Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update op pagina 67.

+174
Leah
TGR
Suus
Jazzlyn
Char1
Carra
pino101
Gizmo
MamaJ&R
Lilypie
Roza
snoezel
bo
Verona
Bloem86
moepie
Dani
Miss G
nic_nac
Fearie
Steep
Ilargi
May
Lavendel
Theezakje13
mirrie
Niekske
koNijntje
Sjonno
Leine
Paper Crown
Vonne
ThinkPink
ijsjemeisje
MamaVanDarcy
joyce0606
Starla
ShallY
Creabea_28
TNMN
sandra
Mikki
Bimbam
Rebecca
vlinder19
Petteflet
Nietjuuh
studiebol
Hoochie
meisjesmama
Krullebol
Kayleigh
Tiara
SuperGrover
Lotus_
Coco
Rouge
Catwoman79
Elmo
Koffieleut
Poisongirl
mzcharlotte
MissD
bolus26
Inge
Sugarfall
Michje1985
Phileine
liesje
Earane
Mama_1987
Sylvana
sanne-84
Ellusss
Ugly Betty
Niene
Koetjeboe
Kabouter
*Troela*
Zora
Roodkapje
Zininzon
SoGood
lief
Mamsie
JD
Aimee
Blue flower
Summerlovin
xxjojootjexx
Sjaantje
Vancity_girl
_Jet
Flemy
Monnie
Bolleke
Coccinelle
L!ND@
Makamba
pindaatje
Oasis
Sarah1985
Dolphinne
missmarm
holaagirl
Tullow
Parisienne
nina
Thunder
pitbullgup
Happy
Jelin
Rovine
-Ieniemienie-
widko
Julia
LMCurious
Famke
Rush
Meeko
PapillonRose
Laced
Limburg85
blauwwitrood
blondje1313
LindaK
maiadebij
Burn
Spring
Merai
Nana
M@niek
Barbabella
Flip Fluitketel
kwak
Jade
Lady4
ekiaam87
rapa nui
Pompoen
Minniemeisje
Ella
juffie001
Happydobby
banjer49
mauwmauw
Monte
Snoes
Rumble
Bruintje Beer
Pien
Smaragdje
Caresses
Annie24
Marin
Floor
Mirror
Susan
Darius
Amber-
Muppetje
smooch
Linda
LotteK
yes1984
sheila123
Admin
Tania
Liadan
Printje
duckie
Lejow
Lindsya
Minx
178 plaatsers

Pagina 18 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

Update op pagina 67. - Pagina 18 Empty Re: Update op pagina 67.

Bericht  sandra ma 29 aug 2011 - 3:07

Ik vind het echt verschrikkelijk hoe ze in het ziekenhuis met de situatie van M.ara omgaan, echt ongelofelijk!!

Wat zullen jullie je vreselijk machteloos voelen, en dan nog de vraag of ze jullie meisje nu wel de goede zorg kunnen bieden!

Ik als buitenstaander zou zeggen : eis dat ze haar nu doorsturen naar de ic in Rotterdam, als ik de verpleegkundige zo 'hoor' hebben ze eigenlijk de kunde niet in huis voor deze zorgelijke situatie.. Maar ik begrijp dat ik dat makkelijker kan zeggen als dat ze het daadwerkelijk doen... Probeer sterk te blijven voor jullie meisje, zelf kan ze niet eisen om overgeplaatst te worden..

Nogmaals heel, heel, heel erg veel kracht en sterkte!!!! Jullie zijn alle 4 kanjers, hou vol!

Dikke knuffel voor jullie hug
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sandra ma 29 aug 2011 - 3:16

http://books.google.nl/books?id=g2N8n4EDq9MC&pg=PA337&lpg=PA337&dq=zelf+overplaatsing+regelen+ziekenhuis&source=bl&ots=a2fCDWQlu2&sig=cXCCfZLK9jZlS-7dECjM_UNLv7E&hl=nl&ei=ap5bTq7SOY2WOuydkaUC&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2&ved=0CCcQ6AEwAQ#v=onepage&q=zelf%20overplaatsing%20regelen%20ziekenhuis&f=false

Ik weet niet of de link het doet, maar naar wat ik kan vinden mag je zelf overplaatsing eisen, en moeten ze dit in beraad nemen, en als ze dit niet willen/kunnen moeten ze dit schriftelijk mededelen incl redenen....

Ik vind het zo ongelofelijk hoe het nu gaat daar!!!!!!!!! wat wil het ziekenhuis nu bereiken hiermee? Ik begrijp er helemaal niets van... Hou jullie taai!!!!!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  LotteK ma 29 aug 2011 - 3:23

Ongelofelijk zeg...... Ik hoop dat ze snel naar jullie luisteren...
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  M@niek ma 29 aug 2011 - 3:27

jeetje wat ontzettend naar zeg! En wat een verschrikkelijk ziekenhuis, schaam me gewoon omdat ik er zelf werk! Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid mag komen. Sterkte voor jullie allemaal.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge ma 29 aug 2011 - 3:28

Ongelofelijk zeg Sad wat een ziekenhuis, wat een onkunde.

Weet gewoon niet wat ik moet zeggen...
hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  L!ND@ ma 29 aug 2011 - 3:35

sandra schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk hoe ze in het ziekenhuis met de situatie van M.ara omgaan, echt ongelofelijk!!

Wat zullen jullie je vreselijk machteloos voelen, en dan nog de vraag of ze jullie meisje nu wel de goede zorg kunnen bieden!

Ik als buitenstaander zou zeggen : eis dat ze haar nu doorsturen naar de ic in Rotterdam, als ik de verpleegkundige zo 'hoor' hebben ze eigenlijk de kunde niet in huis voor deze zorgelijke situatie.. Maar ik begrijp dat ik dat makkelijker kan zeggen als dat ze het daadwerkelijk doen... Probeer sterk te blijven voor jullie meisje, zelf kan ze niet eisen om overgeplaatst te worden..

Nogmaals heel, heel, heel erg veel kracht en sterkte!!!! Jullie zijn alle 4 kanjers, hou vol!

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Heel veel sterkte!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  TNMN ma 29 aug 2011 - 3:54

Jeetje wat naar allemaal. Heel veel sterkte hug
Hopelijk kan ze overgeplaatst worden naar een ander ziekenhuis!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:03

Mama_van2 schreef:Om gek te worden hier, wordt er zo moedeloos van. M.ara krijgt ondanks haar Dormicum infuus toch meerdere insulten, net 8 in 30 minuten tijd. Zojuist in de ouderkamer een gesprek gehad met een verpleegkundige van de afdeling, ze sprak haar grote zorg uit. Ze gaf aan dat Mara haar neuroloog moeite heeft met beslissingen maken, onzeker is en dat ze warrig kan zijn (dit hebben we allemaal al gemerkt). De neuroloog zou bellen of M.ara zo wel over kan naar de kliniek, zo niet dan wil ze het infuus verder gaan ophogen, tot op de grens van een ademstilstand. De verpleegkundige die ik net sprak gaf aan dat ze hier op de afdeling eigenlijk geen ervaring hebben met een Dormicum infuus op deze hoge dosering. Gek wordt ik er van, hoeveel stennis moet ik hier nog schoppen om M.ara naar een ander ziekenhuis te krijgen ?? Sorry voor mijn frustratie, kan het hier even lekker kwijt, heb geen zin om mijn ouders of vriendinnen hiermee 'lastig' te vallen.

PARDON!!! Wat is dit voor een arts!! Jeetjemina krijg spontaan zin om iemand heel hard onder hem/haar kont te schoppen Evil or Very Mad Bah Mv2 wat moet zit een rot gevoel geven zeg, dit wens je niemand toe Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:05

Och och och, wat een tegenvallers hebben jullie zeg! En dan die onzekerheid erbij over jullie kleine meisje.. Cry

Ik denk al de hele tijd aan dit topic, ook op mijn werk en mijn gedachten zijn bij jullie! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 4:06

Ik hoop dat de aanhouder wint, en dat jullie kleine vechtertje overgeplaatst gaat worden!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 29 aug 2011 - 4:10

Pippa schreef:Ik hoop dat de aanhouder wint, en dat jullie kleine vechtertje overgeplaatst gaat worden!

+ 1
En verder weet ik gewoon niet meer wat ik nog moet zeggen.
Er valt ook eigenlijk niets meer te zeggen, behalve dat ik jullie alle sterkte van de wereld wens!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  kwak ma 29 aug 2011 - 4:19

sandra schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk hoe ze in het ziekenhuis met de situatie van M.ara omgaan, echt ongelofelijk!!

ik kan me hier helemaal op aansluiten.

succes meid! jullie zijn vechters, alle 4!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Zora ma 29 aug 2011 - 5:12

Wat afschuwelijk zeg. Het gaat maar door... Wel een heel fijn idee dat er in de verpleging nu in ieder geval mensen zijn die aan 'jullie kant' staan. Ik hoop van harte dat die arts een beetje ballen krijgt en iets gaat ondernemen waar Mara wat aan heeft. Sterkte.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  sanne-84 ma 29 aug 2011 - 6:16

denk je eindelijk serieus genomen te worden, krijg je dit weer.. in het ziekenhuis zou jetoch goed moeten zitten.. alsof het al niet moeilijk genoeg is!
nogmaals sterkte!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Creabea_28 ma 29 aug 2011 - 6:31

[quote="kwak"]

+1

Ik ben dan meer een meelezer dan een mee schrijver, maar ik wil jullie even laten weten dat ik erg met jullie meeleef en dat ik echt heel veel bewondering heb voor jullie! Ik wens jullie heel veel kracht toe en hoop dat M.ara de kracht vindt om door te vechten. Ik lees elke dag of er nog updates zijn en hoop dat je snel met een wat positievere update mag komen, dat hebben jullie absoluut verdiend!

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  ShallY ma 29 aug 2011 - 7:04

Op vakantie heb ik een stukje gelezen wat er gebeurd was en net thuis heb ik alles gelezen. Men, wat verschrikkelijk wat jullie mee moeten maken. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:05

Nu ben ik echt ontploft Twisted Evil heb zo wat een zuster uit de zusterpost getrokken nadat M.ara het 10e insult kreeg binnen 30 minuten, nadat ze een extra shot Dormicum en Stesolid achter elkaar had gekregen, en zit zit al 24.00 continue aan de Dormicum pomp. De neuroloog is net gebeld, ze wilde het Dormicum infuus verder ophogen naar het maximale wat Breda aan kan, maar dat gaat hier niet gebeuren. Ze gaat nu met de IC bellen en daarna belt ze terug, mijn vriend is M.ara haar kamer al aan het inpakken. We gaan hoe dan ook zo hier weg, al naar Utrecht, dan naar Rotterdam. Dat kan me allemaal niet meer schelen, maar zo kan M.ara niet langer doorvechten, ze vecht en vecht maar ze begint te verzwakken. Witheet als ik ben zit ik nu even af te koelen in de ouder kamer. Als het allemaal achter de rus is kan deze afdeling nog wel een aantal serieuze en gegronde klachten verwachten, ze spelen hier gewoon met kinderlevens.

Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 29 aug 2011 - 7:14; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 29 aug 2011 - 7:06

Wat vreselijk hoe het allemaal gaat. Wat moeten jullie je ontzettend machteloos voelen. Hier brandt een kaarsje voor jullie dappere meisje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Starla ma 29 aug 2011 - 7:07

Wat een afschuwelijke situatie, alsof het allemaal nog niet erg genoeg is. Gelukkig komen jullie voor jezelf op! Heel veel sterkte allemaal!
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Liadan ma 29 aug 2011 - 7:07

Oh nee, ik lees net je laatste berichtje, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen. Ik heb hier geen woorden voor. Wat een ellende in dat ziekenhuis.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  joyce0606 ma 29 aug 2011 - 7:08

wat vreselijk!! veel sterkte en kracht, en goed dat je weg gaat daar, het is echt niet normaal!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Jade ma 29 aug 2011 - 7:11

Wat moeten jullie je verschrikkelijk machteloos voelen.

Heeeeeel veeeeel sterkte!
hug hug hug

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:11

potverdomme Sad zorg dat jullie zo snel mogelijk weg komen daar meid, en dat M.ara nu WEL geholpen word! hug

Gast
Gast

Bericht  LindaK ma 29 aug 2011 - 7:13

Wat een hel zeg!! Jeetje!!

Ik hoop dat jullie daar snel weg zijn...

Heel veel sterkte!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Monte ma 29 aug 2011 - 7:16

Hopelijk ben je nu alles aan het inpakken en zitten jullie vanavond nog in Utrecht of Rotterdam. Wat vreselijk dat m.ara ook zwakker wordt en dat alles terwijl er verder niets wordt gedaan. Nou dan is een ander ziekenhuis wel het beste. Sterkte!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: