Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeger

+46
marissie21
Inge
Zora
Okidoki
Sushi
Rovine
Bliss
ThinkPink
Highway
Gebruikersnaam
Sanne_86
Caresses
Burn
Silver
marjoleinnn
patjuhhh
TNMN
pitbullgup
Snoopy
Floor
Caramba
Middleme
Pandora
Joli86
Lavendel
Starla
Error
Angela_1986
Jerry
Carra
Flippin' Bitch
Pompoen
Jente10
Susan
minoessepoes
SoGood
SuperGrover
Toet
Sorella
Niekske
Summerlovin
Tullow
Marin
Lady Starstruck
Caroow
Rush
50 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rush za 27 aug 2011 - 1:31

Suuske schreef:
Rush schreef:Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.

Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb. :shock:
Huh? Wat bedoel je? Denk je dat mensen dingen vertellen die over zichzelf gaan, maar dit niet durven toe te geven of zo? Lijkt me stug...

Nee dat denk ik juist niet Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Sushi za 27 aug 2011 - 1:31

Rush schreef:
Suuske schreef:
Rush schreef:Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.

Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb. :shock:
Huh? Wat bedoel je? Denk je dat mensen dingen vertellen die over zichzelf gaan, maar dit niet durven toe te geven of zo? Lijkt me stug...

Nee dat denk ik juist niet Wink
Maar wat bedoel je dan wel?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Okidoki za 27 aug 2011 - 1:35

Suuske schreef:
Rush schreef:Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.

Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb. :shock:
Huh? Wat bedoel je? Denk je dat mensen dingen vertellen die over zichzelf gaan, maar dit niet durven toe te geven of zo? Lijkt me stug...
Volgens mij bedoelt ze juist dat er heel veel kinderen deze fout gemaakt hebben toen ze klein waren en dat zij zo´n verhaal in haar omgeving al van verschillende mensen heeft gehoord en het dus een heel herkenbare "blunder" is.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rush za 27 aug 2011 - 1:38

Ik bedoel precies wat ik zeg. Iedereen kent precies datzelfde verhaal over iemand.

Als iemand begint met 'we waren in Duitsland' als het over grappige verhalen gaat, dan weet je voor 99% zeker al wat daarna gaat komen, het ausfart verhaal. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'domme' mensen in NL zijn (de neefjes, de buurvrouw, het zusje etc.) dat die dat allemaal echt gezegd hebben. Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen mop.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 1:44

Ken er nog één van mezelf.

"Maura, waar ben je geweest met schoolreis?"
"Denemarken"
"Zo dat is een eind rijden"
"Ja".

Ik was dus in Denekamp geweest. :P Maar dat kon ik toch niet onthouden. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Zora za 27 aug 2011 - 1:46

Sanne_86 schreef:Ik dacht altijd dat sterren gaatjes waren die de overleden mensen in de hemel gemaakt hadden om naar beneden te kunnen kijken. Een soort spiekgaatjes, zeg maar.

.

Aaaahwww smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Inge za 27 aug 2011 - 1:47

Floor schreef:
Ik heb vroeger ook zo'n actie gehad, ik moet een stuk tekst voorlezen in de kerk en zeg dus echt 'je zus' ergens midden in het verhaal, iedereen lachen natuurlijk, er stond gewoon Jezus.

Toen ik in groep 3 zat, snapte ik niet waarom we zoveel boekjes in de schoolkast hadden staan over je zus.
Ik heb serieus pas later begrepen dat dat boekjes over jezus waren.
(wareb zelf lees boekjes en geen voorlees boekjes, anders had ik er vast wel eerder achter gekomen) :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Sushi za 27 aug 2011 - 1:51

Rush schreef:Ik bedoel precies wat ik zeg. Iedereen kent precies datzelfde verhaal over iemand.

Als iemand begint met 'we waren in Duitsland' als het over grappige verhalen gaat, dan weet je voor 99% zeker al wat daarna gaat komen, het ausfart verhaal. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'domme' mensen in NL zijn (de neefjes, de buurvrouw, het zusje etc.) dat die dat allemaal echt gezegd hebben. Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen mop.
Ahhh oké op die manier! Ik las 't echt even anders, sorry :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Lady Starstruck za 27 aug 2011 - 1:51

Inge schreef:
Floor schreef:
Ik heb vroeger ook zo'n actie gehad, ik moet een stuk tekst voorlezen in de kerk en zeg dus echt 'je zus' ergens midden in het verhaal, iedereen lachen natuurlijk, er stond gewoon Jezus.

Toen ik in groep 3 zat, snapte ik niet waarom we zoveel boekjes in de schoolkast hadden staan over je zus.
Ik heb serieus pas later begrepen dat dat boekjes over jezus waren.
(wareb zelf lees boekjes en geen voorlees boekjes, anders had ik er vast wel eerder achter gekomen) :-)

Mijn nichtje zong altijd ipv In excelsis deo. In excelschip heeerooo.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  marissie21 za 27 aug 2011 - 1:59

ik dacht eerder altijd dat ze camera s onder water hadden in het zwembad.. dat als ik stiekem in het water zou plassen dat ze dat dan konden zien en dat er dan een pieper af ging..

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Lejow za 27 aug 2011 - 3:14

Toen ik nog heel jong was dacht ik dat er mensen onder de grond zaten om de stoplichten te bedienen, die de weg dan in de gaten hielden met camera's. Hoe kon het anders dat dat ding op groen sprong als wij aan kwamen rijden?

Oh ja, en ik was altijd bang om gepikt te worden haha. Als ik dan ging slapen, bedacht ik me hele scenario's dat mijn slaapkamer het dichtste bij de trap was, dus de boef die kamer als eerste in zou gaan, mij dan als eerste zou zien, en me zou pikken...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rush za 27 aug 2011 - 3:30

Lejow schreef:Toen ik nog heel jong was dacht ik dat er mensen onder de grond zaten om de stoplichten te bedienen, die de weg dan in de gaten hielden met camera's. Hoe kon het anders dat dat ding op groen sprong als wij aan kwamen rijden?
Je zit er in ieder geval niet ver vanaf :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  SuperGrover za 27 aug 2011 - 5:16

In het Onze Vader Weesgegroetje, dacht ik altijd dat de tekst was: "Bid voor ons zondags, nu en in het uur van onze dood". Heel logisch vond ik, zondag is een religieuze dag.


Laatst aangepast door SuperGrover op za 27 aug 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Bliss za 27 aug 2011 - 5:18

SuperGrover schreef:In het Onze Vader, dacht ik altijd dat de tekst was: "Bid voor ons zondags, nu en in het uur van onze dood". Heel logisch vond ik, zondag is een religieuze dag.

Huh, ik ken geen zin uit het Onze Vader die ook maar klinkt als deze!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  SuperGrover za 27 aug 2011 - 5:28

Bliss schreef:
SuperGrover schreef:In het Onze Vader, dacht ik altijd dat de tekst was: "Bid voor ons zondags, nu en in het uur van onze dood". Heel logisch vond ik, zondag is een religieuze dag.

Huh, ik ken geen zin uit het Onze Vader die ook maar klinkt als deze!
Oh ik bedoelde het Weesgegroetje trouwens, haha. Maar de juiste tekst is: "Bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood"
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  rapa nui za 27 aug 2011 - 5:52

Rush schreef:Ik bedoel precies wat ik zeg. Iedereen kent precies datzelfde verhaal over iemand.

Als iemand begint met 'we waren in Duitsland' als het over grappige verhalen gaat, dan weet je voor 99% zeker al wat daarna gaat komen, het ausfart verhaal. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'domme' mensen in NL zijn (de neefjes, de buurvrouw, het zusje etc.) dat die dat allemaal echt gezegd hebben. Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen mop.

Ik hoor het ook wel heel vaak maar eigenlijk geloof ik best dat er zo veel "domme" mensen in NL zijn. Als je amper of geen Duits kent maar je gaat toch een dagje naar Duitsland of komt op vakantie door Duitsland heen dan vraag je je inderdaad af waarom dat bord er zo vaak staat en dan kan ik me wel voorstellen dat veel kinderen of ook ouderen zo iets bedenken. Ik weet nu ook echt wel wat het betekend maar had vroeger altijd de connectie met "uitvaart" en dacht dat al die wegen naar een begraafplaats leiden Embarassed En dat schiet me toch elke keer als eerste gedachte te binnen als we over de autobahn rijden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Zora za 27 aug 2011 - 8:07

Ohja! Vroeger, als we met het gezin bijvoorbeeld op vakantie waren, of een dagje weg, keek ik als we ergens kwamen meteen rond of ik iemand zag naar wie ik toe zou gaan als ik mijn ouders kwijt was. Die me dan zou kunnen helpen. Die moesten er dan natuurlijk lief en veilig uitzien. Als ik niemand kon vinden, werd ik daar heel angstig en ongerust van smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Spring zo 28 aug 2011 - 4:35

Tot een paar jaar geleden dacht ik dat auto's met een grijsgekleurd kenteken een 'grijs kenteken' hadden.
Maar dat dat dus niet zo is.

Ik dacht vroeger dat vertaling, verta ling, was. Engels ofzo haha.

Eternal, meidengroep, heb ik eerder uitgesproken als eter nal.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 5:21

Ik dacht vroeger altijd dat als een ambulance of brandweerauto mij door rood zou zien fietsen of lopen, ze de politie zouden helpen en mij zouden arresteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Toet zo 28 aug 2011 - 11:14

Rush schreef:Ik bedoel precies wat ik zeg. Iedereen kent precies datzelfde verhaal over iemand.

Als iemand begint met 'we waren in Duitsland' als het over grappige verhalen gaat, dan weet je voor 99% zeker al wat daarna gaat komen, het ausfart verhaal. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'domme' mensen in NL zijn (de neefjes, de buurvrouw, het zusje etc.) dat die dat allemaal echt gezegd hebben. Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen mop.

Natuurlijk, dan klinkt het verhaal interessanter. Ik las het ooit eens op internet (volgens mij in een soortgelijk topic) ben er ook eens op gaan letten en inderdaad, iedereen kent wel iemand die dit had. Maar goed, het klinkt natuurlijk veel leuker als je zegt: mijn buurjongetje van zes... Dan wanner je zegt: ik las in een topic op een forum op internet dat .....

Net zoals bij broodje aap verhalen, die in honderden dorpen in Nederland hebben plaatsgevonden, bij de beste vriend van de neef van de buurvrouw.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rush zo 28 aug 2011 - 20:14

Precies mijn punt idd Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  maiadebij zo 28 aug 2011 - 20:55

Sorella schreef:
Niekske schreef:
Mijn zusje was vroeger erg slecht in engelse teksten van liedjes meezingen, 'you are not alone' van michael jackson werd bijvoorbeeld 'joe wie no de loon'

Sommige mensen zijn daar nog steeds héél slecht in :P


whahahah geweldig! En dan bloedserieus antwoorden dat dat Engels was Laughing

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 4 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum