Jeetje het leek wel nacht...
+23
Shisha
Toet
Parisienne
kletskousje
Jade
Caramba
Chocolate Cookie
Rush
Sorella
banjer49
Bosjesvrouw
love
Rovine
Julia
_Femme
boekenwurm83
Darius
PluDan
Evan
Kaboutertje
May
Lady Starstruck
Printje
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Jeetje het leek wel nacht...
bij jullie ook zo'n weer? Het werd hier net echt pikkedonker en het gaat me er toch even uit... Nu nog steeds hoor en zie ik donder/bliksem en het regent nog flink maar het is alweer ietsje lichter..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jeetje het leek wel nacht...
Ik zat net rechtop op de bank vanwege een keiharde knal. Ik heb alle lampen aan, het lijkt inderdaad wel nacht.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Inderdaad hier ook! En nu onweert het, en verder flinke windstoten en keiharde regen en hagel.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hier in twente ook. Bui trekt nu weer weg, en het wordt alweer wat lichter. Zit hier met de lampen aan. Heeft wel iets gezelligs, van mij mag de herfst wel weer beginnen!
Gast- Gast
Hier is het droog!
Ik wil ook zulk weer, maar helaas net als anders komt het hier niet
Ik wil ook zulk weer, maar helaas net als anders komt het hier niet
Gast- Gast
Inderdaad, leek wel nacht! Zo donker.. Echt raar om te zien.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier ook. Brr, zag er echt dreigend uit.
Evan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 66
Registratiedatum : 22-12-10
Jep in harderwijk ook! En nog is het donker en is er nog veel regen wat uit de lucht komt vallen en af en toe onweer! Dylan stond rechtop in zijn bed.. slaapt inmiddels weer dus geeft wel aan dat het weer beter wordt
Vind het wel weer wat hebben,, al zou ik het ook niet erg vinden om nog een paar zomer dagen te krijgen
Vind het wel weer wat hebben,, al zou ik het ook niet erg vinden om nog een paar zomer dagen te krijgen
Gast- Gast
Ja dreigend is idd het goede woord...echt zo'n enge lucht vond ik het. Mijn zoontje vindt het allemaal wel interessant en is gelukkig niet bang.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier is het ook donker, het regent en onweert al de hele tijd, ik vind het maar niks
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
_MamaRosa_ schreef:Hier in twente ook. Bui trekt nu weer weg, en het wordt alweer wat lichter. Zit hier met de lampen aan. Heeft wel iets gezelligs, van mij mag de herfst wel weer beginnen!
Volgens mij is het sinds juli al herfst!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Ook al je nu op buienradar kijkt.... de rode vlekken hangen nu precies boven oa Eindhoven..
Printje- Lady Post-a-lot
Ìk zit hier nu ook met de lampen aan, onweer valt gelukkig mee, beetje flitsen en rommelen. Klaart nu geloof ik alweer op!
Gast- Gast
Printje schreef:Ook al je nu op buienradar kijkt.... de rode vlekken hangen nu precies boven oa Eindhoven..
Dat zeiden ze net ook op het weer bij nos.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
hier in Oldenzaal ook. Zo donker heb ik het overdag nog nooit gezien. Ik was ff in de stad maar ben als een speer teruggegaan naar mn werk. Was net binnen toen het begon te hagelen, regenen en flitsen.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Hier aan de kust vanmorgen regen en onweer gehad maar nu is de lucht alleen nog wat bewolkt en probeert het zonnetje zelfs door te komen, buiten moet je knijpen met je ogen van het licht!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Hier aan de kust vanmorgen regen en onweer gehad maar nu is de lucht alleen nog wat bewolkt en probeert het zonnetje zelfs door te komen, buiten moet je knijpen met je ogen van het licht!
hahaha nou dat is dan deze keer echt letterlijk dag en nacht verschil met hier hahahaa.
Ik wilde met mijn zoontje naar de speeltuin gaan maar dat lijkt me nu niet echt een goed plan
Printje- Lady Post-a-lot
Hier in Twente was het idd ff kort maar heftig. De lucht leek wel een beetje groenig ofzo, heel bizar
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb net als MamaRosa de lampen aan, ook zelfde regio.
Vind het wel iets bijzonders om te zien hoe het weer zo ineens omslaat. Kracht van de natuur.
Vind het wel iets bijzonders om te zien hoe het weer zo ineens omslaat. Kracht van de natuur.
Gast- Gast
Ik was echt even bang vanmorgen, toen het super donker werd
Gast- Gast
Ik moest hier ook de lampen aan, was iets voor 12 uur. Ging echt heftig er aan toe. Nu hangt er hier weer een rode vlek, maar ik zie er buiten nog niks van. Het onweert wel in de verte dus het zal zo wel komen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik was echt even bang vanmorgen, toen het super donker werd
Ikzelf ook wel hoor, vond het net zo;n lucht die je ook altijd bij storm cheasers ziet op discovery..echt heel onheilspellend...
Printje- Lady Post-a-lot
Oef, het ging flink tekeer!
Maar ik was blij dat ik binnen zat, afgelopen week zat ik in een tent met dit weer, die dus ook keihard ingestort is door het gewicht van al dat water. En daar word je best nat van. Fijn, zo'n stabiel dak boven het hoofd.
Maar ik was blij dat ik binnen zat, afgelopen week zat ik in een tent met dit weer, die dus ook keihard ingestort is door het gewicht van al dat water. En daar word je best nat van. Fijn, zo'n stabiel dak boven het hoofd.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Heb jij die enorme klap vannacht ook gehoord of niet?Nobucta schreef:Oef, het ging flink tekeer!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» jeetje die gebruiksmanager van de essent..
» welke buikdrager is voor mij als leek leuk?
» jeetje
» Jeetje, alweer sneeuw?
» Och jeetje wat een programma
» welke buikdrager is voor mij als leek leuk?
» jeetje
» Jeetje, alweer sneeuw?
» Och jeetje wat een programma
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: