Grenzeloos verliefd seizoen 5
+41
Sylvana
Ilargi
Caresses
Flower_L
psv-forever
RioolSpook
Oasis
Marsy28
Monte
ThinkPink
Milamber
Zora
Sneeuwvlok
mo-lola
CCC
Caro
loura
Lady Starstruck
Starla
TukTuk
Bay
Lieke21
Atelier Madame
Lien
Bet Weter
girli
Lavendel
Jeanette
mauwmauw
SarahKey
Mida4you
Arwyn
Zonnetje
Moonlight
Elsje
Jente10
Pandora
love
_Lacey_
Coco
M@niek
45 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Grenzeloos verliefd seizoen 5
mauwmauw schreef:Hoe oud was hij dan,heb ik denk gemistLady Starstruck schreef:Nou ik was blij om te zien van dat leeftijdsverschil. Eindelijk eens een stel dat meer scheelt dan mijn vriend en ik. Mijn vriend is namelijk 12 jaar ouder haha.Sneeuwvlok schreef:Haha het lachje viel mij ook al op! Vond ze wel een leuk stel opzich, al vind ik het leeftijdsverschil wel heel groot. En ik vond dat hij zo dramde over zijn vrijheid de hele tijd. Maar hij was verder wel heel lief voor haar
Zij was 26 en hij volgens mij 42. Een verschil van 16 jaar.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Die lach was inderdaad erg, viel ons ook al op. Vooral toen haar moeder de baby voor het eerst vast had op het vliegveld viel het me op. Heel irritant.
Gast- Gast
Hehe, ze had echt een aparte lach inderdaad...
Ze leken heel gelukkig zo als gezin, dat vond ik wel mooi om te zien! Ik vond haar ook leuk en positief en de baby was echt schattig! Ik vond die Rob wel apart, kreeg soms een beetje de kriebels van hem al weet ik niet goed waarom.. Maar ze leken erg gelukkig met elkaar!
Vond het huis echt mooi! Houd van houten huizen en hij stond ook op een prachtige plek! Ik ben niet echt een sociaal persoon en denk dat ik daar wel zou kunnen wonen opzich. Al heb ik wel altijd gezegd dat ik ergens wil wonen waar iig de supermarkt met de fiets bereikbaar is
Ze leken heel gelukkig zo als gezin, dat vond ik wel mooi om te zien! Ik vond haar ook leuk en positief en de baby was echt schattig! Ik vond die Rob wel apart, kreeg soms een beetje de kriebels van hem al weet ik niet goed waarom.. Maar ze leken erg gelukkig met elkaar!
Vond het huis echt mooi! Houd van houten huizen en hij stond ook op een prachtige plek! Ik ben niet echt een sociaal persoon en denk dat ik daar wel zou kunnen wonen opzich. Al heb ik wel altijd gezegd dat ik ergens wil wonen waar iig de supermarkt met de fiets bereikbaar is
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik vond het trouwens wel heel leuk dat het jochie zo'n heerlijk Friese tweede naam hebben gegeven!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Eindelijk een keer geen borderliner!
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
ik ben nu de uitzending aan het kijken via internet. Wat grappig dat het in Te Awamutu is. Ik ben 7 jaar geleden in Nieuw Zeeland geweest en ben daar 5 maanden au-pair geweest. Ik woonde in de buurt van Te Awamutu (iets meer als een half uur rijden, dus voor NZ begrippen naast de deur). Waar ik woonde waren wel een aantal huizen redelijk dicht bij elkaar, ongeveer bussen 500 meter en 1 km van elkaar) Ik ging altijd in Te Awamutu boodschappen doen. Ik vond het helemaal niet eenzaam, omdat ik natuurlijk ook in een gezin woonde en je pakte de auto en in een half uur ben in Te Awamutu. Ik vond het geweldig! Super leuk om nu deze aflevering te zien.
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Wat toevallig! Leuk om dat dat opeens op TV te zien lijkt me ja! Leuk dat je daar gewoond hebt! Lijkt me hele mooie ervaring!
Ben benieuwd naar aflevering van vanavond! Kan me niet echt voorstellen om in Mexico te wonen, ook al is het gedeeltelijk wel een welvaren land. Vind Spaans echt geen leuke taal en houdt niet van het eten. Cultuur spreekt me ook niet echt aan al ken ik wel 2 Mexiaanse meiden die echt leuk zijn.. Soms vraag ik me ook wel eens af als ik iemand zou leren kennen in een land wat me echt niet aanspreekt, wat ik dan zou doen.
Ben benieuwd naar aflevering van vanavond! Kan me niet echt voorstellen om in Mexico te wonen, ook al is het gedeeltelijk wel een welvaren land. Vind Spaans echt geen leuke taal en houdt niet van het eten. Cultuur spreekt me ook niet echt aan al ken ik wel 2 Mexiaanse meiden die echt leuk zijn.. Soms vraag ik me ook wel eens af als ik iemand zou leren kennen in een land wat me echt niet aanspreekt, wat ik dan zou doen.
Jente10- Fluisteraar
Ik zit ook weer voor de buis. Ben erg benieuwd! Bij de aftiteling komt mn vriendinnetje op de buis ben ook erg benieuwd volgende week!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik ga vanavond ook zeker weer kijken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb de afgelopen dagen alle afleveringen van het vorige seizoen teruggekeken. Vorige week de 1e aflevering van het nieuwe seizoen gekeken en zit nu ook weer voor de buis.
In november verschijnt er ook een boek, lijkt mij erg leuk:
In november verschijnt er ook een boek, lijkt mij erg leuk:
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond haar niet zo heel slim overkomen.. huilen omdat je ontslagen wordt terwijl je na al die maanden nog geen spaans durft te spreken.
Gast- Gast
Dat vond ik ook dom. Vind dat het hotel echt wel van haar kan verwachten dat ze Spaans leert spreken als ze daar echt naar toe is verhuisd. Dat is iets anders dan de 1ste keer dat ze daar was, toen was het tijdelijk.
Verder vond ik het wel een leuk stelletje. Ze passen wel goed bij elkaar volgens mij en leken gelukkig samen
Verder vond ik het wel een leuk stelletje. Ze passen wel goed bij elkaar volgens mij en leken gelukkig samen
Jente10- Fluisteraar
Echt he! Anderhalf jaar geleden wilden ze haar aannemen terwijl ze wisten dat ze nog geen Spaans kon, en dan is ze nu verbaasd dat ze van haar verwachten dat ze Spaans spreekt... jeetje, je mag toch ook wel verwachten dat je dat inmiddels een beetje kan spreken. Maar goed, ze leek wel erg gelukkig nu
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik vond dat ook dom. Die hele instelling trouwens, ja ik heb dat niet op school gehad, en om mij heen spreekt iedereen Engels, dus ik dacht dat kan wel zo.
Ik zou verwachten dat als je daar een vriend hebt, andere contacten, en daar gaat wonen, je juist graag zo snel mogelijk de taal wil leren.
Ik zou verwachten dat als je daar een vriend hebt, andere contacten, en daar gaat wonen, je juist graag zo snel mogelijk de taal wil leren.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik las ook op de site dat dimphy en casey (amerika) uit elkaar zijn en zij weer in Nederland woont. Jammer want ik vond het een leuk stel.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Hem naar jou laten verhuizen?Jente10 schreef:Wat toevallig! Leuk om dat dat opeens op TV te zien lijkt me ja! Leuk dat je daar gewoond hebt! Lijkt me hele mooie ervaring!
Gast- Gast
Dat van dat Spaans vond ik ook niet zo handig van haar, maar verder vond ik het een leuk stel.
En fijn voor haar dat ze een nieuwe stage heeft gevonden en eindelijk Spaans durft te praten. (en zo te horen gaat dat hartstikke goed).
En vonden jullie haar er met dat nieuwe kapsel niet veel vlotter uit zien? Ik vond dat veel mooier bij haar staan.
En fijn voor haar dat ze een nieuwe stage heeft gevonden en eindelijk Spaans durft te praten. (en zo te horen gaat dat hartstikke goed).
En vonden jullie haar er met dat nieuwe kapsel niet veel vlotter uit zien? Ik vond dat veel mooier bij haar staan.
Gast- Gast
Ik vond het ook een leuk stel, maar jeetje van je (luxe) leventje naar zo´n huisje pff dat moet je maar willen/kunnen. Ook het eten, dat zou dus al niks voor mij zijn. Maar goed ieder zn ding natuurlijk.
M@niek- Ratel
en zitten we morgen allemaal weer voor de buis?
M@niek- Ratel
Ik zit voor buis! Ben weer benieuwd!
@ Moniek, lijkt me best apart om je vriendin opeens op tv te zien! Maar wel erg leuk!
@ Moniek, lijkt me best apart om je vriendin opeens op tv te zien! Maar wel erg leuk!
Jente10- Fluisteraar
Ik ga ook kijken!
Moniek, ben jij ook bij dat afscheidsfeestje geweest? En in beeld geweest??
Moniek, ben jij ook bij dat afscheidsfeestje geweest? En in beeld geweest??
Gast- Gast
Ik zit ook te kijken!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuke aflevering! Ik moest even aan haar wennen, maar ik vind het echt een heel lief, en vooral heel erg verstandig meisje.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Grenzeloos verliefd,
» Penoza seizoen 2
» Het nieuwe tv-seizoen
» Het nieuwe tv-seizoen
» America's Next Topmodel.
» Penoza seizoen 2