Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag.

+3
Linnie1985
Jerry
Lejow
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag. Empty Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:11

Vorig jaar had ik een bikini gekocht en diezelfde vakantie sloot het sluitinkje niet meer. De ene kant heeft zo lus waar je die op 3 plaatsen kan vasthaken. Dat haakje of hoe je dat ook noemt staat helemaal wijd en is niet meer terug te brengen naar de oude vorm.
Gevolg de bikini sluit niet goed en als het al kan, dan springt die zo los aan de achterkant.

Weet iemand of zulke haakjes los te koop zijn en zo ja waar?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag. Empty Re: Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag.

Bericht  Lejow di 16 aug 2011 - 7:14

Ja volgens mij wel, bij zo'n naaigarnituren winkel. Heb je niet een oude bikini waar je het af kunt slopen?

en waar is je vraag over de sport BH?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag. Empty Re: Bikini kapot (tips graag) en sport bh vraag.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:14

Waarom ben je er vorig jaar niet mee terug gegaan?

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 16 aug 2011 - 7:15

bij Jan Sikkes of een andere naaiwinkel misschien?

(je kan ook proberen om met je bikini terug te gaan naar de winkel waar je 'm gekocht heb. Als 't een merk is dat in die winkel verkocht wordt, heb je nog een kans dat je zonder bonnetjes wat kan regelen).

En waar blijft je sport-bh-vraag? :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:21

Lejow schreef:Ja volgens mij wel, bij zo'n naaigarnituren winkel. Heb je niet een oude bikini waar je het af kunt slopen?

Ik heb 1 oude bikini die niet zo mooi meer is, maar dat haakje is te klein.
Zat idd ook te denken aan zo winkel en misschien Hunkemuller die ook losse bh bandjes verkoopt dus misschien dit ook wel.

Dank je voor het meedenken.

Ik heb vandaag een sport bh bij de Hema gekocht en helaas kan je nog steeds niet passen daar.................ongelofelijk. Nou hij zit niet goed, maar is verder van goede kwaliteit.
Het nadeel is dat die over het hoofd aangetrokken moet worden en dan op de rug vast gehaakt moet worden zoals bij een gewone bh.
Ik doe ze altijd voor vast maken en dan omdraaien en dan de bandje over me schouders doen, wel zo makkelijk.
Nou achter vastmaken lukt me dus echt niet en dus is het geen optie eigenlijk om deze te houden.

Waarom worden ze zo gemaakt die sport bh's?

Weet iemand zulke waarbij het handig te sluiten is dus wellicht zonder haakjes en dat je het net als bijv. een hempje aan doet?

Zo ja, waar kan je die kopen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:22

Birgit schreef:Waarom ben je er vorig jaar niet mee terug gegaan?

Niet meer aan gedacht nadat we terug waren van vakantie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:23

Jerry schreef:bij Jan Sikkes of een andere naaiwinkel misschien?

(je kan ook proberen om met je bikini terug te gaan naar de winkel waar je 'm gekocht heb. Als 't een merk is dat in die winkel verkocht wordt, heb je nog een kans dat je zonder bonnetjes wat kan regelen).

En waar blijft je sport-bh-vraag? :P

Jan Sikkes ken ik niet. Weet niet meer waar ik hem gekocht heb en bonnetje heb ik al helemaal niet meer. Als ik geen haakjes kan vinden, dan is de enige oplossing het vastnaaien en heel stevig.

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 di 16 aug 2011 - 8:39

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Ja volgens mij wel, bij zo'n naaigarnituren winkel. Heb je niet een oude bikini waar je het af kunt slopen?

Ik heb 1 oude bikini die niet zo mooi meer is, maar dat haakje is te klein.
Zat idd ook te denken aan zo winkel en misschien Hunkemuller die ook losse bh bandjes verkoopt dus misschien dit ook wel.

Dank je voor het meedenken.

Ik heb vandaag een sport bh bij de Hema gekocht en helaas kan je nog steeds niet passen daar.................ongelofelijk. Nou hij zit niet goed, maar is verder van goede kwaliteit.
Het nadeel is dat die over het hoofd aangetrokken moet worden en dan op de rug vast gehaakt moet worden zoals bij een gewone bh.
Ik doe ze altijd voor vast maken en dan omdraaien en dan de bandje over me schouders doen, wel zo makkelijk.
Nou achter vastmaken lukt me dus echt niet en dus is het geen optie eigenlijk om deze te houden.

Waarom worden ze zo gemaakt die sport bh's?

Weet iemand zulke waarbij het handig te sluiten is dus wellicht zonder haakjes en dat je het net als bijv. een hempje aan doet?

Zo ja, waar kan je die kopen?

Bij ons bij Nike kan je nu sport bh's kopen, en dan hebben we ze voor verschillende soorten sport: high impact, voor de zwaardere sporten zoals bijv: rennen, airobics. (maat a t/m d(dacht dat d de grootste was)), medium impact voor bijv. steppen.(a t/m c) en light impact voor bijv. fietsen (a t/m b).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Jerry di 16 aug 2011 - 8:43

óf gewoon de hema-bh omgekeerd over je hoofd trekken, vastmaken en dan omdraaien :P

Maar meestal zitten die dingen best strak, dus is omdraaien 'n beetje lastig... kwestie van oefenen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Pien di 16 aug 2011 - 8:50

Zo'n sluiting kun je ook op de markt kopen bij zo'n naai/ fournituren kraam.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Joontjuh di 16 aug 2011 - 8:52

Jerry schreef:óf gewoon de hema-bh omgekeerd over je hoofd trekken, vastmaken en dan omdraaien :P

Maar meestal zitten die dingen best strak, dus is omdraaien 'n beetje lastig... kwestie van oefenen?

De Hema heeft ook sport BH's die je niet over je hoofd hoeft aan te trekken. Deze heb ik namelijk en die zijn super fijn.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:55

Jerry schreef:óf gewoon de hema-bh omgekeerd over je hoofd trekken, vastmaken en dan omdraaien :P

Deze zat idd strak, maar ik heb een maat kleiner genomen omdat ik dacht dat dat beter was met een sport bh, niet dus! Omdraaien is geen optie.......rotding!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:58

Linnie, Nike is vrij duur en ik wil er niet zoveel aan uitgeven.

Pien, niet aan gedacht de markt, dank voor de tip.

Loontjuh, ik zal een beter kijken daar. Had ook andere gezien, maar die zijn niet gevoerd en aangezien ik niet zoveel heb houd ik dan stof over dus is een erg raar gezicht.

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 16 aug 2011 - 9:06

Anders koop je 'gewoon' een sporttopje. Bijvoorbeeld van Champignon. Ik heb deze in het verleden veel gehad en nooit klachten over gehad. Het enige nadeel is dat mijn cup gegroeid is en dat ik daarom naar andere ben gaan kijken.
Verder vind het ik niet nodig op te besparen op beha's. Zeker niet op sport beha's maar dat is waarschijnlijk persoonlijk aangezien ik nu met 4 sport beha's een week niet doorkom vanwege het vele sporten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:22

silly-one schreef:Anders koop je 'gewoon' een sporttopje. Bijvoorbeeld van Champignon. Ik heb deze in het verleden veel gehad en nooit klachten over gehad. Het enige nadeel is dat mijn cup gegroeid is en dat ik daarom naar andere ben gaan kijken.
Verder vind het ik niet nodig op te besparen op beha's. Zeker niet op sport beha's maar dat is waarschijnlijk persoonlijk aangezien ik nu met 4 sport beha's een week niet doorkom vanwege het vele sporten.

Champignon, kan je dat topje eten? :P Champion, bedoel je zeker.
Merken vind ik altijd net te duur, maar ik ga eens op zoek binnenkort.

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 16 aug 2011 - 9:25

Tja, bier drinken op een lege maag werkt niet na een wedstrijd.
Tja geef normaal ook niet veel om merken, ik heb het geluk dat ik wel mijn bh's kan sluiten op mijn rug. Maar die heb ik ooit gekocht tijdens mijn sportopleiding en ik was er super blij mee. Hebben het drie jaar goed uitgehouden en dan had ik ze zeker iedere week wel aan en moesten ze 2 keer per week worden gewassen. Dus ze zijn ook veel gebruikt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:57

silly-one schreef:Tja, bier drinken op een lege maag werkt niet na een wedstrijd.
Tja geef normaal ook niet veel om merken, ik heb het geluk dat ik wel mijn bh's kan sluiten op mijn rug. Maar die heb ik ooit gekocht tijdens mijn sportopleiding en ik was er super blij mee. Hebben het drie jaar goed uitgehouden en dan had ik ze zeker iedere week wel aan en moesten ze 2 keer per week worden gewassen. Dus ze zijn ook veel gebruikt.

Dan heb jij echt een supermooi figuur denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 21:41

Zijn die H&M tops toch niets voor jou? Of ben je echt meer op zoek naar het BH type?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 21:50

Caribbeanlover schreef:Linnie, Nike is vrij duur en ik wil er niet zoveel aan uitgeven.

Pien, niet aan gedacht de markt, dank voor de tip.

Loontjuh, ik zal een beter kijken daar. Had ook andere gezien, maar die zijn niet gevoerd en aangezien ik niet zoveel heb houd ik dan stof over dus is een erg raar gezicht.

Ik heb denk ik dezelfde als die jij hebt van de Hema, en ik doe hem altijd gewoon dicht en trek hem dan over mijn hoofd. Die gevoerde zijn idd fijn!

Ik heb nog een 80B liggen, mocht je die willen hebben. Hij is mij te klein geworden en hij is nog in prima staat, alleen is hij iets lichter grijs geworden.

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 16 aug 2011 - 23:10

Caribbeanlover schreef:

Dan heb jij echt een supermooi figuur denk ik.

Valt wel mee, ben tevreden met mijn lichaam behalve met mijn buikje. Maar ja geniet liever van het eten dan dat ik op alles moet letten. Ik sport voldoende en dat vind ik wel belangrijk erbij.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Caramba di 16 aug 2011 - 23:35

Die van de Hema maak ik van te voren, voor ik hem dus aantrek, al vast en dan aantrekken, sluiting heeft daardoor nog nooit losgelaten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:47

Punk'd schreef:Zijn die H&M tops toch niets voor jou? Of ben je echt meer op zoek naar het BH type?

Wil liever een bh anders voel ik me zo plat en onvrouwelijk.

Leaf, leaf ehh lief van je,maar die is te groot

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:49

Spetterdespat schreef:Die van de Hema maak ik van te voren, voor ik hem dus aantrek, al vast en dan aantrekken, sluiting heeft daardoor nog nooit losgelaten.

Handig niet aan gedacht. Deze bh is van goede kwaliteit, maar zit te strak. Vandaag ff ruilen als er een andere maat is.

Dat haakje wat dus niet meer goed werkt is zeg maar een oogje met een haakje eraan. Het bandje van de bikini zit daar doorheen en als ik een nieuwe eraan wil, moet ik het bandje losknippen en dat lijkt me niet zo handig.

Dus wil ik graag weten of er van die losse haakjes bestaan die je er zo aan kan vast maken.

Waar koop ik die?

Eigenlijk zouden bikini's zo sluiting als bh's moeten hebben dus met vaak haakjes op 3 standen zeg maar. Dat gaat niet gauw kapot.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 17 aug 2011 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:50

Ze worden wel iets losser hoor. Ze moeten even uitrekken. Jammer dat je die van mij niet past!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:57

_Leaf_ schreef:Ze worden wel iets losser hoor. Ze moeten even uitrekken. Jammer dat je die van mij niet past!

Jammer idd, maar het opsturen ervan zou misschien evenduur zijn dan een nieuwe die ik misschien wel koop als het niet lukt. Toch bedankt iig.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: