Al je nare gevoelens verbranden!
+4
SoGood
Sugarfall
Zininzon
Jenny010
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Al je nare gevoelens verbranden!
Vanmorgenvroeg voelde ik me ontzettend me ontzettend slecht.. Er zijn de laatste week een hoop dingen gebeurd, en dat heeft voor veel nare emoties bij mij gezorgd! Ik bedacht me ineens om alle nare gevoelens op papier te zetten, en deze vervolgens te verbranden! Dit heb ik gedaan, en dit voelde echt hééééeeel goed! Ik voel me opgelucht en ben mijn nare gevoelens kwijt!
Hebben jullie dit ook wel eens gedaan?
Hebben jullie dit ook wel eens gedaan?
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Re: Al je nare gevoelens verbranden!
Ik zag het wel eens bij een tv programma dat ze idd ook dingen op moesten schrijven wat ze achter zich wilde laten wat hen nu in de weg stond of zoiets geloof ik. En daar deed de mens het ook goed. Heb het zelf nooit gedaan maar kan mij voorstellen dat het helpt.
Gast- Gast
Dit soort activiteiten luchten inderdaad erg op en gebruiken we binnen het maatschappelijk werk ook wel eens onder de noemer ritueelmethode.
De een wil iets verbranden, de ander begraven, kapot maken etc. Je moet doen wat voor jou goed voelt en blijkbaar heb je dat gedaan
Fijn dat het je zo oplucht!
De een wil iets verbranden, de ander begraven, kapot maken etc. Je moet doen wat voor jou goed voelt en blijkbaar heb je dat gedaan
Fijn dat het je zo oplucht!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heb ik een hele tijd geleden ook een paar keer gedaan, en het gaf inderdaad een gevoel van opluchting!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook weleens gedaan.
Het hielp niet.
Het hielp niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik heb het ook weleens gedaan.
Het hielp niet.
+1, helaas
Gast- Gast
Sogood schreef:Ik heb het ook weleens gedaan.
Het hielp niet.
Gast- Gast
Fijn dat het jou geholpen heeft. Ik heb het nog nooit gedaan, maar het is wel iets om aan te denken mocht ik die behoefte een keer krijgen.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
gaat 't niet goed?Shygirl85 schreef:Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
Gast- Gast
Niet echt nee, zwager van mijn vriend is om het leven gekomen op vakantie..Storm schreef:gaat 't niet goed?Shygirl85 schreef:Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Niet echt nee, zwager van mijn vriend is om het leven gekomen op vakantie..Storm schreef:gaat 't niet goed?Shygirl85 schreef:Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
o dat is een vreselijk nieuws zeg, wat is er gebeurd!! gecondoleerd
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
banjer49 schreef:Shygirl85 schreef:Niet echt nee, zwager van mijn vriend is om het leven gekomen op vakantie..Storm schreef:gaat 't niet goed?Shygirl85 schreef:Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
o dat is een vreselijk nieuws zeg, wat is er gebeurd!! gecondoleerd
Ik zal later even reageren, of open even apart topic!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Niet echt nee, zwager van mijn vriend is om het leven gekomen op vakantie..Storm schreef:gaat 't niet goed?Shygirl85 schreef:Lijkt mij ook heel fijn om te doen, vooral nu! Godsamme wat een klotetijd dit!
Wat een verschrikkelijk nieuws moet dat zijn Sterkte!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: