Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die moeilijk gevoelens uit

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vriend die moeilijk gevoelens uit Empty Vriend die moeilijk gevoelens uit

Bericht  Kaboutertje ma 24 jan 2011 - 6:03

Ik heb sinds een ruime maand een lief vriendje. Alles gaat goed en we hebben het echt heel leuk samen. Voordat we echt zijn gaan daten hebben we veel mailcontact gehad. Veel "gepraat" en het klikte goed. Na een tijd van leren kennen en dates zijn we dan nu een stelletje.

Alleen merk ik een beetje dat hij in zijn mails/smsjes heel wat opener is. Als we bij elkaar zijn hebben we het leuk en kunnen we lachen. Maar ik mis een beetje de 'echte' gesprekken zeg maar. Uiteraard weet ik ook wel dat dit moet groeien. Maar anderzijds weet ik ook dat (veel?) mannen moeilijk over gevoelens kunnen praten. En aangezien ik nogal iemand ben die veel piekert en nadenkt over vanalles vraag ik me af : hoe komt dit, is hij gewoon niet zo etc etc.. Heb 't hem ook weleens gevraagd waarop hij zegt dat ie door zijn vorige relatie wat voorzichtiger is geworden.

Dit snap ik natuurlijk wel en ik heb er begrip voor, maar soms wil ik dingen uit zijn mond horen, en vóelen. En niet via een smsje ofzo.

Weet gewoon niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan, aangezien ik zelf ook niet altijd makkelijk over mijn gevoel praat. En soms is het dan fijn als de ander je daarin ondersteunt en helpt eruit te trekken :P Maar goed, als je daar allebei moeite mee hebt wordt er niet veel gezegd lijkt me.

Meiden die hier ervaring mee hebben?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die moeilijk gevoelens uit Empty Re: Vriend die moeilijk gevoelens uit

Bericht  ZoeteWitteWijn ma 24 jan 2011 - 11:35

Ik heb dat ook met mijn vriend. In zijn smsjes is hij openener dan IRL. Ik heb aangegeven dat ik daar moeite mee heb, omdat ik de lieve smsjes 'vergeet', en ik wacht op lieve woorden.
Sinds ik dat heb aangegeven op een rustige manier, mijn gevoel erbij benoemd en dat hem dat echt geen watje maakt ( :P ) en dat ik dat nodig heb, is het al een stuk beter. Kijk, het zal nooit een open boek worden, maar ik voel me er een stuk beter onder omdat ík het kwijt ben, het bij hem heb neergelegd en hij er iets mee doet.
Wanneer hij niet bereid is dit aan te passen, en jij er erg veel moeite mee hebt, moet je toch eens kijken of dit wel gaat werken voor je. Ik weet niet of het zover is, hoor.
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die moeilijk gevoelens uit Empty Re: Vriend die moeilijk gevoelens uit

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:26

Je moet het de tijd geven. Hem laten merken dat hij bij jou veilig is. En als het goed is, komt hij dan vanzelf een keer met hetgeen op zijn hart ligt. Je moet het zeker niet 'pushen', dat zal volgens mij averechts werken.
Gewoon geduldig zijn dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die moeilijk gevoelens uit Empty Re: Vriend die moeilijk gevoelens uit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum