Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij met je leven op dit moment?

+33
Okidoki
Bet Weter
Bliss
Shisha
bolus26
Le Chat Noir
Oasis
Nana
Supertalentje
Juul
Ugly Betty
Miss-Rose
Rovine
Sweety
Verona
Caro
Tania
Davinia
Tullow
nina
Mida4you
JD
Burn
Roxi3
Kaboutertje
Pompoen
Silver
Rush
Jente10
Barbabella
BJA
Marin
SoGood
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 10:34

Nee, ik ben niet blij met mijn leven.

Het enige waar ik momenteel voor leef is voor mijn lieve meisje. Zij is mijn alles, ik doe alles voor haar. Als zij er niet was zou het me allemaal niks meer kunnen schelen. Nu wil ik er voor haar zijn, ik wil een leuke moeder zijn, een moeder waar ze van op aan kan en ik doe mijn best om zo'n moeder te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 10:49

@ Alex: Wat klinkt dat naar, maar gelukkig heb je je dochter dan als houvast hug .

Ik ben met sommige dingen in mijn leven gelukkig, met sommige ongelukkig. Ik ben erg blij dat ik inmiddels toch nog weer een keer zwanger ben geworden en dat alles goed lijkt te gaan. Ik ben heel blij met mijn dochter.

Op andere vlakken, waar ik op het forum nooit over uitweid, heb ik ontzettend veel narigheid te verwerken gekregen. Daar ben ik nog mee bezig en dan zal ook nog wel jaren duren. Maar ik wil me er niet onder laten krijgen en me ook focussen op wat wel redenen zijn voor geluk.

Ik ben niet ongelukkig, maar ik heb me ook vaak beter gevoeld dan dat ik me nu voel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  bolus26 vr 26 aug 2011 - 20:19

redelijk, ga weer de goeie kant op! ook mn gezondheid werkt eindelijk een beetje mee!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Shisha vr 26 aug 2011 - 20:49

Ja ik ben gelukkig! Ik heb een baan, een huis, een leuke vriend waar ik volgend jaar mee ga trouwen en vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Ik heb ergere tijden gekend dus ik heb niks te klagen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Bliss vr 26 aug 2011 - 23:22

Ja, over het algemeen ben ik momenteel best blij met mijn leven. Twee jaar geleden ben ik naar een nieuwe stad verhuisd en hier eigenlijk met niks begonnen. Ik heb hier nu mijn leven opgebouwd en ben daar wel trots op. Ik heb een paar maanden geleden een huisje gekocht, waar ik het naar mijn zin heb (op het balkon na...). Mijn werk vind ik (meestal) leuk, ik heb een vaste aanstelling en erg leuke collega's. Ik heb een redelijk druk sociaal leven en spreek vaak af met vriendinnen. Een aantal vriendinnen woont wat verder weg en die zie ik minder vaak, maar het is toch altijd weer gezellig als we bij elkaar zijn.

Dingen die wat minder gaan zijn mijn gezondheid en de liefde. Ik ben chronisch vermoeid en kan hier af en toe zo erg van balen! Ik wil dan te veel dingen doen en merk dat dat soms gewoon niet gaat. Ik moet doordeweeks vroeg naar bed gaan, anders houd ik het niet vol. Verder heb ik vaak rugklachten, waarvoor ik binnenkort maar weer eens naar de fysio ga.
Op het gebied van liefde is het een groot drama. Heb nog nooit echt een relatie gehad en ik ontmoet ook gewoon te weinig (leuke) mannen. Ik ga wel vaak uit en doe/deed ook wel aan internetdaten, maar dat leidt vaak ook nergens toe. Ik zou hier wel graag eens een keer verandering in zien, maar weet zelf niet wat ik eraan kan doen.
Verder ben ik ook niet echt tevreden met hoe ik eruit zie. Over zowel mijn hoofd als mijn lichaam ben ik niet te spreken, maar ik probeer er maar het beste van te maken. Wil nu weer wat afvallen en hoop dat dat nu eens lukt, maar aan mn hoofd is verder niet zoveel te doen. laughcry

Of ik nu echt gelukkig ben, dat weet ik niet, maar de vraag was of ik blij ben met mn leven en ja, dat ben ik op dit moment denk ik wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Rovine vr 26 aug 2011 - 23:29

Er zijn momenteel veel dingen waar ik naartoe leef. Vooral oplossingen voor dingen die ik momenteel als negatief ervaar. Zo heb ik al sinds maart problemen met mijn gebit, daar word ik erg moedeloos van. Hoop dat het opgelost is als mijn behandeling afgemaakt wordt. Het is misschien iets kleins, maar ik ben er wel erg mee bezig.

Als ik naar een jaar geleden kijk denk ik dat ik mijn problemen van toendertijd goed aangepakt heb. Eigenlijk ben ik altijd bezig met dingen voor de toekomst regelen en kijk daarnaar uit.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Bet Weter vr 26 aug 2011 - 23:33

Op het moment ben ik super tevreden met mijn leven.

- Ik heb de liefste vriend van de wereld en we gaan samenwonen
- Ik heb de liefste vrienden waar ik helemaal mezelf bij kan zijn en mijn hart kan luchten
- De band met mijn ouders is nog nooit zo sterk geweest
- Ik begin steeds meer het werk te doen waar ik goed in ben en plezier aan beleef
- Na een moeilijke periode sta ik nu sterk in mijn schoenen en ben ik gelukkig met mezelf en wie ik ben

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 23:57

Zeg Bliss, er is niks mis met je hoofd hoor. Ik vind je er altijd erg leuk / spontaan uitzien op de foto's die je plaatst.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Okidoki za 27 aug 2011 - 0:11

Bij mij gaat het een beetje op en af. Sinds mijn relatie over is gegaan begin dit jaar heb ik regelmatig momenten dat ik me eenzaam voel. In al die jaren zijn mijn eigen contacten verwaterd en ben ik steeds meer met zijn vrienden + aanhang omgegaan. En als dan de relatie over gaat dan valt dat ineens ook weg en sta je er alleen voor. Het is voor mij wel een hele goede les geweest om in een volgende relatie ook mijn eigen vrienden aan te houden.

Ik heb wel een aantal vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe (ook een aantal meiden via het forum) maar ik mis gewoon die ene vriendin waar je altijd bij terecht kunt en iets mee af kunt spreken zonder het al weken van tevoren vast te leggen. Als ik een vriendin bel om iets af te spreken dan hebben ze soms pas over 3 weken tijd ofzo. Het spontaan afspreken met iemand is er tegenwoordig niet meer bij.

Ook zit ik een beetje in spanning of mijn contract verlengd gaat worden. Het loopt pas begin volgend jaar af maar op dit moment moet er veel bezuinigd worden binnen de organisatie waar ik werk en mogen tijdelijke contracten niet meer verlengd worden mits er een hele goede onderbouwing is waarom iemand zou moeten blijven.

Verder ben ik wel heel blij dat ik een huisje gekocht heb en ik begin volgend jaar mijn eigen plek hebt. Daar ben ik ontzettend aan toe!
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 0:19

Okidoki schreef:

Ik heb wel een aantal vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe (ook een aantal meiden via het forum) maar ik mis gewoon die ene vriendin waar je altijd bij terecht kunt en iets mee af kunt spreken zonder het al weken van tevoren vast te leggen. Als ik een vriendin bel om iets af te spreken dan hebben ze soms pas over 3 weken tijd ofzo. Het spontaan afspreken met iemand is er tegenwoordig niet meer bij.
Ja dit merk ik inderdaad ook wel een beetje. Maar goed, ik doe er zelf net zo hard aan mee want ik heb een kind en kan eenmaal niet op alle momenten weggaan, wat ik soms wel jammer vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Sarah1985 za 27 aug 2011 - 0:22

op dit moment ben ik totaal niet blij met alles, bij ons zit momenteel alles tegen wat maar tegen kan zitten. Ook met de gezondheid van mijn vader gaat het niet goed. Daar zit ik erg over in.

Van mij mag de zon hier wel weer eens gaan schijnen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Lejow za 27 aug 2011 - 0:25

Sarah, hoe is het met je salaris afgelopen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Highway za 27 aug 2011 - 0:32

Ik ben redelijk blij; meeste in mijn leven verloopt momenteel goed. Ik heb een leuke vent; een nieuwbouwhuis gekocht waar ze binnenkort aan gaan bouwen; hopelijk volgend jaar gezinsuitbreiding, een leuke en goede baan die ook niet slecht betaald; maar hoe ik eruit zie; dat kan ik niet accepteren. Ben helaas veel aangekomen de laatste 2 jaar en mijn gewicht speelt (altijd al) een belangrijke rol in hoe goed ik me voel. Momenteel dus niet best maar hopelijk is daar binnenkort verandering in. (ben goed op weg, 7,5 kilo van de 20 inmiddels kwijt)

edit: hoe kan ik het vergeten; ik ga ook nog trouwen in januari. Dus dat is ook erg leuk :P


Laatst aangepast door Highway op za 27 aug 2011 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Okidoki za 27 aug 2011 - 0:32

Storm schreef:
Okidoki schreef:

Ik heb wel een aantal vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe (ook een aantal meiden via het forum) maar ik mis gewoon die ene vriendin waar je altijd bij terecht kunt en iets mee af kunt spreken zonder het al weken van tevoren vast te leggen. Als ik een vriendin bel om iets af te spreken dan hebben ze soms pas over 3 weken tijd ofzo. Het spontaan afspreken met iemand is er tegenwoordig niet meer bij.
Ja dit merk ik inderdaad ook wel een beetje. Maar goed, ik doe er zelf net zo hard aan mee want ik heb een kind en kan eenmaal niet op alle momenten weggaan, wat ik soms wel jammer vind.

Ik snap het ook wel dat mensen het druk hebben en helemaal van mensen die een gezin hebben. Maar ik vind het gewoon ontzettend jammer dat het allemaal gepland moet worden. Ik vind het juist zo gezellig om spontaan bij iemand langs te gaan. Al is het maar gewoon even kletsen of zo´n avondje dat je samen op de bank kruipt om van die vrouwenseries te kijken die op tv komen.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 0:50

Oh ja Okidoki dat lijkt mij ook leuk om zo af te kunnen spreken. Heb ook niet veel vriendinnen die dat zo kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Sarah1985 za 27 aug 2011 - 0:51

Lejow schreef:Sarah, hoe is het met je salaris afgelopen?
dat heb ik uiteindelijk gekregen, Maar moest 5 aug alweer hebben, maar nu hebben die ouders weer niet betaald Mad En die zijn nu lekker op vakantie van mijn loon heel fijn
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Bliss za 27 aug 2011 - 2:21

Twellie schreef:Zeg Bliss, er is niks mis met je hoofd hoor. Ik vind je er altijd erg leuk / spontaan uitzien op de foto's die je plaatst.


Dank je, lief van je. Toch blijf ik erbij; ik plaats hier natuurlijk geen foto's die ik echt heel lelijk vind. Daarbij is een foto een momentopname en in real life is het dan toch weer anders natuurlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Lejow za 27 aug 2011 - 3:05

Sarah1985 schreef:
Lejow schreef:Sarah, hoe is het met je salaris afgelopen?
dat heb ik uiteindelijk gekregen, Maar moest 5 aug alweer hebben, maar nu hebben die ouders weer niet betaald Mad En die zijn nu lekker op vakantie van mijn loon heel fijn

Potverdorie zeg....
Wordt het niet eens tijd om iets anders te gaan zoeken meis, je wordt echt genaaid waar je bij staat geloof ik.
Heb je geen rechtsbijstand waar je contact mee kunt opnemen, want dit kan zo toch gewoon niet langer?
Jij kan ook niet leven van de lucht!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  rapa nui za 27 aug 2011 - 6:52

Eucalypta schreef:Heel erg niet. Ik geloof niet dat ik ooit in een grotere zooi heb gezeten dan nu. Maar ook dat komt wel weer goed.

Als je bent wie ik denk dan even een nieuwsgierige vraag: zijn jullie nog wel bij elkaar? En om niet alleen nieuwsgierig te zijn in elk geval veel wijsheid en sterkte toegewenst om uit die zooi te komen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 8:13

Bliss, ook in reallife heb je een leuk hoofd :-). Maar goed, ik herken je onzekerheid en weet dus ook dat wat mensen ook zeggen, je het toch niet geloofd omdat je het zelf niet geloofd. Maar ik wilde het toch gezegd hebben :-).

Ontopic: nee ik ben niet blij met mijn leven. Maar ik vind dat ik dat wel zou moeten zijn omdat eigenlijk alles goed loopt. Behalve dan op relatiegebied.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Sarah1985 za 27 aug 2011 - 9:11

Lejow schreef:
Sarah1985 schreef:
Lejow schreef:Sarah, hoe is het met je salaris afgelopen?
dat heb ik uiteindelijk gekregen, Maar moest 5 aug alweer hebben, maar nu hebben die ouders weer niet betaald Mad En die zijn nu lekker op vakantie van mijn loon heel fijn

Potverdorie zeg....
Wordt het niet eens tijd om iets anders te gaan zoeken meis, je wordt echt genaaid waar je bij staat geloof ik.
Heb je geen rechtsbijstand waar je contact mee kunt opnemen, want dit kan zo toch gewoon niet langer?
Jij kan ook niet leven van de lucht!

Gelukkig werk ik daar nog maar weinig dus gaat niet meer om enorm grote bedragen. En gelukkig moeten wij hun ook geld betalen voor het maken van onze auto dus dat betaal ik ook veel te laat
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Bliss ma 29 aug 2011 - 4:17

Confusion schreef:Bliss, ook in reallife heb je een leuk hoofd :-). Maar goed, ik herken je onzekerheid en weet dus ook dat wat mensen ook zeggen, je het toch niet geloofd omdat je het zelf niet geloofd. Maar ik wilde het toch gezegd hebben :-).

Ontopic: nee ik ben niet blij met mijn leven. Maar ik vind dat ik dat wel zou moeten zijn omdat eigenlijk alles goed loopt. Behalve dan op relatiegebied.

Ah thanks, Confusion smile
Jammer dat jij (nog steeds) niet blij bent met je leven. Je zegt zelf dat alles goed loopt, dus is het niet een kwestie van wat meer gaan accepteren en vooral waarderen wat je wél hebt? Ik denk dat je jezelf misschien te veel vergelijkt met anderen en vooral kijkt naar wat jij (óók) zou willen i.p.v. blij te zijn met wat je hebt. Sheryl Crow zingt in een nummer:
"It's not having what you want
It's wanting what you've got".
Ik vind dit mooi gezegd. Ik denk ook wel eens: had ik dit of dat maar o.i.d., maar de laatste tijd bedenk ik me steeds vaker: het heeft geen zin om mezelf met anderen te vergelijken. Iedereen en elke situatie is anders en van dat vergelijken word je alleen maar ongelukkig.
Ik hoop echt dat je binnenkort ook blij bent met je leven!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: Blij met je leven op dit moment?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum