Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 24 van 41
Pagina 24 van 41 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 41
Re: Update op pagina 67.
Pien schreef:Ben benieuwd hoe het nu bij jullie gaat!
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Pien schreef:Ben benieuwd hoe het nu bij jullie gaat!
+1
+ nog 1
Gast- Gast
Ostara schreef:Lejow schreef:Pien schreef:Ben benieuwd hoe het nu bij jullie gaat!
+1
+ nog 1
En ik ook!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
jeetje, ik ben hier niet heel actief, maar heb de verhalen op jullie site gelezen
en moet jullie gewoon even een dikke geven!!
heeft veel kracht en sterkte de komende tijd!
en moet jullie gewoon even een dikke geven!!
heeft veel kracht en sterkte de komende tijd!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Gisteren was ik echt even te gesloopt om een lange update te plaatsen op M.ara haar site, ik denk dat ik daar vanmiddag even voor ga zitten, als M.ara slaapt en S.enna op het speeldek is. In het kort, het gaat hier nog niet goed. M.ara zit aan de maximale dosis met haar Dormicum infuus voor de medium care, als de pomp nog een standje hoger moet dan gaat ze over naar de IC omdat ze dan beademd zou kunnen worden. Gisteren heeft ze 1 keer een extra dosis Dormicum gekregen, hierop werd ze een paar uurtjes zichzelf. Om 23.00 ging in naar bed, M.ara schoot in een aanval die bijna 2 uur heeft geduurd, ze kwam tussen de insulten door er bijna niet tot minimaal uit. Ze hebben haar weer een shotje met Dormicum gegeven, daarop heeft ze geslapen tot 08.00 vanmorgen. Haar ene medicijn, Depakine is nog verder opgehoogd, en ze hopen dat deze zijn werk weer gaat oppakken. Waarschijnlijk is er vanuit Breda iets misgegaan met ons klinische genetische onderzoek (hoezo voorspelbaar??) vandaar dat we nog steeds geen uitslag hebben. De artsen hier gaan deze week opnieuw een verkort onderzoek starten omdat het goed mogelijk zou zijn dat M.ara een genetische afwijking heeft die haar aanlegstoornis in haar hersenen heeft veroorzaakt.
Laatst aangepast door Mama_van2 op di 30 aug 2011 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sterkte, wat een onmacht zullen jullie nu voelen. Ik vind het zo erg voor jullie.
Gast- Gast
Pff de spanning blijft. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat. Dit is voor jullie ook ondragelijk. Lees ik het goed dat S.enna op het moment bij jullie is?
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
pff t zit echt niet mee! (zacht uitgedrukt) fijn dat ze in rotterdam niet op breda gaan zitten wachten maar gewoon een kort onderzoek opnieuw doen. Fijn dat Senna er even is vanmiddag.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
het zit jullie ook niet mee he gelukkig zitten jullie nu wel op een plaats waar er wel naar jullie geluisterd word en waar er wel actie word ondernomen. Ik hoop en duim mee dat het snel de goede kant op gaat!
Gast- Gast
S.enna komt inderdaad vanmmiddag, mijn vriend haalt haar om 12.00 uit school en dan rijden ze door naar Rotterdam. Ben zooooo blij haar na een week weer te zien, vanmorgen heb ik geregeld dat S.enna vanmiddag naar een cliniclown concert mag via het Sophia, dat zal ze echt leuk vinden. Daarna gaan we samen eten koken in het RMD huis want daar hebben we vanaf vandaag een kamer gekregen, geweldig dat dat bestaat.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:S.enna komt inderdaad vanmmiddag, mijn vriend haalt haar om 12.00 uit school en dan rijden ze door naar Rotterdam. Ben zooooo blij haar na een week weer te zien, vanmorgen heb ik geregeld dat S.enna vanmiddag naar een cliniclown concert mag via het Sophia, dat zal ze echt leuk vinden. Daarna gaan we samen eten koken in het RMD huis want daar hebben we vanaf vandaag een kamer gekregen, geweldig dat dat bestaat.
Hier kan ik echt wel om huilen. Het is zo moeilijk om je ene kind te missen terwijl de ander je zo hard nodig heeft.
Wat ontzettend fijn dat ze vanmiddag komt!
Gast- Gast
Ik kom net langs dit topic, wat een verhaal... ik ben er stil van, moeilijk te geloven dat artsen zo weinig doen voor zo'n jong meisje! Gelukkig zitten jullie nu op een plek waar jullie wel serieus genomen worden! Ik heb ontzettend veel bewondering voor jouw kracht en voor die van je dochtertje, veel veel sterkte voor jullie allemaal!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Sunprincess schreef:Mama_van2 schreef:S.enna komt inderdaad vanmmiddag, mijn vriend haalt haar om 12.00 uit school en dan rijden ze door naar Rotterdam. Ben zooooo blij haar na een week weer te zien, vanmorgen heb ik geregeld dat S.enna vanmiddag naar een cliniclown concert mag via het Sophia, dat zal ze echt leuk vinden. Daarna gaan we samen eten koken in het RMD huis want daar hebben we vanaf vandaag een kamer gekregen, geweldig dat dat bestaat.
Hier kan ik echt wel om huilen. Het is zo moeilijk om je ene kind te missen terwijl de ander je zo hard nodig heeft.
+1 Dat lijkt mij inderdaad zo ontzettend moeilijk!!!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
cliniclown concert is echt heel erg leuk! geniet van je middagje samen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
LotteK schreef:Sunprincess schreef:Mama_van2 schreef:S.enna komt inderdaad vanmmiddag, mijn vriend haalt haar om 12.00 uit school en dan rijden ze door naar Rotterdam. Ben zooooo blij haar na een week weer te zien, vanmorgen heb ik geregeld dat S.enna vanmiddag naar een cliniclown concert mag via het Sophia, dat zal ze echt leuk vinden. Daarna gaan we samen eten koken in het RMD huis want daar hebben we vanaf vandaag een kamer gekregen, geweldig dat dat bestaat.
+1 Dat lijkt mij inderdaad zo ontzettend moeilijk!!!
+ nog 1, lijkt mij ook vreselijk moeilijk!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Wat fijn dat S.enna vanmiddag komt!! En wat heerlijk dat jullie in het RMH kunnen blijven, super!
Naar om te lezen dat het met M.ara nog steeds niet goed gaat, wat moeten jullie je machteloos voelen...
Ik blijf echt hopen dat er snel een positieve verandering komt...Sterkte!!
Naar om te lezen dat het met M.ara nog steeds niet goed gaat, wat moeten jullie je machteloos voelen...
Ik blijf echt hopen dat er snel een positieve verandering komt...Sterkte!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wat een onmacht, toekijken hoe M.ara vecht en dan ook S.enna nog moeten missen.
Wel heel fijn dat ze vanmiddag samen met je vriend naar Rotterdam komt.
Heel veel sterkte
Wel heel fijn dat ze vanmiddag samen met je vriend naar Rotterdam komt.
Heel veel sterkte
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
pfff heb er gewoon echt geen woorden voor, wat een onmacht moeten jullie voelen. Fijn dat ze nu wel in rotterdam ligt in een ziekenhuis waar jullie meer vertrouwen in hebben.
Fijn dat S vandaag langs komt
Fijn dat S vandaag langs komt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ongelofelijk naar dat er geen verbetering is. Ik steek weer een kaarsje voor haar/jullie aan. Wel fijn zeg dat Se.nna even kan komen en dat jullie een kamer in het RMC huis hebben. Dan kun je toch iets makkelijker wat aandacht aan haar geven terwijl jullie dicht bij het ziekenhuis zijn.
Zoals gisteravond, dat ze in een insult blijft hangen, worden jullie dan meteen gebeld? En dan gaan jullie weer op en neer, of hoe werkt dat?
Zoals gisteravond, dat ze in een insult blijft hangen, worden jullie dan meteen gebeld? En dan gaan jullie weer op en neer, of hoe werkt dat?
Gast- Gast
Fijn dat S.enna vanmiddag komt! Geniet maar even van haar aanwezigheid! Hele dikke knuffel aan jullie vieren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
al een tijdje ben ik niet meer zo actief hier. toevallig gister dacht ik, laat ik eens kijken hoe het daar gaat. pffff wat ben ik geschrokken van dit verhaal zeg! wat een ontzettende tegenvaller nadat het zo goed ging. fijn dat je senna weer even in je armen kunt sluiten. heeeeeeeeeeele dikke knuf en veel sterkte/kracht!
x
x
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Wat naar dat er nog geen verbetering is voor Mara. Maar wel heel fijn dat je straks Senna weer ziet en dat jullie in het RMD-huis terecht kunnen.
Gast- Gast
Wat fijn dat S.enna langs komt!!!!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Fijn dat jullie een kamer in het rmd huis hebben, wij branden ook hier een kaarsje voor M.ara.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 24 van 41 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 24 van 41
Permissies van dit forum: