Tampons na bevalling
+6
Parisienne
Paper Crown
Wennes
tweeling
Sam
Printje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tampons na bevalling
Ik vloeide na de bevalling na een week al niet meer, en vanmiddag opeens weer helderrood bloed en het voelt ook als een beginnende menstruatie.
Wel erg snel maar goed, mag ik dan nu alweer gewoon tampons gebruiken, vind maandverband zo vies. Ik lees op internet wisselende verhalen..
Wel erg snel maar goed, mag ik dan nu alweer gewoon tampons gebruiken, vind maandverband zo vies. Ik lees op internet wisselende verhalen..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tampons na bevalling
Ik zou het nog niet doen.
Kan toch nog vloeien van de bevalling zijn en dan kun je van tampons nare ontstekingen krijgen.
Kan toch nog vloeien van de bevalling zijn en dan kun je van tampons nare ontstekingen krijgen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Volgens mij mag het pas na 6 weken
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik zou ook wachten.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Zou 't niet doen Printje. Een baarmoederontsteking lijkt me erg vervelend! Nog even die maandverbanden trotseren. Ik vind 't ook walgelijk.. Maar helaas..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou echt wachten tot een week of 6 na de bevalling. Net zoals wanneer je weer in bad mag. Je baarmoeder is van binnen natuurlijk nog één grote 'wond' eigenlijk, gevoelig voor infecties dus.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, zou ik ook niet doen, ik zou eerder denken dat het nog wat van het vloeien is, nu je weer echt in de weer bent overdag. Dat had ik ook ineens weer toen ik alles weer zelf ging doen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik gebruikte 2 weken na de ks weer tampons. Ik kan echt niet tegen maandverband. Ik verschoonde de tampon wel minimaal 1 x in de 3 a 4 uur ( ook in de nacht !) , i.v.m. kans op infecties enzo.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Heb ruim 6 weken gevloeid helaas.. Maar geen tampons gebruikt. Vk adviseerde 6 weken echt alleen maandverband te gebruiken. Hoe vervelend ik dat ook vond..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik gebruik ook nog steeds die dikke maandverbanden. Kreeg zelfs op mijn kop van de verloskundige omdat ik van die dunne libresse verbanden was aan het gebruiken; volgens haar zag het gelijk geirriteerd uit...
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Bedankt meiden voor de reacties, dan wacht ik er nog mee, zit idd niet op een infectie te wachten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Wie bij de bevalling?
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling