Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

+5
meisjesmama
Nana
-Ieniemienie-
TukTuk
Julia
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Julia ma 22 aug 2011 - 7:15

N.a.v het topic over Uggs en de tips die AngelNyn gaf ben ik toch wel benieuwd wat voor schoenen goed zijn als eerste schoentjes? Waar moeten ze aan voldoen? En is het wel goed om ze de eerste tijd van die zachte leren slofjes aan te doen tot ze goed lopen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  TukTuk ma 22 aug 2011 - 7:17

Voor alle tips, kan je hier kijken:
https://yescafe.actieforum.com/t13295-kinderschoenen

En inderdaad, de eerste weken dat het kindje zelfstandig loopt het liefst nog geen schoentjes aan, binnen het liefst op blote voeten, anti slip sokjes of van die leren slofjes idd! smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:23

Mijn dochter had leren slofjes.
Van uhm... Babypaws ofzoiets?
Daar heeft ze nog een maand of 3 op gelopen maar toen werd het slechter weer en wilde we ook voor haar iets stevigers omdat we het idee hadden dat ze door haar enkeltjes zakte.

Daarna had ze schoentjes met flexx zool van Bardossa.

Die heeft ze een paar maanden kunnen dragen en toen zijn we overgegaan op echte schoentjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  -Ieniemienie- ma 22 aug 2011 - 7:30

Toen mijn dochter begon met lopen heeft ze eerst 2 maanden op blote voeten gelopen. Het was warm dus zoizo binnen en in onze tuim op blote voeten. Alleen echt buiten op leren slofjes van boumy.
Daarna heeft ze schoentjes van shoesme extreme flex gedragen. Dit is met een flexibele zool.
Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? 413.59.004_rechts01
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Nana ma 22 aug 2011 - 7:30

Mijn zoontjes eerste schoenen zijn ook van Bardossa.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  meisjesmama ma 22 aug 2011 - 8:35

Onze jongste loopt nog niet los wel bijna en die loopt op leren slofjes, blote voetjes of haar Gattino schoentjes.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 8:43

Allebei van Bardossa, en voor ze goed konden lopen hadden ze allebei leren slofjes van Bobux.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Mamsie ma 22 aug 2011 - 8:47

Toen ze echt helemaal zelf liepen en we naar buiten gingen had ik petit shoes voor ze.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Liadan ma 22 aug 2011 - 8:50

-Ieniemienie- schreef:Toen mijn dochter begon met lopen heeft ze eerst 2 maanden op blote voeten gelopen. Het was warm dus zoizo binnen en in onze tuim op blote voeten. Alleen echt buiten op leren slofjes van boumy.
Daarna heeft ze schoentjes van shoesme extreme flex gedragen. Dit is met een flexibele zool.
Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? 413.59.004_rechts01
Hier hetzelfde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  maiadebij ma 22 aug 2011 - 8:52

J loopt nu op baby paws slofjes of blote voeten. Vorige week op de markt 2 paar shoes me schoentjes gescoord voor 15 euro per stuk! Maat 21 (zijn nog net ff te groot) met een hele soepele zool en maat 22 gewone stevige schoentjes. Normaal vind ik ze vrij prijzig, dus ben er helemaal blij mee!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor schoentjes als eerste schoentjes? Empty Re: Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum