Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sprongetje rond 1 jaar?!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sprongetje rond 1 jaar?! Empty Sprongetje rond 1 jaar?!

Bericht  Bloem86 vr 27 mei 2011 - 9:11

Ik gooi het maar even op de sprongetjes! Heb namelijk geen idee meer waar mijn dochter op dit moment anders last van kan hebben!

Onze meid is namelijk altijd een prima slaapster geweest! Nooit wat mee van doen gehad! Maar nu.. veranderd in een klein spookje!
Sinds een dag of 5 vertikt ze het gewoon om te gaan slapen 's avonds. Voor 22 uur is ze nog niet 1 keer in slaap gekomen. Ze gaat rond 19 uur naar bed, is dan 10 min stil en dan begint t gekrijs! Echt hard huilen! Gaan staan in bed, met het speentje gooien, etc!
Ik vind t lastig, we hebben van alles geprobeerd. Mee naar beneden, bij ons op bed, wiegend door haar slaapkamer, even laten huilen (erg lang kan en wil ik dit niet..), noem maar op!! Het helpt gewoon niet. Als ze beneden is heeft ze de grootste lol. No way dus dat ik daar iedere keer in trap! Maar zodra ik ook maar iets buk om haar terug in bedje te leggen, begint ze alweer! Uiteindelijk is ze wel zo moe, dan valt ze dus wel in slaap!

Herkennen jullie dit gedrag rond 1 jaar? Wat zijn jullie tips? En kan het een zogenaamd sprongetje zijn?!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sprongetje rond 1 jaar?! Empty Re: Sprongetje rond 1 jaar?!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:42

H. had het met 11 maanden.
Gelukkig niet met de avonden maar overdag was het een drama terwijl dat nooit was.

Hier heeft het 2 weken geduurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:48

D. heeft dat wel meerdere keren gehad, ging altijd na maximaal een week of twee vanzelf weer over zonder speciale dingen te veranderen.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 27 mei 2011 - 18:21

Ik heb van de week hetzelfde topic geopend. Dus ja, herkenbaar Wink. Inmiddels slaapt mijn zoontje weer ietsje beter gelukkig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: