Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uggs "kapot"

+5
TukTuk
_Femme
rozeblond
Juul
Nathalie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Uggs "kapot"

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:47

Ik heb vorige maand nieuwe uggs gekocht en toen ik die vandaag aantrok, trok ik er zo een stukje bont af van zo'n 3 cm breed en 1,5/2 cm hoog.
Nu wil ik morgen even de winkel bellen waar ik ze vandaan heb, maar ik vroeg mij af waar jullie genoegen mee zouden nemen?

Ik wil eigenlijk gewoon een paar nieuwe of mijn geld terug, ik wil geen schoenen van € 240,- en een maandje oud laten repareren. Is dat onredelijk van mij?
De winkel zit ook nog eens niet in de buurt. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Nathalie wo 4 mei 2011 - 7:52

Coco schreef:Ik heb vorige maand nieuwe uggs gekocht en toen ik die vandaag aantrok, trok ik er zo een stukje bont af van zo'n 3 cm breed en 1,5/2 cm hoog.
Nu wil ik morgen even de winkel bellen waar ik ze vandaan heb, maar ik vroeg mij af waar jullie genoegen mee zouden nemen?

Ik wil eigenlijk gewoon een paar nieuwe of mijn geld terug, ik wil geen schoenen van € 240,- en een maandje oud laten repareren. Is dat onredelijk van mij?
De winkel zit ook nog eens niet in de buurt. laughcry

Op uggs heb je 6 maanden garantie dus ik zou even terug gaan naar de winkel.

Ze sturen ze dan op en dan worden ze beoordeeld en dan krijg je of een reparatie of een nieuw paar.

Welk model heb je?

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:00

Deze.
Uggs "kapot" Images?q=tbn:ANd9GcQ1TfXZBKI38x5n5NlMn4bJNxCrCpJZYtHBsfBnwlUoAtwiR-zp&t=1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Nathalie wo 4 mei 2011 - 8:38

Coco schreef:Deze.
Uggs "kapot" Images?q=tbn:ANd9GcQ1TfXZBKI38x5n5NlMn4bJNxCrCpJZYtHBsfBnwlUoAtwiR-zp&t=1

Ik zou gewoon terug gaan, dit model zou echt van "top" kwaliteit moeten zijn. Dit is een van de weinige modellen die nog deels met de hand in nieuw zeeland worden gemaakt.

De rest is allemaal massa-productie in china.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:55

Ja idd zoiets vertelde de verkoopster ook, dat de zool veel beter is en dat de rest ook betere kwaliteit is dan de andere uggs dus ik was nogal verbaasd vandaag, zoiets heb ik nog nooit gehad met mijn andere uggs terwijl ik daar veel minder voorzichtig mee was.

Ben benieuwd wat ze zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Juul wo 4 mei 2011 - 9:48

Coco schreef:Ja idd zoiets vertelde de verkoopster ook, dat de zool veel beter is en dat de rest ook betere kwaliteit is dan de andere uggs dus ik was nogal verbaasd vandaag, zoiets heb ik nog nooit gehad met mijn andere uggs terwijl ik daar veel minder voorzichtig mee was.

Ben benieuwd wat ze zeggen.

Ik zou inderdaad ook terug gaan.
Zonde! Ben ook erg benieuwd wat ze zullen zeggen.
Maar als je er garantie op hebt zullen ze wel iets moeten doen.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 1:35

Ik zou ook zeker teruggaan! Bij mij zit er een gaatje in Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:17

Ja, ik ga eerst even bellen als mijn man op tijd terug is. Moet er 1,5 uur voor reizen dus eerst maar even horen wat ze ervan zeggen.

Een gaatje? Waar? Ook binnen de garantietermijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:28

Op de neus van een van de twee :S En nee helaas niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:35

Komt dat door een te lange teennagel? Toen ik deze uggs ging kopen had ik mijn andere uggs aan, waarbij het bij de neus bij 1 ugg ook begint te slijten, dat kunnen ze van binnenuit heel mooi repareren volgens de eigenaar van de winkel. Hij heeft regelmatig uggs opgestuurd voor reparatie omdat die vrouwen hun nagels niet op tijd knipten. Dus zijn advies was sowieso altijd goed je teennagels bijknippen omdat de vacht er van binnen niet tegen kan.

Of is het echt een heel groot gat en niet te repareren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:07

Zou kunnen, ik hou mijn nagels over het algemeen kort maar ik durf het niet met honderd procent zekerheid te zeggen.

De schoenmaker zei dat hij het niet kon maken, dat het niet mooi werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:34

Nee, de meeste schoenmakers niet volgens die man, omdat je er echt specifiek de materialen voor nodig hebt van de uggs, daarom stuurt hij het op en stuurt mensen niet naar een "gewone" schoenmaker. Dat moeten alle winkeliers die uggs verkopen eigenlijk doen, misschien kun je het eens vragen bij een winkel bij jou in de buurt. Volgens hem hoef je de schoenen daar niet gekocht te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Nathalie do 5 mei 2011 - 5:57

Deze schoenmaker doet de reparatie van ugg http://www.repairserviceboer.nl/

Je kunt ze daar brengen of naar een winkel gaan die ugg verkoopt die sturen ze dan op. Je kan bijv. ook nieuwe wol laten plaatsen als je ze erg platgelopen hebt. Of ze kunnen ze grondig reinigen en dan krijg je ze als nieuw terug ( ligt er natuurlijk wel aan waarmee ze bevuild zijn.)

Gaatjes kunnen ze best netjes maken kost ongeveer 30 euro. Weet niet of dat het waard is maar dan kun je ze wel weer dragen. Hou je dat paar gewoon als slecht weer / bos uggs Very Happy

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:52

Oh nou zo erg is t ook weer niet, het is niet zo heel opvallend, dus dan hou ik t gewoon maar zo smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  rozeblond do 5 mei 2011 - 9:05

Ik heb mijn uggs ook laten repareren met als gevolg dat ik ze nu weg kan gooien. Er zat nog net geen gat in bij mijn grote teen. Netjes gevraagd of ze het konden opvullen. Kon allemaal. Met als gevolg dat er hele proppen wol muurvast ingelijmt zijn en er een stuk helemaal plat is. Als ik jou was zou ik wel uitkijken met repareren. Ik zou gaan voor een nieuw paar. Het valt neem ik aan onder de garantie.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:03

Pffff ik heb net mijn Uggs terug gekregen met de post.
Had een tijdje geleden de winkel al gebeld met het probleem, maar we moesten langs komen zodat ze kon kijken. Dus wij hadden vorig weekend een hotel geboekt en gingen langs. Ze konden geen nieuwe geven en geen geld retour, alleen opsturen voor reparatie. Wel duidelijk laten merken dat het mij niet aan stond, maar goed.

Nu heb ik ze dus terug en het ziet er echt niet uit. Er is gewoon een stuk opgeplakt/genaaid (zou ook niet weten wat ze anders moeten trouwens) maar ik vind het dus absoluut niet acceptabel. Als ik ze nu al een lange tijd had, had ik er wellicht mee kunnen leven (als ze eens 100 euro zouden zijn), maar ik heb ze nauwelijks gedragen en had ze net 1,5 maand toen ze stuk gingen.

Het stuk wat ze erop gemaakt hebben is ook nog eens vies en anders van kleur en frummelig.

Stel ik mij nou aan of vinden jullie het ook geen gezicht?
Uggs "kapot" Foto-DPPAQVND

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  _Femme di 7 jun 2011 - 5:11

Ik vind het een beetje een vreemd gezicht inderdaad. Maar ik geloof niet dat er iets aan te doen is, je kan volgensmij nooit precies dezelfde kleur vinden als die er op je schoenen zit, je zal het altijd blijven zien. Het lijkt er alleen wel op alsof het er zonder enige moeite opgeklakt is.. Is het stukje wat eraf was niet gebruikt?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:16

Ik heb het stukje wel meegegeven maar zo te zien is dit een ander stukje, ik weet het ook niet. Ga morgen even bellen, kreeg ze net voor zessen binnen.

Ik ga gewoon nieuwe eisen of geld terug :P Cool ik ga geen schoenen voor dat geld kopen die er zo snel niet meer uit zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 5:17

Kanje niet beter rechtstreeks contact op nemen met Ugg Australia, ipv het via de winkel te doen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:19

Geen idee? Zou dat mogelijk zijn dan? Haha heb ik mij niet in verdiept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:19

Dat is niet echt mooi gemaakt nee. Ik zou idd ook contact opnemen met UGGs zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:20

Coco schreef:Geen idee? Zou dat mogelijk zijn dan? Haha heb ik mij niet in verdiept.

Ja dat is mogelijk. Hun verkopen hun product via die winkel. Dient goed te zijn. En je bent al bij die winkel geweest, die helpen je niet goed. Gewoon je verhaal bij UGG zelf uitleggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Melis_je di 7 jun 2011 - 5:22

Voor schoenen van 240 euro vind ik het geen gezicht.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Jerry di 7 jun 2011 - 5:23

geld terug eisen kan niet... De winkel staat in z'n recht om geen geld terug te geven, maar de boel te repareren. Maar dan moet 't wel goed gebeuren. Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel. Waarschijnlijk zeggen ze dat ook als je bij Uggs zelf contact zoekt, om naar het desbetreffende verkooppunt te gaan...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 5:23

Ik snap je frustratie echt totaal....Maar ik vind dit wel reuze meevallen eerlijk gezegd. Ik heb van Uggs waar niks aangedaan is ook weleens dit soort dingen gezien. Al kan ik me voorstellen dat het jou nog veel meer opvalt. En als jij niet tevreden bent, dan hebben ze het niet naar jouw tevredenheid opgelost en moeten ze dat alsnog doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs "kapot" Empty Re: Uggs "kapot"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum