Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, morgen naar de tandarts.

+5
Caramba
Rush
ThinkPink
Raindrop
Monte
9 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:46

Snowflake schreef:Succes CBL!
Ik neem ook altijd een verdoving.

Rush, ik vind mijn tandarts ook aardig maar ik ga nog steeds niet graag :P
Hahaha, ik vind het nu niet erg meer. Heb zelfs voor het eerst een gaatje gevuld zonder verdoving bij hem :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:47

Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
waarisderespectknopalsjedienodighebt?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  ThinkPink ma 15 aug 2011 - 9:47

Caribbeanlover schreef:
Alex schreef:Oh jee, een gaatje vullen lijkt me niet fijn! Ik heb zelf nog nooit een gaatje gehad en dat hou ik graag zo ... Sterkte morgen!

Dank je. Fijn is anders, maar dat geduw vind ik zo klote en als ze de zenuw raken is dat heel erg onprettig en ondanks de verdoving voel ik dat hoe dat kan snap ik niet.
Geven ze dan wel genoeg verdoving?
Ik heb het een keer met een kies trekken gehad, voelde alles nog Evil or Very Mad heb uiteindelijk 5 spuiten gehad en toen voelde ik niks meer. Heb vervolgens wel 8 uur lang met een verdoofde mond gelopen, werd al bijna bang dat het niet meer normaal werd.
Sindsdien neem ik ook nooit zomaar meer een verdoving, liever even pijn hebben.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 9:48

Bah, nu heb ik een schuldgevoel omdat ik al 4 jaar niet naar de tandarts geweest ben Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Caramba ma 15 aug 2011 - 9:49

Ik ga trouwens wel met plezier naar mijn tandarts, hij doet namelijk bijna niets aan mijn gebit.
Maar de mondhygiënst vind ik dan weer niet fijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:49

ThinkPink schreef:
Snowflake schreef:
ThinkPink schreef:Bah, ik moet morgen schoonmaken Evil or Very Mad

Bah, dat heb ik vandaag gedaan.

Alles beter dan naar de tandarts, vooral als je gaatjes hebt laughcry

Succes CBL, ik ga er ook niet graag naartoe.

Edit: misschien om een verdoving vragen? Ik heb liever even pijn dan een halve dag met een verdoofde mond te lopen, maar je hebt dan iig geen pijn.

Vind je verdoving niet fijn dan? Die is na een aantal uurtjes uitgewerkt dus da's het probleem niet.
Vroeger was het altijd zonder, dus bij de nieuwe wilde ik dat ook omdat ik het gewend was. Bij die daarna (ja ze veranderen nog wel eens van tandarts, leuk.........not!) zag hij dat ik zo bang wa dat hij het wel wilde verdoven. Echt ik heb lopen janken, mocht de hand van de assistente fijnknijpen wat ik ook gedaan heb. Was bang voor de prik en daarna zei ik ''was dat het'' viel me erg mee, ik voelde het amper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Raindrop ma 15 aug 2011 - 9:49

Rush schreef:
Snowflake schreef:Succes CBL!
Ik neem ook altijd een verdoving.

Rush, ik vind mijn tandarts ook aardig maar ik ga nog steeds niet graag :P
Hahaha, ik vind het nu niet erg meer. Heb zelfs voor het eerst een gaatje gevuld zonder verdoving bij hem :shock:

Zonder verdoving? :o
Mijn tandarts verdoofd het tandvlees wel eerst met een soort doekje voordat hij de verdoving geeft.
Ik vind de verdoving zelf al heel eng haha. Bah, ik haat spuiten krijgen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:49

Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.

Serieus, bemoei je er niet mee als je geen aanvulling voor het topic hebt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:49


Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 9:50

Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Ben jij meer een bleghmens? Of een ieuwmens?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:50

HeartBeat schreef:
Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kan niet van afstand ruiken, gelukkig niet zeg hey, dat jij ietsje bang bent voor de tandarts.

Maar ok Bah, ik heb morgen vrij.


Dat konden jullie idd niet weten, maar dat sommigen dat gelijk zo dom reageren zonder te weten hoe ik me voel vind ik raar.

Ik reageer niet dom, je opent een topic, met daarin alleen het woordje bah, wie of wat is dan dom? Had dan inhoudelijk erin gezet dat je bang bent voor de tandarts en er tegen op ziet.

Nou however, veel sterkte!

Thanks. Met alleen bah leek het me toch duidelijk dacht ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 9:51

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 13:08; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:51

Spetterdespat schreef:Ik ga trouwens wel met plezier naar mijn tandarts, hij doet namelijk bijna niets aan mijn gebit.
Maar de mondhygiënst vind ik dan weer niet fijn.

Is dat omdat je een goed gebit hebt anders doet hij toch wat fout hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:52

Caribbeanlover schreef:
HeartBeat schreef:
Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Ik kan niet van afstand ruiken, gelukkig niet zeg hey, dat jij ietsje bang bent voor de tandarts.

Maar ok Bah, ik heb morgen vrij.


Dat konden jullie idd niet weten, maar dat sommigen dat gelijk zo dom reageren zonder te weten hoe ik me voel vind ik raar.

Ik reageer niet dom, je opent een topic, met daarin alleen het woordje bah, wie of wat is dan dom? Had dan inhoudelijk erin gezet dat je bang bent voor de tandarts en er tegen op ziet.

Nou however, veel sterkte!

Thanks. Met alleen bah leek het me toch duidelijk dacht ik.

Haha, nou ik dacht meer; je vind de tandarts vies Wink Nee zonder dollen, de tandarts is vervelend om heen te gaan, en ben al zeker anderhalf jaar niet geweest omdat ik gewoonweg niet durf. Moet er binnenkort toch maar weer eens van komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 9:52

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:52

RYW schreef:Bah, nu heb ik een schuldgevoel omdat ik al 4 jaar niet naar de tandarts geweest ben Wink

Ik een keer 5 jaar en voor elk jaar had ik 1 gaatje. Ga nou meid wees verstandig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:52

Snowflake schreef:
Rush schreef:
Snowflake schreef:Succes CBL!
Ik neem ook altijd een verdoving.

Rush, ik vind mijn tandarts ook aardig maar ik ga nog steeds niet graag :P
Hahaha, ik vind het nu niet erg meer. Heb zelfs voor het eerst een gaatje gevuld zonder verdoving bij hem :shock:

Zonder verdoving? :o
Mijn tandarts verdoofd het tandvlees wel eerst met een soort doekje voordat hij de verdoving geeft.
Ik vind de verdoving zelf al heel eng haha. Bah, ik haat spuiten krijgen.
Ja haha, dat durfde ik nooit aan, maar bij hem wel. Is me goed bevallen, maar het was ook een piep gaatje. Bij een grotere doe ik gewoon weer verdoving.

Spuiten vind ik niet erg, dat prikje voelt opzich niet fijn, maar als ze die vloeistof erin spuiten, dat voelt zo gek haha, dat is ergens wel weer kicken.

Yeah i`m weird, i know.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:52

RYW schreef:
Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Ben jij meer een bleghmens? Of een ieuwmens?

Ik denk meer yuck :P

Ik ben ook gewoon grover gebekt. Bah zeg ik tegen een kleuter als ie iets vies aan het eten is. Als ik naar de tandarts moet, zeg ik gewoon godverdomme.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  ThinkPink ma 15 aug 2011 - 9:53

De mondhygiëniste vind ik ook niet leuk, misschien nog wel erger dan de tandarts. Maar ja, door het plak weg te laten halen, voorkom je weer gaatjes Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:53

Snowflake schreef:
Rush schreef:
Snowflake schreef:Succes CBL!
Ik neem ook altijd een verdoving.

Rush, ik vind mijn tandarts ook aardig maar ik ga nog steeds niet graag :P
Hahaha, ik vind het nu niet erg meer. Heb zelfs voor het eerst een gaatje gevuld zonder verdoving bij hem :shock:

Zonder verdoving? :o
Mijn tandarts verdoofd het tandvlees wel eerst met een soort doekje voordat hij de verdoving geeft.
Ik vind de verdoving zelf al heel eng haha. Bah, ik haat spuiten krijgen.

Ik ook en echt geloof me deze voel je eigenlijk niet en zelfs ik de angsthaas dacht ''is dit het nou, valt reuze mee''. Probeer het eens gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 9:54

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:55

Supertalentje schreef:
Zero schreef:
RYW schreef:
Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Ben jij meer een bleghmens? Of een ieuwmens?

Ik denk meer yuck :P

Ik ben ook gewoon grover gebekt. Bah zeg ik tegen een kleuter als ie iets vies aan het eten is. Als ik naar de tandarts moet, zeg ik gewoon godverdomme.
Kun je dat even verwijderen? Kan hier niet hè...

Godverdomme mag dat nou ook weer niet? Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:55

HeartBeat schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.

Serieus, bemoei je er niet mee als je geen aanvulling voor het topic hebt Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 561177
.

Serieus, jouw eerste post was wel enige aanvulling op dit topic?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Caramba ma 15 aug 2011 - 9:55

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Ik ga trouwens wel met plezier naar mijn tandarts, hij doet namelijk bijna niets aan mijn gebit.
Maar de mondhygiënst vind ik dan weer niet fijn.

Ik heb een chronische aanleg voor tandsteen, daarvoor dus naar de mondhychiënist en voor de rest heb ik een sterk gebit, waar weinig aan te doen is voor

Is dat omdat je een goed gebit hebt anders doet hij toch wat fout hoor.

Ik heb een chronische aanleg voor tandsteen, daarvoor dus naar de mondhychiënist en voor de rest heb ik een sterk gebit, waar weinig aan te doen is voor mijn tandarts.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:56

ThinkPink schreef:De mondhygiëniste vind ik ook niet leuk, misschien nog wel erger dan de tandarts. Maar ja, door het plak weg te laten halen, voorkom je weer gaatjes Very Happy

Niks in het leven is 100% gegarandeerd.

Bij kiezen trekken is de verdoving sterker dus voor een gaatje kan je het best eens proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 2 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum