Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, morgen naar de tandarts.

+5
Caramba
Rush
ThinkPink
Raindrop
Monte
9 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:02

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Storm schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.
Wat zitten jullie toch steeds op haar te bashen. Alsof de rest van de reacties zinvol zijn. Mijn god, he!
Waar heb jij last van? En steeds op haar te bashen? Dit is de tweede keer dat ik op HeartBeat een reactie geef.
Het is al de 100ste keer dat ik het zie. Met jullie doel ik op de mensen die dat steeds doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:03

En jij 'basht' nooooit he, Francaise? Misschien moet HeartBeat dan wat aan haar reacties doen, als het schijnbaar zoveel mensen irriteert.


Laatst aangepast door Storm op ma 15 aug 2011 - 20:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:04

Succes CBL bij de tandarts.. Ik heb er ook een hekel aan. Ik moet 29 september weer. Brr..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:12

Storm schreef:En jij 'basht' nooooit he, Francaise? Misschien moet HeartBeat dan wat aan haar reacties doen, als het schijnbaar zoveel mensen irriteert.
Alsof je op de openingstopic een antwoord in hogere wiskunde kunt geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:43

Storm schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.

Spuit elf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:44

Francaise_ schreef:
Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Storm schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.
Wat zitten jullie toch steeds op haar te bashen. Alsof de rest van de reacties zinvol zijn. Mijn god, he!
Waar heb jij last van? En steeds op haar te bashen? Dit is de tweede keer dat ik op HeartBeat een reactie geef.
Het is al de 100ste keer dat ik het zie. Met jullie doel ik op de mensen die dat steeds doen.

Oh ik lees dit nu pas haha. Maar goed zoals ik al zei, spuit elf! Krijg toch een eigen mening meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:45

Francaise_ schreef:
Storm schreef:En jij 'basht' nooooit he, Francaise? Misschien moet HeartBeat dan wat aan haar reacties doen, als het schijnbaar zoveel mensen irriteert.
Alsof je op de openingstopic een antwoord in hogere wiskunde kunt geven.

En zo is het.

Djeez, ik vraag me echt af waarom sommige lui altijd op commentaar of ruzie uit zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:55

Ik heb gelukkig ook een eigen mening, don't worry. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:57

Storm schreef:Ik heb gelukkig ook een eigen mening, don't worry. Wink

Nee....echt? Weinig van te merken. Zoals ik al zei laat dat gezeik van jullie gewoon achterwege als je toch niets in te brengen hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:00

HeartBeat schreef:
Storm schreef:Ik heb gelukkig ook een eigen mening, don't worry. Wink

Nee....echt? Weinig van te merken. Zoals ik al zei laat dat gezeik van jullie gewoon achterwege als je toch niets in te brengen hebt.
Joh, nee jouw reacties zijn zinvol? Je weet toch dat CBL vaak 'nutteloze' topics opent? Waarom dan nog reageren?? Serieus, de pot verwijt de ketel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:01

En ohja, als jij je plezier haalt uit het lullig reageren op de nutteloze topics van CBL, dan vind ik jou eerder hopeloos. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Caramba ma 15 aug 2011 - 21:06

Waarom reageer jij dan in topics van CBL als je ze toch nutteloos vind?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:07

Storm schreef:En ohja, als jij je plezier haalt uit het lullig reageren op de nutteloze topics van CBL, dan vind ik jou eerder hopeloos. laughcry

Laten we het maar niet over hopeloos hebben. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:07

Spetterdespat schreef:Waarom reageer jij dan in topics van CBL als je ze toch nutteloos vind?

Omdat ik daar gister even zin in had smile Normaal reageer ik daar nooit op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:10

En de reacties van RYW en Zero zijn dan wel weer heeeul normaal en totaal niet off topic. Het is maar net wat je wilt lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:44

Think pink, bij jou doet het altijd zeer bedoel je, maar dat zegt nog niet dat het bij iedereen zo is hoor.



Iedereen die ook binnenkort moet succes alhoewel controle niks voorsteld.
Ben terug en is erg meegevallen, ging erg snel voor me gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Suus di 16 aug 2011 - 2:47

Fijn dat het meeviel! Ik moet binnenkort ook, had een gaatje bij de vorige controle, voor het eerst, dus zie er best wel tegenop...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:25

Meid zie mij het valt reuze mee en voor jou hopelijk ook. Vraag sowieso een verdoving die voel je echt amper. Ik voelde niks, ze zat maar te doen en te doen en ik dacht ''schiet toch op'', maar het was allang gebeurd.

Sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:42

FryskeFlinter schreef:succes!
Ik had nooit problemen met de tandarts, totdat mijn kiezen getrokken moesten worden voor mijn beugel, hij trekken ik gillen... hij week trekken ik de hand van de ass. fijn knijpen. Zegt hij ineens, owh... volgens mij is de verdoving uitgewerkt scratch :shock: Hellup!!! :affraid: sindsdien vraag ik 3x als het verdoofd moet worden, hij werkt wel goed toch? pale

Nou da's ook een fijne tandarts zeg..............not!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:44

Ik moet volgende week vrijdag weer naar de tandarts voor controle. Maar hé, er zijn ergere dingen, denk ik altijd maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 19:54

Fijn dat het meeviel, CBL! (dan weet je dat voor de volgende keer Twisted Evil )
Ik moet eind september voor controle, ik ben dan altijd zo bang dat ze gaatjes vinden. De laatste tijd gaat het goed, maar ik heb een periode gehad dat ik vaak gaatjes had en tussendoor heb ik ook nog wat wortelkanaalbehandelingen ondergaan.
Maar ik heb gelukkig een hele fijne tandarts. Als ik een afspraak heb om bijv. een gaatje te vullen dan zorgt hij altijd dat hij al klaarstaat op de afgesproken tijd.
(dan staat hij in de deuropening van de behandelkamer en zie ik de assistente al klaarstaan met zo'n kapje over haar mond).
Ik ga liggen, (en tegenwoordig doe ik altijd verdoving, ik voel nooit iets van de prik) en dan gaat hij meteen aan de slag. Hij vertelt rustig wat hij gaat doen en wat er gaat gebeuren en hoe het eventueel gaat voelen en dan doet hij het ook.
Het is een uiterst efficiente man. Ik sta dan ook altijd binnen de kortste keren weer buiten, opgelucht en blij. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:00

Nou ik ben ook net geweest, mn gebit is goed alleen erg veel tandsteen.
(Heb ik elke keer)
dus moet nu 13 sep naar de mondhygieniste... erg fijn haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:10

Ik had jaren geleden een afspraak voor de MH, maar heb die afgezegd en ben nog nooit geweest. Mijn tandarts zei dat ik daar min of meer heen moest. Nou ik ´´moet ´´ nog altijd niks vind ik.
Je kan thuis ook je gebit goed verzorgen dmv tandenstokers ed en bij de TA zelf word er vaak tandsteen verwijderd dus ik zie het nut er niet van in dat in ook nog eens naar de MH zal gaan.

Vroeger ging ik nooit en nu dus ook niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:10

Ik zou daar toch nog eens over na denken want er komt ook tandsteen onder je tandvlees te zitten en dat kan er voor zorgen dat je tanden los gaan staan en uiteindelijk uitvallen.Dat tandsteen kun je niet weg poetsen. Google maar eens op paradontitis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:38

Met yvonne eens smile
Ga liever daar heen dan dat mijn tanden uitvallen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 4 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum