Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

+19
Starla
Spring
Rouge
Lady Starstruck
Lady4
_Femme
Jente10
Le Chat Noir
Atelier Madame
Tiana
Pandora
Makamba
Angela_1986
Carra
Monte
Caroow
bolus26
Tania
rapa nui
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  rapa nui za 27 aug 2011 - 7:38

Onder welke pijler valt zo'n vraag.. Beauty en Mode leek me ook niet helemaal geschikt.

Vreemde vraag misschien maar schiet me nu even te binnen: Voel jij je soms ook wat opgelaten als je bij andere mensen thuis je tampon / maandverband moet wisselen? Ik ga vanavond naar een verjaardag em misschien wordt het wel niet zo laat dat dit aan de orde komt maar neem voor de zekerheid wel iets mee. Blijft dan altijd weer de vraag of die mensen een afvalemmertje/prullenbak in hun toilet hebben staan. En wikkel jij er dan een hele lading toiletpapier om heen of neem je van die speciale plastic zakjes mee? En kijk je thuis als je visite hebt gehad ook altijd dat afvalemmertje even na? Ik gooi er zelf in nl. normaal nooit wat in dus kan me voorstellen dat andere mensen dat afvalemmertje ook niet altijd gebruiken (en gaat dan op den duur zo ruiken lijkt me..) Bij vrienden van me hebben ze dus niet zo'n afvalemmertje en dan zit je je dus echt af te vragen waar je het laat. Gelukkig kun je daar nog naar de keuken lopen zonder dat je door de woonkamer vol visite moet maar dan vind ik het nog altijd wat genant om het dan maar gewoon in keukenafvalemmer te deponeren.

Herkenbaar?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Tania za 27 aug 2011 - 7:41

Ja ik vind dat ook vervelend. Bij de meeste mensen staat gelukkig wel zo'n emmertje. Bij mijn ouders niet meer maar dat vind dan weer niet zo erg. Maar ja als ik ergens anders ben en het is nodig toch maar door de kamer naar de keuken, met een papiertje eromheen en helemaal in m'n hand gefrommeld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 7:42

Overal waar ik kom of het nou bij m'n beste vriendin is of mensen waar ik het eerst ben rol mijn maandverbandje in wat toiletpapier en gooi ik het in de gewone vuilisbak bijv. in de keuken. Ik moet dat ding toch gewoon kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  bolus26 za 27 aug 2011 - 7:48

ik gooi t ook gewoon weg maar voel me er ook wel wat ongemakkelijk bij Embarassed moettoch ook es een prullenbakje kopen voor beneden!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 7:50

Ik vind het alleen vervelend als er geen afvalemmertje staat inderdaad. Anders maakt het me niet uit. Ik scan wel van te voren of er zo'n emmertje staat, en zo niet, dan vraag ik waar ik mijn afval kan laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Caroow za 27 aug 2011 - 7:57

Oja dat is echt herkenbaar. Ik wikkel het heel goed in toiletpapier en als er geen emmertje staat wacht ik liever even tot ik thuis ben. Als het echt niet anders kan wikkel ik het in enorm veel papier en probeer ik discreet naar de keuken te lopen. Heel stom, maar ik schaam me dood!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Monte za 27 aug 2011 - 8:02

Als ik het weet dat iemand geen emmertje heeft staan zou ik het in heel veel wc papier wikkelen(doe ik toch al) en dan in een boterhamzakje(als ik hem dan niet vergeet mee te nemen) en dan in de prullenbak in de keuken(heel stiekem erheen lopen). Staat er geen emmertje en weet ik het niet dan hetzelfde maar zonder het boterhamzakje. Ik kan tijdens mijn menstruatie echt niet altijd wachten, soms is het vol=vol en dan moet hem wel, maar inderdaad erg vervelend.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Carra za 27 aug 2011 - 8:10

Ik gooi het nooit in het emmertje. Als de WC in de gang is, wikkel ik het in wc papier en dan in mijn jaszak. Dan gooi ik het thuis wel weg.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 8:33

Carra schreef:Ik gooi het nooit in het emmertje. Als de WC in de gang is, wikkel ik het in wc papier en dan in mijn jaszak. Dan gooi ik het thuis wel weg.

Bah, in je jaszak? Als er gewoon een afvalemmertje staat? Waarom dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Carra za 27 aug 2011 - 8:37

Omdat ik het niet bij andere mensen weg wil gooien. nerd Het komt eigenlijk niet eens in me op om het in het vuilnisbakje te gooien. Liever gooi ik het in de gewone vuilnisbak, maar als ik daarvoor eerst door de huiskamer moet, dan doe ik dat niet.
En ik pak het wel goed in hoor. :P
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 8:39

Carra schreef:Omdat ik het niet bij andere mensen weg wil gooien. nerd Het komt eigenlijk niet eens in me op om het in het vuilnisbakje te gooien. Liever gooi ik het in de gewone vuilnisbak, maar als ik daarvoor eerst door de huiskamer moet, dan doe ik dat niet.
En ik pak het wel goed in hoor. :P

Maar daar is het emmertje toch voor? Als jij het bij mij weg zou gooien zou ik dat doodnormaal vinden. Wat maakt dan dat je dat zo vervelend vindt?

Door de huiskamer, nee dat zou ik ook niks vinden. Dat snap ik heel goed.


Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 27 aug 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Angela_1986 za 27 aug 2011 - 8:45

Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit meegemaakt dat er geen prullenbakje aanwezig was. Voel me ook niet bezwaard om het daar, goed verpakt, in te gooien; daar staat het toch voor? Tenminste, bij mij thuis wel.

Als er geen prullenbakje zou staan dan zou ik me wel bezwaard voelen om door de huiskamer te lopen, op zoek naar 'n andere prullenbak.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Makamba za 27 aug 2011 - 19:31

Caroow schreef:Oja dat is echt herkenbaar. Ik wikkel het heel goed in toiletpapier en als er geen emmertje staat wacht ik liever even tot ik thuis ben. Als het echt niet anders kan wikkel ik het in enorm veel papier en probeer ik discreet naar de keuken te lopen. Heel stom, maar ik schaam me dood!

Zou zo mijn verhaal kunnen zijn! Ik schaam me ook echt dood op zo'n moment.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Pandora za 27 aug 2011 - 20:43

Volgens mij ben ik één van de weinigen die daar niet zoveel moeite mee heeft. Ik wikkel het ook gewoon in toiletpapier en gooi het dan in het prullenbakje, die leeg je toch zeer regelmatig?
Wij doen er thuis ook de lege pleerollen in en dan is zo'n emmertje zomaar vol.
Als er geen emmertje in het toilet is gooi ik het gewoon in een andere afvalbak in de buurt, daar doe ik niet geheimzinnig over hoor.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 20:56

Ik verschoon de boel altijd nog thuis, voordat ik ergens heen ga zodat ik het bij iemand anders thuis niet, of zo min mogelijk hoef te doen. Bij mijn ouders gooi ik het gewoon weg, op mijn werk ook en bij een openbaar toilet oid ook, maar bij iemand anders thuis is het eigenlijk al heel lang niet meer aan de orde gekomen. Denk dat ik dan toch een plastic zakje mee zou nemen en het thuis weg zou gooien. Of, je hebt van die blauwe maandverbandzakjes, dat ik het daarin doe en het dan wel daar in een prullenbakje weggooi. Ik bedoel, ik vind het niet erg dát mensen weten dat ik ongesteld ben, maar ze hoeven de viezigheid niet te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Tiana za 27 aug 2011 - 20:59

Maple schreef:Ik verschoon de boel altijd nog thuis, voordat ik ergens heen ga zodat ik het bij iemand anders thuis niet, of zo min mogelijk hoef te doen. Bij mijn ouders gooi ik het gewoon weg, op mijn werk ook en bij een openbaar toilet oid ook, maar bij iemand anders thuis is het eigenlijk al heel lang niet meer aan de orde gekomen. Denk dat ik dan toch een plastic zakje mee zou nemen en het thuis weg zou gooien. Of, je hebt van die blauwe maandverbandzakjes, dat ik het daarin doe en het dan wel daar in een prullenbakje weggooi. Ik bedoel, ik vind het niet erg dát mensen weten dat ik ongesteld ben, maar ze hoeven de viezigheid niet te zien.
+1

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:04

Bah in je jaszak. Menstruatie is iets menselijks hoor.. als je het toch gewoon goed in een papiertje wikkeld, kun je het zonder je te schamen in een afvalemmertje gooien. Natuurlijk is het even genant om door de huiskamer te moeten lopen met je 'pakketje', als er geen emmer in het toilet staat. Nog genanter is het als er een bebloed pakketje uit je jaszak valt laughcry of als je het vergeet Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:37

Maandverband wil ik nog wel eens in papier wikkelen en gewoon in het prullenbakje op het toilet gooien bij anderen (meestal wikkel ik het plastic van het nieuwe maandverbandje dan ook nog om het in papier gewikkelde gebruikte maandverbandje. Maar tampons vind ik echt heel erg vies om achter te laten bij anderen. Hoe goed je het ook in papier wikkelt, het bloed komt er toch wel doorheen. Dus tampons wikkel ik in papier, dan doe ik het in een boterhamzakje dat ik dichtknoop en dat stop ik dan in m'n tas en gooi ik thuis alsnog weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Atelier Madame za 27 aug 2011 - 22:40

Tea-Leaf schreef:Ik vind het alleen vervelend als er geen afvalemmertje staat inderdaad. Anders maakt het me niet uit. Ik scan wel van te voren of er zo'n emmertje staat, en zo niet, dan vraag ik waar ik mijn afval kan laten.


+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:46

Ik wikkel het ook gewoon in veel wcpapier en dan gooi ik het weg in het prullenbakje op de wc. Staat het er niet dan vraag ik gewoon waar de vuilnisbak is. Verder vind ik het ook toch wel ergens genant om het bij een ander weg te gooien, oke ongesteld zijn is heel normaal enzo, maar vind het toch vervelend als anderen het weten.
Oja en voordat ik ergens heen ga, ga ik sowieso nog even naar het toilet om me te verschonen.

Een paar maanden terug ging ik eens bij een vriendin logeren die nog thuis woont. Nou kwam ik daar al nooit dus was alles nieuw enzo, maar die hadden echt werkelijk nergens een prullenbak(je) staan. Dat vond ik dan wel echt minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:50

Ik vind dat ook altijd vervelend. Vaak ga ik, voordat ik ergens heen ga, thuis nog even naar de wc om te verschonen. Op die manier hoef ik bij iemand anders zo min mogelijk naar de wc om te verschonen. Als er een prullenbakje op de wc staat, doe ik het gewoon daarin en anders loop ik even naar de prullenbak in de keuken. Op mijn werk doe ik het ook gewoon in het prullenbakje op de wc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Le Chat Noir zo 28 aug 2011 - 0:20

Komen jullie trouwens nooit in de 'verleiding' om het dan maar gewoon door te spoelen (tampons?)als je het echt zo erg vindt?? Ik bedoel dat doe ik dan nog liever dan het in mijn jaszak of tas meenemen....
Overal waar ik kom staan wel prullenbakjes. Mensen weten na een feestje toch echt niet meer wie er allemaal naar het toilet is geweest. En als je bij een vriendin langs bent maakt het toch niet echt iets uit?
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant). Maar ik heb dit soort problemen echt nooit...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Jente10 zo 28 aug 2011 - 0:23

Le Chat Noir schreef:
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant)..

Daarom zou ik dat nooit doen inderdaad. Ben veel te bang dat toilet dan verstopt en dat zou nog veel genanter zijn ja.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  rapa nui zo 28 aug 2011 - 0:37

Jente10 schreef:
Le Chat Noir schreef:
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant)..

Daarom zou ik dat nooit doen inderdaad. Ben veel te bang dat toilet dan verstopt en dat zou nog veel genanter zijn ja.

+ 1
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  _Femme zo 28 aug 2011 - 0:49

rapa nui schreef:
Jente10 schreef:
Le Chat Noir schreef:
Als ik echt door een kamer vol met mensen moest lopen met een tampon in mijn hand zou ik hem geloof ik doorspoelen hahaha. (straks toilet verstopt oeeeh dat is pas genant)..

Daarom zou ik dat nooit doen inderdaad. Ben veel te bang dat toilet dan verstopt en dat zou nog veel genanter zijn ja.

+ 1

Ik neem aan dat als je een dikke hoop door de wc kan spoelen, dat kleine tamponnetje er ook wel doorheen kan. Je kant toch ook een goudvis doorspoelen? En een flinke lading wc papier?

Ik gooi het ook altijd in een afvalemmer maar als het een noodgeval is spoel ik het ook wel door..

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis Empty Re: Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum