Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tampons

+25
ShallY
Sjors
SoGood
Mamsie
Fayebella
Lady Starstruck
SarahKey
Lady4
Mint
Rush
Chelle
Phileine
SuperGrover
Jeanette
Sorella
Tullow
Jezzie
Jelin
CCC
SparklingEyes
Caramba
Beachgirl
Qiara
Sjaantje
Antibes
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tampons Empty Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 11:46

Gebruiken jullie pas tampons als je echt ongesteld bent, of ook al dagen daarvoor, wanneer je kwampen hebt, ongesteld kunt worden en onderweg bent ofzo?

Hoe doen jullie dat?

En zwemmen jullie tijdens de menstruatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes di 26 jul 2011 - 11:50

Pas als ik ongesteld ben en ik vertoon me sowieso niet in een zwembad, maar toen ik dat nog wel deed zorgde ik meestal dat ik uitkwam met de pil doorslikken of incidenteel met tampon zwemmen (touwtje naar binnen proppen en regelmatig nieuwe inbrengen).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Sjaantje di 26 jul 2011 - 11:56

Smikkell schreef:wanneer je kwampen hebt
??? Very Happy

Ik gebruikte vroeger 'altijd' tampons als ik ging zwemmen (1x pw voor fysio) want ik had onregelmatige cyclus dus wist nooit wanneer ik ongesteld werd. En als ik niet in het zwembad lag dan standaard een mini-maandverbandje 'just in case'...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Qiara di 26 jul 2011 - 11:57

Ik gebruik eigenlijk pas tampons als ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden, maar in jouw geval zou ik denk ik - bij uitzondering - wel een tampon gebruiken. Alleen schijnt het niet goed te zijn tampons te gebruiken als je nog niet ongesteld bent.

Op dit moment zwem ik bijna niet meer, dus zwem ik ook niet tijdens de menstruatie. Toen ik dat nog wel deed, deed ik denk ik wel een tampon in, hoewel ik eigenlijk niet meer weet hoe ik het deed of ging ik dan niet scratch laughcry
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 11:58

Ik weet precies wanneer ik ongesteld word, dus zorg dan dat ik tampons bij me/in de buurt heb. Breng ze eigenlijk nooit van tevoren in tenzij ik precies die dag een dagje weg ga ofzo en weet dat ik geen toilet in de buurt heb.

Zwemmen doe ik gewoon, zou niet weten waarom niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 12:00

Maar ik ben vaak heel licht ongesteld. Dan heb ik ook wel eens 'lege' tampons na drie uur. Is dat dan anders dan vooraf inbrengen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes di 26 jul 2011 - 12:02

Oeh, ik ben niet zo trouw met regelmatig wisselen haha.. Ik doe ze 's ochtends in en haal ze er 's avonds uit (of ik wissel gedurende dag één keer rond de hevigste dagen).. Embarassed En als ik net begin/op zijn einde loop, dan zijn ze dan soms ook nog nagenoeg schoon. Maar ik heb er geen last van dan hoor.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Caramba di 26 jul 2011 - 17:15

Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 18:21

Ook ervoor, omdat ik op mijn werk in een witte broek loop vooral.
En zwemmen doe ik ook, gaat prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 18:22

Antibes schreef:Oeh, ik ben niet zo trouw met regelmatig wisselen haha.. Ik doe ze 's ochtends in en haal ze er 's avonds uit (of ik wissel gedurende dag één keer rond de hevigste dagen).. Embarassed En als ik net begin/op zijn einde loop, dan zijn ze dan soms ook nog nagenoeg schoon. Maar ik heb er geen last van dan hoor.

Weet je dat dat erg slecht is? Kun je infecties van krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 18:32

Smikkell schreef:Gebruiken jullie pas tampons als je echt ongesteld bent, of ook al dagen daarvoor, wanneer je kwampen hebt, ongesteld kunt worden en onderweg bent ofzo?

Hoe doen jullie dat?

En zwemmen jullie tijdens de menstruatie?

Nee ik gebruik ze niet voor ik ongesteld moet worden. Als ik twijfel of het komt gebruik ik wel een inlegkruisje en zorg ik er voor dat ik wat bij me heb. Zwemmen vind ik niet prettig als ik ongesteld ben dus bij voorkeur niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  SparklingEyes di 26 jul 2011 - 18:58

Spetterdespat schreef:Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.

Volgens mij heb je dan een verkeerde 'maat' tampon!

Want als je hem goed inbrengt, dan voel je 'm niet zitten.. Begin anders eens met de kleinste op een moment dat je al 'flink' ongesteld bent. KLinkt goor, maar dan glijden ze het beste naar binnen en voel je misschien hoe het hoort te zitten.

Even naar de vraag van de TO: ik gebruik als ik ongesteld ben tegenwoordig altijd tampons. Ik verwissel ze regelmatig. Zwemmen doe ik dan wel, maar niet van harte. Ben altijd bang dat ik toch iets lek of zo of dat 't touwtje zichtbaar wordt!

Maar goed, touwtje 'erin proppen' haha is natuurlijk ook een oplossing. En regelmatig wisselen..

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 19:04

Zusje schreef:

Nee ik gebruik ze niet voor ik ongesteld moet worden. Als ik twijfel of het komt gebruik ik wel een inlegkruisje en zorg ik er voor dat ik wat bij me heb. Zwemmen vind ik niet prettig als ik ongesteld ben dus bij voorkeur niet.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  CCC di 26 jul 2011 - 20:43

Smikkell schreef:Gebruiken jullie pas tampons als je echt ongesteld bent, of ook al dagen daarvoor, wanneer je kwampen hebt, ongesteld kunt worden en onderweg bent ofzo?

Hoe doen jullie dat?

En zwemmen jullie tijdens de menstruatie?

Ik gebruik pas tampons als ik echt ongesteld ben, als ik weg moet en niet even snel naar de wc kan tussendoor doe ik wel alvast een tampon in, maar dat komt bijna niet voor. Zorg altijd dat ik wel iets in mijn tas heb....

Ik zwem wel gewoon tijdens mijn menstruatie. Liever niet op de dagen dat ik het heftigst ongesteld ben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Antibes di 26 jul 2011 - 20:49

Lize schreef:
Antibes schreef:Oeh, ik ben niet zo trouw met regelmatig wisselen haha.. Ik doe ze 's ochtends in en haal ze er 's avonds uit (of ik wissel gedurende dag één keer rond de hevigste dagen).. Embarassed En als ik net begin/op zijn einde loop, dan zijn ze dan soms ook nog nagenoeg schoon. Maar ik heb er geen last van dan hoor.

Weet je dat dat erg slecht is? Kun je infecties van krijgen.

Je ziet aan de eerste zin toch dat ik weet dat ik zou moeten wisselen. Wink Dus ja, ik weet dat het niet goed is. Erg slecht vind ik een beetje zwaar geformuleerd, zo snel gebeurt het niet hoor en je valt ook niet gelijk dood neer.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:52

Ik gebruik wel tampons en ik wissel ze best vaak op een dag, voel me gelijk vies als een tampon er langer dan een paar uur inzit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:11

Spetterdespat schreef:Ik kan niet tegen tampons, krijg dan pijn, voel het ook altijd zitten.
Heb ze wel eens geprobeerd, maar na 5 minuten moet hij eruit, kan dan bijna niet eens meer lopen zoveel pijn.

Heb je al eens tampons met inbrenghuls geprobeerd? Die kan je dan namelijk verder inbrengen, waardoor je dat gevoel als het goed is niet hebt. Ik heb dat nl ook met gewone tampons, hoe ver ik ze naar mijn idee dan ook in breng. Met inbrenghuls zitten ze altijd op de goede plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Jelin di 26 jul 2011 - 21:13

Ik gebruik tampons als ik ook echt ongesteld ben en wissel dan regelmatig. Zwemmen vind ik geen probleem.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:17

Nee, maar heb een mirena en ben bijna nooit ongesteld.. Als het zo is dan hoef ik eigenlijk bijna niets te gebruiken zo weinig is het.. Heb ook nooit wat bij me :P

Als ik er thuis achterkom gebruik ik een tini tiny mini tampon.. en als ik ergens anders ben dan tja heb ik pech gehad.. Maar het is zo weinig dat ik er never nooit niet van ga doorlekken angel

I LOVE mijn SPIRAALTJE

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Jezzie di 26 jul 2011 - 21:25

Ik doe ze nooit in als ik nog niet ongesteld ben. Doe dan wel is een maandverbandje, als ik weet dat ik lang onderweg ben ofzo en geen toilet tegen kom. Zwemmen doe ik liever niet als ik ongesteld ben.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Tullow di 26 jul 2011 - 21:34

Ik word altijd op vrijdag ongesteld. Vrijdagochten doe ik dan gewoon een tampon in. Ergens die dag wordt ik ongesteld. Ik verwissel hem wel om de 3 uur.
Als ik ongesteld ben, zwem ik wel gewoon, al vind ik dat niet zo prettig. Maar dat is puur het idee.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:53

Ik voel aan m'n buik en aan m'n moodswings wanneer ik ongesteld moet worden :P En die dag daarna neem ik gewoon tampons mee, ik voel precies wanneer ik ongesteld word en heb sowieso tampons in m'n tas zitten eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:58

Bazinga schreef:Ik voel aan m'n buik en aan m'n moodswings wanneer ik ongesteld moet worden :P En die dag daarna neem ik gewoon tampons mee, ik voel precies wanneer ik ongesteld word en heb sowieso tampons in m'n tas zitten eigenlijk..
Hier het zelfde. En ook nog eens heel licht ongesteld en nog nooit doorgelekt (nou, een keer dan, jaren geleden, precies bij Reva voor de deur).

En toch ben ik zo'n dag of twee vooraf er al mee bezig, bang dat ik toch zomaar, opeens ongesteld word. Wil dan niet zonder iets de deur uit scratch


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 22:00

Heb ik ook hoor, Smik, maar ik ben een 5 dagen van te voren een emotioneel en bitchy wrak, dus ik weet dat 't er aan zit te komen... Verder kreeg je ooit 's zo'n tampon-houder-bakje-dingie bij de OB, passen 3 tampons in, dus die zit altijd in m'n tas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 22:00

Ik word het altijd hetzelfde weekend en voel het aan mijn lichaam, dus die ochtend doe ik al een tampon in, omdat ik zeker weet dat ik dan ongesteld ga worden, en geen zin heb om gelijk door te lekken. En elke keer dat ik naar de WC ga, verschoon ik het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons Empty Re: Tampons

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum