden, hoe idioot is dat? Heb het gewoon in een leslokaalprullenak gegooid, jammer dan.

Verder kan ik hier nooit zo'n issue van maken. Je houdt het toch gewoon in je hand en vraagt dan waar de prullenbak is. Misschien heb je wel een zakdoekje, dat weet toch niemand?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:35

Sogood schreef:
Verder kan ik hier nooit zo'n issue van maken. Je houdt het toch gewoon in je hand en vraagt dan waar de prullenbak is. Misschien heb je wel een zakdoekje, dat weet toch niemand?
Ja inderdaad. Ik heb wel eens bij een vriendinnetje thuis naar een prullenbak moeten zoeken. Een huis vol meiden en dan geen prullenbak op de wc, dat vond ik wel een beetje vreemd haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Shisha do 1 sep 2011 - 21:07

Ik vind het ook vervelend als er geen prullenbakje op de wc staat maar dan gooi ik het gewoon in de keuken in de prullenbak. Bij vriendinnen vind ik het sowieso geen probleem maar daar kom ik ook regelmatig dus dan hoef ik ook niet op zoek.
Bij mijn ex vond ik het altijd erg vervelend als ik ongesteld was. Ik moest het van zijn moeder buiten in de container gooien want ze wou het nergens in huis hebben. Dus als ik mij 's nachts een keer moest verschonen moest ik helemaal het huis door naar buiten om dat ding weg te gooien.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis - Pagina 2 Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum