Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bi-gevoelens

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Bi-gevoelens

Bericht  deesje11 do 18 aug 2011 - 3:30

Hoe ga je om met bi-gevoelens? Vertel je de gevoelens tegen vriendinnen of je vriend? Hoe ontdek je of je daadwerkelijk bi bent?

Ben benieuwd naar jullie mening!

deesje11
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Ergens! :)

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Tabbert vr 19 aug 2011 - 3:32

Ik zou zoiets zeker niet aan mijn vriend melden. Straks maakt hij zich dan zorgen om niets. Met vriendinnen zou daar over te praten moeten zijn.

Maar eerlijk gezegd heb ik die gevoelens niet.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 7:09

Als ik die gevoelens denk te hebben, zou ik dat juist wel met mijn vriend bespreken. Dat wil toch niet direct zeggen dat ik hem niet meer wil? Ik weet het verder niet, ik herken het niet, maar ik zou het in ieder geval met hem bespreken. Ook met mijn beste vriendin trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 3:42

-


Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 2 jan 2012 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Marin di 30 aug 2011 - 4:00

Mijn vriend weet dat gewoon van me. Alhoewel ik niet echt seksueel geinteresseerd in vrouwen ben, maar wel vroeger echt overtuigend lesbisch was. Ik viel tot mijn 19e gewoon alleen maar op vrouwen. En daarna ineens op mannen. Intussen weet ik dat ik seksueel gezien echt alleen een man zou willen. Maar ik kan vrouwen nog wel echt zo aantrekkelijk vinden, en weet precies wat mijn type is nog. Met m'n ouders bespreek ik dit nooit meer, maar heb destijds wel de hele coming out gehad naar m'n ouders en vriendinnen toe. Ik was er toen echt van overtuigd dat ik altijd op vrouwen zou vallen. Niets blijkt minder waar, maar neemt niet weg dat het altijd voor een deel bij me zal blijven. En tegen m'n (kersverse) vriend heb ik 't gewoon gezegd, geen problemen mee. Wel grappig juist, samen vrouwen checken Wink Hij vindt het wel kinda hot Wink

In jouw geval zou ik kijken wat je met die gevoelens zou willen doen. Het is op zich niet gek om binnen een relatie eens iemand tegen te komen van wie je hart op hol slaat. Dat kan een man of een vrouw zijn. Als het dan ineens een vrouw is, is dat nog veel verwarrender. Ga bij jezelf na of het echt een soort crush is (die heb ik ook werkelijk waar al-tijd) of echt verliefdheid, en of er seksuele gevoelens bij komen kijken. Je hoeft nog niets te vertellen zolang je dat wilt, je kunt het eerst zelf een beetje uitzoeken, maar wat inzicht en een luisterend oor van iemand anders kan ook heel prettig zijn.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Yaelynn vr 11 nov 2011 - 3:23

Hoi

Er is een groot verschil tussen een vrouw enorm bewonderen of een vrouw echt leuk leuk vinden. Als je een vrouw enorm bewondert, haar zo mooi vindt en ook zou willen dat je net zoals zij was, dan is dit geen bi-uiting. Let dus inderdaad heel goed op je gevoelens erbij.

Ikzelf heb 2 relaties gehad met een vrouw, omdat ik ook bi dacht te zijn. Ik heb jarenlang mijzelf als biseksueel gezien.
Nu ik een gezin heb is alles echter veranderd. Ik kan nog wel verliefd worden op een vrouw, maar ik moet er niet meer aan denken om een relatie met een vrouw aan te gaan en sex met een vrouw te hebben... Zoenen en strelen daar zou ik geen probleem mee hebben als het nog kon... Een kennis van me noemde zoiets "hetero met bitrekjes" haha.

XxX
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 7:14

-


Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 2 jan 2012 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  TGR wo 23 nov 2011 - 4:27

Ik vind sommige mensen gewoon leuker dan anderen. Of dat nu mannen of vrouwen zijn. Maar alleen bij mannen heb ik de behoefte om er een relatie mee aan te gaan, bij vrouwen is dat geen optie voor me.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 9:32

TGR schreef:Ik vind sommige mensen gewoon leuker dan anderen. Of dat nu mannen of vrouwen zijn. Maar alleen bij mannen heb ik de behoefte om er een relatie mee aan te gaan, bij vrouwen is dat geen optie voor me.

Waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  TGR do 24 nov 2011 - 10:47

Carrie schreef:
TGR schreef:Ik vind sommige mensen gewoon leuker dan anderen. Of dat nu mannen of vrouwen zijn. Maar alleen bij mannen heb ik de behoefte om er een relatie mee aan te gaan, bij vrouwen is dat geen optie voor me.

Waarom niet?
omdat ik mezelf al vrouw zat vind.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bi-gevoelens Empty Re: Bi-gevoelens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum