Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 27 van 41
Pagina 27 van 41 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 34 ... 41
Re: Update op pagina 67.
Wat een nare veranderingen weer, elke keer hoop ik bij een update op iets positiefs, maar helaas. Die arme kleine Mara, maar ook jullie hebben het niet makkelijk.
EN ik vind absoluut niet dat jij klaagt hoor, je mag best aangeven dat het je teveel wordt en iedereen zal snappen dat het je teveel wordt want volgens mij kan dat niet anders in deze situatie!
Heel veel sterkte!!
EN ik vind absoluut niet dat jij klaagt hoor, je mag best aangeven dat het je teveel wordt en iedereen zal snappen dat het je teveel wordt want volgens mij kan dat niet anders in deze situatie!
Heel veel sterkte!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Wat moet dit een verschrikkelijk emotionele achtbaan zijn. En daar zijn jullie helaas ook nog lang niet vanaf als ik jullie blog en je berichten hier zo lees. Ik vind het zo knap van jou dat je alles zo goed kunt verwoorden.
Ik ben elke keer weer stil van alle berichten, ze blijven ook steeds zo naar. Je hoopt zo op een beetje positief nieuws.
Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Ik ben elke keer weer stil van alle berichten, ze blijven ook steeds zo naar. Je hoopt zo op een beetje positief nieuws.
Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Bah ik krijg tranen in mijn ogen van je laatste berichtje. En natuurlijk mag jij klagen, je weet natuurlijk nooit hoe je reageert in zo'n situatie maar ik denk dat ik veel meer aan het klagen zou zijn!! Het is toch ook vreselijk. Zo heftig voor jullie, en die arme Mara toch ik hoop zo dat ze hier goed uit gaat komen, en dat dat niet meer lang duurt! Heel veel sterkte...
Gast- Gast
Weet ook niet zo goed wat te zeggen behalve dat ik aan jullie denk. Dit moet zo moeilijk zijn. En geloof me als er 1 is die niet klaagt ben jij het. Je verhalen hier tonen aan dat je je voor je meiden zo sterk houd. Dan is het logisch dat je even een uitlaatklep nodig hebt. Weet dat dat zeker geen klagen is!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
jeetje wat erg zeg allemaal,
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet even niet wat ik moet zeggen........
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Lieve lieve M.ara. ook al ben je nog zo klein, wat een ontzettend dapper meisje ben jij. Een echte vechter! Papa en mama en grote zus zijn trots op je, maar ik denk dat dit hele forum ook heel erg trots is, vanwege je moed en ontzettende vechtlust. Lieve meid hoop echt dat je je snel weer een kleine beetje beter voelt.
Mv2 wat een sterk persoon ben je. Eeen hele dikke knuffel voor jou en voor je fam..
Mv2 wat een sterk persoon ben je. Eeen hele dikke knuffel voor jou en voor je fam..
Gast- Gast
Zo wat heftig allemaal! Sterkte!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik zit met tranen in mijn ogen hier. Hopelijk kunnen ze M.ara snel weer stabiel krijgen met medicatie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
May schreef:Ik heb het hele verhaal gevolgd, maar heb nog niet gereageerd. Wat een verschrikkelijke situatie waarin jullie je nu bevinden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst met alles wat jullie nog te wachten staat
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Rose- schreef:May schreef:Ik heb het hele verhaal gevolgd, maar heb nog niet gereageerd. Wat een verschrikkelijke situatie waarin jullie je nu bevinden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst met alles wat jullie nog te wachten staat
Mooi gezegd, ik kan me hier helemaal bij aansluiten.. Heel erg veel sterkte...
Ik ook, alleen nog meegelezen. Heb echt respect voor jullie, heel veel sterkte
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Als het je ook maar enigszins helpt moet je hier vooral lekker komen 'klagen', zoals jij dat noemt, ik vind het meer een heel logisch gevolg van alle ellende van de afgelopen twee weken. Ik heb het al zo vaak gezegd maar hopelijk komt er snel verbetering en hoeven jullie en je kleine meisje niet meer zo te lijden. Sterkte!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
ooh wat is dit afschuwelijk voor jullie en voor M.ara! Woorden schieten me echt te kort.
Ik blijf hopen op positief nieuws, ik hoop zo dat jullie meisje hier goed uit komt!
Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen, behalve dat ik elke dag meerdere keren aan jullie denk en blijf hopen voor jullie.
Ik blijf hopen op positief nieuws, ik hoop zo dat jullie meisje hier goed uit komt!
Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen, behalve dat ik elke dag meerdere keren aan jullie denk en blijf hopen voor jullie.
Gast- Gast
Pff ook hier open ik elke keer als er een update is vol goede moed het topic. Helaas geen goed nieuws.
Geen idee wat ik nog kan zeggen, maar ik leef heel erg met jullie mee en blijf hopen op beterschap voor M.ara.
Sterkte!
Geen idee wat ik nog kan zeggen, maar ik leef heel erg met jullie mee en blijf hopen op beterschap voor M.ara.
Sterkte!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vind dit zo heftig allemaal om te lezen, de hele dag spookt de vraag door mijn hoofd of er al nieuws is, en dan hopenlijk goed nieuws...
Wou dat ik wat voor je kon doen, dit is zooo oneerlijk allemaal wat jullie moeten meemaken.
Ik blijf voor jullie duimen
Wou dat ik wat voor je kon doen, dit is zooo oneerlijk allemaal wat jullie moeten meemaken.
Ik blijf voor jullie duimen
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Pfoee.. de woorden om uit te drukken hoe de situatie is raken zo langzamerhand op geloof ik..
Ik wens jullie wederom alle sterkte en alle kracht, en ik hoop ZO ZO ZO ontzettend dat er heel snel een klein lichtpuntje komt!!
Ik wens jullie wederom alle sterkte en alle kracht, en ik hoop ZO ZO ZO ontzettend dat er heel snel een klein lichtpuntje komt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heel veel sterkte voor jullie, grote vechters, mooi gezin..
Ik ben sprakeloos, denk aan jullie en duim voor betere berichten
Ik ben sprakeloos, denk aan jullie en duim voor betere berichten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mamsie schreef:Gatver meid wat vreselijk allemaal! Natuurlijk ben je schijt moe!! Kom op zeg dat is toch normaal. Al klaag je de hele wereld bij elkaar dat maakt niet uit.
Ik hoop zo dat er snel een oplossing komt of wat dan ook!
Ik denk aan je!! Ik ben niet zo veel meer online omdat ik het erg druk heb nu maar ik lees wel alles!
je hebt een pm
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Wat ontzettend klote zeg!! Ik ga nog harder duimen en nog meer kaarsjes aansteken in de hoop dat er snel wat positiever nieuws is voor Mara. Wat een dapper meisje is het zeg. En wat zijn jullie ongelofelijk sterk. En klaag gerust hier, als het jou een beetje oplucht! Wij "luisteren" wel, dat is nog het minste wat we kunnen doen!
Nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst. Hopelijk komt Mara de nacht goed door en nemen de aanvallen weer af!!
Nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst. Hopelijk komt Mara de nacht goed door en nemen de aanvallen weer af!!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Wat verschrikkelijk!
Ik weet even niet wat ik zeggen moet!
Heeel veeel sterkte!
Ik weet even niet wat ik zeggen moet!
Heeel veeel sterkte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Sterkte!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Lejow schreef:Pfoee.. de woorden om uit te drukken hoe de situatie is raken zo langzamerhand op geloof ik..
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Lejow schreef:Pfoee.. de woorden om uit te drukken hoe de situatie is raken zo langzamerhand op geloof ik..
+1
+1
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Printje schreef:Lejow schreef:Pfoee.. de woorden om uit te drukken hoe de situatie is raken zo langzamerhand op geloof ik..
+1
+1
+ nog 1
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 27 van 41 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 34 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 27 van 41
Permissies van dit forum: