Is dit een sprongetje?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit een sprongetje?
Mijn dochter is al drie dagen erg huilerig. Terwijl ze normaal alleen huilt als ze honger of gepoept heeft.
Zelfs als ze bij mij ligt duurt het lang voor ze wat rustiger wordt. Als ik met haar rond loop wordt ze wel rustig en wandelen met de kinderwagen ook, maar daar was het vandaag niet echt weer voor.
Ook drinkt ze minder, ze drinkt haar flessen niet allemaal leeg en doet er bijna een half uur over, terwijl ze eerst haar fles in 10-15 min. leeg dronk.
Kan dit een sprongetje zijn? Ze is woensdag 9 weken.
Hoe lang duurt een sprongetje? En wat kan ik er aan doen, dat we wat minder verdrietig is?
Zelfs als ze bij mij ligt duurt het lang voor ze wat rustiger wordt. Als ik met haar rond loop wordt ze wel rustig en wandelen met de kinderwagen ook, maar daar was het vandaag niet echt weer voor.
Ook drinkt ze minder, ze drinkt haar flessen niet allemaal leeg en doet er bijna een half uur over, terwijl ze eerst haar fles in 10-15 min. leeg dronk.
Kan dit een sprongetje zijn? Ze is woensdag 9 weken.
Hoe lang duurt een sprongetje? En wat kan ik er aan doen, dat we wat minder verdrietig is?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Is dit een sprongetje?
Ja, dat zou best kunnen.
Er kunnen natuurlijk ook heel veel andere redenen zijn.
ik denk niet dat je er echt iets aan kunt doen. lekker aan toe geven. samen op de bank kruipen en haar lekker bij je nemen! (is het ook echt weer voor) dan is het vaak het snelste weer over!
ik denk niet dat je er echt iets aan kunt doen. lekker aan toe geven. samen op de bank kruipen en haar lekker bij je nemen! (is het ook echt weer voor) dan is het vaak het snelste weer over!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Juutjepetuutje schreef:Ja, dat zou best kunnen.
+1 lekker bij je nemen en goed in de gaten blijven houden if het niet te lang aanhoudt,
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker knuffelen doen we zeker. Ze viel net tijdens de fles in slaap. Ze ligt nu boven in de wieg en heb haar niet meer gehoord. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Sprongetje?
» Sprongetje en hersenschudding
» 8 Maanden sprongetje?
» Sprongetje of ontwikkeling van karakter?
» Sprongetje rond 1 jaar
» Sprongetje en hersenschudding
» 8 Maanden sprongetje?
» Sprongetje of ontwikkeling van karakter?
» Sprongetje rond 1 jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: