morgen naar de arbo...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
morgen naar de arbo...
...
Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: morgen naar de arbo...
Moet je naar de Arbodienst zelf, of ga je naar de bedrijfsarts?
Bij ons komt de bedrijfsarts elke week op kantoor, en mijn ervaring is dat zij erg meelevend is en ook helemaal niet pushte om weer snel het werk op te pakken.
Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken om jouw situatie want je kan er zelf helemaal niks aan doen.
Succes!
Bij ons komt de bedrijfsarts elke week op kantoor, en mijn ervaring is dat zij erg meelevend is en ook helemaal niet pushte om weer snel het werk op te pakken.
Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken om jouw situatie want je kan er zelf helemaal niks aan doen.
Succes!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
...
Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe het is gegaan! Wil je alvast een knuff geven
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
...
Gast- Gast
hee fijn dat ze je niet pusht en dat je rustig aan kunt beginnen. Die drempel ben je dan alvast weer over. pas goed opjezelf!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
...
Gast- Gast
ja, bij mij was de bedrijfsarts ook zakelijk maar wel vriendelijk.
ik blijf nog anderhalve week thuis. ga dan 1 week 50% werken,dan is het meivakantie, dan 2 weken 50% daarna 75% en zo naar de 100. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik voor de zomervakantie nog 3 weken volledig werk gezien pinksteren en andere vrije dagen etc. Ik werk normaal 4 dagen dus ga beginnen met of 4 halve of 2 dagen. Dat laatste heeft mn voorkeur omdat ik vooral het werk loslaten erg moeilijk vind en bij 4 halve dagen moet ik dat dus 4 keer doen (en kan ik alles mar half doen) en anders maar 2 keer. en meer dagen om echt helemaal uit te rusten ipv alleen de middag.
ik kan me wel in dit plan vinden maar ben wel blij dat ik nog anderhalve week complete rust heb.
alleen nu mn baas nog bellen morgen
ik blijf nog anderhalve week thuis. ga dan 1 week 50% werken,dan is het meivakantie, dan 2 weken 50% daarna 75% en zo naar de 100. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik voor de zomervakantie nog 3 weken volledig werk gezien pinksteren en andere vrije dagen etc. Ik werk normaal 4 dagen dus ga beginnen met of 4 halve of 2 dagen. Dat laatste heeft mn voorkeur omdat ik vooral het werk loslaten erg moeilijk vind en bij 4 halve dagen moet ik dat dus 4 keer doen (en kan ik alles mar half doen) en anders maar 2 keer. en meer dagen om echt helemaal uit te rusten ipv alleen de middag.
ik kan me wel in dit plan vinden maar ben wel blij dat ik nog anderhalve week complete rust heb.
alleen nu mn baas nog bellen morgen
bolus26- Ratel
...
Gast- Gast
mijn baas was heel begripsvol pfffff ze zei zelf dat als het tussendoor het niet ging we elke week even zouden moeten bekijken want ze had niet gedacht me zo snel terug te zien.
wel fijn,hoe was jouw directeur? ook een beetje aardig?
wel fijn,hoe was jouw directeur? ook een beetje aardig?
bolus26- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Bah, morgen naar de tandarts.
» Morgen naar de dokter.
» Naar je werk met dit weer?
» morgen naar het audiologisch centrum.
» morgen naar de kapper wat te doen ?
» Morgen naar de dokter.
» Naar je werk met dit weer?