Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, morgen naar de tandarts.

+5
Caramba
Rush
ThinkPink
Raindrop
Monte
9 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:56

Supertalentje schreef:
Zero schreef:
RYW schreef:
Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Ben jij meer een bleghmens? Of een ieuwmens?

Ik denk meer yuck :P

Ik ben ook gewoon grover gebekt. Bah zeg ik tegen een kleuter als ie iets vies aan het eten is. Als ik naar de tandarts moet, zeg ik gewoon godverdomme.
Kun je dat even verwijderen? Kan hier niet hè...

Nou, inderdaad zeg!! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 9:57

Ik heb ook een makkelijk gebit. Ik ga echt met tussenpozen van jaaaaaren naar de tandarts, en elke keer is het alleen een beetje tandsteen weghalen en klaar is RYW. Ik heb geen enkel gaatje of wat dan ook, dus ik ben ook allang niet meer tandartsverzekerd. Of ja, recentelijk wel weer gedaan, vanwege mijn zoons, maar ben dat heel lang niet geweest.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:57

Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Oke ''jakkiebah'' dan of mag dat ook niet?

Of ''jakkieblegh''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:59

RYW schreef:Ik heb ook een makkelijk gebit. Ik ga echt met tussenpozen van jaaaaaren naar de tandarts, en elke keer is het alleen een beetje tandsteen weghalen en klaar is RYW. Ik heb geen enkel gaatje of wat dan ook, dus ik ben ook allang niet meer tandartsverzekerd. Of ja, recentelijk wel weer gedaan, vanwege mijn zoons, maar ben dat heel lang niet geweest.

Mijn man heeft nooit wat en heeft geen eens verstand..................................................................skiezen.

Jaloers! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Raindrop ma 15 aug 2011 - 9:59

Caribbeanlover schreef:
Snowflake schreef:
Rush schreef:
Snowflake schreef:Succes CBL!
Ik neem ook altijd een verdoving.

Rush, ik vind mijn tandarts ook aardig maar ik ga nog steeds niet graag :P
Hahaha, ik vind het nu niet erg meer. Heb zelfs voor het eerst een gaatje gevuld zonder verdoving bij hem :shock:

Zonder verdoving? :o
Mijn tandarts verdoofd het tandvlees wel eerst met een soort doekje voordat hij de verdoving geeft.
Ik vind de verdoving zelf al heel eng haha. Bah, ik haat spuiten krijgen.

Ik ook en echt geloof me deze voel je eigenlijk niet en zelfs ik de angsthaas dacht ''is dit het nou, valt reuze mee''. Probeer het eens gewoon.

Ik heb ooit een verdoving gehad die ik echt heel goed voelde, dat deed pijn! Sindsdien heb ik er zoveel angst voor haha.
Ben blij dat mijn tandarts nu eerst het tandvlees verdoofd.
Alhoewel ik nog steeds met grote angst ogen in die stoel lig haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  ThinkPink ma 15 aug 2011 - 9:59

Caribbeanlover schreef:
ThinkPink schreef:De mondhygiëniste vind ik ook niet leuk, misschien nog wel erger dan de tandarts. Maar ja, door het plak weg te laten halen, voorkom je weer gaatjes Very Happy

Niks in het leven is 100% gegarandeerd.

Bij kiezen trekken is de verdoving sterker dus voor een gaatje kan je het best eens proberen.
Vorige keer had ik ook een gaatje inderdaad, was wel teleurgesteld. 2x in het jaar naar de mondhygiëniste, elektrisch poetsen en tandenstokers (kost me zo 10 min. per keer) en dan toch een gaatje. Heb het laten vullen zonder verdoving.
Heb nog wel eens vaker een verdoving gehad voor een gaatje vullen. Vraag meestal of het een groot of klein gat is en of het zeer gaat doen laughcry Ik vind het alleen zo vervelend dat het 5 min. duurt om te boren en te vullen en dat je daarna nog zolang met een verdoofde mond loopt. Vind het zo'n naar gevoel.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:00

Snowflake je wilt niet weten hoe ik erbij lig, handen in de zijleuningen geknepen, hand op me buik, voeten over elkaar en dat afwisselen en ogen dicht, want ik hoef er niks van te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:00

RYW schreef:Bah, nu heb ik een schuldgevoel omdat ik al 4 jaar niet naar de tandarts geweest ben Wink

+1.. Ik moet echt weer eens bellen voor een afspraak (maar ook dat denk ik al 3 jaar laughcry)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:01

ThinkPink schreef:
Caribbeanlover schreef:
ThinkPink schreef:De mondhygiëniste vind ik ook niet leuk, misschien nog wel erger dan de tandarts. Maar ja, door het plak weg te laten halen, voorkom je weer gaatjes Very Happy

Niks in het leven is 100% gegarandeerd.

Bij kiezen trekken is de verdoving sterker dus voor een gaatje kan je het best eens proberen.
Vorige keer had ik ook een gaatje inderdaad, was wel teleurgesteld. 2x in het jaar naar de mondhygiëniste, elektrisch poetsen en tandenstokers (kost me zo 10 min. per keer) en dan toch een gaatje. Heb het laten vullen zonder verdoving.
Heb nog wel eens vaker een verdoving gehad voor een gaatje vullen. Vraag meestal of het een groot of klein gat is en of het zeer gaat doen laughcry Ik vind het alleen zo vervelend dat het 5 min. duurt om te boren en te vullen en dat je daarna nog zolang met een verdoofde mond loopt. Vind het zo'n naar gevoel.

Of het zeer doet weet ook de tandarts nooit natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  ThinkPink ma 15 aug 2011 - 10:02

Caribbeanlover schreef:
ThinkPink schreef:
Caribbeanlover schreef:
ThinkPink schreef:De mondhygiëniste vind ik ook niet leuk, misschien nog wel erger dan de tandarts. Maar ja, door het plak weg te laten halen, voorkom je weer gaatjes Very Happy

Niks in het leven is 100% gegarandeerd.

Bij kiezen trekken is de verdoving sterker dus voor een gaatje kan je het best eens proberen.
Vorige keer had ik ook een gaatje inderdaad, was wel teleurgesteld. 2x in het jaar naar de mondhygiëniste, elektrisch poetsen en tandenstokers (kost me zo 10 min. per keer) en dan toch een gaatje. Heb het laten vullen zonder verdoving.
Heb nog wel eens vaker een verdoving gehad voor een gaatje vullen. Vraag meestal of het een groot of klein gat is en of het zeer gaat doen laughcry Ik vind het alleen zo vervelend dat het 5 min. duurt om te boren en te vullen en dat je daarna nog zolang met een verdoofde mond loopt. Vind het zo'n naar gevoel.

Of het zeer doet weet ook de tandarts nooit natuurlijk.
Laughing het doet namelijk altijd zeer Evil or Very Mad
Maar bij een klein gaatje hoeven ze niet zolang te boren als bij een groter gat. En meestal zeg ik 'ik probeer eerst wel zonder en als het niet gaat, kan ik altijd een verdoving nemen'. En ben in die gevallen altijd zonder verdoving terug gekomen angel

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 10:02

Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Ik heb een hekel aan het woord 'bah'.

Oke ''jakkiebah'' dan of mag dat ook niet?

Of ''jakkieblegh''

Dan stem ik toch voor 'grutjes' of 'heremijntijd' of zoiets. Vind ik ook een heel zedelijke vervanging voor godverdomme.

Sterkte morgen bij de tandarts!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 10:03

Nyah schreef:
RYW schreef:Bah, nu heb ik een schuldgevoel omdat ik al 4 jaar niet naar de tandarts geweest ben Wink

+1.. Ik moet echt weer eens bellen voor een afspraak (maar ook dat denk ik al 3 jaar laughcry)

Herkenbaar! Dat zit ik me ook al jaren voor te nemen Wink (nu ook)
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:03

Alex schreef:
HeartBeat schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.

Serieus, bemoei je er niet mee als je geen aanvulling voor het topic hebt Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 561177
.

Serieus, jouw eerste post was wel enige aanvulling op dit topic?

Ja! Gezien het feit dat ik niet begreep wat zij bedoelde met bah?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 10:06

Op zich is 'bah' op niet zo héél veel verschillende manieren te interpreteren Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:12

Ik interpeteer bah als vies smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:16

Sure, je kan niet zelf bedenken dat 'bah' in combinatie met tandarts inhoudt dat CBL het vervelend vindt om naar de tandarts te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:16

Dat kan ik me wel bedenken, alleen was het niet erg duidelijk.

Ik hou er verder over op, heb geen zin om weer zo een doelloze discussie met jou aan te gaan! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:18

Oooh, was jij het toch? Goh, ik dacht dat iemand onder jouw account had gezeten en je account vervolgens had laten verwijderen.

Maar het is wederzijds hoor, een discussie met jou is zinloos en doelloos en ik heb wel wat beters te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:20

Slaap lekker Alex Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:40

Ik moet woensdag ook weer naar de tandarts, maar gelukkig valt het achteraf altijd wel mee.

Succes in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Silver ma 15 aug 2011 - 19:41

succes!
Ik had nooit problemen met de tandarts, totdat mijn kiezen getrokken moesten worden voor mijn beugel, hij trekken ik gillen... hij week trekken ik de hand van de ass. fijn knijpen. Zegt hij ineens, owh... volgens mij is de verdoving uitgewerkt scratch :shock: Hellup!!! :affraid: sindsdien vraag ik 3x als het verdoofd moet worden, hij werkt wel goed toch? pale
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 19:45

Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 19:47

Hoe laat moet je naar de tandarts CBL? Ik heb er ook een hekel aan. Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 19:56

Storm schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.
Wat zitten jullie toch steeds op haar te bashen. Alsof de rest van de reacties zinvol zijn. Mijn god, he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 19:57

Francaise_ schreef:
Storm schreef:
Alex schreef:Zit niet zo te zeuren, HeartBeat. Als jij nou zinnige reacties zou plaatsen had je recht van spreken.
Nou, echt he.
Wat zitten jullie toch steeds op haar te bashen. Alsof de rest van de reacties zinvol zijn. Mijn god, he!
Waar heb jij last van? En steeds op haar te bashen? Dit is de tweede keer dat ik op HeartBeat een reactie geef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, morgen naar de tandarts. - Pagina 3 Empty Re: Bah, morgen naar de tandarts.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum