Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar?

+3
loesje
Tania
mauwmauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar? Empty avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar?

Bericht  mauwmauw do 7 apr 2011 - 20:38

ik heb in de winkel en op de bambix site zitten kijken,maar klopt het dat al die avondpapjes kant en klaar zijn?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar? Empty Re: avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:42

Ik heb nooit avondpapjes gegeven. Ik deed altijd een klein beetje rijstenbloem door de laatste avondfles, das alles. Ze gaan tegen 6 maanden toch ook avondeten eten en dan nog zo'n dikke bambix fles er achteraan lijkt mij een beetje veel van het goede.

Gast
Gast

avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar? Empty Re: avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar?

Bericht  mauwmauw do 7 apr 2011 - 20:46

rijstebloem krijgt hij nu ook al door zijn fles,denk dat ik dan die gewoon zo blijf geven,want ik vind die kant en klare pap maar niks,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania do 7 apr 2011 - 20:46

Wij hebben ook rijstebloem gebruikt toen hij nog klein was. Toen hij een normaal portie avondeten ging eten hebben we de rijstebloem eruit gehaald. Nu krijgt hij dus gewoon weer een normale fles.

Volgens mij zijn alle avondpapjes idd kant en klaar. Maar als je graag pap wil geven voordat hij naar bed gaat kun je ook gewoon een beetje bambix door de fles doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje do 7 apr 2011 - 20:46

ik geef ook geen avond papje.
smorgens krijgt hij een granen papje met opvolgmelk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw do 7 apr 2011 - 20:50

ja ik ga ook een granen papje geven s'ochtends en dan s'avonds houden we de rijstebloem erin.en dan hopen dat hij binnenkort warm eten wilt gaan eten,we zijn het nu aan het introduceren maar hij vind het niet echt wat geloof ik.maar tijd genoeg.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  loesje do 7 apr 2011 - 20:53

onze zoon vind het avond eten ook niet echt wat. alleen als ik er apelmoes doorheen doe vind hij het lekker.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw do 7 apr 2011 - 21:00

tja ze moeten er aan wennen he.ik ga er echt geen appelmoes door heen doen,hij gaat er maar aan wennen.en ze zijn nog zo klein dat komt allemaal echt wel.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie do 7 apr 2011 - 22:45

Ik gaf pap van Bambix, dit kon je door de opvolgmelk doen. Begint bij 6 maanden, voor 8 maanden heb je dan weer een volgende, dan voor 10 maand en dan voor 12 maand.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:50

loesje schreef:onze zoon vind het avond eten ook niet echt wat. alleen als ik er apelmoes doorheen doe vind hij het lekker.
Daar zou ik ook mee uitkijken. Groente is iets wat ze moeten leren eten, dat zou ik niet zoeter gaan maken voor een baby van 6 maanden. Dadelijk lust hij het niet anders meer en zie dat maar eens af te leren.

Gast
Gast

Bericht  loesje do 7 apr 2011 - 23:02

[quote="Lieskuh"][quote="loesje"]onze zoon vind het avond eten ook niet echt wat. alleen als ik er apelmoes doorheen doe vind hij het lekker.[/quote]Daar zou ik ook mee uitkijken. Groente is iets wat ze moeten leren eten, dat zou ik niet zoeter gaan maken voor een baby van 6 maanden. Dadelijk lust hij het niet anders meer en zie dat maar eens af te leren.[/quote]

je hebt gelijk maar anders spuugd hij alles uit want hij vind niks lekker alleen zn fruithap en bambixpap
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw do 7 apr 2011 - 23:10

maar hij is pas net 6 maanden,dan hoeven ze volgens mij nog niet alles goed te eten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie do 7 apr 2011 - 23:23

Vreselijk vind ik het al die kant en klaar papjes of waar je nog alleen water bij moet doen. Allemaal smaakjes erbij etc.
Ik was opzoek naar de gewone 6 maanden bambix zonder dingen erin nou het was moeilijk te vinden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 23:25

mauwmauw schreef:maar hij is pas net 6 maanden,dan hoeven ze volgens mij nog niet alles goed te eten.
Nee dat klopt, je moet ze ook altijd even de tijd geven natuurlijk. Dit is ook de reden waarom er aangeraden wordt om te beginnen met groente en pas met fruit als ze de groente gewend zijn. Zoet is altijd lekkerder natuurlijk en naast zoet is groente gewoon vies. Ik zou dus voorlopig de fruit ook op een laag pitje zetten. Ze krijgen nog flessen dus je doet ze niets tekort. Eerst aan de groente laten wennen en dan de fruit.

Gast
Gast

Bericht  Darius do 7 apr 2011 - 23:26

Mamsie schreef:Vreselijk vind ik het al die kant en klaar papjes of waar je nog alleen water bij moet doen. Allemaal smaakjes erbij etc.
Ik was opzoek naar de gewone 6 maanden bambix zonder dingen erin nou het was moeilijk te vinden.

Voor zes maanden is het toch gewoon Bambix Fijne granen? Die staat hier gewoon in de supermarkt en de drogist. Ik gebruikte sporadisch wel eens zo'n kant en klaar papje als we op visite waren, lekker makkelijk.

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 23:47

Bambix fijne granen wordt hier ook niet overal verkocht. Bij het kruidvat hebben ze die niet, wel avondpapje biscuit en granen met appelsmaak en granen met bananensmaak en noem maar op. Deze zal blijkbaar wel beter verkopen?

Appelmoes op de groente zou ik echt nooit doen, ten eerste omdat baby's een tijdje nodig hebben om te wennen aan smaken, die moeten de hele smaakervaring nog helemaal ontwikkelen, als je overal appelmoes op gooit gaat hij alleen de smaak van appelmoes kennen en ten tweede omdat er in appelmoes ontzettend veel suiker zit.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 7 apr 2011 - 23:59

Darius schreef:
Mamsie schreef:Vreselijk vind ik het al die kant en klaar papjes of waar je nog alleen water bij moet doen. Allemaal smaakjes erbij etc.

Voor zes maanden is het toch gewoon Bambix Fijne granen? Die staat hier gewoon in de supermarkt en de drogist. Ik gebruikte sporadisch wel eens zo'n kant en klaar papje als we op visite waren, lekker makkelijk.

Nou bij kruidvat hebben ze het niet meer. Verkocht niet. Bij de AH hadden ze 5 pakken binnen gekregen. Heb er meteen 2 meegepakt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 6:23

Ik gebruik deze voor s'avonds. Kan je gewoon bij de opvolgmelk doen

avondpapjes 6 maanden allemaal kant en klaar? Afbeelding1_1_pyama_tarwe_full

Gast
Gast

Bericht  Darius vr 8 apr 2011 - 6:34

Mamsie schreef:
Darius schreef:

Nou bij kruidvat hebben ze het niet meer. Verkocht niet. Bij de AH hadden ze 5 pakken binnen gekregen. Heb er meteen 2 meegepakt

O echt? Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, jullie zullen het zelf wel gezien hebben!! Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 6:41

loesje schreef:ik geef ook geen avond papje.
smorgens krijgt hij een granen papje met opvolgmelk.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 6:42

Dromertje schreef:Bambix fijne granen wordt hier ook niet overal verkocht. Bij het kruidvat hebben ze die niet, wel avondpapje biscuit en granen met appelsmaak en granen met bananensmaak en noem maar op. Deze zal blijkbaar wel beter verkopen?

Appelmoes op de groente zou ik echt nooit doen, ten eerste omdat baby's een tijdje nodig hebben om te wennen aan smaken, die moeten de hele smaakervaring nog helemaal ontwikkelen, als je overal appelmoes op gooit gaat hij alleen de smaak van appelmoes kennen en ten tweede omdat er in appelmoes ontzettend veel suiker zit.

Niet als je het zelf maakt smile

Gast
Gast

Bericht  liesje vr 8 apr 2011 - 6:49

ik geef s'avonds geen pap. en heb hier een dametje die pap niet zo geweldig vind. maar ik heb de pap met granen

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  loesje vr 8 apr 2011 - 20:18

vanaf wanneer mogen ze eigenlijk yogurt en gewone melk?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: