Verward,gevoelens niet kunnen plaatsen
+4
Roze Roos
Boss
MADDIE
citroen
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verward,gevoelens niet kunnen plaatsen
Ik weet niet zo heel goed waar ik moet beginnen maar ik begin.
Ik heb al een aantal jaar een hele leuke vriend, ik woon ook een tijdje samen met hem maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis. Ik kan niet zo goed met hem praten (over allerlei dingen), ik moet doen wat hij zegt (dus als hij een kus wilt moet ik die hem ook geven). Als ik tijd voormij zelf wilt (dus achter de pc, forum lezen) en hij zit in de bank blijft hij net zo lang geluidjes maken tot ik het zat ben (ik zeg al een paar keer, schei is uit) en maar bij hem ga zitten. Maar als ik aandacht aan hem vraag dan blijft hij stug doorgaan waar hij mee bezig is.
Nou heb ik op het werk een man leren kennen waar ik gelijk een klik mee had zonder een woord gewisseld te hebben. Een blik in elkaars ogen en we wisten wat we bedoelde. Langzaam aan we beginnen een babbeltje te maken en ook dat klikt. Nou heb ik dus kriebels voor die man gekregen en ik weet dat die kriebels ook wederzijds zijn maar we doen er niets mee en we laten het zo.
Maar ik weet nou dat ik echt wat mis bij mijn vriend en ik me echt ga betwijfelen of mijn vriend mij dat nog wel kan en wilt gaan geven. Er over praten gaat niet met mijn vriend, want a of hij loopt weg,b doet net of hij mij niet hoort, of c hij klapt helemaal dicht en zegt niets meer en gaat voorzich uit zitten staren. (en dan moet ik de ruzie maar weer goed maken)
Conclussie: ik weet niet meer of ik nog wel zo gelukkig met hem ben of ik echt wel oud met hem wil worden.
Dank je wel voor te lezen en ik hoop dat ik reacties krijg.
Ik heb al een aantal jaar een hele leuke vriend, ik woon ook een tijdje samen met hem maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis. Ik kan niet zo goed met hem praten (over allerlei dingen), ik moet doen wat hij zegt (dus als hij een kus wilt moet ik die hem ook geven). Als ik tijd voormij zelf wilt (dus achter de pc, forum lezen) en hij zit in de bank blijft hij net zo lang geluidjes maken tot ik het zat ben (ik zeg al een paar keer, schei is uit) en maar bij hem ga zitten. Maar als ik aandacht aan hem vraag dan blijft hij stug doorgaan waar hij mee bezig is.
Nou heb ik op het werk een man leren kennen waar ik gelijk een klik mee had zonder een woord gewisseld te hebben. Een blik in elkaars ogen en we wisten wat we bedoelde. Langzaam aan we beginnen een babbeltje te maken en ook dat klikt. Nou heb ik dus kriebels voor die man gekregen en ik weet dat die kriebels ook wederzijds zijn maar we doen er niets mee en we laten het zo.
Maar ik weet nou dat ik echt wat mis bij mijn vriend en ik me echt ga betwijfelen of mijn vriend mij dat nog wel kan en wilt gaan geven. Er over praten gaat niet met mijn vriend, want a of hij loopt weg,b doet net of hij mij niet hoort, of c hij klapt helemaal dicht en zegt niets meer en gaat voorzich uit zitten staren. (en dan moet ik de ruzie maar weer goed maken)
Conclussie: ik weet niet meer of ik nog wel zo gelukkig met hem ben of ik echt wel oud met hem wil worden.
Dank je wel voor te lezen en ik hoop dat ik reacties krijg.
citroen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Verward,gevoelens niet kunnen plaatsen
Als ik dit zo lees, lijkt het mij dat die 'nieuwe' man niet voor niets in jou leven is komen aanwaaien. Het komt ook over alsof je dus niet gelukkig bent met je huidige vriend. Ik denk dat als je niet gelukkig bent in je huidige relatie, je ook gevoeliger bent voor de seinen die ander naar je uitzend, en je dus eerder kriebels voor iemand anders kan krijgen. Suc6 met je uiteindelijke besluit!
Gast- Gast
Ik ben het eens met razz. Ik denk dat dit een seintje is. Ik heb het zelf in mijn laatste relatie ook gehad. En uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt, maar ik had dat seintje ook serieuzer moeten nemen. Wij woonden ook samen, het is moeilijk om zo'n relatie te beeindigen, maar om daarom nou ongelukkig bij elkaar te blijven... :-s Of je moet dus nog een uitweg zien, maar die komt niet zo duidelijk uit je post naar voren. Suc6 ermee!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou je huidige vriend dumpen en ervandoor gaan met die man waar je wel een leuke klik mee hebt. Mensen die denken dat de wereld alleen om hen draait zijn een relatie niet waardig. Fuck de principes. Het gaat erom dat je gelukkig bent in een relatie en je zit nu overduidelijk in een relatie waarin je dat niet bent.
Boss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 22-11-10
MADDIE schreef:Of je moet dus nog een uitweg zien, maar die komt niet zo duidelijk uit je post naar voren. Suc6 ermee!
Ik zie niet meer een,twee,drie een uitweg. Maar toch hoop ik stiekem dat er die nog is.
Boss schreef:Ik zou je huidige vriend dumpen en ervandoor gaan met die man waar je wel een leuke klik mee hebt. Mensen die denken dat de wereld alleen om hen draait zijn een relatie niet waardig. Fuck de principes. Het gaat erom dat je gelukkig bent in een relatie en je zit nu overduidelijk in een relatie waarin je dat niet bent.
Ik ben het ook met jou eens, maar vriend dumpen en er vandoor gaan met die man heb ik juist met die man afgesproken dat we dat niet zouden doen. Maar echt ik zit ook met een koophuis en nou met de crisis.
Ik kan me wel voor mijn hoofd slaan want ik betrek dit ook op mijzelf.
citroen- Fluisteraar
Als hij niet wil praten, kun je ook een brief schrijven. Ik weet niet of dat wat is? Maar ja het moet op een of andere manier duidelijk worden wat jou voelt en mist.
Gast- Gast
Als je vriend niet wilt praten dan houdt het op een gegeven moment op toch? Dan pak je je spullen, schrijf je een brief en dan ga je weg. Klinkt makkelijker dan dat het is denk ik maar goed.. Je voelt je duidelijk niet gelukkig in je huidige relatie en wat Razz ook al zegt, je komt deze man niet voor niks tegen. Los van of je wel of niet een relatie krijgt met die andere man, is het goed om voor jezelf te kiezen. De relatie met je vriend klinkt niet als een gezonde relatie en ik denk dat als je diep in je hart kijkt dat je wel weet wat je gaat/kan doen of wat de oplossing is. Er zijn vast wel 10 externe factoren te bedenken wat het lastig maakt, maar goed, dat blijft toch!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Uit je posts maak ik eigenlijk op dat je je irriteert aan een aantal dingen bij je huidige vriend. Er komt nu een andere man voorbij, die je eigenlijk nog meer doet beseffen dat je blijkbaar niet helemaal tevreden bent over je huidige relatie. En het lijkt mij dat er dan ook een lampje gaat branden, ongeacht die andere man..
En dat koophuis is inderdaad lastig, maar geen reden om je huidige relatie tot in het oneindige te blijven proberen terwijl je er (naar mijn idee) niet gelukkig mee bent. Het is nu even een nieuwe man die je ogen doet openen, is het gras aan de overkant echt groener? Of je nu wel of niet met die nieuwe man verder gaat, de vraag is of je gelukkig bent in je huidige relatie. Zo niet, dan zou ik daar eerst iets aan doen, wat je keuze ook mag zijn.
En dat koophuis is inderdaad lastig, maar geen reden om je huidige relatie tot in het oneindige te blijven proberen terwijl je er (naar mijn idee) niet gelukkig mee bent. Het is nu even een nieuwe man die je ogen doet openen, is het gras aan de overkant echt groener? Of je nu wel of niet met die nieuwe man verder gaat, de vraag is of je gelukkig bent in je huidige relatie. Zo niet, dan zou ik daar eerst iets aan doen, wat je keuze ook mag zijn.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
En weet je vriend hoe ongelukkig jij op het moment bent in de relatie?
Als je echt denkt niet meer gelukkig te kunnen worden in je huidige relatie dan is het maar klote van dat koophuis maar je eigen (lange termijn) geluk gaat wel even voor.
Als je echt denkt niet meer gelukkig te kunnen worden in je huidige relatie dan is het maar klote van dat koophuis maar je eigen (lange termijn) geluk gaat wel even voor.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik ben het met Razz eens.
En idd liever gelukkig zijn en uit het huis gaan, dan ongelukkig in een huis zitten met een ongelukkige relatie.
Succes met je beslissing!
En idd liever gelukkig zijn en uit het huis gaan, dan ongelukkig in een huis zitten met een ongelukkige relatie.
Succes met je beslissing!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Lizardje"]En weet je vriend hoe ongelukkig jij op het moment bent in de relatie?
[quote]
Nee dat weet mijn vriend niet. Ik heb hem dat wel proberen duidelijk te maken maar meneer wou er niets van weten en heeft het gesprek afgekapt. Dus ja ergens met hem echt over praten is voor mij echt heeeelllll moeilijk geworden.
En jullie hebben opzicht gelijk maar ik durf gewoon die stap niet te nemen. Ik hou echt nog wel van mijn vriend maar of ik echt gelukkig ben met hem. I don't know.
[quote]
Nee dat weet mijn vriend niet. Ik heb hem dat wel proberen duidelijk te maken maar meneer wou er niets van weten en heeft het gesprek afgekapt. Dus ja ergens met hem echt over praten is voor mij echt heeeelllll moeilijk geworden.
En jullie hebben opzicht gelijk maar ik durf gewoon die stap niet te nemen. Ik hou echt nog wel van mijn vriend maar of ik echt gelukkig ben met hem. I don't know.
citroen- Fluisteraar
Ik zou toch nog eens met je vriend proberen te praten en aan proberen te geven hoe belangrijk het is voor jou dat jullie nu praten omdat jij het zo slecht vindt gaan dat je twijfelt aan jullie relatie. Daarnaast moet je zelf ook je eigen grenzen wat beter aan proberen te geven. Je zegt wel dat je moet doen wat hij zegt maar jij doet ook wat hij zegt. Als jij niet naast hem wilt zitten op de bank ga dan desnoods een boek lezen in je slaapkamer. Die man op je werk vind ik er nogal los van staan eerlijk gezegd. Elke verliefdheid en alle kriebels voelen in de eerste instantie geweldig aan.
Gast- Gast
Eens met Lagom..
En als ie echt niet wil praten schrijf hem dan desnoods een brief. Het is wel zo eerlijk voor hem om te weten wat er speelt.
En alles wat nieuw is is spannend en kan daardoor aantrekkelijker lijken.
En als ie echt niet wil praten schrijf hem dan desnoods een brief. Het is wel zo eerlijk voor hem om te weten wat er speelt.
En alles wat nieuw is is spannend en kan daardoor aantrekkelijker lijken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dat weet ik, Ik heb nou ondertussen geprobeert met hem te praten maar de dingen waar hij mee bezig is is belanglijker dan een goed gesprek met mij te voeren.
Dus ik kijk het nog even aan en anders schrijf ik een brief. Kijken of hij daar op gereageerd.
Dus ik kijk het nog even aan en anders schrijf ik een brief. Kijken of hij daar op gereageerd.
citroen- Fluisteraar
Ik vind inderdaad ook zeker dat je moet praten met hem, desnoods dwing je het af. En als hij niet wil luisteren, en je hebt alles geprobeerd, dan kun je altijd zeggen van En nu wil ik praten, ik trek het zo niet meer, anders kap ik ermee.
Als hij wel van je houdt, en echt niet doorheeft hoe ver het ondertussen eigenlijk al gekomen is, zal hij hiervan schrikken en hopelijk wel met je willen praten. Geef hem wel heel even de tijd, het blijft natuurlijk een man.
Probeer te praten, voor jezelf en ook voor hem.
Doen jullie ook nog wel eens dingen samen? Want dat kan ook helpen misschien, dan wanneer je langs elkaar heen leeft.
Als hij wel van je houdt, en echt niet doorheeft hoe ver het ondertussen eigenlijk al gekomen is, zal hij hiervan schrikken en hopelijk wel met je willen praten. Geef hem wel heel even de tijd, het blijft natuurlijk een man.
Probeer te praten, voor jezelf en ook voor hem.
Doen jullie ook nog wel eens dingen samen? Want dat kan ook helpen misschien, dan wanneer je langs elkaar heen leeft.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hoezo luistert hij niet naar je? Ik zou desnoods mijn stem verheffen en aangeven dat ik iets belangrijks met hem wil bespreken. Als hij dan nog niet wil luisteren dan lijkt me dat een vrij duidelijke zaak.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
» Het niet kunnen "bevatten"
» niet kunnen boeren
» Niet uit kunnen slapen
» Mirena plaatsen als je niet ongesteld bent.
» Het niet kunnen "bevatten"
» niet kunnen boeren
» Niet uit kunnen slapen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: