Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met roken

+9
Urban Naked
Caroow
Pandora
Caramba
Bliss
_DoI
Barbabella
Sweety
Rush
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  mo wo 28 maa 2012 - 4:58

Hoeveel rookte je? +/- 15 sigaretten per dag

Hoelang rookte je? al 16 jaar

Hoe ben je gestopt? dmv accupunctuur (prostop)

Hoelang ben je al gestopt? nu 4 maanden en 5 dagen smile cheers

mo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 25-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Caroow wo 28 maa 2012 - 23:45

Jolee schreef:Hoe gaat het met het stoppen? Nog steeds gestopt?

Ik ben nog steeds gestopt, kan me eigenlijk al niet meer voorstellen hoe het was om te roken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:47

Ik probeer het stoppen vol te houden. Ben er al ruim 7 jaar mee gestopt, maar sinds een half jaar rook ik af en toe. Dat begon met 1 sigaret in de twee maanden, inmiddels is dat elke week wel 1 of 2 sigaretten en ik snák er werkelijk naar om gewoon te gaan roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 2:04

Eucalypta schreef:Ik probeer het stoppen vol te houden. Ben er al ruim 7 jaar mee gestopt, maar sinds een half jaar rook ik af en toe. Dat begon met 1 sigaret in de twee maanden, inmiddels is dat elke week wel 1 of 2 sigaretten en ik snák er werkelijk naar om gewoon te gaan roken.

Misschien een goed idee. Stop je met het 1 door met het ander te beginnen en vervolgens stop je daar weer mee met pleisters en kauwgom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 2:09

Dolcis_ schreef:
Eucalypta schreef:Ik probeer het stoppen vol te houden. Ben er al ruim 7 jaar mee gestopt, maar sinds een half jaar rook ik af en toe. Dat begon met 1 sigaret in de twee maanden, inmiddels is dat elke week wel 1 of 2 sigaretten en ik snák er werkelijk naar om gewoon te gaan roken.

Misschien een goed idee. Stop je met het 1 door met het ander te beginnen en vervolgens stop je daar weer mee met pleisters en kauwgom.
lol!

Ik heb wel bedacht dat ik misschien maar gewoon even moet blijven roken. Over een half jaar moeten mijn amandelen eruit en dat is dan weer een mooi moment om te stoppen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 2:16

Eucalypta schreef:
Dolcis_ schreef:
Eucalypta schreef:Ik probeer het stoppen vol te houden. Ben er al ruim 7 jaar mee gestopt, maar sinds een half jaar rook ik af en toe. Dat begon met 1 sigaret in de twee maanden, inmiddels is dat elke week wel 1 of 2 sigaretten en ik snák er werkelijk naar om gewoon te gaan roken.

Misschien een goed idee. Stop je met het 1 door met het ander te beginnen en vervolgens stop je daar weer mee met pleisters en kauwgom.
lol!

Ik heb wel bedacht dat ik misschien maar gewoon even moet blijven roken. Over een half jaar moeten mijn amandelen eruit en dat is dan weer een mooi moment om te stoppen lol!

En nu een reden om weer te beginnen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 23:53

Dag 3 vandaag. Heb het soms wel moeilijk, maar het is voor een goed doel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:25

Jolee schreef:Dag 3 vandaag. Heb het soms wel moeilijk, maar het is voor een goed doel.



In een keer stoppen werkt vaak beter, maar als jij je hier goed bij voelt. Knap hoor!

Ik geef toe dat ik ook weer af en toe rook, meestal op mijn werk. Ja lang leven de stress. Stoppen met roken - Pagina 2 394967 Slecht excuus voor velen. Maar liever een sigaret dan een fles sterke drank of andere gekke dingen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 0:30

Ik zal hem invullen namens mijn man, ik heb nooit gerookt
Hoeveel rookte je? minimaal 1 pakje Caballero 30 per dag

Hoelang rookte je? hij rookte zo'n 5/6 jaar

Hoe ben je gestopt? gewoon, pakje weggooien en niet meer roken

Hoelang ben je al gestopt? 12 jaar
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:31

Cimic schreef:
Jolee schreef:Dag 3 vandaag. Heb het soms wel moeilijk, maar het is voor een goed doel.



In een keer stoppen werkt vaak beter, maar als jij je hier goed bij voelt. Knap hoor!


Ik geef toe dat ik ook weer af en toe rook, meestal op mijn werk. Ja lang leven de stress. Stoppen met roken - Pagina 2 394967 Slecht excuus voor velen. Maar liever een sigaret dan een fles sterke drank of andere gekke dingen. :P

Huh, ik stop toch ook in een keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:44

Vooral met stress vind ik het wel moeilijk om van de sigaretten af te blijven. Maar met sporten merk ik het meteen als ik gerookt heb. Dus dat is ook wel een goede stok achter mijn deur om vol te houden. Die stok verdwijnt alleen als ik op stap ben haha! Heerlijk glas wijn met een sigaretje :P

Ik sta je geestelijk bij met het stoppen! begin je nu ook met meer eten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:56

Jolee schreef:
Cimic schreef:
Jolee schreef:Dag 3 vandaag. Heb het soms wel moeilijk, maar het is voor een goed doel.



In een keer stoppen werkt vaak beter, maar als jij je hier goed bij voelt. Knap hoor!


Ik geef toe dat ik ook weer af en toe rook, meestal op mijn werk. Ja lang leven de stress. Stoppen met roken - Pagina 2 394967 Slecht excuus voor velen. Maar liever een sigaret dan een fles sterke drank of andere gekke dingen. :P

Huh, ik stop toch ook in een keer.

Ow, zucht ik dacht dat je vandaag 3 sigaretten hebt gerookt. Sorry! Damn ik moet echt beter lezen i.p.v. over de regels te vliegen. Stoppen met roken - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 1:31

Haha, geeft niet cimic. Wink

Thanks, Dolcis. Ik heb wel de neiging om meer eten te kopen als in snoepjes enz, om maar iets te grijpen te hebben. Maar ik maak er niet echt gebruik van. Ben momenteel ook ziekjes, dus dat helpt me wel gelukkig (nouja, gelukkig Stoppen met roken - Pagina 2 394967) . Minder behoefte aan eten en aan roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 10:48

Ik ga een serieuze poging doen om te stoppen met roken. Ik ben eigenlijk wel klaar mee. Het enige waar ik oprecht bang voor ben is het zenuwachtige en de ontwenning ervan. Ik heb eenmaal eerder een poging gedaan, maar kwam niet verder dan 12u. Ik weet dat ik er even doorheen moet. Ik heb heel veel redenen om te stoppen. En de enige reden om ermee door te gaan is dus dat zenuwachtige gevoel. Dus ja, we zullen het zien. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Linda wo 18 apr 2012 - 5:20

Ik ben inmiddels al ruim 2 jaar gestopt met roken.
Ik heb de cursus van allen carr gevolgd. Veel mensen vonden het stom om daar zoveel geld aan uit te geven, maar mij heeft het echt goed geholpen.
Ik was echt een kettingrookster. Rookte zoveel, heel de dag door. Ik werkte toen in de psychiatrie bij mensen thuis en het gros rookt daar ook. In een gesprek pafte ik rustig tig sigaretten mee, vreselijk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Twellie wo 18 apr 2012 - 12:23

Ik rook al jaren niet meer, sinds de zwangerschap van mijn eerste dochter al niet meer. Daarvoor tien jaar met vlagen veel, met vlagen weinig en soms helemaal niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum