Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

8 Maanden sprongetje?

Ga naar beneden

8 Maanden sprongetje? Empty 8 Maanden sprongetje?

Bericht  Flow di 16 aug 2011 - 23:48

Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb jullie meningen maar meteen even nodig..
Mijn dochtertje is nu 8 maanden en sinds gisteren is het een heel ander kind geworden.
Voorheen was ze altijd erg tevreden, at en dronk altijd prima en vermaakte zichzelf prima.
Maar nu krijst/gilt ze veel, wil haar fruit en boterham maar amper ( paar hapjes) en alleen spelen heeft ze helemaal geen zin in op het moment.. dan gaat ze echt liggen krijsen..
Dit ben ik echt totaal niet gewend van haar en had al wel ergens gelezen dat het de 8 maanden sprong kan zijn? Ik heb me nog nooit echt in die sprongetjes verdiept, want ze heeft daar naar mijn inzien nooit geen last van gehad.
Ze is verder niet echt ziek en heeft ook geen verhoging of iets dergelijks.

Is dit voor iemand herkenbaar? Mischien zit ze momenteel niet zo lekker in haar vel, of heeft ze toch wat onder de leden.. Kon ze maar praten, zou soms wel eens fijn zijn.. angel

Bedankt alvast!
Flow
Flow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Woonplaats : Omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

8 Maanden sprongetje? Empty Re: 8 Maanden sprongetje?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:23

Ik heb geen verstand van sprongetjes, maar (bijna) ieder kind heeft wel van die periodes dat hij / zij even uit het normale humeur en doen qua slapen is. Bij zulke jonge kindjes kom je er meestal toch niet achter wat het is, groot voordeel is dat het meestal vanzelf weer over gaat. Gevleugelde uitspraak op dit forum: het is maar een fase!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

8 Maanden sprongetje? Empty Re: 8 Maanden sprongetje?

Bericht  Flow wo 17 aug 2011 - 3:29

Twellie schreef:Ik heb geen verstand van sprongetjes, maar (bijna) ieder kind heeft wel van die periodes dat hij / zij even uit het normale humeur en doen qua slapen is. Bij zulke jonge kindjes kom je er meestal toch niet achter wat het is, groot voordeel is dat het meestal vanzelf weer over gaat. Gevleugelde uitspraak op dit forum: het is maar een fase!


Daar heb je ook gelijk in hoor. Mijn vriend zei het ook al; 'het zal binnen een paar dagen wel over zijn.'
Was gewoon benieuwd of het herkenbaar was rond deze leeftijd!
Ach het zal wel loslopen, en het zal vooral niet de laatste zijn! laughcry
Flow
Flow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Woonplaats : Omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

8 Maanden sprongetje? Empty Re: 8 Maanden sprongetje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum