Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips eerste schoentjes

+5
Darius
Susan
Tania
TukTuk
Linda
9 plaatsers

Ga naar beneden

Tips eerste schoentjes Empty Tips eerste schoentjes

Bericht  Linda wo 26 okt 2011 - 20:02

Ik wil morgen voor schoentjes gaan kijken voor mijn dochter. Tot nu toe heeft ze alleen maar leren slofjes aan. Maar aangezien het kouder wordt en ze steeds meer gaat leren lopen leek het me tijd voor echte schoenen.

Hebben jullie tips? Waar kan ik het beste op letten? Ik heb geen verstand van eerste, goede, verantwoorde schoenen. smile

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips eerste schoentjes Empty Re: Tips eerste schoentjes

Bericht  TukTuk wo 26 okt 2011 - 20:05

Ik zou toch echt pas beginnen met schoentjes als ze een aantal weken zelfstandig loopt:) Dan pas kijken voor echte schoentjes, de kans bestaat dat de schoentjes alweer te klein zijn als ze echt loopt over een aantal weken. Tot die tijd gewoon lekker sokjes en slofjes aan, dat is het beste voor de voetjes! smile

Er zijn enkele topics hier op het forum over de eerste schoentjes geweest, waarin in uitgebreid uitleg heb gegeven, ik zal die nog wel even opzoeken!smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips eerste schoentjes Empty Re: Tips eerste schoentjes

Bericht  Tania wo 26 okt 2011 - 20:07

Ik vind de schoentjes van Shoesme leuk. Ze hebben daarvan ook babyproof schoentjes voor als ze nog niet zelfstandig lopen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips eerste schoentjes Empty Re: Tips eerste schoentjes

Bericht  TukTuk wo 26 okt 2011 - 20:14