Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Och jeetje wat een programma

3 plaatsers

Ga naar beneden

Och jeetje wat een programma Empty Och jeetje wat een programma

Bericht  studiebol zo 7 aug 2011 - 6:12

Ik was wat aan het zappen en kwam bij de zender TLC uit en daar is nu Toddlers en tiaras op...
Die meisjes doen mee aan schoonheidsverkiezingen en er is er nu eentje waar je 10.000 dollar kan verdienen!
Nu zijn die moeders heel fanatiek, een meisje lijkt het ook wel leuk te vinden maar een ander meisje(bruin getint met bos krullen) vind het helemaal niks die zegt ook dat ze liever wil turnen maar van haar moeder moet ze hier aan mee doen. Ze is dus ook niet heel gemotiveerd... haar moeder noemt hij haar lui en vind dat haar dochter nog moet leren dat ze opofferingen in het leven moet doen...

Ik zit met verbazing te kijken... die kinderen vind het echt niet allemaal leuk....

Nog meer mensen aan het kijken??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Och jeetje wat een programma Empty Re: Och jeetje wat een programma

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 6:14

Jaaaa, ik zit ook te kijken (en me te verbazen!!). Ik vind vooral het 'chanteren' heel schrijnend.. Als zo'n kindje geen zin heeft in een nagelbehandeling of wat dan ook dingen roepen als 'Maar je wil er toch niet dom uitzien op het podium???' etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Och jeetje wat een programma Empty Re: Och jeetje wat een programma

Bericht  Shisha zo 7 aug 2011 - 6:14

Ik heb het ook wel eens gekeken en ik vind het echt verschrikkelijk hoe die kinderen worden opgedoft en straf krijgen als ze niet winnen! En ik denk ook dat die kinderen een heel erg verkeerd zelfbeeld krijgen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Och jeetje wat een programma Empty Re: Och jeetje wat een programma

Bericht  Clapperdie zo 7 aug 2011 - 7:51

Dit programma komt al een jaar op discovery travel and living. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden! Het zou verboden moeten worden. Sommige kindjes zien er gewoon zo ontzettend sletterig uit.. Kan er gewoon met mn verstand niet bij dat er ook echt moeders zijn die dit hun kind aandoen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Och jeetje wat een programma Empty Re: Och jeetje wat een programma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum