foto's van vroeger
+14
JD
Sterre
Jerry
rapa nui
knets
Sugarfall
InweCulnamo
Shy
Caro
Jeanette
Cherique
Toet
Zwerver
Caresses
18 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
foto's van vroeger
Plaats hier je foto's van toen je nog klein was.
Laatst aangepast door Caresses op vr 17 dec 2010 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: foto's van vroeger
He gemist, jammer.
Ook jammer dat verder niemand foto's plaatst, is toch leuk foto's van kleine forummers te zien
Ook jammer dat verder niemand foto's plaatst, is toch leuk foto's van kleine forummers te zien
Caresses- Kletskop
Ik
*weg*
Dit was ik! Foto's zijn een beetje groot maar goed
*weg*
Dit was ik! Foto's zijn een beetje groot maar goed
Laatst aangepast door wc-eend op za 18 dec 2010 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk! Ik zal morgen eens een paar foto's scannen, heb pas nog met mijn zus in onze albums gekeken. Zitten een paar geniale foto's tussen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toen ik nog heel schattig was
*knip*
Samen met mijn broer en David de Kabouter!!
*knip*
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Cherique op wo 8 dec 2010 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Links lig ik boven, mijn zusje onder. Vette lol in Center Parcs, toen nog Sportacenter ofzoiets . Rechts wilde ik niet op de foto en heb ik heel hard gehuild voordat ik op de foto moest zoals je ziet haha.
Voor mijn verjaardag in 1985 kreeg ik rolschaatsen:
Ik en mijn ouders:
Ik en mijn zusje, dit is mijn favoriete foto van ons:
Vier generaties, ik met mijn moeder, oma en overgrootoma:
Voor mijn verjaardag in 1985 kreeg ik rolschaatsen:
Ik en mijn ouders:
Ik en mijn zusje, dit is mijn favoriete foto van ons:
Vier generaties, ik met mijn moeder, oma en overgrootoma:
Gast- Gast
Wat leuk zeg! Ik heb helaas geen scanner..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Lagom: Wat lijk jij veel op je moeder! Op die baby foto trouwens op je vader haha
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Lagom: Wat lijk jij veel op je moeder! Op die baby foto trouwens op je vader haha
Je bent echt de eerste met deze toevoeging (dat ik op mijn moeder lijk is wel duidelijk haha), ik leek als baby inderdaad sprekend op mijn vader .
Gast- Gast
Oh sorry, voor het eerst dat ik een foto zie namelijk......Lagom schreef:wc-eend schreef:Lagom: Wat lijk jij veel op je moeder! Op die baby foto trouwens op je vader haha
Je bent echt de eerste met deze toevoeging (dat ik op mijn moeder lijk is wel duidelijk haha), ik leek als baby inderdaad sprekend op mijn vader .
Zwerver- Ratel
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik vind het gewoon grappig dat jij dat stukje ook hebt gezien .
Gast- Gast
weg
Laatst aangepast door Dolcis_ op za 19 feb 2011 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeanette schreef:Wat leuk zeg! Ik heb helaas geen scanner..
Ik ook niet, je kan foto's van foto's maken en zo op de computer zetten .
Lagom, zit er nog een speciale reden achter dat dat je favoriete foto is, of is het gewoon omdat je hem zo leuk vind. En wat leuk om te zien dat je zo blij was met je rolschaatsen haha die lijken wel op die wij thuis vroeger ook hadden.
Gekje wat had jij een lief smoeltje.
Wc eend wat schattig met dat strikje op je hoofd.
Cherique, wat een leuke trui, past helemaal bij de kerst . Was dat trouwens je favoriete knuffel die overal mee heen ging?
Caresses- Kletskop
Baby'tje;
Hier ben ik 4;
En hier een jaar of.. 6? ;
En hier 7 denk ik.... ;
Hier ben ik 4;
En hier een jaar of.. 6? ;
En hier 7 denk ik.... ;
Gast- Gast
Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Gast- Gast
Sushi schreef:Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Wie dan?
Gast- Gast
Niet quoten a.u.b.
---
---
Laatst aangepast door Sushi op do 9 dec 2010 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou het erge is dat ik haar vorige naam niet meer weet, de naam daarvoor dan weer wel. Maar ik weet niet of ze wil dat ik die hier neerzetDarcy schreef:Sushi schreef:Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Wie dan?
Edit: d'r oude forumnaam schiet me ineens te binnen. Maar alsnog ga ik 'm maar niet neerzetten haha!
Laatst aangepast door Sushi op wo 8 dec 2010 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn avatar is een mini-me... :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Nou nog even dan...Caresses schreef:He gemist, jammer.
*WEG*
Laatst aangepast door Mila op vr 10 dec 2010 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sushi schreef:Nou het erge is dat ik haar vorige naam niet meer weet, de naam daarvoor dan weer wel. Maar ik weet niet of ze wil dat ik die hier neerzetDarcy schreef:Sushi schreef:Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Wie dan?
Het erge is, is dat ik mijn naam hiervoor ook niet meer weet eigenlijk, want ik kwam er niet meer in Vandaar toen mijn naamsverandering, maar iedereen dacht dat ik iemand anders was (madeleine of die andere weet even haar naam niet meer) Ik heb liever niet dat je het hier neerzet, want dan weet iedereen gelijk mijn echte naam en dat vind ik niet nodig Thnx!
Cherique- Fluisteraar
Haha ja volgens mij dacht iedereen dat jij Cathy was of zo. Hoe is 't trouwens verder met je? (of zullen we dit even per PM doen?)Cherique schreef:Sushi schreef:Nou het erge is dat ik haar vorige naam niet meer weet, de naam daarvoor dan weer wel. Maar ik weet niet of ze wil dat ik die hier neerzetDarcy schreef:Sushi schreef:Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Wie dan?
Het erge is, is dat ik mijn naam hiervoor ook niet meer weet eigenlijk, want ik kwam er niet meer in Vandaar toen mijn naamsverandering, maar iedereen dacht dat ik iemand anders was (madeleine of die andere weet even haar naam niet meer) Ik heb liever niet dat je het hier neerzet, want dan weet iedereen gelijk mijn echte naam en dat vind ik niet nodig Thnx!
Gast- Gast
Sushi schreef:Haha ja volgens mij dacht iedereen dat jij Cathy was of zo. Hoe is 't trouwens verder met je? (of zullen we dit even per PM doen?)Cherique schreef:Sushi schreef:Nou het erge is dat ik haar vorige naam niet meer weet, de naam daarvoor dan weer wel. Maar ik weet niet of ze wil dat ik die hier neerzetDarcy schreef:Sushi schreef:Oh... Nu weet ik eindelijk wie jij bent!Cherique schreef:Toen ik nog heel schattig was
[foto]
[foto]
Wie dan?
Je hebt PM!
Cherique- Fluisteraar
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» Wat mis jij van vroeger???
» Wat mis jij van vroeger?