Jeetje, alweer sneeuw?
+12
Sweety
Lynn_
Annoek
Jelin
Toet
Tania
Tyrael
Travelgurly
SnowWhite
Jules
Miccie
Guus
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Jeetje, alweer sneeuw?
Hahaha wederom heb ik het niet aan zien komen maar hier sneeuwt het weer. Wel zachtjes hoor, maar toch... Ik had net leuke plantjes gekocht voor op balkon (wel voor bij deze temperaturen natuurlijk) maar ik hou ze nog maar even binnen...
Bij wie sneeuwt het ook?
Bij wie sneeuwt het ook?
Gast- Gast
Re: Jeetje, alweer sneeuw?
Jep! hier ook!
gek he
gek he
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Guus- Kletskop
Als iedereen in het westen nou even heel hard richting het noord oosten blaast, dan heb ik misschien eens een keertje sneeuw op m`n verjaardag!
Gast- Gast
sneeuw
Hier ook sneeuw, maar dat is niet gek want ik zit natuurlijk in dezelfde stad
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
_Donnaa schreef:Als iedereen in het westen nou even heel hard richting het noord oosten blaast, dan heb ik misschien eens een keertje sneeuw op m`n verjaardag!
Nog nooit gehad? Ik ben dan in januari jarig maar heb ook maar 1 keer sneeuw op mijn verjaardag gehad hoor . Er valt hier trouwens amper iets maar het is sneeuw haha. Ik vind het wel gezellig .
Miccie! Ik wist niet dat je ook meegekomen was naar het nieuwe forum . Ben je verhuist naar Den Haag of is het gewoon 'een afronding' geweest? Of ben je niet de Miccie die ik denk dat je bent?
Gast- Gast
edit: veel Haagse dames hier btw!
nou wol, tgr, marin, vh eeeuhm ik vergeet er nog een aantal
Laatst aangepast door Goochempie op wo 23 feb 2011 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Guus- Kletskop
Ik kan me 1x herinneren dat er een paar vlokjes vielen, maar voor de rest geloof ik nooit echt sneeuw gehad, nee..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Als iedereen in het westen nou even heel hard richting het noord oosten blaast, dan heb ik misschien eens een keertje sneeuw op m`n verjaardag!
Nog nooit gehad? Ik ben dan in januari jarig maar heb ook maar 1 keer sneeuw op mijn verjaardag gehad hoor . Er valt hier trouwens amper iets maar het is sneeuw haha. Ik vind het wel gezellig .
Gast- Gast
Goochempie schreef:
Arme Willem! Zoveel is er hier niet hoor... Ik zie zijn hond niet op de foto, heeft die de warmte opgezocht? Ik vind dit zo'n prachtig beeld he .
Gast- Gast
Goochempie schreef:[/img]
edit: veel Haagse dames hier btw!
nou wol, tgr, marin, vh eeeuhm ik vergeet er nog een aantal
Bliss, Isabella
Gast- Gast
Reva schreef:Ik word instant depressief van sneeuw.
Dan moet je dit topic maar niet meer openen . Het is inmiddels in kleiner poeder veranderd hier. Zal zo wel stoppen. Maar eh, mijn vriend zal ook niet al te happy zijn haha. Hij heeft te veel zon-genen in zijn lijf denk ik .
Gast- Gast
hahaha gewoon van googel geplukt hoor, had wel HEUL snel gefietst als deze live was geweest
Willem, heeft ooit heel aardig op mijn schoen gepast...
ohwja! xcuuse me! en de dames die ook aar de cake sunday zouden komen/gekomen zijn? nou eeuhm mn punt: veel!
Willem, heeft ooit heel aardig op mijn schoen gepast...
ohwja! xcuuse me! en de dames die ook aar de cake sunday zouden komen/gekomen zijn? nou eeuhm mn punt: veel!
Guus- Kletskop
Ja die kwamen volgens mij niet allemaal uit DH zelf maar uit het Westland en Voorschoten geloof ik? Oh niet jouw foto, ik vond het al zo veel ineens.
Heeft Willem op je schoen gepast? Dat kun je ook wel aan hem overlaten natuurlijk. Hij is niet voor niets vader des vaderlands .
Heeft Willem op je schoen gepast? Dat kun je ook wel aan hem overlaten natuurlijk. Hij is niet voor niets vader des vaderlands .
Gast- Gast
Het begint hier ook net te sneeuwen, klein stukje van Den Haag vandaan.
Gast- Gast
Ah dan reist deze sneeuwbui dus want hier begint het echt minimaal te worden .
Gast- Gast
haha ik ben de Miccie die je kent..
Ik heb alleen weinig tijd om te forummen dus lees vooral en post bijna nooit.
Ik werk ik Den Haag en ben toen verhuisd vanaf Delft naar Den Haag. Naar dat huis waar je een keer bent geweest. Dat is Den haag :-)
Ik heb alleen weinig tijd om te forummen dus lees vooral en post bijna nooit.
Ik werk ik Den Haag en ben toen verhuisd vanaf Delft naar Den Haag. Naar dat huis waar je een keer bent geweest. Dat is Den haag :-)
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
hier gaat het alleen maar harder sneeuwen :S
eens kijken wat die kleine pupsel ervan vind zo
Ja die schoen, heeft hij zo goed gedaan dat het nog lastig was m terug te krijgen
les die ik er wel van geleerd heb: nooit reageren op een 'oohw wat mooi, mag ik eens kijken!' van een vriend met een bakkie teveel op door die nieuwe schoen met je aangeschoten hoofd uit te trekken en te geven... Dan ligt hij dus bij Willem...
eens kijken wat die kleine pupsel ervan vind zo
Ja die schoen, heeft hij zo goed gedaan dat het nog lastig was m terug te krijgen
les die ik er wel van geleerd heb: nooit reageren op een 'oohw wat mooi, mag ik eens kijken!' van een vriend met een bakkie teveel op door die nieuwe schoen met je aangeschoten hoofd uit te trekken en te geven... Dan ligt hij dus bij Willem...
Guus- Kletskop
Hier regent het alleen een beetje. Gelukkig maar, ik ben helemaal klaar met de winter.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Hahaha Goochem, grappig verhaal . Hoe lang heeft ie bij Willem gelegen dan?
Miccie; het was zo ver weg, ik wist niet dat het DH was haha! Leuk dat je hier ook bent trouwens . En gefeliciteerd, ik las dat je gaat trouwen. Wat leuk!
Miccie; het was zo ver weg, ik wist niet dat het DH was haha! Leuk dat je hier ook bent trouwens . En gefeliciteerd, ik las dat je gaat trouwen. Wat leuk!
Gast- Gast
Hier vallen ook hele kleine vlokjes..
Ik woon in de omgeving van Rotterdam!
Ik woon in de omgeving van Rotterdam!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jeetje het leek wel nacht...
» Jeetje..
» Och jeetje wat een programma
» jeetje die gebruiksmanager van de essent..
» Sneeuw?
» Jeetje..
» Och jeetje wat een programma
» jeetje die gebruiksmanager van de essent..
» Sneeuw?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: