Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de eerste schoentjes

+12
Annie24
Darius
Linda
Mamsie
Pink!
Floor
Liadan
SarahKey
Sanne
studiebol
MamaDaan
Charles
16 plaatsers

Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty de eerste schoentjes

Bericht  Charles di 26 maa 2013 - 23:59

Met hoeveel maanden kreeg jouw kindje de eerste schoentjes?

Welke maat was dat?

Welke schoentjes waren het?

Het lijkt misschien wat vroeg maar mijn zoon loopt al bijna. Soms als hij oefent doe ik hem extreem flexibele schoentjes aan, ik weet dat dat niet goed is, maar anders glijdt hij weg. De eerste schoentjes zullen dus niet lang meer duren. Vandaar dat ik nu graag wat info verzamel.

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  MamaDaan wo 27 maa 2013 - 0:02

Anders misschien voor in huis anti-slip sokken? Mijn zoontje loopt sinds enkele dagen, maar heeft nog geen echte schoenen. Daar moet ik me langzamerhand ook eens op gaan orienteren. Ik lees even mee want weet eigenlijk ook niet zo goed wat nu de richtlijnen zijn.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 0:04

Ik had die periode vaak leren slofjes. Maar eerste schoenen van allemaal waren volgens mij van Shoesme. Lise heel klein, maat 18, Mas en Amé rond maatje 21/22.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  studiebol wo 27 maa 2013 - 0:07

Voor L heb ik met 14 maanden schoenen gekocht maatje 19 en voor V met 16 maanden ook maatje 19.

Ze konden allebei goed lopen toen ze schoenen kregen, het waren toen ook al schoenen met een zool die wel iets flexibel was maar niet extreem.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Sanne wo 27 maa 2013 - 0:10

Mijn dochter 'loopt' al wel langs de tafel, bank etc., maar ik heb nog geen schoentjes voor haar gekocht. Binnen draagt ze alleen sokjes, maar meestal trekt ze die uit. Buiten krijgt ze slofjes aan.

Ik volg dit topic maar even. Ik dacht dat schoentjes pas nodig waren als je kindje kan lopen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  SarahKey wo 27 maa 2013 - 0:10

Echte schoentjes heeft S nog niet, wel zijn nikes maar die zijn meer voor de sier voor op de fiets enzo.
Toen S met 9 maanden langs de tafel begon te scharrelen deed ik slofjes aan. Nu hij los loopt door de kamer alleen sokjes.
Pas als hij straks echt goed los loopt gaan we zijn eerste schoentjes kopen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Liadan wo 27 maa 2013 - 0:10

Mijn dochter kreeg haar eerste schoenen toen ze ongeveer 19 maanden was, ze liep los met 18 maanden. Ze heeft eerst een paar weken of slofjes gelopen (ook buiten) en daarna kreeg ze shoesme extreme flex schoenen in maat 21.

Mijn zoon kreeg zijn eerste schoenen toen hij 17 maanden was (hij liep los met 17 maanden). Hij had toen babyproof schoenen van shoesme, dat was maat 22. Een maand later had hij shoesme extreme flex schoenen in maat 23.

Maar loopt je zoontje al bijna los of gaat hij langs meubels stappen? Want ze adviseren pas schoenen te kopen als een kindje al een paar weken los loopt. Ik zou hem zelf dan op blote voeten laten lopen of slofjes kopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Charles wo 27 maa 2013 - 0:16

Ok, misschien ben ik dan toch wat te vroeg. Hij heeft mooie slofjes, maar groeit er bijna uit dus ik dacht misschien een tussen-iets kopen maar als ik dit zo lees hoeft dat nog niet. Anti slip sokken werken niet zo goed, die trekt hij uit en hij loopt op zijn tenen en ook buiten.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Floor wo 27 maa 2013 - 0:24

ik zou dan toch voor leren slofjes gaan, die heeft hij hier ook heel wat versleten en hij kon vroeg lopen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Pink! wo 27 maa 2013 - 0:30

Mijn zoontje kreeg zijn eerste ( extreme flex) schoentjes toen hij 13 maanden was, toen liep hij al een maand helemaal los, daarvoor langs tafels en kleine stukjes enzo)

Ik ben nu voor mijn dochter aan het kijken, die loopt bijna ( doet nu los kleine stukjes ) ze is nu bijna 1 en haar slofjes worden ook te klein, ik wil voor haar babyproof "schoentjes" kopen van shoes me. Die krijgt ze dan alleen aan als ze buiten is, binnen loopt ze op blote voeten.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Mamsie wo 27 maa 2013 - 0:33

Mijn oudste liep met 10 maanden los en ik had schoentjes van le petit shoes. Hele soepele.
Thuis liep hij altijd op blote voeten. Hij had geen koude voeten en loopt nu nog het liefste op blote voeten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Linda wo 27 maa 2013 - 0:33

Ik zou dan voor mooie leren slofjes gaan.

Mijn dochter liep al een maand of 2 toen we schoenen gingen kopen (ze was toen 14 maanden ongeveer). Ze had vrij grote voeten, ik meen maat 21 of 22.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Darius wo 27 maa 2013 - 0:41

Binnen op blote voetjes en buiten van de leren slofjes. Wij hebbben I-wawa gehad en Aapie.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Annie24 wo 27 maa 2013 - 0:49

Y. liep toen hij 10 maanden (november 2011) was los en kreeg pas schoentjes toen hij 14 maanden was (maart 2012)
Hij liep buiten toch nog niet op straat en binnen liep hij gewoon op zijn blote voetjes / sokken.

Zijn 1e schoentjes waren van Bardossa.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Laurientje wo 27 maa 2013 - 1:14

Zoon liep met 13 maanden en met 14 kochten we zijn eerste schoentjes

Dochter is bijna een jaar en loopt nu goed los, wil binnenkort even kijken voor schoenen/slofjes van shoes me maar binnen loopt ze ondanks onze gladde vloer altijd op gewone sokken, blote voeten vind ik nu gewoon te koud!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 1:15

Leren lopen idd op de blote voet, voor buiten had ik of van die dikke sokken of schoentjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:15

Hier hebben ze de eerste maanden dat ze konden lopen leren slofjes aan gehad of sokjes.
H kreeg haar eerste schoenen toen ze zo'n 3-4 maanden goed liep en die waren van Bardossa met extreme flex zolen.
A loopt nu 3 maanden los en ik heb gisteren zijn eerste schoenen gekocht van shoes me, ook met extreme flex zool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Happydobby wo 27 maa 2013 - 2:17

Met 13 maanden kreeg M zij eerste shoesme extreme flex schoenen. Daarvoor slofjes of zachte schoenen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  CCC wo 27 maa 2013 - 2:19

Ik volg het ook even! N. staat ook al sinds een paar weekjes overal tegenaan, en trekt zich aan alles op, ze heeft alleen soms de kracht niet meer om zich op te trekken. Ik heb voor N. van die Ewi Stoppi sokken gekocht, zodat ze hier niet uitglijd op de vloer. Maar ze trekt ze elke keer uit, haar normale sokken niet maar deze wel. Ik heb haar altijd slofjes aan (aapies) naar buiten, dus die doen we vaak ook aan.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:23

Sybella schreef:Hier hebben ze de eerste maanden dat ze konden lopen leren slofjes aan gehad of sokjes.
H kreeg haar eerste schoenen toen ze zo'n 3-4 maanden goed liep en die waren van Bardossa met extreme flex zolen. Ze was toen 14 maanden ongeveer
A loopt nu 3 maanden los en ik heb gisteren zijn eerste schoenen gekocht van shoes me, ook met extreme flex zool. Hij is nu 16 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

de eerste schoentjes Empty Re: de eerste schoentjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum