Vroeger
+46
marissie21
Inge
Zora
Okidoki
Sushi
Rovine
Bliss
ThinkPink
Highway
Gebruikersnaam
Sanne_86
Caresses
Burn
Silver
marjoleinnn
patjuhhh
TNMN
pitbullgup
Snoopy
Floor
Caramba
Middleme
Pandora
Joli86
Lavendel
Starla
Error
Angela_1986
Jerry
Carra
Flippin' Bitch
Pompoen
Jente10
Susan
minoessepoes
SoGood
SuperGrover
Toet
Sorella
Niekske
Summerlovin
Tullow
Marin
Lady Starstruck
Caroow
Rush
50 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vroeger
Rush schreef:Vroeger was ik er heilig van overtuigd dat een rotonde, een rontonde was en duct tape, duck tape.
Ook vond ik het machtig mooi dat de richtingaanwijzer van de auto wist welke kant dat de auto uit ging, die hendel was me nooit opgevallen.
Jullie?
Ik kom er nu achter dat het duct tape is en niet duck
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Dat komijnekaas konijnenkaas was.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Dat van duct tape wist ik nu nog steeds niet haha ik zeg ook altijd duck tape. En ik dacht bij dat sinterklaasliedje dat het was: zo huppelt het paardje, het dekt op en neer..dus ik snapte ook al niet wat ze daar nou weer mee bedoelde...ja het paardje huppelt het DEK op en neer.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!
Hahah zo zei het broertje van mijn vriend, :"Papa, Ausfahrt is wel een grote stad of niet"? Toen ze over de Duitse autobahn reden
haha het zusje van een oude vriendin van mijn zij dat ook.. Maar dan "Er zijn wel veel dorpjes die ausfahrt heten zeg!!"
Gast- Gast
Dat jullie dat nog allemaal weten, oké dat van duct tape dat wist ik dus ook niet
Ik zei altijd ent-hau-siast. ipv enthousiast. Totdat ik verbeterd werd op middelbare school klas 2.
Ik zei altijd ent-hau-siast. ipv enthousiast. Totdat ik verbeterd werd op middelbare school klas 2.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb ook een keer een genante actie gehad bij de AH, ik was toen denk ik een jaar of 8 en mocht van mijn moeder de Penny kopen. We staan in de rij te wachten en ik lees m'n moeder voor wat er allemaal op het voorblad stond. Heb ik het dus over een geweldige pos-ter. Waarop m'n moeder heel droog zij. dat spreek je uit als pooster.. Degene achter me in de rij moest ook echt gniffelen
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb vroeger ook zo'n actie gehad, ik moet een stuk tekst voorlezen in de kerk en zeg dus echt 'je zus' ergens midden in het verhaal, iedereen lachen natuurlijk, er stond gewoon Jezus.Sorella schreef:Ik heb ook een keer een genante actie gehad bij de AH, ik was toen denk ik een jaar of 8 en mocht van mijn moeder de Penny kopen. We staan in de rij te wachten en ik lees m'n moeder voor wat er allemaal op het voorblad stond. Heb ik het dus over een geweldige pos-ter. Waarop m'n moeder heel droog zij. dat spreek je uit als pooster.. Degene achter me in de rij moest ook echt gniffelen
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.Punk'd schreef:minoessepoes schreef:Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!
Hahah zo zei het broertje van mijn vriend, :"Papa, Ausfahrt is wel een grote stad of niet"? Toen ze over de Duitse autobahn reden
haha het zusje van een oude vriendin van mijn zij dat ook.. Maar dan "Er zijn wel veel dorpjes die ausfahrt heten zeg!!"
Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lavendel schreef:Ik dacht vroeger altijd dat het tampasta was en dat huizen soms een schuifbui hadden. Verder heb ik tot ongeveer 3 jaar geleden yamaha gelezen als yahama. O en ik dacht dat als je dood ging dat je dan altijd met je armen en benen wijd lag.
Hahahahah, ik ook! En met je tong naar buiten ook nog
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Er gaat hier nog steeds een wereld van me open.. Vooral Ducttape en ehmm. Nog iets!
Ik vond het verschrikkelijk toen mijn zusje geboren werd!
Mijn vader is de oudste en in februari jarig, daarna mama in mei, daarna m'n broer ook in mei, en ik was toen de jongste en ik in augustus.
Dus bij ons thuis was het toevallig zo dat de oudste heet eerst jarig was, en dat het dan op leeftijd ging.
Totdat mijn zusje opeens geboren werd. Zij is jarig in juni, en ik heb er echt heeeeeel veel om gehuild.
Want het was oneerlijk dat zij eerder jarig was dan mij, straks werd ze ouder!
Ik vond het verschrikkelijk toen mijn zusje geboren werd!
Mijn vader is de oudste en in februari jarig, daarna mama in mei, daarna m'n broer ook in mei, en ik was toen de jongste en ik in augustus.
Dus bij ons thuis was het toevallig zo dat de oudste heet eerst jarig was, en dat het dan op leeftijd ging.
Totdat mijn zusje opeens geboren werd. Zij is jarig in juni, en ik heb er echt heeeeeel veel om gehuild.
Want het was oneerlijk dat zij eerder jarig was dan mij, straks werd ze ouder!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!
haha die vind ik cool.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik dacht altijd dat sterren gaatjes waren die de overleden mensen in de hemel gemaakt hadden om naar beneden te kunnen kijken. Een soort spiekgaatjes, zeg maar.
Voor de 'blauwe parkeerkaart zone' was een blauwe strook op de grond geverfd met 'zone'. Ik dacht toen ik klein was dat je daar je handdoekje neer kon leggen en kon gaan zonnen.
In de wijk stonden verschillende bordjes met 'TV *plaatsnaam*. Ik vond het altijd zo raar dat zelfs hele kleine dorpjes een eigen TV zender hadden, tot ik er achter kwam dat TV staat voor tennisvereniging :-P
Verder snapte ik ook nooit wat een polle-pel was.
Voor de 'blauwe parkeerkaart zone' was een blauwe strook op de grond geverfd met 'zone'. Ik dacht toen ik klein was dat je daar je handdoekje neer kon leggen en kon gaan zonnen.
In de wijk stonden verschillende bordjes met 'TV *plaatsnaam*. Ik vond het altijd zo raar dat zelfs hele kleine dorpjes een eigen TV zender hadden, tot ik er achter kwam dat TV staat voor tennisvereniging :-P
Verder snapte ik ook nooit wat een polle-pel was.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn .
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
electropyri schreef:Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn .
Haha jaaa dat dacht ik ook! Ik heb zelfs een vroeger keer aan mijn moeder gevraagd of alles toen zij klein was zwart-wit was. Vond het echt vreemd dat alles toen ook kleur had.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:electropyri schreef:Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn .
Haha jaaa dat dacht ik ook! Ik heb zelfs een vroeger keer aan mijn moeder gevraagd of alles toen zij klein was zwart-wit was. Vond het echt vreemd dat alles toen ook kleur had.
Haha hele dikke +1!
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Ik dacht dat je Abcoude uitsprak als A.B.C.oude
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
pitbullgup schreef:spioneren was ---> spiekoneren (toch ergens wel logisch)
ik haalde bij de slager voor mijn moeder wel eens "sterfopstraatworst" --> cervelaatworst (maar kreeg wel altijd het goede mee )
En ik spaarde vroeger "Dinosauriuns" ---> dinosaurussen
Om die tweede moet ik wel heel hard lachen .
Gast- Gast
Ik was heel boos op mijn ouders om de naam die ze mijn zusje hadden gegeven. Vond het echt een verschrikkelijke naam en heel zielig voor mijn zusje dat ze zo moest heten. Denk dat dat niet echt leuk moet zijn geweest voor hun maar ik vond het gewoon echt stom en zei dat ook
Nu (en al snel) vind ik het een superleuke naam en past ook goed bij haar. Ze heet R.ixt. Zelf was ze daar heel blij mee en wilde ze geen achternaam hebben. Als je tegen haar zei R.ixt + achternaam dan werd ze boos en zei ze ''neeeee! alleen R.ixt!!''
Nu (en al snel) vind ik het een superleuke naam en past ook goed bij haar. Ze heet R.ixt. Zelf was ze daar heel blij mee en wilde ze geen achternaam hebben. Als je tegen haar zei R.ixt + achternaam dan werd ze boos en zei ze ''neeeee! alleen R.ixt!!''
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Caroow schreef:Rush schreef:Vroeger was ik er heilig van overtuigd dat een rotonde, een rontonde was en duct tape, duck tape.
Ook vond ik het machtig mooi dat de richtingaanwijzer van de auto wist welke kant dat de auto uit ging, die hendel was me nooit opgevallen.
Jullie?
:affraid:
Dat wist ik dus niet.
+1
Gast- Gast
Dat de weg gesaboteerd werd i.p.v. geasfalteerd
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Vroeger dacht ik altijd dat ik op zondag dood zou gaan. Dan lag ik in bed, hoorde een vliegtuig en dacht dat mijn laatste uur was geslagen. De rest van de week helemaal nergens last van, behalve op zondag. Ik heb dan ook nog steeds een afkeer van de zondag. Omdat dat piekerdag lijkt te zijn.
Och, ik dacht vroeger zoveel haha. Hoe meer jaren erbij komen, hoe 'wijzer' ik word.
Och, ik dacht vroeger zoveel haha. Hoe meer jaren erbij komen, hoe 'wijzer' ik word.
Gast- Gast
Vroeger dacht ik altijd dat er in baan 6 van ons zwembad haaien zwommen. Ik durfde toen niet in die baan te zwemmen. Ook dacht ik dat er achter de lijn (zo'n touw met bolletjes eraan) in een recreatieplas bij ons in de buurt haaien zwommen. Geen idee hoe ik hierbij kwam!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Jente10 schreef:Ik was heel boos op mijn ouders om de naam die ze mijn zusje hadden gegeven. Vond het echt een verschrikkelijke naam en heel zielig voor mijn zusje dat ze zo moest heten. Denk dat dat niet echt leuk moet zijn geweest voor hun maar ik vond het gewoon echt stom en zei dat ook
Mijn eerste reactie toen ik mijn broertje zag (ik was toen 6) was "wat een stomme naam".
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bliss schreef:Vroeger dacht ik altijd dat er in baan 6 van ons zwembad haaien zwommen. Ik durfde toen niet in die baan te zwemmen. Ook dacht ik dat er achter de lijn (zo'n touw met bolletjes eraan) in een recreatieplas bij ons in de buurt haaien zwommen. Geen idee hoe ik hierbij kwam!
Oh dat had ik ook! De laatste baan in het zwembad was heel erg donker en ik dacht dat daar haaien zwommen, ik zwom dus ook het liefste niet in die baan...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Huh? Wat bedoel je? Denk je dat mensen dingen vertellen die over zichzelf gaan, maar dit niet durven toe te geven of zo? Lijkt me stug...Rush schreef:Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.
Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb.
Ik zit even te denken wat voor dingen ik vroeger dacht.
Toen ik klein was wilde ik met mijn vader trouwen als ik groot zou zijn. Ik zei dat wel eens tegen hem ("Pap, later gaan wij trouwen hè?") en dan legde mijn vader me uit dat dat niet kon omdat hij al met mama getrouwd was en zo. Ik vond dat verschrikkelijk en dacht dat hij mij minder lief vond.
Wij hadden vroeger thuis twee katten. Toen één van die katten werd ingeslapen (hij was oud, ziek, kon niet meer eten en normaal lopen, heel zielig) mocht ik daar niet bij zijn, ik was er te jong voor om dat mee te maken (jaar of vijf, zes was ik). Mijn ouders hebben me toen verteld dat hij ergens was waar hij het fijner was, een soort hemel. Ik ben toen heilig in een "kattenhemel" gaan geloven.
De overleden kat werd gecremeerd en op een dag belde er iemand van de dierenarts of het dierencrematorium op om iets te bespreken met mijn vader. Ik was in de woonkamer aan het spelen. Toen mijn vader ophing vroeg ik wie het was en mijn vader vertelde dat het iemand was van waar de kat nu was. Ik was helemaal verbaasd en heb toen gevraagd of mijn vader had gesproken met Jezus. Mijn vader zei nee en toen vroeg ik of het God was...
Ik ben niet gelovig opgevoed, maar heb dus wel een hele tijd in een "kattenhemel" geloofd. Toen de tweede kat van ons overleed (ook ingeslapen) was ik ervan overtuigd dat hij ook naar de kattenhemel zou gaan
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat mis jij van vroeger???
» Vroeger
» Wat mis jij van vroeger?
» foto's van vroeger
» Vroeger had je een sluitlaken.....
» Vroeger