Vroeger had je een sluitlaken.....
+3
Fearie
Happydobby
Fiebje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vroeger had je een sluitlaken.....
Hoi meiden, vroeger werd de kraamvrouw ingewikkeld in een sluitlaken. Tegenwoordig heeft de rich&famous zo'n inbind band (sorry kan niet meer op de precieze naam komen). Maar die zorgt ervoor dat alles na de bevalling weer sneller op z'n plek komt. Zijn er hier meiden die ervaring hebben met zo'n band zó ja heeft het geholpen? En hoelang heb je hem gedragen?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vroeger had je een sluitlaken.....
Nee geen ervaring mee maar ik vind t wel iets im over te denken mocht ik weer zwanger zijn want ik had nu best last van dat losse vel en blubber buik!
Gast- Gast
Ik denk dat je dat na een keizersnee zowiso niet kan doen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Bedoel je de belly bandit? Heb er nog geen ervaring mee, maar ga hem wel gebruiken na mijn zwangerschap
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bedoel je de belly bandit? Heb er nog geen ervaring mee, maar ga hem wel gebruiken na mijn zwangerschap
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Is het niet zo dat je spieren hiervan heel erg lui worden?
Dacht eens gelezen te hebben dat het helemaal niet goed is.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Je bedoeld denk ik de Belly Bandit? Die kun je trouwens ook dragen na een keizersnede. (behalve als je er last van hebt aan de wond, maar het ''hoort'' te kunnen na een keizersnede.)
Ik zou willen dat ik eerder van de belly bandit had gehoord, dan had ik 'm ook zeker gebruikt na m'n zwangerschap.
Een vriendin van me heeft 'm namelijk gebruikt na haar 2e zwangerschap. En haar buik was veel sneller weer plat dan na haar 1e zwangerschap.
Ik ga 'm dus ook zeker aanschaffen voor na m'n 2e zwangerschap ooit.
Ik zou willen dat ik eerder van de belly bandit had gehoord, dan had ik 'm ook zeker gebruikt na m'n zwangerschap.
Een vriendin van me heeft 'm namelijk gebruikt na haar 2e zwangerschap. En haar buik was veel sneller weer plat dan na haar 1e zwangerschap.
Ik ga 'm dus ook zeker aanschaffen voor na m'n 2e zwangerschap ooit.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
PiP schreef:Is het niet zo dat je spieren hiervan heel erg lui worden?
Is ook helemaal niet goed. Ze gebruiken het niet voor niks niet meer.
Gast- Gast
Ja, volgens mij heet het de Belly Bandit wat jij bedoelt! Heb het zelf niet gebruikt, omdat het je spieren lui zou kunnen maken en ik daarbij ook dacht dat het ding vast geen echte wonderen zou verrichten.. Anders zou iedereen het wel gebruiken dacht ik.
Maargoed, je kan eens op deze naam googlen en dan kom je er vast heel veel over tegen. En het zou best wat kunnen zijn, al heb ik dan geen ervaring.
Maargoed, je kan eens op deze naam googlen en dan kom je er vast heel veel over tegen. En het zou best wat kunnen zijn, al heb ik dan geen ervaring.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het is alleen niet goed als je hem heel lang gebruikt, een korte periode kan geen kwaad.
Gast- Gast
Bazyle schreef:Het is alleen niet goed als je hem heel lang gebruikt, een korte periode kan geen kwaad.
Nou bij onze praktijk mochten we hem nooit aanraden.
Gast- Gast
Lize schreef:PiP schreef:Is het niet zo dat je spieren hiervan heel erg lui worden?
Is ook helemaal niet goed. Ze gebruiken het niet voor niks niet meer.
Dat dacht ik dus ook.. Maar bij de Belly Bandit van die vriendin van mij stond beschreven dat je door de belly bandit juist continu je buikspieren aanspant, en ze dus niet verslappen. Ook zou je er een betere houding door aannemen. Of dat waar is weet ik niet.. (maar als je zoekt op Google naar belly bandit, dan lees je dit ook..)
Ik zag iig wel heel mooi resultaat bij m'n vriendin.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Kun je anders niet naar ervaring van oudere mensen vragen? Heb het ook met mijn cliënt er is over gehad, die vond het alleen een onding :p die trok hem uit zodra de verpleging weg was haha. Misschien kunnen die je wel vertellen of het echt zin had vroeger bij hun.
Gast- Gast
Geen idee of het de belly bandit heet. Heb het een tijd terug in zo'n glossy gelezen (gisele bunchen of hoe ze ook mag heten had dat ding gebruikt.)bij de kapper kan het dus ook niet meer opzoeken. Ik dacht zelf ook dat je spieren er slapper van worden daarom dacht vraag het hier eens wellicht dat er meiden zijn die zo'n ding hebben gebruikt. Een vriendin van mij heeft hem ook in huis gehaald een kennis van haar had hem ook gebruikt en was snel weer plat. Zal eens gaan googlen,thanx!
Fiebje- Prater
Zou het even overleggen met je intake van de kraamzorg of met je VK. Dan weet je zeker of het goed is of juist niet.
Gast- Gast
Ik heb een belly bandit gebruikt, ik heb m de eerste 2 weken na de bevalling elke dag een paar uurtjes om gehad. Ik vond dat mijn buik weer redelijk snel in oude staat terug was...helaas gingen de striemen en het overtollige vel er niet mee weg haha.
Als je hem wilt gebruiken zou ik hem via mp kopen. Heb ik ook gedaan, scheelt echt ontzettend veel geld en ik heb hem zelfs met een paar euro winst weer verkocht.
Als je hem wilt gebruiken zou ik hem via mp kopen. Heb ik ook gedaan, scheelt echt ontzettend veel geld en ik heb hem zelfs met een paar euro winst weer verkocht.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zus gebruikt hem nu na de zwangerschap.. volgens mij niet heel veel hoor.. Maar als ze stukjes gaat wandelen ofzo..
Gast- Gast
Happydobby schreef:Ik denk dat je dat na een keizersnee zowiso niet kan doen.
Er zijn speciale voor na een keizersnee zag ik laatst op internet. Dan zit er een soort kussentje in, die op de wond komt.
Ik heb er geen gebruikt, maar ik heb eigenlijk alle 3 de keren het geluk gehad dat mijn buik al snel weer weg was. Ik heb nog wel een klein buikje natuurlijk, maar heb dan ook veel te veel vel over door alle striae, en dat krijg je er toch niet mee weg.
Gast- Gast
Ja en of ik dat ook dat geluk mamarosa dat weet ik niet. Ben bang van niet.....?
Nog een vraag voor de dames die hem gebruikt hebben, van welke maat ga je uit?
één maat groter dan de kledingmaat die je voor de zwangerschap had, of twee?
Nog een vraag voor de dames die hem gebruikt hebben, van welke maat ga je uit?
één maat groter dan de kledingmaat die je voor de zwangerschap had, of twee?
Fiebje- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: