Waar deze tak ophangen?? Graag tips van jullie :)
+4
*Lookie*
Jerry
Sarah1985
Mida4you
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar deze tak ophangen?? Graag tips van jullie :)
Hallo,
Ik ga wil zo'n tak ( zie plaatje hieronder ) ophangen bij ons in huis alleen weet ik nog niet precies waar ik hem neer wil hangen.
Hier een paar foto's van ons huis. Waar vinden jullie het mooist om deze tak op te hangen?
Boven de bank ( en dan die 2 zwarte dingen eventueel weg of tak tussen de 2 zwarte blokken )
Of boven het dressoir, daar komen of 3 kleine canvasdoekjes te hangen of deze tak
Of in de keuken, en dan die slingers van visjes weg
Ik ga wil zo'n tak ( zie plaatje hieronder ) ophangen bij ons in huis alleen weet ik nog niet precies waar ik hem neer wil hangen.
Hier een paar foto's van ons huis. Waar vinden jullie het mooist om deze tak op te hangen?
Boven de bank ( en dan die 2 zwarte dingen eventueel weg of tak tussen de 2 zwarte blokken )
Of boven het dressoir, daar komen of 3 kleine canvasdoekjes te hangen of deze tak
Of in de keuken, en dan die slingers van visjes weg
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Waar deze tak ophangen?? Graag tips van jullie :)
Ik vind het boven het dressoir wel leuk. Hier hangt hij aan de muur boven de eettafel.
Gast- Gast
Mammalin schreef:Ik vind het boven het dressoir wel leuk. Hier hangt hij aan de muur boven de eettafel.
Hey Mammalin, heb je er toevallig ook een foto van?? Eventueel voor inspiratie????
Mida4you- Ratel
ik heb hem voor het raam hangen, heb een smal raam en daar past die mooi. Ik vind hem bij jou mooi voor het raam
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, het liefste zou ik de tak bij ons voorraam willen hangen maar we hebben vouwgordijnen ( zijn een beetje kapot ) en die hangen altijd halverwege het raam dus dat wordt niet wat....
Misschien hang ik hem dan toch in de keuken.
Misschien hang ik hem dan toch in de keuken.
Mida4you- Ratel
zitten er nou kaarsjes aan die tak..? Lijkt me brandtechnisch niet heel erg slim (nou snap ik dat jij dat niet persé doet en dat dat een voorbeeldje is, maar dat er mensen zijn die dat aan een tak hangen :o )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:zitten er nou kaarsjes aan die tak..? Lijkt me brandtechnisch niet heel erg slim (nou snap ik dat jij dat niet persé doet en dat dat een voorbeeldje is, maar dat er mensen zijn die dat aan een tak hangen :o )
Haha, ja het lijkt mij ook niet echt veilig. Misschien dat het houdertje warm wordt ofzo. Maar goed als hij van de muur hangt en gewoon los hangt dan zou het toch wel kunnen lijkt mij....
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Jerry schreef:zitten er nou kaarsjes aan die tak..? Lijkt me brandtechnisch niet heel erg slim (nou snap ik dat jij dat niet persé doet en dat dat een voorbeeldje is, maar dat er mensen zijn die dat aan een tak hangen :o )
Haha, ja het lijkt mij ook niet echt veilig. Misschien dat het houdertje warm wordt ofzo. Maar goed als hij van de muur hangt en gewoon los hangt dan zou het toch wel kunnen lijkt mij....
Ik vind boven het dressoir ook leuk, of voor het keukenraam. Ik denk dat het wel leuk is om er kaarsjes aan te hangen maar dan zou ik ze idd niet aansteken. Of je doet er van die electrische waxinelichtjes in (wel minder mooi maar goed)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Boven de bank en dan die twee zwarte dingen weg. Leuke tak! Is het trouwens een trend op dit forum om een tak in je huis op te hangen. Zo ja, wil ik natuurlijk niet achterblijven en duik ik morgen nog het bos in.
Gast- Gast
Twellie schreef:Boven de bank en dan die twee zwarte dingen weg. Leuke tak! Is het trouwens een trend op dit forum om een tak in je huis op te hangen. Zo ja, wil ik natuurlijk niet achterblijven en duik ik morgen nog het bos in.
haha Twellie, we zijn toch ook een stelletje takkenwijven bij elkaar
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mirjam4you schreef:Jerry schreef:zitten er nou kaarsjes aan die tak..? Lijkt me brandtechnisch niet heel erg slim (nou snap ik dat jij dat niet persé doet en dat dat een voorbeeldje is, maar dat er mensen zijn die dat aan een tak hangen :o )
Kaarsjes onder een tak hangen... Als in, dan kan die tak toch in de hens vliegen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
ik zeg boven de bank of boven het dressoir...denk ik...
en om het raam aan te kleden zou ik een vouwgordijntje ophangen...als ik zo brutaal mag zijn om die tip ook te geven haha!
op zich kan kaarsjes wel...als je de tak niet tegen de muur aanhangt (beetje zonde als je een hele zwarte vlek krijgt). En als je een waxinelichthoudertje koopt met een hengseltje eraan, en deze desnoods nog aan een touwtje hangt, zodat ie nog wat verder onder de tak hangt, dan moet het best kunnen... al zou ik dan ook voor de zekerheid voor nep-waxinelichtjes kiezen, zou toch te bang zijn voor een zwarte vlek op muur of plafond
en om het raam aan te kleden zou ik een vouwgordijntje ophangen...als ik zo brutaal mag zijn om die tip ook te geven haha!
op zich kan kaarsjes wel...als je de tak niet tegen de muur aanhangt (beetje zonde als je een hele zwarte vlek krijgt). En als je een waxinelichthoudertje koopt met een hengseltje eraan, en deze desnoods nog aan een touwtje hangt, zodat ie nog wat verder onder de tak hangt, dan moet het best kunnen... al zou ik dan ook voor de zekerheid voor nep-waxinelichtjes kiezen, zou toch te bang zijn voor een zwarte vlek op muur of plafond
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik wil ook een tak... Maar ik heb geen ruimte... Tja, ik kan hem boven mijn eetkamertafel hangen, maar dat is niets...
Gast- Gast
ABE schreef:Ik wil ook een tak... Maar ik heb geen ruimte... Tja, ik kan hem boven mijn eetkamertafel hangen, maar dat is niets...
Waarom niet? Dat is toch ook leuk!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Mammalin schreef:Ik vind het boven het dressoir wel leuk. Hier hangt hij aan de muur boven de eettafel.
Hey Mammalin, heb je er toevallig ook een foto van?? Eventueel voor inspiratie????
Ik zal kijken of ik een foto kan uploaden. Moet m nog wel even maken
Gast- Gast
Ik zou hem voor het raam hangen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik ga een tak in m'n tuin hangen
Is bij jou voor het raam niet leuk?
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ga een tak in m'n tuin hangen
Ja, ik denk dat ik hem voor het keukenraam hang
In de tuin is ook leuk inderdaad, helaas hebben wij geen tuin en wonen we in een flatje, anders leek het mij ook een leuk idee.
Mida4you- Ratel
Serieus.. ik ben al 4 keer door het park en bos gelopen maar ik kan gewoon géén goede tak vinden. Ik wil er ook eeeeen !!
Gast- Gast
Razz_ schreef:
Serieus.. ik ben al 4 keer door het park en bos gelopen maar ik kan gewoon géén goede tak vinden. Ik wil er ook eeeeen !!
Wat balen jah! Ik moet ook nog een tak hebben maar ben het bos nog niet in geweest. Hoop dat ik wat kan vinden!
Succes nog met zoeken
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Razz_ schreef:
Wat balen jah! Ik moet ook nog een tak hebben maar ben het bos nog niet in geweest. Hoop dat ik wat kan vinden!
Succes nog met zoeken
Haha dankje. Zondag ga ik weer op pad !
Gast- Gast
Off Topic: Waar heb jij die raamfolie vandaan?
Ik wil iets met bloemen op H haar kamer maar kan het niet vinden bij Gamma en Praxis...
Ik wil iets met bloemen op H haar kamer maar kan het niet vinden bij Gamma en Praxis...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Off Topic: Waar heb jij die raamfolie vandaan?
Karwei wij hebben m ook
Ik heb laatst ook een tak gescoord (nu nog de frutsels om eraan te hangen), maar hoe hang je zo'n ding op...boren jullie gaten in het plafond om de haken op te hangen?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Mirjam4you schreef:Razz_ schreef:
Succes nog met zoeken
Haha dankje. Zondag ga ik weer op pad !misschien wel met een zaag
Haha met een zaag Nouja het is wel een idee LOL
Mida4you- Ratel
Ik heb het raamfolie idd bij de Karwei weg
Mida4you- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar gaan jullie graag stappen?
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Waar gaan jullie naartoe deze zomer?
» Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!
» Kapsel tips graag!
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Waar gaan jullie naartoe deze zomer?
» Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!
» Kapsel tips graag!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: