Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 25 van 41
Pagina 25 van 41 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 41
Re: Update op pagina 67.
Als ik M.ara iets wil sturen, kan dat nu beter naar het Ronald McDonaldhuis? Of naar het Sophia Kinderziekenhuis?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Mamavan2,
Ik zoek ook al dagen naar de goede woorden, en ook ik weet niet wat ik moet zeggen.. Het houdt me de hele dag bezig, ik sta ook elke dag op, en dan denk ik.. Hoe zal het met M.a.ra zijn gegaan vannacht? Maar ook denk ik aan jullie, hoe komen jullie vandaag weer door.
Wat ben ik blij voor jullie dat er zoiets bestaat als het RMD huis! Wauw..
En een cliniclown, pfoe! Nu besef ik me weer goed waarom ik dat ook altijd worden wilde..
Ik duim voor jullie dat het snel weer iets beter mag gaan!
Ik zoek ook al dagen naar de goede woorden, en ook ik weet niet wat ik moet zeggen.. Het houdt me de hele dag bezig, ik sta ook elke dag op, en dan denk ik.. Hoe zal het met M.a.ra zijn gegaan vannacht? Maar ook denk ik aan jullie, hoe komen jullie vandaag weer door.
Wat ben ik blij voor jullie dat er zoiets bestaat als het RMD huis! Wauw..
En een cliniclown, pfoe! Nu besef ik me weer goed waarom ik dat ook altijd worden wilde..
Ik duim voor jullie dat het snel weer iets beter mag gaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bedankt voor jullie lieve woorden, echt super ! Vandaag kregen we nog meer kaarten van het forum, wat super zeg. En stuiterbal, wat een verrassing zeg, echt lief ! M.ara heeft er vanavond lekker mee zitten spelen, echt zoooo leuk.
Susan, je kan het beste iets naar ons thuis adres sturen, Mamsie heeft ons adres. We zijn t/m maandag in Rotterdam, misschien langer dat hangt natuurlijk van M.ara af. Daarna naar Utrecht of naar de Hans Berger.
Susan, je kan het beste iets naar ons thuis adres sturen, Mamsie heeft ons adres. We zijn t/m maandag in Rotterdam, misschien langer dat hangt natuurlijk van M.ara af. Daarna naar Utrecht of naar de Hans Berger.
Gast- Gast
Gelukkig is het aangekomen. En vond M.ara het leuk !!
Er leven heel wat mensen met jullie mee dat is wel duidelijk ! Ik vind jullie echt kanjers !
Er leven heel wat mensen met jullie mee dat is wel duidelijk ! Ik vind jullie echt kanjers !
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Heel leuk, ze ligt er nu mee te kroelen en kusjes te geven in bed
Wat een lieverd fijn dat het geslaagd is
Gast- Gast
Hoe gaat het nu met M.ara en met jullie?
Hebben jullie een fijne middag gehad met S.enna?
Hebben jullie een fijne middag gehad met S.enna?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Update van vandaag staat op haar site www.marasenna.babysite.nl Ons middagje met S.enna was echt geweldig
Gast- Gast
Wat zijn jullie allemaal sterk. Mara treft het met zulke fantastische ouders en zus. Ik blijf hopen op Mara haar levenslust en kracht en wens haar zoveel beters toe dan dit.
Nogmaals sterkte Martine, ik vind het zulke loze woorden maar weet verder ook zo weinig te zeggen..
Nogmaals sterkte Martine, ik vind het zulke loze woorden maar weet verder ook zo weinig te zeggen..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Wat zijn jullie allemaal sterk. Mara treft het met zulke fantastische ouders en zus. Ik blijf hopen op Mara haar levenslust en kracht en wens haar zoveel beters toe dan dit.
+1, ik leef intens met jullie mee
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat fijn om te lezen dat er in Rotterdam wel naar jullie geluisterd wordt!
Heb wederom met kippenvel je update gelezen...
Fijn dat S.enna is geweest!!
Ik denk aan jullie! Sterkte!
Heb wederom met kippenvel je update gelezen...
Fijn dat S.enna is geweest!!
Ik denk aan jullie! Sterkte!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Oasis schreef:Lady4 schreef:Wat zijn jullie allemaal sterk. Mara treft het met zulke fantastische ouders en zus. Ik blijf hopen op Mara haar levenslust en kracht en wens haar zoveel beters toe dan dit.
+1, ik leef intens met jullie mee
+1
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Lieve mama_van2,
Fijn om te horen dat jullie een leuke middag met Senna hebben gehad!
Ik hoop dat de nacht rustig is verlopen en dat Mara goed heeft kunnen slapen.
X Minniemeisje
Fijn om te horen dat jullie een leuke middag met Senna hebben gehad!
Ik hoop dat de nacht rustig is verlopen en dat Mara goed heeft kunnen slapen.
X Minniemeisje
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Helaas heeft al het duimen nog niet geholpen, M.ara haar epilepsie is ondanks het dormicum infuus op 2ml. per uur en 2x een extra gift Dormicum helemaal uit de hand gelopen. De epilepsie breekt er 'gewoon' doorheen, vannacht zeker 20 aanvallen, ochtend ook. M.ara heeft net weer 1 extra gift Dormicum gehad, en de pomp is verhoogd naar 3ml. per uur. Slaat dit binnen een paar uur niet aan, dan gaat ze definitief over naar de IC.
Zelf heb ik alles sinds vannachtg helemaal gehad, al die gebroken nachten in het ziekenhuis, het tellen van al die oneindige insulten, mara haar veranderingen in gedrag, haar slaan/bijten en gillen, die stomme infuus pomp die we de hele tijd achter M.ara aan moeten slepen, het héle dagen zitten op een kamertje van 3 bij 3,niet kunnen douchen, geen eten in het restaurant kunnen halen, niet even naar buiten, we moeten de hele dag om en om bij haar zitten om de insulten te tellen. Vandaag heb ik, hoe vervelend ook, er even helemaal genoeg van. Ben zoooo ontzettend moe
*klaagmodus weer uitgezet*
Zelf heb ik alles sinds vannachtg helemaal gehad, al die gebroken nachten in het ziekenhuis, het tellen van al die oneindige insulten, mara haar veranderingen in gedrag, haar slaan/bijten en gillen, die stomme infuus pomp die we de hele tijd achter M.ara aan moeten slepen, het héle dagen zitten op een kamertje van 3 bij 3,niet kunnen douchen, geen eten in het restaurant kunnen halen, niet even naar buiten, we moeten de hele dag om en om bij haar zitten om de insulten te tellen. Vandaag heb ik, hoe vervelend ook, er even helemaal genoeg van. Ben zoooo ontzettend moe
*klaagmodus weer uitgezet*
Gast- Gast
Dat is niet zo gek lieve mamavan2, dat je er even helemaal doorheen zit. Je wordt van zo'n ziekenhuis ook gillend gek natuurlijk....
Gast- Gast
Oh, ik heb zó met jullie te doen! Het lijkt me logisch dat je er helemaal doorheen zit, het is niet niks wat je meemaakt momenteel.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Die arme kleine M.ara, wat zal ze uitgeput zijn. Heeft ze vannacht nog wel een beetje kunnen slapen of ging dat niet door de aanvallen?
En als ze naar de ic moet, gaan ze dan eerst nog proberen om de pomp omhoog te doen of brengen ze haar dan onder narcose?
Ik kan me alleen maar indenken hoe machteloos jullie je moeten voelen.
Nogmaals wens ik jullie alle kracht en beterschap van de wereld toe!
Wat zijn jullie sterk.....
En als ze naar de ic moet, gaan ze dan eerst nog proberen om de pomp omhoog te doen of brengen ze haar dan onder narcose?
Ik kan me alleen maar indenken hoe machteloos jullie je moeten voelen.
Nogmaals wens ik jullie alle kracht en beterschap van de wereld toe!
Wat zijn jullie sterk.....
Ooh wat afschuwelijk!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Het is slopend om in dat kleine kamertje te moeten zitten en maar te malen.
Gast- Gast
Ik lees nu pas je tweede gedeelte. Heel logisch dat je er doorheen zit, ik hoop zo dat het snel de betere kant op gaat.
En hier mag je klagen hoor, nogmaals het is helemaal niet raar dat je op een gegeven moment "op" bent.
Is het niet mogelijk dat iemand van de verpleging heel even bij m.ara zit om haar aanvallen te tellen, zodat jij even bijvoorbeeld naar buiten kan?
X
En hier mag je klagen hoor, nogmaals het is helemaal niet raar dat je op een gegeven moment "op" bent.
Is het niet mogelijk dat iemand van de verpleging heel even bij m.ara zit om haar aanvallen te tellen, zodat jij even bijvoorbeeld naar buiten kan?
X
Logisch dat je er een dag doorheen zit, dat mag ook wel met wat jullie allemaal meegemaakt hebben en nog meemaken... Arme Ma.ra... Hopelijk werkt die verhoogde dosis nu eens.. xxx
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben echt even alle woorden kwijt. Ik vind het zo erg allemaal....
Gast- Gast
Lijkt me dat je bést even mag klagen hoor! Jeetje wat jullie allemaal moeten doorstaan en meemaken. Het is emotioneel al ontzettend heftig, maar als je dan ook nog eens niet uit kunt rusten, niet gewoon even lekker kunt slapen, elke keer ellende op ellende krijgt. Nou dan mag je van mij hier de hele dag komen klagen als dat ook maar een heel klein beetje helpt om het even van je af te zetten!!
Ik hoop echt dat het niet nodig is dat M.ara naar de IC moet en in slaap gebracht word, maar als dat wel moet dan hoop ik dat dat voor jullie allemaal eindelijk de benodigde rust brengt. Dat dat gedoe in M.ara's hoofde tot rust komt en dat die heftige aanvallencyclus daarmee doorbroken kan worden! Sterkte!
Ik hoop echt dat het niet nodig is dat M.ara naar de IC moet en in slaap gebracht word, maar als dat wel moet dan hoop ik dat dat voor jullie allemaal eindelijk de benodigde rust brengt. Dat dat gedoe in M.ara's hoofde tot rust komt en dat die heftige aanvallencyclus daarmee doorbroken kan worden! Sterkte!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vind helemaal niet dat je klaagt meid. Het is toch logisch dat je er af en toe even doorheen zit. En je bent al zo sterk en zo dapper.
Ik hoop dat M.ara snel op de medicatie reageert zodat ze niet naar de IC hoeft. In gedachten ben ik bij jullie! Veel sterkte!
Ik hoop dat M.ara snel op de medicatie reageert zodat ze niet naar de IC hoeft. In gedachten ben ik bij jullie! Veel sterkte!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
als het jou ook maar enigzins een beetje helpt dan mag die klaagmodus best weer aan hoor!
en hoewel je natuurlijk ergens het liefst heel de dag bij je dochter wil zijn, is het mogelijk dat er iemand anders van de familie even een paar uur langs komt, zodat je ergens een lekker bad kan nemen, fatsoenlijk eten, of iets anders voor jezelf??
en hoewel je natuurlijk ergens het liefst heel de dag bij je dochter wil zijn, is het mogelijk dat er iemand anders van de familie even een paar uur langs komt, zodat je ergens een lekker bad kan nemen, fatsoenlijk eten, of iets anders voor jezelf??
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 25 van 41 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 25 van 41
Permissies van dit forum: