Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeger

+46
marissie21
Inge
Zora
Okidoki
Sushi
Rovine
Bliss
ThinkPink
Highway
Gebruikersnaam
Sanne_86
Caresses
Burn
Silver
marjoleinnn
patjuhhh
TNMN
pitbullgup
Snoopy
Floor
Caramba
Middleme
Pandora
Joli86
Lavendel
Starla
Error
Angela_1986
Jerry
Carra
Flippin' Bitch
Pompoen
Jente10
Susan
minoessepoes
SoGood
SuperGrover
Toet
Sorella
Niekske
Summerlovin
Tullow
Marin
Lady Starstruck
Caroow
Rush
50 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  TNMN do 25 aug 2011 - 23:04

Rush schreef:Vroeger was ik er heilig van overtuigd dat een rotonde, een rontonde was en duct tape, duck tape.

Ook vond ik het machtig mooi dat de richtingaanwijzer van de auto wist welke kant dat de auto uit ging, die hendel was me nooit opgevallen. Laughing

Jullie?

Ik kom er nu achter dat het duct tape is en niet duck Embarassed
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  patjuhhh do 25 aug 2011 - 23:22

Dat komijnekaas konijnenkaas was. Very Happy
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  marjoleinnn do 25 aug 2011 - 23:31

Dat van duct tape wist ik nu nog steeds niet haha ik zeg ook altijd duck tape. En ik dacht bij dat sinterklaasliedje dat het was: zo huppelt het paardje, het dekt op en neer..dus ik snapte ook al niet wat ze daar nou weer mee bedoelde...ja het paardje huppelt het DEK op en neer.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 23:31

minoessepoes schreef:
Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!

Hahah zo zei het broertje van mijn vriend, :"Papa, Ausfahrt is wel een grote stad of niet"? Toen ze over de Duitse autobahn reden Very Happy

haha het zusje van een oude vriendin van mijn zij dat ook.. Maar dan "Er zijn wel veel dorpjes die ausfahrt heten zeg!!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Silver do 25 aug 2011 - 23:56

Dat jullie dat nog allemaal weten, oké dat van duct tape dat wist ik dus ook niet Embarassed
Ik zei altijd ent-hau-siast. ipv enthousiast. Totdat ik verbeterd werd op middelbare school klas 2.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Sorella vr 26 aug 2011 - 0:07

Ik heb ook een keer een genante actie gehad bij de AH, ik was toen denk ik een jaar of 8 en mocht van mijn moeder de Penny kopen. We staan in de rij te wachten en ik lees m'n moeder voor wat er allemaal op het voorblad stond. Heb ik het dus over een geweldige pos-ter. Waarop m'n moeder heel droog zij. dat spreek je uit als pooster.. Degene achter me in de rij moest ook echt gniffelen Embarassed
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Floor vr 26 aug 2011 - 1:14

Sorella schreef:Ik heb ook een keer een genante actie gehad bij de AH, ik was toen denk ik een jaar of 8 en mocht van mijn moeder de Penny kopen. We staan in de rij te wachten en ik lees m'n moeder voor wat er allemaal op het voorblad stond. Heb ik het dus over een geweldige pos-ter. Waarop m'n moeder heel droog zij. dat spreek je uit als pooster.. Degene achter me in de rij moest ook echt gniffelen Embarassed
Ik heb vroeger ook zo'n actie gehad, ik moet een stuk tekst voorlezen in de kerk en zeg dus echt 'je zus' ergens midden in het verhaal, iedereen lachen natuurlijk, er stond gewoon Jezus.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rush vr 26 aug 2011 - 1:20

Punk'd schreef:
minoessepoes schreef:
Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!

Hahah zo zei het broertje van mijn vriend, :"Papa, Ausfahrt is wel een grote stad of niet"? Toen ze over de Duitse autobahn reden Very Happy

haha het zusje van een oude vriendin van mijn zij dat ook.. Maar dan "Er zijn wel veel dorpjes die ausfahrt heten zeg!!"
Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.

Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Jerry vr 26 aug 2011 - 8:25

Lavendel schreef:Ik dacht vroeger altijd dat het tampasta was en dat huizen soms een schuifbui hadden. Verder heb ik tot ongeveer 3 jaar geleden yamaha gelezen als yahama. O en ik dacht dat als je dood ging dat je dan altijd met je armen en benen wijd lag.

Hahahahah, ik ook! En met je tong naar buiten ook nog :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Burn vr 26 aug 2011 - 9:31

Er gaat hier nog steeds een wereld van me open.. Vooral Ducttape en ehmm. Nog iets! smile

Ik vond het verschrikkelijk toen mijn zusje geboren werd!
Mijn vader is de oudste en in februari jarig, daarna mama in mei, daarna m'n broer ook in mei, en ik was toen de jongste en ik in augustus.
Dus bij ons thuis was het toevallig zo dat de oudste heet eerst jarig was, en dat het dan op leeftijd ging.
Totdat mijn zusje opeens geboren werd. Zij is jarig in juni, en ik heb er echt heeeeeel veel om gehuild.
Want het was oneerlijk dat zij eerder jarig was dan mij, straks werd ze ouder!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Caresses vr 26 aug 2011 - 9:33

Joy_ schreef:Dacht ik dat er meerdere plaatsnamen waren die hetzelfde heten. Want op de ene plek stond dan een bord met Groningen 10 en ergens anders Groningen 25. Zelfs Groningen 150 bestond!

Laughing haha die vind ik cool.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Sanne_86 vr 26 aug 2011 - 9:37

Ik dacht altijd dat sterren gaatjes waren die de overleden mensen in de hemel gemaakt hadden om naar beneden te kunnen kijken. Een soort spiekgaatjes, zeg maar.

Voor de 'blauwe parkeerkaart zone' was een blauwe strook op de grond geverfd met 'zone'. Ik dacht toen ik klein was dat je daar je handdoekje neer kon leggen en kon gaan zonnen.

In de wijk stonden verschillende bordjes met 'TV *plaatsnaam*. Ik vond het altijd zo raar dat zelfs hele kleine dorpjes een eigen TV zender hadden, tot ik er achter kwam dat TV staat voor tennisvereniging :-P

Verder snapte ik ook nooit wat een polle-pel was.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gebruikersnaam vr 26 aug 2011 - 9:47

Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn Laughing.

Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Lady Starstruck vr 26 aug 2011 - 9:48

electropyri schreef:Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn Laughing.


Haha jaaa dat dacht ik ook! Ik heb zelfs een vroeger keer aan mijn moeder gevraagd of alles toen zij klein was zwart-wit was. Vond het echt vreemd dat alles toen ook kleur had.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gebruikersnaam vr 26 aug 2011 - 9:49

Lady Starstruck schreef:
electropyri schreef:Ik dacht tot mijn vijf a zesde dat vroeger alles zwart wit was, omdat oude films dat ook zijn Laughing.


Haha jaaa dat dacht ik ook! Ik heb zelfs een vroeger keer aan mijn moeder gevraagd of alles toen zij klein was zwart-wit was. Vond het echt vreemd dat alles toen ook kleur had.

Haha hele dikke +1!
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Highway vr 26 aug 2011 - 11:00

Ik dacht dat je Abcoude uitsprak als A.B.C.oude Vroeger - Pagina 3 166342
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 12:15

pitbullgup schreef:spioneren was ---> spiekoneren (toch ergens wel logisch)
ik haalde bij de slager voor mijn moeder wel eens "sterfopstraatworst" --> cervelaatworst (maar kreeg wel altijd het goede mee Laughing )
En ik spaarde vroeger "Dinosauriuns" ---> dinosaurussen

Om die tweede moet ik wel heel hard lachen Very Happy .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Jente10 vr 26 aug 2011 - 21:35

Ik was heel boos op mijn ouders om de naam die ze mijn zusje hadden gegeven. Vond het echt een verschrikkelijke naam en heel zielig voor mijn zusje dat ze zo moest heten. Denk dat dat niet echt leuk moet zijn geweest voor hun maar ik vond het gewoon echt stom en zei dat ook Embarassed

Nu (en al snel) vind ik het een superleuke naam en past ook goed bij haar. Ze heet R.ixt. Zelf was ze daar heel blij mee en wilde ze geen achternaam hebben. Als je tegen haar zei R.ixt + achternaam dan werd ze boos en zei ze ''neeeee! alleen R.ixt!!''
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 22:32

Caroow schreef:
Rush schreef:Vroeger was ik er heilig van overtuigd dat een rotonde, een rontonde was en duct tape, duck tape.

Ook vond ik het machtig mooi dat de richtingaanwijzer van de auto wist welke kant dat de auto uit ging, die hendel was me nooit opgevallen. Laughing

Jullie?

:affraid:
Dat wist ik dus niet.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  ThinkPink vr 26 aug 2011 - 23:11

Dat de weg gesaboteerd werd i.p.v. geasfalteerd Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 23:17

Vroeger dacht ik altijd dat ik op zondag dood zou gaan. Dan lag ik in bed, hoorde een vliegtuig en dacht dat mijn laatste uur was geslagen. De rest van de week helemaal nergens last van, behalve op zondag. Ik heb dan ook nog steeds een afkeer van de zondag. Omdat dat piekerdag lijkt te zijn. nerd

Och, ik dacht vroeger zoveel haha. Hoe meer jaren erbij komen, hoe 'wijzer' ik word. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Bliss vr 26 aug 2011 - 23:32

Vroeger dacht ik altijd dat er in baan 6 van ons zwembad haaien zwommen. :P Ik durfde toen niet in die baan te zwemmen. Ook dacht ik dat er achter de lijn (zo'n touw met bolletjes eraan) in een recreatieplas bij ons in de buurt haaien zwommen. Geen idee hoe ik hierbij kwam!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Rovine vr 26 aug 2011 - 23:37

Jente10 schreef:Ik was heel boos op mijn ouders om de naam die ze mijn zusje hadden gegeven. Vond het echt een verschrikkelijke naam en heel zielig voor mijn zusje dat ze zo moest heten. Denk dat dat niet echt leuk moet zijn geweest voor hun maar ik vond het gewoon echt stom en zei dat ook Embarassed

Nu (en al snel) vind ik het een superleuke naam en past ook goed bij haar. Ze heet R.ixt. Zelf was ze daar heel blij mee en wilde ze geen achternaam hebben. Als je tegen haar zei R.ixt + achternaam dan werd ze boos en zei ze ''neeeee! alleen R.ixt!!''

Mijn eerste reactie toen ik mijn broertje zag (ik was toen 6) was "wat een stomme naam".
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Angela_1986 za 27 aug 2011 - 0:15

Bliss schreef:Vroeger dacht ik altijd dat er in baan 6 van ons zwembad haaien zwommen. :P Ik durfde toen niet in die baan te zwemmen. Ook dacht ik dat er achter de lijn (zo'n touw met bolletjes eraan) in een recreatieplas bij ons in de buurt haaien zwommen. Geen idee hoe ik hierbij kwam!

Oh dat had ik ook! De laatste baan in het zwembad was heel erg donker en ik dacht dat daar haaien zwommen, ik zwom dus ook het liefste niet in die baan...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Sushi za 27 aug 2011 - 1:17

Rush schreef:Best grappig. Iedereen heeft wel zo`n verhaal over een zusje/broertje, nichtje/neefje, zoontje van de buurvrouw of achternichtje van je beste vriendin.

Hoe vaak ik dit al niet gehoord heb. :shock:
Huh? Wat bedoel je? Denk je dat mensen dingen vertellen die over zichzelf gaan, maar dit niet durven toe te geven of zo? Lijkt me stug...


Ik zit even te denken wat voor dingen ik vroeger dacht.

Toen ik klein was wilde ik met mijn vader trouwen als ik groot zou zijn. Ik zei dat wel eens tegen hem ("Pap, later gaan wij trouwen hè?") en dan legde mijn vader me uit dat dat niet kon omdat hij al met mama getrouwd was en zo. Ik vond dat verschrikkelijk en dacht dat hij mij minder lief vond.

Wij hadden vroeger thuis twee katten. Toen één van die katten werd ingeslapen (hij was oud, ziek, kon niet meer eten en normaal lopen, heel zielig) mocht ik daar niet bij zijn, ik was er te jong voor om dat mee te maken (jaar of vijf, zes was ik). Mijn ouders hebben me toen verteld dat hij ergens was waar hij het fijner was, een soort hemel. Ik ben toen heilig in een "kattenhemel" gaan geloven.

De overleden kat werd gecremeerd en op een dag belde er iemand van de dierenarts of het dierencrematorium op om iets te bespreken met mijn vader. Ik was in de woonkamer aan het spelen. Toen mijn vader ophing vroeg ik wie het was en mijn vader vertelde dat het iemand was van waar de kat nu was. Ik was helemaal verbaasd en heb toen gevraagd of mijn vader had gesproken met Jezus. Mijn vader zei nee en toen vroeg ik of het God was...

Ik ben niet gelovig opgevoed, maar heb dus wel een hele tijd in een "kattenhemel" geloofd. Toen de tweede kat van ons overleed (ook ingeslapen) was ik ervan overtuigd dat hij ook naar de kattenhemel zou gaan Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeger - Pagina 3 Empty Re: Vroeger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum