Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 20 van 41
Pagina 20 van 41 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41
Re: Update op pagina 67.
Jeetje, wat een toestanden allemaal! 'Fijn' dat jullie naar Rotterdam gaan, hopelijk kan er daar meer gedaan worden en wordt er daar ook beter naar jullie geluisterd.
Voor jullie alle 4! Ik duim voor jullie dat er verbetering komt!
Voor jullie alle 4! Ik duim voor jullie dat er verbetering komt!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zit hier gewoon plaatsvervangend kwaad te worden. Wat erg hoe ze met jullie kleine meisje om gaan!! Hopen dat het in Rotterdam snel op knapt!!
Gast- Gast
Er brand hier al al die dagen een kaarsje voor M.ara, heel veel sterke voor jullie hele gezin, en ik hoop dat ze daar wat meer voor jullie prinsesje kunnen doen!!!
MamaVanDarcy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig word ze nu overgebracht en ik duim zo enorm hard dat ze haar daar wel onder controle krijgen !
Ik heb hier een kaarsje voor haar aan gemaakt.
Ik heb hier een kaarsje voor haar aan gemaakt.
Gast- Gast
Ik heb er ook geen woorden voor!! Wat vreselijk hoe ze daar met jullie en jullie meisje zijn omgegaan!!
Hopelijk zijn jullie nu onderweg naar de IC in Rotterdam, en kunnen ze daar iets meer voor jullie betekenen!
Heel veel sterkte!!!
Hopelijk zijn jullie nu onderweg naar de IC in Rotterdam, en kunnen ze daar iets meer voor jullie betekenen!
Heel veel sterkte!!!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Eindelijk worden jullie doorgestuurd, wat moet dat `fijn` zijn...
Heel veel sterkte, hopelijk nemen ze jullie in Rdam een stuk serieuzer en zullen jullie daar beter te woord gestaan worden enz. Heel veel sterkte!!
Er brand hier een kaarsje voor jullie...
Heel veel sterkte, hopelijk nemen ze jullie in Rdam een stuk serieuzer en zullen jullie daar beter te woord gestaan worden enz. Heel veel sterkte!!
Er brand hier een kaarsje voor jullie...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zit dit topic met kippenvel te lezen.
Wat sneu allemaal voor je kleine meisje.
Heel veel sterkte!!!
Wat sneu allemaal voor je kleine meisje.
Heel veel sterkte!!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet gewoon niet wat ik moet of kan zeggen.. Wil jullie een hele dikke geven. Heeeel veel sterkte gewenst met alles wat jullie (nog) moeten doorstaan!
Koetjeboe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11
Ik heb het topic al een paar dagen in de gaten gehouden maar wist steeds niet de goede woorden te vinden om te reageren
Wat een verschrikkelijke tijd moeten jullie en vooral M.ara doormaken. Goed om te lezen dat ze nu daadwerkelijk overgeplaatst wordt.
Heel veel sterkte gewenst
Wat een verschrikkelijke tijd moeten jullie en vooral M.ara doormaken. Goed om te lezen dat ze nu daadwerkelijk overgeplaatst wordt.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit echt met verbazing en woede te lezen... alsof het allemaal al niet erg genoeg is, krijg je keer op keer nog een bak gezeik eroverheen van het ziekenhuis. Maar goed, hopelijk zijn jullie snel in Rotterdam en kan M. daar beter geholpen worden. Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Wat een nare dag weer..Hopelijk kunnen ze jullie meisje in R'dam wel stabiel krijgen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Omdat ik (alweer) geen woorden heb voor wat jullie allemaal moeten meemaken wil ik jullie alle 4 alleen weer even een dikke knuffel geven
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
ThinkPink schreef:Ik heb het topic al een paar dagen in de gaten gehouden maar wist steeds niet de goede woorden te vinden om te reageren
+1
Gast- Gast
Ook ik weet niet de juiste woorden te vinden voor wat er allemaal met jullie meisje gebeurd..Onvoorstelbaar zo;n ziekenhuis. Ik hoop zo dat ze in Rotterdam haar wel goed helpen en dat ze snel weer opknapt.
Hier blijft het kaarsje branden voor M.ara
Hier blijft het kaarsje branden voor M.ara
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jeetje zeg, wat verdrietig dat het allemaal zo gaat . Ik bid dat het snel wat beter gaat met jullie fijne meisje. Dikke knuffel voor jou!
Gast- Gast
ik hoop dat ze in rotterdam meer aandacht hebben voor jullie en dat M.ara de behandeling krijgt die ze nodig heeft. heel veel sterkte!(is je vriend alweer wat opgeknapt?)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze in Rotterdam iets kunnen betekenen voor Mara en dat ze daar wel serieus met haar en jullie omgaan!
Gast- Gast
Nogmaals hel veel sterkte! Hoop dat ze meer kunnen doen in Rotterdam voor m.ara
Gast- Gast
Eindelijk, eindelijk, eindelijk! Ik kan jullie niet genoeg sterkte wensen, ik vind het zo erg voor jullie. Mara en jullie zitten de hele dag door in mijn hoofd en ik hoop van harte op goede berichten binnenkort.
Houdt S.enna zich een beetje sterk? Voor haar is het ook allemaal moeilijk te bevatten lijkt me.
Een héle dikke knuffel voor jou!
Houdt S.enna zich een beetje sterk? Voor haar is het ook allemaal moeilijk te bevatten lijkt me.
Een héle dikke knuffel voor jou!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
thxz
Laatst aangepast door Mamsie op ma 29 aug 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jee, wat moet zo'n kindje en jullie hele gezin incasseren voordat er echt wat wordt gedaan he?!
Fijn dat ze de ernst eindelijk inzien en jullie eindelijk serieus worden genomen. Ik hoop dat ze gauw de zorg krijgt die ze nodig heeft en verdient.
Veel kracht voor jullie allen!!
Fijn dat ze de ernst eindelijk inzien en jullie eindelijk serieus worden genomen. Ik hoop dat ze gauw de zorg krijgt die ze nodig heeft en verdient.
Veel kracht voor jullie allen!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Oh echt, jeetje wat word ik kwaad als ik dat gedoe lees. Ik vond het al erg frustrerend dat ik zelf steeds van het kastje naar de muur gestuurd werd in het ziekenhuis, maar dan was het nog niet eens levensbedreigend en ging het over mezelf. Hoe moet dat wel niet zijn als het over je kleine hummeltje gaat die daar vreselijk ziek ligt te zijn?!! Wat ben ik blij om te lezen dat ze nu eindelijk naar Rotterdam vervoerd gaat worden. Ik hoop echt dat ze daar kunnen helpen!
Hebben ze enig idee waarom haar insulten ineens zo heftig zijn geworden terwijl ze daarvoor een hele tijd best goed ging?
Hebben ze enig idee waarom haar insulten ineens zo heftig zijn geworden terwijl ze daarvoor een hele tijd best goed ging?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Eindelijk zijn jullie dan over in Rdam, ik hoop dat M.ara de nacht stabiel is doorgekomen en ik ga wederom duimen en hopen dat ze hier in Rdam iets voor jullie kunnen doen!!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat een kut ziekenhuis dat ze zo met jullie omgaan bah bah.
Hoop dat jullie inmiddels in Rotterdam zijn en Mara daar goed geholpen kan worden
Hoop dat jullie inmiddels in Rotterdam zijn en Mara daar goed geholpen kan worden
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Lejow schreef:Eindelijk zijn jullie dan over in Rdam, ik hoop dat M.ara de nacht stabiel is doorgekomen en ik ga wederom duimen en hopen dat ze hier in Rdam iets voor jullie kunnen doen!!!!!!!
+1
Daarnaast vind ik dat het vorige ziekenhuis maar wat dingetjes 'probeert'. Te erg voor woorden. Er is geen tijd om dingen te proberen. Er moeten dingen opgelost worden! Ik hoop dat ze nu in goede handen is.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 20 van 41 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 20 van 41
Permissies van dit forum: