Update op pagina 67.
+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers
Pagina 19 van 41
Pagina 19 van 41 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 30 ... 41
Re: Update op pagina 67.
jee... wat een belachelijke situatie!
ik hoop dat M.ara de juiste zorg krijgt in Rotterdam of Utrecht.
veel kracht en sterkte!
ik hoop dat M.ara de juiste zorg krijgt in Rotterdam of Utrecht.
veel kracht en sterkte!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Jeetje zeg ik kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent. Daar heb je ook alle reden toe. Hopelijk is het snel geregeld en kunnen jullie ergens naartoe waar ze wel de juiste hulp kunnen bieden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit dit weer helemaal verbaasd te lezen... Hoe kan een ziekenhuis zo met patienten en diens familie om gaan? Hopelijk kunnen jullie snel van ziekenhuis verwisselen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik zit dit weer helemaal verbaasd te lezen... Hoe kan een ziekenhuis zo met patienten en diens familie om gaan? Hopelijk kunnen jullie snel van ziekenhuis verwisselen!
+1, veel sterkte, ik hoop dat ze betere zorg krijgt in het andere ziekenhuis!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Vreselijk hoe er wordt omgegaan met jullie en jullie meisje in dat ziekenhuis! Ik heb er verder gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte en hopelijk krijgt ze in een ander ziekenhuis wel de zorg die ze nodig heeft!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
+1Smaragdje schreef:Vreselijk hoe er wordt omgegaan met jullie en jullie meisje in dat ziekenhuis! Ik heb er verder gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte en hopelijk krijgt ze in een ander ziekenhuis wel de zorg die ze nodig heeft!
Geef zelf de moed niet op Mama van 2, jouw vechtlust heeft jouw meisje al heel ver gebracht, dat weet ik zeker. En ik weet zeker dat je met jouw inzet een goed plekje voor je kleine meisje kan vinden waar ze echt veilig en in goede handen is.
Ma.ra heeft absoluut een geweldige moeder, ik heb bewondering voor jou/ jullie!
Gast- Gast
Bedankt voor jullie lieve woorden Ze gaat nog steeds niet over naar de IC. Ze gaan 'gewoon' het Dormicum infuus ophogen tot aan het maximale voor Breda. Bij nog meer insulten geven ze haar nog meet Stesolid, om de 10 insulten. Helpt het nog niet dan brengen ze haar vannacht nog over naar de IC omdat ze dan volledig onder narcose moet om haar hersenen even rust te geven. Mijn hart gaat als een gek tekeer, heb zin om alles en iedereen een knal te verkopen, ben spontaan weer gaan roken (al werd ik er meteen ziek van ) en heb zin om mezelf te bezatten (Mamsie, heb je ook wijn i.p.v koffie ?? )
Gast- Gast
Meid groot gelijk dat je boos bent! Als jij een glas wijn wilt ga ik hem nu nog voor je halen! Pakje peuken heb ik ook nog!!! Serieus je zegt t maar.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Oh bah, waarom zijn ze zo afwachtend? Ik hoop echt dat ze snel naar een ander ziekenhuis kan met artsen die duidelijk weten waar ze het over hebben en die jullie vertrouwen weten te wekken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit dit echt met open mond te lezen.... Wat een stel verschrikkelijke koppige idioten daar in dat ziekenhuis!!!!!!!
Ben je het er zelf mee eens dat ze nu "gewoon" het infuus weer hoger gaan zetten? heb je wel inbreng, of slaan ze alles in de wind wat je zegt?
Wat een onmacht moeten jullie nu voelen, ik zit al witheet achter de laptop en zou in staat zijn om vermomd als dokter M.ara op te komen halen en naar de ic ergens te brengen.. al begrijp ik dat dat natuurlijk zo makkelijk niet werkt...
Jullie zijn constant in mijn gedachten, hou je taai!! Jullie zijn vechters!!
Ben je het er zelf mee eens dat ze nu "gewoon" het infuus weer hoger gaan zetten? heb je wel inbreng, of slaan ze alles in de wind wat je zegt?
Wat een onmacht moeten jullie nu voelen, ik zit al witheet achter de laptop en zou in staat zijn om vermomd als dokter M.ara op te komen halen en naar de ic ergens te brengen.. al begrijp ik dat dat natuurlijk zo makkelijk niet werkt...
Jullie zijn constant in mijn gedachten, hou je taai!! Jullie zijn vechters!!
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Pff wat een gedoe. Ik begrijp niet dat ze zo afwachtend zijn. Ik wou dat we iets voor jullie konden doen.. Is er niet een maatschappelijk werkster in het ziekenhuis? Wij hebben toen heel veel aan haar gehad. Zij kon ons ook precies vertellen wat en wie we te spreken moesten krijgen als we het ergens niet mee eens waren en als de dokter niet wilde overleggen . Misschien kan zij/hij helpen?
Gast- Gast
yvonne schreef:Pff wat een gedoe. Ik begrijp niet dat ze zo afwachtend zijn. Ik wou dat we iets voor jullie konden doen.. Is er niet een maatschappelijk werkster in het ziekenhuis? Wij hebben toen heel veel aan haar gehad. Zij kon ons ook precies vertellen wat en wie we te spreken moesten krijgen als we het ergens niet mee eens waren en als de dokter niet wilde overleggen . Misschien kan zij/hij helpen?
Dit vraag ik me inderdaad ook af. Een vriendin van een vriendin doet dat voor werk en begeleidt dan inderdaad ook mensen in dit soort situaties enzo.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
jeetje echt ongelooflijk dat ziekenhuis. Echt geen woorden voor.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Admin schreef:yvonne schreef:Pff wat een gedoe. Ik begrijp niet dat ze zo afwachtend zijn. Ik wou dat we iets voor jullie konden doen.. Is er niet een maatschappelijk werkster in het ziekenhuis? Wij hebben toen heel veel aan haar gehad. Zij kon ons ook precies vertellen wat en wie we te spreken moesten krijgen als we het ergens niet mee eens waren en als de dokter niet wilde overleggen . Misschien kan zij/hij helpen?
Dit vraag ik me inderdaad ook af. Een vriendin van een vriendin doet dat voor werk en begeleidt dan inderdaad ook mensen in dit soort situaties enzo.
Laatst aangepast door yvonne op ma 29 aug 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mamsie, je bent een schat en bedankt voor je sms Ik had graag even naar je toe gekomen om een paar glazen wijn te drinken maar dat gaat nu niet meer lukken. M.ara is niet meer stabiel, als daar de laatste dagen ooit wel sprake van is geweest maar goed. Ze gaat nu over naar de IC in Rotterdam, en nu echt. De neuroloog is weer vanuit thuis gekomen en ze maakt zich nu ernstige zorgen, het gaat echt de verkeerde kant op. Ze gaat de IC bellen, de hersenchirurgen en de ambulance, over een paar uur zijn we dus in Rotterdam. We hopen dat ze daar nog iets kunnen doen voor ons meisje, buiten de hersen operatie om, al krijgt ze maar iets minder aanvallen.
Gast- Gast
Heel veel sterkte, ik hoop zo dat het in Rotterdam beter gaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ooooh meid wat moet dit vreselijk zijn allemaal. Het zijn woorden waar je niks aan hebt, maar ik weet niet zo goed wat ik anders moet zeggen. Heel veel sterkte meid!!
Gast- Gast
Ik hoop dat ze in Rotterdam wel wat voor jullie kunnen betekenen, wat moeten jullie je machteloos voelen, heel veel sterkte en succes aankomende avond/nacht!
Gast- Gast
Jeetje eindelijk, wat heeft dat lang geduurd zeg. Inderdaad hopen dat ze haar in Rotterdam meer kunnen helpen. Blijven jij en je man daar slapen, of wisselend? Want het lijkt me toch een eind verder.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Damn wat heftig allemaal ik zit vol verbazing te lezen. Heel veel sterkte !!
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Hopelijk krijgt M.ara in Rotterdam de juiste zorg. Sterkte
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen!
Dikke en zal voor jullie bidden als je dat fijn vind...
Dikke en zal voor jullie bidden als je dat fijn vind...
Gast- Gast
Kijk dat is veel beter! Succes meid en die wijntjes dat komt wel een keer! Laat je mij of hier weten als jullie veilig in Rotterdam zijn? Mocht dat lukken dan he!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wat dubbel allemaal zeg... Ik denk dat het goed is dat ze nu (eindelijk ) naar de ic gaat om daar hopelijk de juiste zorg te krijgen.. Maar wat vreselijk dat het zo slecht gaat met jullie meisje...
Ik hoop met heel mijn hart dat er verbetering komt.. ik ga voor M.ara duimen en bidden dat ze de kracht heeft om hier weer doorheen te komen..
Hopelijk treffen jullie in Rotterdam een arts waar jullie vol vertrouwen in kunnen hebben.. Heel veel sterkte, hopelijk geven alle mensen die aan jullie denken jullie wat kracht
Ik hoop met heel mijn hart dat er verbetering komt.. ik ga voor M.ara duimen en bidden dat ze de kracht heeft om hier weer doorheen te komen..
Hopelijk treffen jullie in Rotterdam een arts waar jullie vol vertrouwen in kunnen hebben.. Heel veel sterkte, hopelijk geven alle mensen die aan jullie denken jullie wat kracht
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Heel veel sterkte! Hopleijk krijgt ze in rotterdam veel betere zorg (dat zal ongetwijfeld)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 19 van 41 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 30 ... 41
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Miskraam en Cytotec+ update Hoe is het nu? pagina 2
» Babydump update pagina 2
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 19 van 41
Permissies van dit forum: