Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinderschoenen

+6
Catwoman79
-Ieniemienie-
TukTuk
Mamsie
Susan
LMCurious
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

kinderschoenen Empty kinderschoenen

Bericht  LMCurious zo 21 aug 2011 - 23:19

nav het uggs topic even een nieuwe om die niet te vervuilen met andere vragen. Ik blijf het namelijk moeilijk vinden om schoenen te kopen. Laatste keer bij 3 winkels geweest om eerst voeten te meten, dan te kijken of er nog iets leuks was (was einde seizoen/begin sale). En dan krijg ik 3x een verschillende voetmaat te horen?! De een meet het met een machine, de ander met de hand/meetlat ding. ik vind persoonlijk dat je als met de meetlat meet ik tenminste kan zien of hij goed blijft staan etc. Bij zo'n app. vraag ik me dat nog wel eens af of het wel klopt. Soms word wel de binnenkant van de schoen gemeten, soms ook niet. (terwijl er toch wel heel veel verschil in kan zitten tussen verschillende schoenen in dezelfde maat) Soms zeggen ze 1 maat te groot te kopen, soms 2.

Ik ben persoonlijk best bereid veel geld uit te geven aan dure schoenen, maar dan wil ik wel graag dat ze goed zijn. Verder koop ik ook wel eens goedkopere bijv. bij Dolcis omdat ik die vooral erg leuk vind, en dan probeer ik wel op de zool (buigzaam in het midden toch?) en hak/hiel te letten dat dat stevig is. Maar as ik soms naar duurdere/betere(?) merken kijk vraag ik me ook wel eens af of ze nou zo goed zijn.

Angelnyn, ik lees dat meerdere mensen al dingen hebben opgestoken van je tips...ik zou zeggen, brand nog maar eens los dan!!! Want ik voel me zeker nog als eens onwetend, en heb zelf enorme platvoeten en loop helemaal naar binnen, dus zou dat bij mn kids graag anders zien.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Susan zo 21 aug 2011 - 23:21

Yrsa heeft schoenen van Clarks die ik bij Dolcis heb gekocht en volgens mij zijn die niet per se slecht.

Wij kijken meestal bij Wicor Telkamp in Maarssen of bij Shoeterz in Amersfoort, daar hebben ze heel veel keuze in kinderschoenen en -laarsjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Mamsie zo 21 aug 2011 - 23:31

Ik koop altijd 1 maat groter. Hier hebben ze sneakers, stevige leren laarsjes en ook nog canvas schoenen voor erbij.
Ik wissel goede schoenen af met minder goede.

Ik laat altijd de maat opmeten met een hand ding en zelf doe ik het thuis meestal ook doormiddel van ze op een wit vel te laten staan. Dan knip ik een rietje op de juiste voetlengte en als ik dan schoenen ga komen neem ik die rietjes mee en leg ze in de schoen. Kan ik precies zien hoeveel ruimte er over is per schoen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk ma 22 aug 2011 - 0:23

Leuk dat je er naar vraagt! Ik zal proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op je vraag smile

Ik denk dat je niet standaard van 1 maat uit moet gaan, de ene schoenen vallen groot, de andere vallen klein.
Je kan er van uit gaan dat je nog ongeveer 1 tot 1,5cm over moet houden aan de tenen als het voetje in de schoen zit.

Dit is een handige link (kan je uitprinten) om de maat op te meten, zodat je een idee hebt:
http://www.gigagaaf.nl/downloads/ggg_voetjesmeter.pdf
Ze spreken onder er over dat je nog 1,5cm moet toevoegen, maar die is al mee genomen in hun tabel, dus dat hoef je niet te doen.

Wat je ook kan doen is de voet uittekenen op een stuk karton of papier en deze dan in de schoen stoppen (dan moet je dus nog wel rekening houden met die 1 tot 1,5cm extra), of nog beter, als er een losse binnenzool in zit, deze er uit halen en de 2 vergelijken.
Een rietje zou ik persoonlijk niet doen, omdat je dan nooit kan kijken of de breedte van de schoen ook goed is.
Een kindervoetje bestaan voornamelijk uit kraakbeen en kan dus vervormen, een kindje zou ook niet zo snel aangeven als een schoentje te smal is bijvoorbeeld.

Je moet sowieso nooit een schoen 1 of 2 maten te groot kopen, altijd gewoon de maat die het beste past. Een kindje moet nog wel steun kunnen vinden in een schoentje, bewegingsvrijheid is goed, maar teveel is niet goed.

Goedkope of dure schoentjes, het maakt niet persee uit hoe duur de schoenen zijn (Neem bijvoorbeeld uggs, die zijn over de 100 euro, maar het zijn toch geen goede schoenen) Je moet gewoon op een aantal punten letten:

-De zool moet buigen op het punt waar normaal ook de tenen buigen, dus niet in het midden maar ter hoogte van de bal van de voet
kinderschoenen Dqg3r6

-De schoen moet niet te zwaar (daarom liever ook geen laarsjes bij meisjes, en stoere boots bij jongens, ivm het gewicht) zijn en het liefst een rubberenzool zodat ze niet uitglijden

-Het liefst veter of klittenband sluiting, dus een sluiting over de wreef heen. Dit voorkomt uitsloffen en je kan de schoentjes dus zo strak of los doen als nodig is. Door deze sluiting kan je ook de druk op het voetje goed verdelen

-Hakhoogte, de hak max bij kinderen tot 5 a 6 jaar maximaal 1 cm zijn, omdat anders de natuurlijke stand verstoord wordt.

-Een stevig contrefort, dus een versteviging bij de hiel. Dit zorgt er voor dat de hiel goed verticaal blijft staan, wat een natuurlijk looppatroon bevorderd.

-Het liefst leer, dit ademt goed, maar kan me voorstellen dat dit niet altijd haalbaar is ivm de kosten van de schoen

Als je op deze dingen goed let, kijkt hoe het kindje loopt met de schoenen, zorgt dat ze niet te groot of te klein zijn, dan maakt het weinig uit of je nou schoenen van 20 euro hebt of schoenen van 100 euro.

Euhmm volgens mij heb ik wel zo'n beetje alles verteld denk ik.. Mocht je nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen natuurlijk!


Laatst aangepast door AngelNyn op ma 22 aug 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  -Ieniemienie- ma 22 aug 2011 - 0:24

Mamsie schreef:Ik koop altijd 1 maat groter. Hier hebben ze sneakers, stevige leren laarsjes en ook nog canvas schoenen voor erbij.
Ik wissel goede schoenen af met minder goede.

Ik laat altijd de maat opmeten met een hand ding en zelf doe ik het thuis meestal ook doormiddel van ze op een wit vel te laten staan. Dan knip ik een rietje op de juiste voetlengte en als ik dan schoenen ga komen neem ik die rietjes mee en leg ze in de schoen. Kan ik precies zien hoeveel ruimte er over is per schoen.
Wat een super tip! Dank je mamsie Very Happy
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk ma 22 aug 2011 - 0:25

-Ieniemienie- schreef:
Mamsie schreef:Ik koop altijd 1 maat groter. Hier hebben ze sneakers, stevige leren laarsjes en ook nog canvas schoenen voor erbij.
Ik wissel goede schoenen af met minder goede.

Ik laat altijd de maat opmeten met een hand ding en zelf doe ik het thuis meestal ook doormiddel van ze op een wit vel te laten staan. Dan knip ik een rietje op de juiste voetlengte en als ik dan schoenen ga komen neem ik die rietjes mee en leg ze in de schoen. Kan ik precies zien hoeveel ruimte er over is per schoen.
Wat een super tip! Dank je mamsie Very Happy

Zie mijn reactie daar op, het is geen waterdichte manier, ik zou dan gewoon de voet omtrekken op het papier en deze uitgeknipt mee nemen smile Dan heb je gelijk de breedte van de voet ook, dit wordt vaak vergeten namelijk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  -Ieniemienie- ma 22 aug 2011 - 0:25

AngelNyn schreef:
-Ieniemienie- schreef:
Mamsie schreef:Ik koop altijd 1 maat groter. Hier hebben ze sneakers, stevige leren laarsjes en ook nog canvas schoenen voor erbij.
Ik wissel goede schoenen af met minder goede.

Ik laat altijd de maat opmeten met een hand ding en zelf doe ik het thuis meestal ook doormiddel van ze op een wit vel te laten staan. Dan knip ik een rietje op de juiste voetlengte en als ik dan schoenen ga komen neem ik die rietjes mee en leg ze in de schoen. Kan ik precies zien hoeveel ruimte er over is per schoen.
Wat een super tip! Dank je mamsie Very Happy

Zie mijn reactie daar op, het is geen waterdichte manier, ik zou dan gewoon de voet omtrekken op het papier en deze uitgeknipt mee nemen smile Dan heb je gelijk de breedte van de voet ook, dit wordt vaak vergeten namelijk.
Oke nou das ongeveer het zelfde, dus ook een super tip Very Happy !
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 0:28

Is geen enkele laars goed? Er blijft zo weinig leuks over, vind ik altijd, zeker in de winter, dan vind ik de meeste gewone schoenen voor meisjes echt niet leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk ma 22 aug 2011 - 0:33

Susan schreef:Is geen enkele laars goed? Er blijft zo weinig leuks over, vind ik altijd, zeker in de winter, dan vind ik de meeste gewone schoenen voor meisjes echt niet leuk.

Ik zou dan echt heel erg op het gewicht letten van de schoen, als ze "heel veel" (even relatief gezien natuurlijk) zwaarder zijn dan gewone schoentjes zou ik het persoonlijk niet doen. Maar als je er gewoon goed op let dat ze niet te zwaar zijn, dat ze goed aansluiten aan de voeten (want het nadeel van laarsjes is dat het vaak met een rits is waardoor je ze niet goed kan instellen), zodat ze er niet teveel in kunnen sloffen, ze voldoende steun rond de hiel hebben, dan zou het moeten kunnen. Maar ik zou het echt per laarsje apart bekijken zeg maar smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 0:34

Heeft iemand ervaring met Woeffies van de Bristol?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Catwoman79 ma 22 aug 2011 - 0:46

Ik ga meestal naar de scapino. En dan zoek ik vaak de dr.visser schoentjes op.
Ze hebben daar van die handmeters voor kleine kinderen.
En ik pas gewoon elke schoen en voel bij de tenen hoeveel ruimte hij over heeft.
Eerst kijk ik of er een voetbed in zit, daarna of ze soepel zijn (dus beetje dubbelvouwen) en dan passen.
En heel soms zegt mijn zoon al "nee" voordat ik ze aan kan doen. Dan houdt het op natuurlijk
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 1:08

Catwoman79 schreef:Ik ga meestal naar de scapino. En dan zoek ik vaak de dr.visser schoentjes op.
Ze hebben daar van die handmeters voor kleine kinderen.
En ik pas gewoon elke schoen en voel bij de tenen hoeveel ruimte hij over heeft.
Eerst kijk ik of er een voetbed in zit, daarna of ze soepel zijn (dus beetje dubbelvouwen) en dan passen.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 21:22

Ik vind het ook lastig om goede, mooie schoenen te kopen voor mn zoon. Laatst zijn we geslaagd bij de Dolcis. Hij heeft nu een mooi leren schoentje met klittenband die op de juiste plek buigt van hush puppies.

Voor de winter vind ik van die halfhoge bruin leren laarsjes zo leuk.. Is dat erg slecht?

Zo iets:
kinderschoenen 382502r

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 22:10

Elodie schreef:Ik vind het ook lastig om goede, mooie schoenen te kopen voor mn zoon. Laatst zijn we geslaagd bij de Dolcis. Hij heeft nu een mooi leren schoentje met klittenband die op de juiste plek buigt van hush puppies.

Voor de winter vind ik van die halfhoge bruin leren laarsjes zo leuk.. Is dat erg slecht?

Zo iets:
kinderschoenen 382502r

Die zijn inderdaad leuk. Ik had vorig jaar voor Ezra trouwens winterlaarsjes van Clic, het 'schoengedeelte' was van stevig leer en de schacht van zacht, bontgevoerd suède, die waren dus sowieso niet zwaarder dan gewone schoenen.

Ik heb voor Yrsa net korte laarsjes van Geox gekocht, een beetje Uggs stijl, lichtbruin leer met schapenvacht aan de binnenkant, maar dan een verantwoord model zeg maar. Kan alleen zo snel geen plaatje vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  LMCurious di 23 aug 2011 - 23:09

Angelnyn, bedankt voor je uitleg, toch weer paar puntjes waar ik op kan letten die ik nog niet wist. Kunnen we weer rustig en voorbereid rond gaan kijken volgende week. Wink

Die bruine laarsjes die iemand hier postte vind ik ook heeeeeel leuk. En die zijn dus wel verstelbaar bovenop zodat ze niet gaan sloffen!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk di 23 aug 2011 - 23:13

Elodie schreef:Ik vind het ook lastig om goede, mooie schoenen te kopen voor mn zoon. Laatst zijn we geslaagd bij de Dolcis. Hij heeft nu een mooi leren schoentje met klittenband die op de juiste plek buigt van hush puppies.

Voor de winter vind ik van die halfhoge bruin leren laarsjes zo leuk.. Is dat erg slecht?

Zo iets:
kinderschoenen 382502r

Zolang je er op let dat ze niet te "log" worden zeg maar, zwaar en stug (zool), kunnen dat soort laarsjes we hoor! Zeker voor van de winter met eventueel sneeuw etc.
@LMCurious, ben blij dat je er iets aan gehad hebt, succes met de zoektocht Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  LotteK di 23 aug 2011 - 23:59

Ik vind het ook erg moeilijk om leuke schoenen voor mijn dochter te vinden met al deze punten haha. En zeker als je zegt dat de meeste laarsjes niet goed zijn. Binnenkort toch maar eens op pad gaan dan.

Ik baal er ook altijd erg van, als halverwege een seizoen blijkt dat haar voeten gegroeid zijn en de schoenen te klein, probeer dan nog maar eens leuke schoenen te vinden.

Angelnyn wat studeer je eigenlijk?
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 0:28

LotteK schreef:Ik vind het ook erg moeilijk om leuke schoenen voor mijn dochter te vinden met al deze punten haha. En zeker als je zegt dat de meeste laarsjes niet goed zijn. Binnenkort toch maar eens op pad gaan dan.

Ik baal er ook altijd erg van, als halverwege een seizoen blijkt dat haar voeten gegroeid zijn en de schoenen te klein, probeer dan nog maar eens leuke schoenen te vinden.

Angelnyn wat studeer je eigenlijk?

Ja ik snap dat het ook lastig is, en de perfecte schoen bestaat ook niet. Het aller belangrijkste is dat ze goed passen. En laarsjes kunnen wel, zolang ze niet echt heel erg log worden zeg maar.

Ik snap ook nooit zo goed waarom ze niet het hele seizoen schoenen verkopen die geschikt zijn voor dat seizoen. Zeker kindervoetjes groeien zo hard.
Las van de week op internet dat een kindje van 3 jaar vaak al 10 maten gehad heeft, vanaf maat 18 :shock: Dat zijn gemiddeld 10 maten in 2 jaar dan :P

Ik studeer Orthopedische technologie, heeft 2 richtingen, prothesen en orthesen, of schoentechnologie, dus orthopedisch schoeisel en steunzolen etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 2:04

Ik heb vandaag een paar laarzen van Woeffies gekocht, ken je dat merk AngelNyn?
Ze zijn nu (tijdelijk?) bij de Bristol te koop. Het zijn hele lichte laarzen van echt leer, ze hebben een goede stevige zool die op de juiste plek buigt. Het leek mij dus wel een goede koop, maar mijn dochter moet ze nog passen als ze vanmiddag thuis komt!

Edit: http://www.bristol.nl/woeffies/wat-is-woeffies

Deze linker laarsjes zijn het (voor ons dan, qwa maat :P)

kinderschoenen Collectie_woeffies_afgeprijsd
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 2:16

Flemy, ik vroeg daarnaar op pagina 1 maar kreeg van niemand reactie dus ik denk niet dat het bekend is :P ik wil ook even gaan kijken daar. Hadden ze veel? Ik vind de onderste 2 leuk, links en rechts (die lage schoenen en die hoge schoenen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 2:19

Flemy schreef:Ik heb vandaag een paar laarzen van Woeffies gekocht, ken je dat merk AngelNyn?
Ze zijn nu (tijdelijk?) bij de Bristol te koop. Het zijn hele lichte laarzen van echt leer, ze hebben een goede stevige zool die op de juiste plek buigt. Het leek mij dus wel een goede koop, maar mijn dochter moet ze nog passen als ze vanmiddag thuis komt!

Edit: http://www.bristol.nl/woeffies/wat-is-woeffies

Deze linker laarsjes zijn het (voor ons dan, qwa maat :P)

kinderschoenen Collectie_woeffies_afgeprijsd

Ik ken dat merk verder niet, maar als ze idd gewoon stevig zijn op de juiste plekken en soepel zijn bij de zool, zullen ze wel goed zijn! Dat het echt leer is is iig een pluspunt smile

Hopelijk passen ze bij je dochter! Bedoel je trouwens de korte laarsjes of die langere? Ik zou er wel even op letten dat de hak maximaal een cm hoog is smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 2:20

Ik heb niet naar de jongensschoenen gekeken :P

Volgens mij hebben ze alleen wat op deze pagina staat, niet veel dus.
Ik ging specifiek voor deze laarsjes heen, meer laarsjes van woeffies hadden ze niet.

Wel van een ander merk een paar leuke gezien, misschien dat ik die nog voor erbij ga halen. Die waren ook heel licht en soepel en buigen bij de juiste plek, dus leek me een goede schoen.

kinderschoenen 10184534-20

Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 2:21

Ik heb ook een dochter he :P Ik vind die laarsjes ook wel leuk. Ga zelf maar eens kijken vandaag of morgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 2:21

Flemy schreef:Ik heb niet naar de jongensschoenen gekeken :P

Volgens mij hebben ze alleen wat op deze pagina staat, niet veel dus.
Ik ging specifiek voor deze laarsjes heen, meer laarsjes van woeffies hadden ze niet.

Wel van een ander merk een paar leuke gezien, misschien dat ik die nog voor erbij ga halen. Die waren ook heel licht en soepel en buigen bij de juiste plek, dus leek me een goede schoen.

kinderschoenen 10184534-20

Ik zou bij deze wel opletten dat ze niet te los rond de beentjes zitten. Dan heb je hetzelfde effect van uggs een beetje. En zit er een goede hielversteviging in?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 2:21

AngelNyn, die lange laarsjes! De schoenmaat van mijn dochter is 28 nu, dus we moeten wel die Wink
De hakken zijn even hoog overigens en nog geen centimeter (heb ik op gelet, dat had ik hier gister al gelezen namelijk haha).
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum